espanjaan kielikurssille kavereita mukaan!

--tit

haluisin opiskelle hirveesti espanjan kieltä ja ois aivan mahtavaa mennä opiskelemaan sitä kyseiseen maahan! tosiaan pari hassua lausetta osaan eli olisi täysin uusi kieli mulle:D
tahtoisin oppia kielen jotta voisi joku päivä myös työskennellä maassa.
olen 19 vuotias tyttö ja ettisin kavereita mukaan lähtemään kanssani hakemaan uutta kokemusta:D
ajankohta ei tietenkää oo viel varma sitten kun löytyis ihminen kenen kanssa vois lähtee matkaan ni suunnitellaan tota enemmän! olisko ketään seikkailunhaluista innokasta tyttöö halukas lähtee mun kanssa hakemaan mahtavia kokemuksia! ja tietenkin vallottamaan espanjan miehet;)

3

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • only123

ei vitsi mie oon aina kans halunnu lähteä espanjaan ja oppia espanjan kieltä! =)
      mut ei vaan ole ketään kenen kanssa lähteä eikä sinne yksin olis kovin kiva mennä.
      olen itse 17 vuotta ens kuussa ja seikkailun haluinen.
      tässä on minun sähköposti osoite: [email protected]
      niin voit ottaa yhteyttä, jos minun kaltainen seura kiinnostaa. :)

• espanjaan

Vieläkö joku olis lähdössä kielikurssille espanjan Madridiin?? olisin kaveria vaille, aikataulua ei vielä ole, suunnittelen sitte njos jonkun kaverin löydän mukaan. kansalaisopistossa oon opiskelunnut noin 2vuotta. että jotain osaan jo.
      Iällä ei ole väliä, kunhan ois joku mukava kaveri mukaan.... ehkä sellanen 2-3vk vaikka keväällä tai kesällä,

s-postiakin voi laittaa: [email protected]

• sevillana1

Itse suosittelisin kielikurssin käymistä Sevillassa. Kaupunki on monipuolinen ja mielenkiintoinen, tekemistä ja nähtävää riittää jokaiselle. Sää on ihanteellinen, tällä hetkellä n. 18 (tammikuun lopussa), ihmiset ovat mukavia, ja hintataso on halpa. Madridiin verrattuna siis ainakin tältä osin parempi vaihtoehto. ;)

Kaupungista löytyy monta kielikoulua, osa on kalliimpia ja osa edullisempia. Itse kävin viikon kurssin sellaisessa koulussa kuin Academia Ciencias (www.academiaciencias.es). Opettajat ja muu henkilökunta oli mukavia ja viikossa opittiin paljon uutta. Koulun kautta voi myös varata majoituksen esim. paikallisessa perheessä.

Kannattaa lähteä Sevillaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      183
      2344
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      172
      2070
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      44
      2023
    4. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      73
      1705
    5. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      128
      1700
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      197
      1550
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1271
    8. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      81
      1183
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      32
      1154
    10. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1113
    Aihe