tuo ilmeisesti liittyy jotenkin windows serach juttuunn? mulla on windows 7 ja ton prosessin haluaisin pois pyörimästä, eli voiko sen jotenkin disablee sillein ettei windows search lakkaisi toimimasta? mulla oli pari muutakin jotain indexer prosessia jotka sain onnistuneesti pois ja toimii searchi vielä ok. kun käytän tota windows searchia niin en haluais sitä ottaa pois käytöstä sen osaan ottaa pois mut miten saisin ton pelkän searchindexer.exe prosessin disablee.. kiitti
searchindexer.exe
7
702
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Palvelun voi toki pysäyttää kirjoittamalla hakukenttään services.msc, etsimällä Windows Search prosessi ja muuttamalla käynnistystapa -> ei käytössä, mutta haku ei silloin toimi.
Voi myös käyttää erillistä hakusovellusta (http://www.voidtools.com/). Tämä ei kuluta paljoakaan resursseja. - jtap60
Pois sen saa 'Turn on/off Windows Features' Control Panelista. Pois et saa pelkkää searchindexeriä vaan samalla poistuu myös Search käytöstä. Sitäpaitsi kun indeksointi on tehty loppuun muutamassa päivässä, niin se hyvin harvoin edes mitään tekee sen jälkeen. Eikä se indeksoi jos teet koneella jotain. Idlenä tuo kiintolevyn raksuttelu saattaa rasittaa.
- xvscvsdfgsf
SearchIndexer.exe
Path: C:\Windows\System32\SearchIndexer.exe
Command line: C:\Windows\system32\SearchIndexer.exe /Embedding
Current directory: C:\Windows\system32\
Autostart Location: HKLM\System\CurrentControlSet\Services\WSearch
Parent: services.exe(652)
User: NT AUTHORITY\SYSTEM
sen alaprosesseina:
SearchProtocolHost.exe
Path: C:\Windows\System32\SearchProtocolHost.exe
Command line: C:\Windows\system32\SearchProtocolHost.exe" Global\UsGthrFltPipeMssGthrPipe4_ Global\UsGthrCtrlFltPipeMssGthrPipe4 1 -2147483646 "Software\Microsoft\Windows Search" "Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT; MS Search 4.0 Robot)" "C:\ProgramData\Microsoft\Search\Data\Temp\usgthrsvc" "DownLevelDaemon"
Autostart Location: n/a
Parent: SearchIndexer.exe(5908)
SearchFilterHost.exe
Path: C:\Windows\System32\SearchFilterHost.exe
Command line: C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe" 0 520 524 532 65536 528
Autostart Location: n/a
Parent: SearchIndexer.exe(5908)
Indeksointi
Control Panel\Programs\Programs and Features -> Turn on or off Windows features
Itse olen tehnyt sen tällä tapaa:
Sinun pitää pysäyttää palvelu nimeltään "Windows Search".
Avaa suorita (Win R), kirjoita siihen "services.msc" jonka jälkeen paina OK. Sieltä etsit kyseisen palvelun, avaat sen ominaisuudet ja Startup Typeen vaihdat "Disable". Sitten vielä pysäytät palvelun siitä Stop Service -merkistä. - xdryghjipxdtry
Lie aloittaja saanut asian korjattua seitsemässä vuodessa?
- samrallipäällä
Tuskin...
- niinpääää
samrallipäällä kirjoitti:
Tuskin...
Ikuinen Aloittelija.
- sillä_korjaantuu
Poistiko windowsin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833278
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli342615- 612248
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.702209Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512161Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191917- 611884
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv191763- 861622