NÄKY

NÄKY

NÄKY: Saatu 16.07.2010.
SAIN NÄYN YÄLLÄ, LÄHES KESKELLE ATLANTIA TULEE PITKÄ VAJOAMA JA SITTEN TULEE PITKÄ PURKAUMA, JOSTA ALKAA TULLA VULKAANISTA TUHKAA ENSIKSI. SYNTYY UUSI MANNER, SUUREMPI KUIN EUROOPPA! VULKAANISTA MASSAA, JOSSA MAANJÄRISTYKSIÄ N. 3-4V JA VIELÄ EDELLEENKIN.

Purkaumasta alkaa nousta tulivirrat, nousten lähes koko pituudeltaan. Tulivirran keskeltä ei nousu ole ihan sama, vain Ulottuu lähes Islantiin asti!
Tulee valtava hyökyaalto noin, tullen Eurooppaa ja osin Afrikkaakin kohti. Hollannin padot eivät kestä. Ei kuitenkaan hollanti kokonaan tuhoudu.

Tanska peittyy veteen parhaimmillaan, vähäsen jää jäljelle Alava Ruotsin eteläosa peittyy veteen.
Suomen pohjanmaa pellot peittyvät veteen n. 1,5m.Sitten tulee maanjäristys n 5.6 Rihteriä sitten 7.5 kolmen päivän kuluttua. Ulottuen Kainuuseen asti.

Suomi menee jokseenkin kahtia, ollen n. Laatokan koolta lahtena. Ulottuen Tornioon asti pohjoisessa.Suomelle tulee suuret vaikeudet. Pohjanmaalla hukku ihmistä.
Florida peittyy vedellä. Suuria Tsunameja idässä ja lännessä.Suuret tuhkapilvet tulevat yli maapallon jokseenkin, tuhkamäärä on mailmankaikkeuden suurin.
Tuntematon näyn saaja.

213

13161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • x pasuuna

      Huh, hurja näky! Sehän on totta, että Suomessakin maanjäristykset (on aina oltu siinä luulossa, ettei täällä järise maa, mutta...)ovat mahdollisia. Uutta vedenpaisumusta(totaalinen) ei enää tule, mutta varmasti pienemmässä mittakaavassa on mahdollista. Selvisikö, millä aikavälillä tapahtunee?
      Meksikonlahden öljyvuoto saattaisi olla indikaattorina tapahtumaketjuun.

      • Hoshanii

        Ole hyvä ja lue näky Mexiko.


      • Hoshanii

        Anteeksi vastaukseni viive. Sain näkyni yllättvän selvänä ja joitakin yksityiskohtia jäi huomioimatta. Olemme taivaan alusta ja olemme sitä mieltä, että ei syytä kaikkea vielä selvittää, sillä aika ei sitä anna tuodaksemme sinulle agronoomi Jouko Laitala, Uusikaupunkilainen.


      • lukion mantsa...

        Itse asiassa Suomessa tapahtuu suhteellisen useinkin maanjäristyksiä, mutta ovat voimakkuudeltaan usein niin heikkoja ettei niitä edes oikein huomaa. Se miksi erittäin voimakas maanjäristys on täällä hyvin epätodennäkoinen johtuu siitä, että Suomi on melko kaukana mannerlaattojen kohtaamispaikoista. Maanjäristykset (voimakkaat) johtuvat siis siitä kun mannerlaatat "hankaavat" toisiaan liikkuessa.

        Suomen järistykset puolestaan johtuvat siitä kun jääkauden jäljiltä Suomen maa on jäänyt epätaisiksi. Järistysten aikana maa kohoaa/laskeutuu lähemmäs viereisiä tasoja. Eli likkuu ylös tai alas varmaan jonkin millimetrin.... (jos oikein muistan...)


      • jkbgkjöb
        Hoshanii kirjoitti:

        Ole hyvä ja lue näky Mexiko.

        Money as Debt ykkösosa on nyt vihdoin suomennettu.
        Aiemmin ainoastaan Money as Debt II - Promises Unleashed oli suomennettu.
        osa 1
        http://www.youtube.com/watch?v=Hax_UwfExks
        osa 2
        http://www.youtube.com/watch?v=TyzSmZ60oYU
        osa 3
        http://www.youtube.com/watch?v=UqwgtNbESmg
        osa 4
        http://www.youtube.com/watch?v=gE95JrlD-xA
        osa 5
        http://www.youtube.com/watch?v=VG7NzUZ1XwY

        CIA Fact Book; ONKO SUOMEN JULKISEN SEKTORIN KOKO 900 000 IHMISTÄ?
        http://annaleena.blogit.uusisuomi.fi/2010/07/25/cia-fact-book-onko-suomen-julkisen-sektorin-koko-900-000-ihmista/


      • r-aksu
        jkbgkjöb kirjoitti:

        Money as Debt ykkösosa on nyt vihdoin suomennettu.
        Aiemmin ainoastaan Money as Debt II - Promises Unleashed oli suomennettu.
        osa 1
        http://www.youtube.com/watch?v=Hax_UwfExks
        osa 2
        http://www.youtube.com/watch?v=TyzSmZ60oYU
        osa 3
        http://www.youtube.com/watch?v=UqwgtNbESmg
        osa 4
        http://www.youtube.com/watch?v=gE95JrlD-xA
        osa 5
        http://www.youtube.com/watch?v=VG7NzUZ1XwY

        CIA Fact Book; ONKO SUOMEN JULKISEN SEKTORIN KOKO 900 000 IHMISTÄ?
        http://annaleena.blogit.uusisuomi.fi/2010/07/25/cia-fact-book-onko-suomen-julkisen-sektorin-koko-900-000-ihmista/

        aika hurja näky. sitte vielä samaan syssyyn tulee hurja spagettihirviö maan uumenista, ja nielaisee ihmiskunnan syövereihinsä.. heh..
        mutta oletteko ajatelleet mistä maankohoaminen suomessa johtuu?sanotaan että jääkauden jäljiltä painunut maa kohoaa nyt ennalleen. ei käsittääkseni jos lapion kottikärryyn maata, ja tamppaan sen kiinteämmäksi/matalemmaksi se ala itestään kohota ylöspäin.. voihan olla, että maan kohoaminen johtuu esimerkiksi siitä, että lähistöllä ei ole tulivuoria, josta magma pääsisi purkautumaan, niin kerääntyy painetta maankuoren alle, ja maanpinta kohoaa.


      • Topi ja Hésus

        täh? Miten niin "uutta vedenpaisumusta ei enää tule" ?? Mihin ihmeeseen perustat näkemyksesi? Muistuttaisin, että maapallon historiassa jopa napojen magneettisuus on vaihtanut paikkaa useita kertoja ja varmasti myös vedenpaisumuksia on ollut vaikka kuinka. Historia voi yllättää, tulevaisuus myös. Joku sanoi, että "kaikki kyllä tapahtuu, se on vain ajan kysymys". Onko Platon tai Risto Isomäen tuotanto Sinulle tuttua? Suosittelen! Hyvin jännittävää! ^_~


    • siitä mille
    • kysymyksiin?

      Oletko ennen saanut näkyjä jotka ovat toteutuneet? Saitko näyn unessa vai hereillä? Olitko käyttänyt joitakin huumaavia aineita? Olitko katsonut jotakin elokuvaa tai dokumenttia jossa oli joitakin katasrofeja? Olitko lukenut jonkin kirjan jostakin katasrofista? Oletko paljon pohtinut näitä katasrofi asioita. Kirjoituksesi on hyvin tarkka kuvaus, joka kyllä laittaa miettimään, sillä olen itse saanut enne- ilmoituksia nuorempana jossa ilmoitettiin jopa leveys- ja pituuspiirit aivan tarkasti, päivämäärät ja kellon ajat. Onneksi en niitä ole enää saanut, sillä on kamala tunne , kun tietää jonkin onnettomuuden tapahtuva eikä voi tehdä mitään, sillä sen olen todennut, että turha yrittää varoittaa virallisesti mistään, kun pitävät vaan sekopäänä.

      • maailma nukkuu eikä

        Olen nähnyt näkyjä koko elämäni ajan jotka ovat toteutuneet.
        Olen nähnyt näkyjä yöllä ja päivällä. Päivälläkin näky tulee yhtäkkiä selkeänä.
        Huumaavia aineita en käytä. Ok. tupakkaa ja joskus vähän olutta ja joskus viiniä vähäsen.
        Alkohoolia minä kuitenkin inhoan. Varsinaisia huumeita en ole koskaan käyttänyt.
        Elokuvia olen tietysti katsellut, mutta nykyisin ne eivät kiinnosta.
        Pituus ja leveyspiirejäkin olen saanut ilmoituksellisina.
        Tiedeän enemmän tulevaisuudesta kun olen kertonutkaan.


      • Mielikuvitus.
        maailma nukkuu eikä kirjoitti:

        Olen nähnyt näkyjä koko elämäni ajan jotka ovat toteutuneet.
        Olen nähnyt näkyjä yöllä ja päivällä. Päivälläkin näky tulee yhtäkkiä selkeänä.
        Huumaavia aineita en käytä. Ok. tupakkaa ja joskus vähän olutta ja joskus viiniä vähäsen.
        Alkohoolia minä kuitenkin inhoan. Varsinaisia huumeita en ole koskaan käyttänyt.
        Elokuvia olen tietysti katsellut, mutta nykyisin ne eivät kiinnosta.
        Pituus ja leveyspiirejäkin olen saanut ilmoituksellisina.
        Tiedeän enemmän tulevaisuudesta kun olen kertonutkaan.

        Itse olen uskovainen ja mitä katson raamatun näkö kannaltä tätä sun jutuasi niin,en oikein osaa sanoa sitä mitä pitäisi sanoa,mutta jos se olisi jumalan antama ilmoitus niin epäilisin sitä että kun kerran käytät alkoholiakin ja tupakoit niin,jumala ei laske sellaiseen astiaan mitään ilmoitussta uskon niin.Sinun pitää olla tietoisessti vapaa kaikessta synnin kahleissta jotta jumala voi antaa näinkin vakaviakin näkyjä,Ja se mitä raamattu puhuu lopun ajan enteisstä niin raamattu sanoo että kaikki on tulelle talletettu,eli kaikki tulee tulessa palamaan kerran.Uskon siihen että sun mielikuvitus on asialla.Koita pärjäillä.


      • IHMETELLEN.
        Mielikuvitus. kirjoitti:

        Itse olen uskovainen ja mitä katson raamatun näkö kannaltä tätä sun jutuasi niin,en oikein osaa sanoa sitä mitä pitäisi sanoa,mutta jos se olisi jumalan antama ilmoitus niin epäilisin sitä että kun kerran käytät alkoholiakin ja tupakoit niin,jumala ei laske sellaiseen astiaan mitään ilmoitussta uskon niin.Sinun pitää olla tietoisessti vapaa kaikessta synnin kahleissta jotta jumala voi antaa näinkin vakaviakin näkyjä,Ja se mitä raamattu puhuu lopun ajan enteisstä niin raamattu sanoo että kaikki on tulelle talletettu,eli kaikki tulee tulessa palamaan kerran.Uskon siihen että sun mielikuvitus on asialla.Koita pärjäillä.

        Se että sinä olet uskovainen ,on tietenkin hyvä asia.Mutta oletko nyt aivan varma ettei Jumala voi puhua ja ilmoittaa asioita muidenkin ihmisten,kuin vain uskovien kautta?Jos Jumala onkin nähnyt hyväksi näin se olkoon pätevä.Ja mennäkseni siihen syntiin,tänäpäivänä(aikoina)uskovilla ei ole Kanttia pöyhistellä ja nostaa Rintaansa Kaarelle.Tiedäthän itsekin kyllä hyvin mitä uskovien keskuudessa taphtuu(vieläpä aivan Julistajien ja pastorienkin Omassa Salaisessa ns.Pyhässä elämässä.Että se siitä Pyhästä olosta.Jospa Jumala Laittaakin Ns.Kivet huutamaan,kun hänen uskovansa eivä voi katsoa totuutta silmiin.Aika näyttää mitä Tapahtuu,mutta on hyvä olla henkisesti kyllä valmiina että voi ,jos vasikka kuolee miten hyväänsä,kohdata uskossa elävän jumalan joka antaa näkynsä kenelle hän parhaaksi katsoo.terv.Myöskin Uskossa.


      • jfjhjhjhjhjj
        Mielikuvitus. kirjoitti:

        Itse olen uskovainen ja mitä katson raamatun näkö kannaltä tätä sun jutuasi niin,en oikein osaa sanoa sitä mitä pitäisi sanoa,mutta jos se olisi jumalan antama ilmoitus niin epäilisin sitä että kun kerran käytät alkoholiakin ja tupakoit niin,jumala ei laske sellaiseen astiaan mitään ilmoitussta uskon niin.Sinun pitää olla tietoisessti vapaa kaikessta synnin kahleissta jotta jumala voi antaa näinkin vakaviakin näkyjä,Ja se mitä raamattu puhuu lopun ajan enteisstä niin raamattu sanoo että kaikki on tulelle talletettu,eli kaikki tulee tulessa palamaan kerran.Uskon siihen että sun mielikuvitus on asialla.Koita pärjäillä.

        Suuri osa näkijöistä ei todellakaan ole mitään mallikansalaisia.


      • kuvitusta
        Mielikuvitus. kirjoitti:

        Itse olen uskovainen ja mitä katson raamatun näkö kannaltä tätä sun jutuasi niin,en oikein osaa sanoa sitä mitä pitäisi sanoa,mutta jos se olisi jumalan antama ilmoitus niin epäilisin sitä että kun kerran käytät alkoholiakin ja tupakoit niin,jumala ei laske sellaiseen astiaan mitään ilmoitussta uskon niin.Sinun pitää olla tietoisessti vapaa kaikessta synnin kahleissta jotta jumala voi antaa näinkin vakaviakin näkyjä,Ja se mitä raamattu puhuu lopun ajan enteisstä niin raamattu sanoo että kaikki on tulelle talletettu,eli kaikki tulee tulessa palamaan kerran.Uskon siihen että sun mielikuvitus on asialla.Koita pärjäillä.

        Aloittajan juttu on mielikuvitusta, mutta yhtä mielikuvituksellisia teidän "uskovaistenkin" jutut on.


      • JJJJJJJ
        Mielikuvitus. kirjoitti:

        Itse olen uskovainen ja mitä katson raamatun näkö kannaltä tätä sun jutuasi niin,en oikein osaa sanoa sitä mitä pitäisi sanoa,mutta jos se olisi jumalan antama ilmoitus niin epäilisin sitä että kun kerran käytät alkoholiakin ja tupakoit niin,jumala ei laske sellaiseen astiaan mitään ilmoitussta uskon niin.Sinun pitää olla tietoisessti vapaa kaikessta synnin kahleissta jotta jumala voi antaa näinkin vakaviakin näkyjä,Ja se mitä raamattu puhuu lopun ajan enteisstä niin raamattu sanoo että kaikki on tulelle talletettu,eli kaikki tulee tulessa palamaan kerran.Uskon siihen että sun mielikuvitus on asialla.Koita pärjäillä.

        No täydellisen puhdas astia..sinä olet siis täysin synnitön astia ja saat jatkuvasti Jumalalta ilmoituksia? Jos tuo on kriteeri sille että Jumala ilmoittaa täysin puhtaille astioille, niin täällä ei kyllä yksikään ihminen tule koskaan saamaan ainuttakaan näkyä tai vastaavaa!!! Yhtä suuri synti on mielessään ajatella jotain pahaa toisesta kuin polttaa tupakkaa tai juoda olutta tms. Tosin toivon että ihmiset voisivät päästä irti näistäkin synneistä koska ei niistä mitään hyötyäkään ole ihmiselle! Kyse ei ole siitä MITÄ IHMINEN ON VAAN SIITÄ MITÄ JUMALA ON!! Jos ihminen on antanut elämänsä Jeesukselle, niin Jeesus asuu silloin meissä vajavaisissa ihmisissä ja tekee meistä myös Jumalalle kelpaavia! Jeesus on ainut, jonka kautta yhteys jumalaan on mahdollinen sillä Hän on tie, totuus ja elämä! Kristus meissä kirkkauden toivo! AAMEN
        Ps. Uskovat ovat nukahtaneet eivät valvo tilaansa niin kivet huutavat...täysin raamatullista! HERÄTKÄÄ!!
        NYT ON AIKA TEHDÄ PARANNUSTA ELÄMÄSSÄ JA KÄÄNTYÄ JUMALAN PUOLEEN!!


      • aikansa eläjä
        JJJJJJJ kirjoitti:

        No täydellisen puhdas astia..sinä olet siis täysin synnitön astia ja saat jatkuvasti Jumalalta ilmoituksia? Jos tuo on kriteeri sille että Jumala ilmoittaa täysin puhtaille astioille, niin täällä ei kyllä yksikään ihminen tule koskaan saamaan ainuttakaan näkyä tai vastaavaa!!! Yhtä suuri synti on mielessään ajatella jotain pahaa toisesta kuin polttaa tupakkaa tai juoda olutta tms. Tosin toivon että ihmiset voisivät päästä irti näistäkin synneistä koska ei niistä mitään hyötyäkään ole ihmiselle! Kyse ei ole siitä MITÄ IHMINEN ON VAAN SIITÄ MITÄ JUMALA ON!! Jos ihminen on antanut elämänsä Jeesukselle, niin Jeesus asuu silloin meissä vajavaisissa ihmisissä ja tekee meistä myös Jumalalle kelpaavia! Jeesus on ainut, jonka kautta yhteys jumalaan on mahdollinen sillä Hän on tie, totuus ja elämä! Kristus meissä kirkkauden toivo! AAMEN
        Ps. Uskovat ovat nukahtaneet eivät valvo tilaansa niin kivet huutavat...täysin raamatullista! HERÄTKÄÄ!!
        NYT ON AIKA TEHDÄ PARANNUSTA ELÄMÄSSÄ JA KÄÄNTYÄ JUMALAN PUOLEEN!!

        Olipa järistyttävä näky, pistää maailman kirjat sekaisin jos tuo tapahtuu.Samaa mieltä ettei meistä synnittömiä tule.Pyhittyä pitää, mutta Jumalan armosta pelastumme.
        VT:N aikaan nousi profeettoja julistamaan , lukekaa Jeremiaa , Danielia, Sakariaa sekä Ilmestyskirjaa niissä puhutaan sen ajan ilmiöistä ja kauaksi tulevaisuuteen.me elämme nyt ei meidän pidä alkaa pelkäämään.Jeesus vetää ihmisiä luokseen antaa voimaa loppuun asti.
        Valhe profeettojakin nousee hedelmistä eli ihmisen vaelluksesta voimme arvioida esim.rakkaus, lempeys, itsehillintä, rauha ym.Siinäpä haastetta kullekin.Jumalan sanalla arvioimme lopunaikoina ei näytä helppoa olevan synnytystuskat vaan kovenevat, maanjärjestyksiäkin tulee enemmän.


      • neniäpamo
        jfjhjhjhjhjj kirjoitti:

        Suuri osa näkijöistä ei todellakaan ole mitään mallikansalaisia.

        mikä on mallikansalainen..?? Ja kenen silmissä.??


      • miimiitii
        IHMETELLEN. kirjoitti:

        Se että sinä olet uskovainen ,on tietenkin hyvä asia.Mutta oletko nyt aivan varma ettei Jumala voi puhua ja ilmoittaa asioita muidenkin ihmisten,kuin vain uskovien kautta?Jos Jumala onkin nähnyt hyväksi näin se olkoon pätevä.Ja mennäkseni siihen syntiin,tänäpäivänä(aikoina)uskovilla ei ole Kanttia pöyhistellä ja nostaa Rintaansa Kaarelle.Tiedäthän itsekin kyllä hyvin mitä uskovien keskuudessa taphtuu(vieläpä aivan Julistajien ja pastorienkin Omassa Salaisessa ns.Pyhässä elämässä.Että se siitä Pyhästä olosta.Jospa Jumala Laittaakin Ns.Kivet huutamaan,kun hänen uskovansa eivä voi katsoa totuutta silmiin.Aika näyttää mitä Tapahtuu,mutta on hyvä olla henkisesti kyllä valmiina että voi ,jos vasikka kuolee miten hyväänsä,kohdata uskossa elävän jumalan joka antaa näkynsä kenelle hän parhaaksi katsoo.terv.Myöskin Uskossa.

        Jumala aasinkin kautta. Raamatussa lukee. Sinänsä hauska vertauksena. :)


      • Usko-maton
        Mielikuvitus. kirjoitti:

        Itse olen uskovainen ja mitä katson raamatun näkö kannaltä tätä sun jutuasi niin,en oikein osaa sanoa sitä mitä pitäisi sanoa,mutta jos se olisi jumalan antama ilmoitus niin epäilisin sitä että kun kerran käytät alkoholiakin ja tupakoit niin,jumala ei laske sellaiseen astiaan mitään ilmoitussta uskon niin.Sinun pitää olla tietoisessti vapaa kaikessta synnin kahleissta jotta jumala voi antaa näinkin vakaviakin näkyjä,Ja se mitä raamattu puhuu lopun ajan enteisstä niin raamattu sanoo että kaikki on tulelle talletettu,eli kaikki tulee tulessa palamaan kerran.Uskon siihen että sun mielikuvitus on asialla.Koita pärjäillä.

        Jumala!huh,huh.


      • totuuttako
        JJJJJJJ kirjoitti:

        No täydellisen puhdas astia..sinä olet siis täysin synnitön astia ja saat jatkuvasti Jumalalta ilmoituksia? Jos tuo on kriteeri sille että Jumala ilmoittaa täysin puhtaille astioille, niin täällä ei kyllä yksikään ihminen tule koskaan saamaan ainuttakaan näkyä tai vastaavaa!!! Yhtä suuri synti on mielessään ajatella jotain pahaa toisesta kuin polttaa tupakkaa tai juoda olutta tms. Tosin toivon että ihmiset voisivät päästä irti näistäkin synneistä koska ei niistä mitään hyötyäkään ole ihmiselle! Kyse ei ole siitä MITÄ IHMINEN ON VAAN SIITÄ MITÄ JUMALA ON!! Jos ihminen on antanut elämänsä Jeesukselle, niin Jeesus asuu silloin meissä vajavaisissa ihmisissä ja tekee meistä myös Jumalalle kelpaavia! Jeesus on ainut, jonka kautta yhteys jumalaan on mahdollinen sillä Hän on tie, totuus ja elämä! Kristus meissä kirkkauden toivo! AAMEN
        Ps. Uskovat ovat nukahtaneet eivät valvo tilaansa niin kivet huutavat...täysin raamatullista! HERÄTKÄÄ!!
        NYT ON AIKA TEHDÄ PARANNUSTA ELÄMÄSSÄ JA KÄÄNTYÄ JUMALAN PUOLEEN!!

        Kukas se virkkoi, juokaa mutta älkää juopuko?


      • Last times
        Usko-maton kirjoitti:

        Jumala!huh,huh.

        Sinäkin tulet Hänet vielä huomaamaan. Älä sitten valita, kun Hänen vihansa kohtaa maata ja sen ihmisiä, kaiken tuollaisen, tyhmien ihmisten mielettömän, Hänen nimeään kunnioittamattoman ilkkumisen jäkeen. Kyllä se tulee nähtäväksi, vihdoin ja viimein, kun Hänen pitkämielisyytensä ja armonsa aika alkaa loppua... -Voi maata ja voi merta ja voi ihmisiä...


      • sdfghjhgfds
        maailma nukkuu eikä kirjoitti:

        Olen nähnyt näkyjä koko elämäni ajan jotka ovat toteutuneet.
        Olen nähnyt näkyjä yöllä ja päivällä. Päivälläkin näky tulee yhtäkkiä selkeänä.
        Huumaavia aineita en käytä. Ok. tupakkaa ja joskus vähän olutta ja joskus viiniä vähäsen.
        Alkohoolia minä kuitenkin inhoan. Varsinaisia huumeita en ole koskaan käyttänyt.
        Elokuvia olen tietysti katsellut, mutta nykyisin ne eivät kiinnosta.
        Pituus ja leveyspiirejäkin olen saanut ilmoituksellisina.
        Tiedeän enemmän tulevaisuudesta kun olen kertonutkaan.

        Olet kai muistanut lotota?


      • asdfghjkjhgfs
        neniäpamo kirjoitti:

        mikä on mallikansalainen..?? Ja kenen silmissä.??

        Yleensä "näkijöistä" yms. näkee jo päällepäin, että ei ole kaikki kotona.


      • uskova
        IHMETELLEN. kirjoitti:

        Se että sinä olet uskovainen ,on tietenkin hyvä asia.Mutta oletko nyt aivan varma ettei Jumala voi puhua ja ilmoittaa asioita muidenkin ihmisten,kuin vain uskovien kautta?Jos Jumala onkin nähnyt hyväksi näin se olkoon pätevä.Ja mennäkseni siihen syntiin,tänäpäivänä(aikoina)uskovilla ei ole Kanttia pöyhistellä ja nostaa Rintaansa Kaarelle.Tiedäthän itsekin kyllä hyvin mitä uskovien keskuudessa taphtuu(vieläpä aivan Julistajien ja pastorienkin Omassa Salaisessa ns.Pyhässä elämässä.Että se siitä Pyhästä olosta.Jospa Jumala Laittaakin Ns.Kivet huutamaan,kun hänen uskovansa eivä voi katsoa totuutta silmiin.Aika näyttää mitä Tapahtuu,mutta on hyvä olla henkisesti kyllä valmiina että voi ,jos vasikka kuolee miten hyväänsä,kohdata uskossa elävän jumalan joka antaa näkynsä kenelle hän parhaaksi katsoo.terv.Myöskin Uskossa.

        Tän päivän tekstissä puhuttiin oikeista ja vääristä Matt 7: 15-23
        Jeesus sanoi opetuslapsilleen: "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. Hedelmistä te heidät tunnette. Eihän orjantappuroista koota rypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita. Hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, huono puu kelvottomia hedelmiä. Ei hyvä puu voi tehdä kelvottomia hedelmiä eikä huono puu hyviä hedelmiä. Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, kaadetaan ja heitetään tuleen. Hedelmistä te siis tunnette heidät.
        Ei jokainen, joka sanoo minulle: "Herra, Herra", pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon. Monet sanovat minulle sinä päivänä: "Herra, Herra !" Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkoitimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja." Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: "En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät."
        Tämä on tämän päivän evankeliumi teksti voitte tarkastaa raamatusta. Minä en viitsi tämän enempää ottaa kantaa siitä että onko profetia Jumalalta vai ei kukin tehköön omat johtopäätöksensä.


      • Realisti77
        Mielikuvitus. kirjoitti:

        Itse olen uskovainen ja mitä katson raamatun näkö kannaltä tätä sun jutuasi niin,en oikein osaa sanoa sitä mitä pitäisi sanoa,mutta jos se olisi jumalan antama ilmoitus niin epäilisin sitä että kun kerran käytät alkoholiakin ja tupakoit niin,jumala ei laske sellaiseen astiaan mitään ilmoitussta uskon niin.Sinun pitää olla tietoisessti vapaa kaikessta synnin kahleissta jotta jumala voi antaa näinkin vakaviakin näkyjä,Ja se mitä raamattu puhuu lopun ajan enteisstä niin raamattu sanoo että kaikki on tulelle talletettu,eli kaikki tulee tulessa palamaan kerran.Uskon siihen että sun mielikuvitus on asialla.Koita pärjäillä.

        Nimimerkille Mielikuvitus: Jumala todellakin antaa näkyjä myös niille jotka vähän olutta tai viiniä joskus maistelee. Niin maisteli Jeesuskin ja teki niin melkein joka aterialla. Ei Jumala ole Nipo. Ihmiset ovat. Eikä jumala ole myöskään tuotemerkkitietoinen noista kaiken maailman eri uskonlahkoista jotka väittää olevansa vain se ainut oikea.Jumalaa ei tuotemerkit kiinnosta.


      • TTTMTTT
        Mielikuvitus. kirjoitti:

        Itse olen uskovainen ja mitä katson raamatun näkö kannaltä tätä sun jutuasi niin,en oikein osaa sanoa sitä mitä pitäisi sanoa,mutta jos se olisi jumalan antama ilmoitus niin epäilisin sitä että kun kerran käytät alkoholiakin ja tupakoit niin,jumala ei laske sellaiseen astiaan mitään ilmoitussta uskon niin.Sinun pitää olla tietoisessti vapaa kaikessta synnin kahleissta jotta jumala voi antaa näinkin vakaviakin näkyjä,Ja se mitä raamattu puhuu lopun ajan enteisstä niin raamattu sanoo että kaikki on tulelle talletettu,eli kaikki tulee tulessa palamaan kerran.Uskon siihen että sun mielikuvitus on asialla.Koita pärjäillä.

        en ole mikään asiantuntija raamatussa mutta eikö esim. paavali ensin vainonnut ja surmannut kristittyjä.sen jälkeen jumala sokaisi kyseisen herran ja kaikkea muuta.sen jälkeen käänsi takkinsa.eli ei mikään "synnin kahleista vapaa".silti pääsi jumalan piireihin.


      • Ateisti anusbööna
        Mielikuvitus. kirjoitti:

        Itse olen uskovainen ja mitä katson raamatun näkö kannaltä tätä sun jutuasi niin,en oikein osaa sanoa sitä mitä pitäisi sanoa,mutta jos se olisi jumalan antama ilmoitus niin epäilisin sitä että kun kerran käytät alkoholiakin ja tupakoit niin,jumala ei laske sellaiseen astiaan mitään ilmoitussta uskon niin.Sinun pitää olla tietoisessti vapaa kaikessta synnin kahleissta jotta jumala voi antaa näinkin vakaviakin näkyjä,Ja se mitä raamattu puhuu lopun ajan enteisstä niin raamattu sanoo että kaikki on tulelle talletettu,eli kaikki tulee tulessa palamaan kerran.Uskon siihen että sun mielikuvitus on asialla.Koita pärjäillä.

        Voi ziisus että noi uskovaiset on hörhöä sakkii


      • juliaaninen kalenter
        asdfghjkjhgfs kirjoitti:

        Yleensä "näkijöistä" yms. näkee jo päällepäin, että ei ole kaikki kotona.

        kai siinä ny vähä ihmine muuttuu jos kokoaja näkee näkyjä ja varsinki jos ne toteutuu eikä voi niille mittää


      • Rusokätinen Inkkari
        miimiitii kirjoitti:

        Jumala aasinkin kautta. Raamatussa lukee. Sinänsä hauska vertauksena. :)

        "Puhuihan Jumala aasinkin kautta. Raamatussa lukee. Sinänsä hauska vertauksena."
        älkääpäs pilkatko aasiparkaa noilla huhaa jumala jutuilla


      • 18
        Mielikuvitus. kirjoitti:

        Itse olen uskovainen ja mitä katson raamatun näkö kannaltä tätä sun jutuasi niin,en oikein osaa sanoa sitä mitä pitäisi sanoa,mutta jos se olisi jumalan antama ilmoitus niin epäilisin sitä että kun kerran käytät alkoholiakin ja tupakoit niin,jumala ei laske sellaiseen astiaan mitään ilmoitussta uskon niin.Sinun pitää olla tietoisessti vapaa kaikessta synnin kahleissta jotta jumala voi antaa näinkin vakaviakin näkyjä,Ja se mitä raamattu puhuu lopun ajan enteisstä niin raamattu sanoo että kaikki on tulelle talletettu,eli kaikki tulee tulessa palamaan kerran.Uskon siihen että sun mielikuvitus on asialla.Koita pärjäillä.

        Olivatko kaikki profeetat täysin synnittömiä Raamatussa? Jumala on Raamatun perusteella valinnut astiakseen vähän kenet tahansa. Olihan esimerkiksi Mooses tappanut ihmisen.


      • ??????
        maailma nukkuu eikä kirjoitti:

        Olen nähnyt näkyjä koko elämäni ajan jotka ovat toteutuneet.
        Olen nähnyt näkyjä yöllä ja päivällä. Päivälläkin näky tulee yhtäkkiä selkeänä.
        Huumaavia aineita en käytä. Ok. tupakkaa ja joskus vähän olutta ja joskus viiniä vähäsen.
        Alkohoolia minä kuitenkin inhoan. Varsinaisia huumeita en ole koskaan käyttänyt.
        Elokuvia olen tietysti katsellut, mutta nykyisin ne eivät kiinnosta.
        Pituus ja leveyspiirejäkin olen saanut ilmoituksellisina.
        Tiedeän enemmän tulevaisuudesta kun olen kertonutkaan.

        Oletkohan kuitenkin lukenut noista saarien synnyistä tms. josta alitajuntasi sitten toi sen uneesi ?


      • HOSHANII
        Mielikuvitus. kirjoitti:

        Itse olen uskovainen ja mitä katson raamatun näkö kannaltä tätä sun jutuasi niin,en oikein osaa sanoa sitä mitä pitäisi sanoa,mutta jos se olisi jumalan antama ilmoitus niin epäilisin sitä että kun kerran käytät alkoholiakin ja tupakoit niin,jumala ei laske sellaiseen astiaan mitään ilmoitussta uskon niin.Sinun pitää olla tietoisessti vapaa kaikessta synnin kahleissta jotta jumala voi antaa näinkin vakaviakin näkyjä,Ja se mitä raamattu puhuu lopun ajan enteisstä niin raamattu sanoo että kaikki on tulelle talletettu,eli kaikki tulee tulessa palamaan kerran.Uskon siihen että sun mielikuvitus on asialla.Koita pärjäillä.

        Ystävä hyvä pyhyys ja puhtaus ei ole sidonnaine tupakkaan ja vähäiseen määrään esim. olutta.
        Kuka meistä on pyhä ja puhdas, ajatuksissa sanoissa ja tekojen suhteen? Ei kukaan!

        MINÄ OLEN PÄÄTTÄNYT LOPETTAA ARMOSANOMAN ELI EVANKELIUMIN, SEKÄ TAIVAITTEN ALUEELLA, ETTÄ MAAN LIHASSA OLEVIEN KANSSA!!!!!
        JEESUKSEN KRISTUKSEN EVANKELIUMI ON LOPPU!!!!!


      • HOSHANII
        Mielikuvitus. kirjoitti:

        Itse olen uskovainen ja mitä katson raamatun näkö kannaltä tätä sun jutuasi niin,en oikein osaa sanoa sitä mitä pitäisi sanoa,mutta jos se olisi jumalan antama ilmoitus niin epäilisin sitä että kun kerran käytät alkoholiakin ja tupakoit niin,jumala ei laske sellaiseen astiaan mitään ilmoitussta uskon niin.Sinun pitää olla tietoisessti vapaa kaikessta synnin kahleissta jotta jumala voi antaa näinkin vakaviakin näkyjä,Ja se mitä raamattu puhuu lopun ajan enteisstä niin raamattu sanoo että kaikki on tulelle talletettu,eli kaikki tulee tulessa palamaan kerran.Uskon siihen että sun mielikuvitus on asialla.Koita pärjäillä.

        MINÄ OLE PÄÄTTÄNYT TÄNÄÄN LOPETTAA ARMOTALOUSKAUDEN NS. EVANKELIUMIN KOKONAAN, SEKÄ TAIVAITTEN ALUEELLA, ETTÄ MAAN LIHASSA OLEVIEN IHMISTEN ALUEELLA.
        JEESUKSEN KRISTUKSEN ARMOTALOUSKAUSI ON LOPPU !!!!!

        Alkuperäisnimeni on Hoshanii. Ristillä Jeshanna.


      • Peeppio
        Last times kirjoitti:

        Sinäkin tulet Hänet vielä huomaamaan. Älä sitten valita, kun Hänen vihansa kohtaa maata ja sen ihmisiä, kaiken tuollaisen, tyhmien ihmisten mielettömän, Hänen nimeään kunnioittamattoman ilkkumisen jäkeen. Kyllä se tulee nähtäväksi, vihdoin ja viimein, kun Hänen pitkämielisyytensä ja armonsa aika alkaa loppua... -Voi maata ja voi merta ja voi ihmisiä...

        Raamatun kertomaa; Jumala ei käännä selkäänsä niitäkään ihmisiä kohden jotka selkänsä hänelle kääntävät.


      • slash1975
        Ateisti anusbööna kirjoitti:

        Voi ziisus että noi uskovaiset on hörhöä sakkii

        no samallalailla voisin sanoa sinusta...en voi ymmärtää sitä,ettei usko luomiskertomusta,vaan uskoo johonki evoluutioon...Ei usko Jumalaan,ei Jeesukseen,ei Raamattuun...siis en voi käsittää,niin selviä asioita,TODELLA hörhöö olla ei Kristitty...Toivottavasti säkin huolit joskus Jeesuksen sydämmees..=)


      • In flames
        Mielikuvitus. kirjoitti:

        Itse olen uskovainen ja mitä katson raamatun näkö kannaltä tätä sun jutuasi niin,en oikein osaa sanoa sitä mitä pitäisi sanoa,mutta jos se olisi jumalan antama ilmoitus niin epäilisin sitä että kun kerran käytät alkoholiakin ja tupakoit niin,jumala ei laske sellaiseen astiaan mitään ilmoitussta uskon niin.Sinun pitää olla tietoisessti vapaa kaikessta synnin kahleissta jotta jumala voi antaa näinkin vakaviakin näkyjä,Ja se mitä raamattu puhuu lopun ajan enteisstä niin raamattu sanoo että kaikki on tulelle talletettu,eli kaikki tulee tulessa palamaan kerran.Uskon siihen että sun mielikuvitus on asialla.Koita pärjäillä.

        herääs nyt!
        Kuka ihminen, joka on näkyjä jumalalta joskus saanut on täysin synnitön ja puhdas? oletko sinä?? profetioita on annettu kännissäkin. Been there!! Onneksi Jumala ei katso ihmisen "likasuuteen"/imagoon, niinku tekopyhät ihmiset tekee, sillonhan Jumala ei pystyis käyttään koko maailmassa yhtäkä ihmistä profetoimiseen, parantamiseen tai antaa näille näkyjä.

        Ja "IHMETELLEN": pistit tosi pätevästi pakettiin asian, mitä mun seuraavaks piti huudella, että "Tiedäthän itsekin kyllä hyvin mitä uskovien keskuudessa taphtuu(vieläpä aivan Julistajien ja pastorienkin Omassa Salaisessa ns.Pyhässä elämässä"

        myös uskossa...palavasti


      • in flames
        Ateisti anusbööna kirjoitti:

        Voi ziisus että noi uskovaiset on hörhöä sakkii

        Ateisti anusbööna: sinähän se todistat olevas erittäinki viksu ihminen! paha lähteä aukomaan millekkään ihmisryhmälle päätänsä teikäläisen verbaalisella lahjakkuudella.


      • olenjeesusjeesus
        slash1975 kirjoitti:

        no samallalailla voisin sanoa sinusta...en voi ymmärtää sitä,ettei usko luomiskertomusta,vaan uskoo johonki evoluutioon...Ei usko Jumalaan,ei Jeesukseen,ei Raamattuun...siis en voi käsittää,niin selviä asioita,TODELLA hörhöö olla ei Kristitty...Toivottavasti säkin huolit joskus Jeesuksen sydämmees..=)

        valitettavasti tyhmyyteen ei vielä ole hoitokeinoa, joten et tule tod. näk. koskaan käsittämään miten tyhmä olet :D

        eikä evoluutio ole uskomista, vaan faktapohjaista ymmärrystä ja tietoutta, joka nojaa tuhansiin ja tuhansiin todisteisiin, mitä sinä, sivistymätön mielisairas ihminen et ilmeisesti käsitä.

        Kaikki uskovaiset on yhtä naurettavia kuin aikuinen ihminen joka kivenkovaa uskoo joulupukkiin, pääsiäispupuun ja yksisarviseen. Onhan näistäkin vähintään yhtä paljon/vähän todisteita kuin jumalasta :)


      • 13
        TTTMTTT kirjoitti:

        en ole mikään asiantuntija raamatussa mutta eikö esim. paavali ensin vainonnut ja surmannut kristittyjä.sen jälkeen jumala sokaisi kyseisen herran ja kaikkea muuta.sen jälkeen käänsi takkinsa.eli ei mikään "synnin kahleista vapaa".silti pääsi jumalan piireihin.

        Luikkos sää sen raamatun tekstin oikeista ja vääristä profeetoista siinä kerrotaan kuka on Jumalan mielen mukainen profeetta ja kuka ei.


      • Slash1975
        olenjeesusjeesus kirjoitti:

        valitettavasti tyhmyyteen ei vielä ole hoitokeinoa, joten et tule tod. näk. koskaan käsittämään miten tyhmä olet :D

        eikä evoluutio ole uskomista, vaan faktapohjaista ymmärrystä ja tietoutta, joka nojaa tuhansiin ja tuhansiin todisteisiin, mitä sinä, sivistymätön mielisairas ihminen et ilmeisesti käsitä.

        Kaikki uskovaiset on yhtä naurettavia kuin aikuinen ihminen joka kivenkovaa uskoo joulupukkiin, pääsiäispupuun ja yksisarviseen. Onhan näistäkin vähintään yhtä paljon/vähän todisteita kuin jumalasta :)

        Palautteesta,saattaa ollakkin että me uskovaiset ollaan mielisairaita ja ollaankait me aika tyhmiäki..=)Kerrothan tällä palstalla jos joskus löydät rauhan sielullesi ja hyväksyt Jeesuksen vapahtajaksesi.Rukoilen puolestasi;)p.s.Tyhmyyteni kyllä näytin antaessani vähän liian jyrkkää palautetta nim.merkille:Ateisti anusbööna,mutta oli huono päivä..Anteeksi,jokainen uskokooon mihin tahtoo...


      • neuvo joka tepsii

        Niinpä niin. Noilla sijainneilla ja tapahtumilla ei ole mitään merkitystä kun päivää ei ilmoiteta.

        Sinultakin on turha kysyä että mitä nämä onnettomuudet ovat olleet joita olet nähnyt, koska jälkiviisastelu on se helpoin viisastelun muoto.

        Kun seuraavan kerran näette näitä näkyjänne, niin sanokaa unessanne tai näyssänne sille näkyjen näyttäjälle että lopeta paskanjauhaminen ja kerro ensin että milloin ja että ilman sitä tietoa ei tarvitse tulla unia häiritsemään, siihen asti hyvästi.


      • Liian tyhmä ?
        olenjeesusjeesus kirjoitti:

        valitettavasti tyhmyyteen ei vielä ole hoitokeinoa, joten et tule tod. näk. koskaan käsittämään miten tyhmä olet :D

        eikä evoluutio ole uskomista, vaan faktapohjaista ymmärrystä ja tietoutta, joka nojaa tuhansiin ja tuhansiin todisteisiin, mitä sinä, sivistymätön mielisairas ihminen et ilmeisesti käsitä.

        Kaikki uskovaiset on yhtä naurettavia kuin aikuinen ihminen joka kivenkovaa uskoo joulupukkiin, pääsiäispupuun ja yksisarviseen. Onhan näistäkin vähintään yhtä paljon/vähän todisteita kuin jumalasta :)

        - viime kuussa, arvovaltaisessa kansainvälisessä julkaisussa oli iso juttu siitä, miten nykyiset evoluutioteorian osaajat ovat jäämässä varjoon, koska heidän oppinsa on osoittautumassa liian ahtaaksi ja kapeaksi näkemykseltään.
        Richard Dawkins, joka väittää kivenkovaan , että ihminen on vain geenien temmellyskenttä, on aina uskovien kimpussa haukkuen milloin ketäkin.
        Kutsutaan tieteen rakkikoiraksi puolivillaisten, kansainvälisesti pätemättömiksi ja täydelliseksi tieteelliseksi kusetukseksi hänen molekyyli-.ja solubiologiset tutkimuksensa, jotka eivät läpäisseet yhtäkään virallista tutkimusseulaa. Silti saanut multirikkaana todella paljon palstatilaa, maksettuaan siitä ja näin julkistanut kaikki sellaiset kerettiläisiksi ,jotka uskaltavat hyväksyä Jumalan mukana olon elämän synnyssä.

        Uuden tutkimuksen tulos oli ennen kaikkea, että me olemme ihmisinä enemmänkin sosiologisen vaikutuksen, ravinnon laadun, ja teologisten kehityskaarien tulosta kuin geenien toimintaa.

        Tämä käsitys on julkaistu viime huhtikuussa New Scientist - sekä GEO. lehdissä, mutta eipä siitä ole juuri vielä rumpua paukutettu.
        Jokainen tiedemies, joka ei ota huomioon, että tiede vain toteaa olemassa olevan tai tapahtuneen, mutta mitään suurempaa suunnitelmaa että olemme , elämme, hengitämme, ja muka siksi ,että olemme alkuisin bakteerista, on hevosen kaltainen, jolle on laitettu laput silmille, että älä katso Jumalaan, sellaista ei ole, muuten tämä meidän tiede kaatuu...


      • juliaaninen kalenter kirjoitti:

        kai siinä ny vähä ihmine muuttuu jos kokoaja näkee näkyjä ja varsinki jos ne toteutuu eikä voi niille mittää

        Sille lienee joku lääketieteellinenkin määritelmä...

        Ihmismieli on yllättävän moniuloitteinen ja kekseliäs...


      • Peeppio kirjoitti:

        Raamatun kertomaa; Jumala ei käännä selkäänsä niitäkään ihmisiä kohden jotka selkänsä hänelle kääntävät.

        Aivan kuten katoliset papit. Hekin tarjoavat etupuoltaan selkänsä kääntäneiden pakaroiden väliin...


      • 13 kirjoitti:

        Luikkos sää sen raamatun tekstin oikeista ja vääristä profeetoista siinä kerrotaan kuka on Jumalan mielen mukainen profeetta ja kuka ei.

        Paavalikin ;o)


      • olenjeesusjeesus kirjoitti:

        valitettavasti tyhmyyteen ei vielä ole hoitokeinoa, joten et tule tod. näk. koskaan käsittämään miten tyhmä olet :D

        eikä evoluutio ole uskomista, vaan faktapohjaista ymmärrystä ja tietoutta, joka nojaa tuhansiin ja tuhansiin todisteisiin, mitä sinä, sivistymätön mielisairas ihminen et ilmeisesti käsitä.

        Kaikki uskovaiset on yhtä naurettavia kuin aikuinen ihminen joka kivenkovaa uskoo joulupukkiin, pääsiäispupuun ja yksisarviseen. Onhan näistäkin vähintään yhtä paljon/vähän todisteita kuin jumalasta :)

        oikeinkirjoituskyky korreloi suoraan älykkyyden kanssa.

        M.O.T.


      • HOSHANII kirjoitti:

        MINÄ OLE PÄÄTTÄNYT TÄNÄÄN LOPETTAA ARMOTALOUSKAUDEN NS. EVANKELIUMIN KOKONAAN, SEKÄ TAIVAITTEN ALUEELLA, ETTÄ MAAN LIHASSA OLEVIEN IHMISTEN ALUEELLA.
        JEESUKSEN KRISTUKSEN ARMOTALOUSKAUSI ON LOPPU !!!!!

        Alkuperäisnimeni on Hoshanii. Ristillä Jeshanna.

        Nyt hoitoon ja ÄKKIÄ!


      • r-aksu
        IHMETELLEN. kirjoitti:

        Se että sinä olet uskovainen ,on tietenkin hyvä asia.Mutta oletko nyt aivan varma ettei Jumala voi puhua ja ilmoittaa asioita muidenkin ihmisten,kuin vain uskovien kautta?Jos Jumala onkin nähnyt hyväksi näin se olkoon pätevä.Ja mennäkseni siihen syntiin,tänäpäivänä(aikoina)uskovilla ei ole Kanttia pöyhistellä ja nostaa Rintaansa Kaarelle.Tiedäthän itsekin kyllä hyvin mitä uskovien keskuudessa taphtuu(vieläpä aivan Julistajien ja pastorienkin Omassa Salaisessa ns.Pyhässä elämässä.Että se siitä Pyhästä olosta.Jospa Jumala Laittaakin Ns.Kivet huutamaan,kun hänen uskovansa eivä voi katsoa totuutta silmiin.Aika näyttää mitä Tapahtuu,mutta on hyvä olla henkisesti kyllä valmiina että voi ,jos vasikka kuolee miten hyväänsä,kohdata uskossa elävän jumalan joka antaa näkynsä kenelle hän parhaaksi katsoo.terv.Myöskin Uskossa.

        juu, nostradamus.kinhan sai näkyjä jumalalta, kun ihmiset eivät epäuskossaan kuunnelleet uskovaisten näkemiä näkyjä, niin jumala käytti ei uskovaista välikappaleena sanomansa välittämiseen. ja lopun aikanahan kivetkin huutavat, oli daily mail lehden kannessa kuva islamilaisesta imaamista joka vannoi israelin tuhoamista palestiinalaisvaltion tieltä, ja kädessään piti kelloa jossa ahmadinejadin kuva, ja kello osoitti 15sekuntia vaille keskiyön. ettekä te ateistitkaan mitään synnittömiä yliihmisiä ole, viitateen yllä olevaan kirjoitukseen.


      • angeli28

        elä pelekee, sanoi herran enkeli ~~


    • capslock ,,
      • Pelethen

        Tutustuin antamiisi osoitteisiin ja kiitänkin niistä. Voi olla mahdollista, että alitajunta muodostaa ja kehittääkin unien sisälltöä kaiken aiemmin eletyn ja kokemusperäisyyden pohjalta.
        Kuitenkin on asioita, jotka säteilevät meihin, ikäänkuin radioaaltoina jostakin, näkymättöältä alueelta, tai alueilta. Tuoden valtavia tietomääriä tullessaan. Jatkuvasti 24h vrk. Käytän siitä nimitystä seuraavat ulottuvaisuudet. Aikakin on ulottuvaisuus.


    • mummoliini 60

      Paree, etten sano mitään.

      Helteitä riittää.

    • SuperHypervitsikäs

      ookko iha varma näystäsi? ettei vaa ollu työkkärin työhöosoitus minkä näit?

    • näkıjä

      tulet kokemaan yöllisen siemensyöksyn ja nestetasapainosi järkkyy, tuhka kuvastaa näyssä että ihminen ei ole erektiosta huolimatta hedelmällinen,kansankielellä sanottuna tuhkamuna

    • Uudis Asukas

      ketkä tulevat ensimmäisenä valloittamaan tuon uuden mantereen?

      • ennustaja 22277748

        Tietenkin maanmittausinsinöörit :D


      • vastaten vain

        Näyn mukaa nouseva uusi manner on erityisen vaarallinen pitkät ajat. Siitä vulkaanisesta aineesta nousee uraanisäteilyä, jonka vuoksi siellä ei voi asua. Noin kolmen vuoden kuluttua sitä voi jo vähasen tutkia, jos silloinkaan.


      • JHzz
        vastaten vain kirjoitti:

        Näyn mukaa nouseva uusi manner on erityisen vaarallinen pitkät ajat. Siitä vulkaanisesta aineesta nousee uraanisäteilyä, jonka vuoksi siellä ei voi asua. Noin kolmen vuoden kuluttua sitä voi jo vähasen tutkia, jos silloinkaan.

        Nyt meni niin yli.. Anna jo olla. Tulivuorien tuhkaan ei liity uraani. Eikä ole olemassakaan "uraanista säteilyä". Radioaktiivista säteilyä on olemassa gamma, alpha ja beta-tyyppistä säteilyä. Hiukkassäteilyä ja aaltosäteilyä. Uraaninen säteily jotenkin ilmaisee tehokkaasti kuinka päästä keksitty koko juttu on. Muutenkin mannerlaatat ja muut litosfäärilaatat mitä nyt olikaan, eivät nouse tulivuorien purkauksista. Uusia mantereita on ennustet--- anteeksi laskettu muodostuvan miljoonien vuosien kuluttua. Koska mannerlaatat eivät noin vain yhtäkkiä nouse ja muodosta uutta mannerta, edes törmätessään. Jos näin olis, Amerikoita olis 500 enemmän. Mene ja kato peiliin.


      • Poiklo
        JHzz kirjoitti:

        Nyt meni niin yli.. Anna jo olla. Tulivuorien tuhkaan ei liity uraani. Eikä ole olemassakaan "uraanista säteilyä". Radioaktiivista säteilyä on olemassa gamma, alpha ja beta-tyyppistä säteilyä. Hiukkassäteilyä ja aaltosäteilyä. Uraaninen säteily jotenkin ilmaisee tehokkaasti kuinka päästä keksitty koko juttu on. Muutenkin mannerlaatat ja muut litosfäärilaatat mitä nyt olikaan, eivät nouse tulivuorien purkauksista. Uusia mantereita on ennustet--- anteeksi laskettu muodostuvan miljoonien vuosien kuluttua. Koska mannerlaatat eivät noin vain yhtäkkiä nouse ja muodosta uutta mannerta, edes törmätessään. Jos näin olis, Amerikoita olis 500 enemmän. Mene ja kato peiliin.

        Uraaniahan säilötään maan syvyyksiin. Ehkä onkin tulevaisuuden juttu.


    • Sillä helpottaa...

      Ota äkkiä mustia herneenpalkoja, sekä pari lasia puhdasta vettä. Pelkään, että muussa tapauksessa voi tulla uusi ennustus!

    • Juu etkä ole ainut sillä minä näin aivan tämän saman näyn! Lähden tänään marssimaan Sioniin tapaamaan pappeja jotka pystyvät auttamaan minua ymmärtämään mitä tämä takoittaa.

    • Mirka ....

      Unta sä olet nähnyt. HEH HEH HEH ...
      Kohta sä varmaan väität että uskot uniisi ... PUAAAHHHHHHHH ... HEH HEH HEH ...

    • Iso Pum

      Ennustus oli ihan mielenkiintoinen, tiedä vaikka toteutuisikin joskus. Mutta asialla on minulle merkitystä vain jos sillä on joku ajankohta. Eli olisiko tuo nyt sitten ensi viikolla, ensi vuosisadalla vai 5 miljardin vuoden päästä. Itse uskoisin että kyllä tuohon tilanteeseen varmaan vielä muutama miljoona vuotta menee. Joten mitä väliä sillä sitten on? Mannerlaatathan on aina liikkuneet ja mantereet siirtyneet välillä yhteen ja välillä eroon toisistaa, ihan normaalia. Taitaa Yellowstonen tulivuori kumminkin ensin rähähtää ennen tuota sinun ennustusta.

      • Kiinnostunut.....

        maailmanloppu tulee vuonna 2012 . Joten pian alkaa jotain tapahtumaan . Entäs UFOT nehän piti tulla auttamaan ihmisiä tänä vuonna . Luin kirjan jonka on kirjoittanut SYLVIA BROWNE . Hän on amerikkalainen medium . Kirjassa on ennustuksia vuodelle 2100 asti . Myös hän kirjoittaa kirjassaan muutoksista maa-alueissa . Kirja on ruotsinkielinen . Kirjoitan siitä yhden lauseen tähän. Innan det blir fred i världen kommer det att inträffa stora jordförändringar. No lopuksi vielä kirjasta kirjoitus UFOISTA . FRÄMMANDE LIVSFORMER KOMMER ATT LÅTA SIG BLI SEDDA PÅ JORDEN ÅR 2010 . DE KOMMER INTE ATT SKADA OSS . -----Mitä aloittaja sanoo , tulemmeko näkemään UFOT tänä vuonna kuten SYLVIA BROWNE ennustaa kirjassaan MELLAN TVÅ VÄRLDAR .


      • realistinen
        Kiinnostunut..... kirjoitti:

        maailmanloppu tulee vuonna 2012 . Joten pian alkaa jotain tapahtumaan . Entäs UFOT nehän piti tulla auttamaan ihmisiä tänä vuonna . Luin kirjan jonka on kirjoittanut SYLVIA BROWNE . Hän on amerikkalainen medium . Kirjassa on ennustuksia vuodelle 2100 asti . Myös hän kirjoittaa kirjassaan muutoksista maa-alueissa . Kirja on ruotsinkielinen . Kirjoitan siitä yhden lauseen tähän. Innan det blir fred i världen kommer det att inträffa stora jordförändringar. No lopuksi vielä kirjasta kirjoitus UFOISTA . FRÄMMANDE LIVSFORMER KOMMER ATT LÅTA SIG BLI SEDDA PÅ JORDEN ÅR 2010 . DE KOMMER INTE ATT SKADA OSS . -----Mitä aloittaja sanoo , tulemmeko näkemään UFOT tänä vuonna kuten SYLVIA BROWNE ennustaa kirjassaan MELLAN TVÅ VÄRLDAR .

        Mayojen ennustuksen mukaan 21.12.2012, maailmanlopusta siinä ei puhuttu mitään. Kannattaa lukea kirja Mayojen perintö, mielenkiintoinen teos.

        Mayakalenterin pisin ajanjakso on ”baktun”, joka kestää 144 000 päivää, eli noin 394 vuotta. Järjestyksessä 13. baktun on päättymässä 21. tai 23.12.2012, jonka jälkeen alkaa uusi pitkänlaskun kierros.


      • asdfghjkjhgfd
        Kiinnostunut..... kirjoitti:

        maailmanloppu tulee vuonna 2012 . Joten pian alkaa jotain tapahtumaan . Entäs UFOT nehän piti tulla auttamaan ihmisiä tänä vuonna . Luin kirjan jonka on kirjoittanut SYLVIA BROWNE . Hän on amerikkalainen medium . Kirjassa on ennustuksia vuodelle 2100 asti . Myös hän kirjoittaa kirjassaan muutoksista maa-alueissa . Kirja on ruotsinkielinen . Kirjoitan siitä yhden lauseen tähän. Innan det blir fred i världen kommer det att inträffa stora jordförändringar. No lopuksi vielä kirjasta kirjoitus UFOISTA . FRÄMMANDE LIVSFORMER KOMMER ATT LÅTA SIG BLI SEDDA PÅ JORDEN ÅR 2010 . DE KOMMER INTE ATT SKADA OSS . -----Mitä aloittaja sanoo , tulemmeko näkemään UFOT tänä vuonna kuten SYLVIA BROWNE ennustaa kirjassaan MELLAN TVÅ VÄRLDAR .

        Samalla kaikki aiemmat ennustukset on autuaasti unohdettu. Ehkä jo vuonna 21 729 tärppää.


      • DamienM
        realistinen kirjoitti:

        Mayojen ennustuksen mukaan 21.12.2012, maailmanlopusta siinä ei puhuttu mitään. Kannattaa lukea kirja Mayojen perintö, mielenkiintoinen teos.

        Mayakalenterin pisin ajanjakso on ”baktun”, joka kestää 144 000 päivää, eli noin 394 vuotta. Järjestyksessä 13. baktun on päättymässä 21. tai 23.12.2012, jonka jälkeen alkaa uusi pitkänlaskun kierros.

        21.12.2012 ei tosiaan ole maailmanloppu, ainakaan siinä mielessä kuin useimmat ymmärtävät sen. Ei elämä maapallolla lopu, mutta sydeemit saattavat muuttua täällä aika rajustikin, muun muassa luonnonmullistusten seurauksena. Mikäänhän ei tosin ole varmaa, mutta kyllä vähän siltä näyttää, että jotain järisyttävää on tapahtumassa. Tänä vuonna sattuneet lukuisat maanjäristykset, tuhkakriisi, kesän ennätyshelteet, yhä rajummat ukkosmyrskyt, trombit, meren tuhoaminen öljyllä, kaikki tällaiset ovat selviä signaaleja tulevista ajoista.
        Mutta nythän on niin, että nykyihminen elää vääristyneessä turvallisuuden tunteessa. Ajatellaan, ettei meidän aikana mitään suurta pahaa tai järisyttävää voi tapahtua, joten leimataan nämä Mayojen (sekä monien muidenkin tahojen) muinaiset viisaat varoitukset huuhaaksi vaivautumatta ajattelemaan tai tutkimaan asioita. Tai sitten vedotaan sattumaan tai tilastotieteeseen, joka se vasta huuhaata onkin.
        Näin ollen täälläkin käytävä väittely näistä ennustuksista on ajan hukkaa. Ihminen ei usko ennen kuin näkee. Ja pianhan sen näkee.


      • helteistä
        DamienM kirjoitti:

        21.12.2012 ei tosiaan ole maailmanloppu, ainakaan siinä mielessä kuin useimmat ymmärtävät sen. Ei elämä maapallolla lopu, mutta sydeemit saattavat muuttua täällä aika rajustikin, muun muassa luonnonmullistusten seurauksena. Mikäänhän ei tosin ole varmaa, mutta kyllä vähän siltä näyttää, että jotain järisyttävää on tapahtumassa. Tänä vuonna sattuneet lukuisat maanjäristykset, tuhkakriisi, kesän ennätyshelteet, yhä rajummat ukkosmyrskyt, trombit, meren tuhoaminen öljyllä, kaikki tällaiset ovat selviä signaaleja tulevista ajoista.
        Mutta nythän on niin, että nykyihminen elää vääristyneessä turvallisuuden tunteessa. Ajatellaan, ettei meidän aikana mitään suurta pahaa tai järisyttävää voi tapahtua, joten leimataan nämä Mayojen (sekä monien muidenkin tahojen) muinaiset viisaat varoitukset huuhaaksi vaivautumatta ajattelemaan tai tutkimaan asioita. Tai sitten vedotaan sattumaan tai tilastotieteeseen, joka se vasta huuhaata onkin.
        Näin ollen täälläkin käytävä väittely näistä ennustuksista on ajan hukkaa. Ihminen ei usko ennen kuin näkee. Ja pianhan sen näkee.

        Kesän helteet johtuvat talven kylmyydestä. pohjanmaalla ei sanu lumiukkoja lapset tehdä lähes koko talvena. Oli 3kk pakkasta joka päivä. ilman yhtään pv että olis ollu edes puolella.......


      • Piittet
        Kiinnostunut..... kirjoitti:

        maailmanloppu tulee vuonna 2012 . Joten pian alkaa jotain tapahtumaan . Entäs UFOT nehän piti tulla auttamaan ihmisiä tänä vuonna . Luin kirjan jonka on kirjoittanut SYLVIA BROWNE . Hän on amerikkalainen medium . Kirjassa on ennustuksia vuodelle 2100 asti . Myös hän kirjoittaa kirjassaan muutoksista maa-alueissa . Kirja on ruotsinkielinen . Kirjoitan siitä yhden lauseen tähän. Innan det blir fred i världen kommer det att inträffa stora jordförändringar. No lopuksi vielä kirjasta kirjoitus UFOISTA . FRÄMMANDE LIVSFORMER KOMMER ATT LÅTA SIG BLI SEDDA PÅ JORDEN ÅR 2010 . DE KOMMER INTE ATT SKADA OSS . -----Mitä aloittaja sanoo , tulemmeko näkemään UFOT tänä vuonna kuten SYLVIA BROWNE ennustaa kirjassaan MELLAN TVÅ VÄRLDAR .

        Nyt kyllä otta nuppiin!!! EI OLE ENNUSTETTU ETTÄ MAAILMANLOPPU TULEE 2012 VAAN ETTÄ SIlLON TAPAHTUU JOTAKIN MIKÄ RATKAISEE IHMISKUNNAN TULEVAISUUDEN!!!!!!!!! Eli silloin on ihmisen kädessä se mitä meille täällä tapahtuu. Luultavasti se on maailmanlaajuinen katastrofi, jota emme osaa villeimmissäkään kuvitelmissa ajatella! Ja jos ihmiskunta ei silloin ymmärrä omaa tyhmyyttään niin maapaallo, sekä ihmiskunta, tulevat tuhoutumaan. Älä kirjoita tänne asioita joista et näyttävästi tiedä!


      • heh heh

        kaikella on väliä, mikä ei ole toisessa kiinni...


    • NoEndOfTehW0rld

      Sulla on vilkas mielikuvitus, ei mitään muuta.

    • Nasseposse

      Tuollaisia ei "kuivat" henkilöt kelaile.

    • Ymmärräihminen

      Sitähän se on maapallon normaalia elämää,välistä tulee isompi röyhtäys ja elollisia olentoja tuhoutuu..Välistä sitten on hiljaisempaa.

    • Masamainioxx

      Mitäs helvetin sieniä sinä olet vetäny? Ja mistä sait?

      • Realistinen

        Me ihmiset ollaan tyhmiä olentoja, luullaan että tiedämme kaiken, että kaikki asiat voidaan tutkia tieteellisesti ja että se aina pitää paikkansa, paskat, sanon minä. Luulemme, että olemme kaikkivaltiaat, viisaampia olentoja koko maan päällä... Ja taas erehdymme.. Meidän aivoistakaan, ei tiedetä puolikaan, ja sitten vielä kehtaatte väittää mikä on totta ja mikä ei. Ensiksi ottakaa selvää mitä te olette ylipäätänsä. Ja toisaalta on helpottavaa kuulla, että kuolemme, joka tapauksessa, vanhuuteen, villiin elämänviettoon tai vaikkapa mahdollisesti maailmaanloppuun, oli virhe ``Jumalalta`` saattaa meidät tähän pisteeseen. Ei olisi pitänyt luoda meitä ollenkaan (jos edes koko Jumalaa on...) Mutta on sääli maailman kauniimpien paikkojen puolesta, sääli viattomien eläinten puolesta... saatanan paska ihmisluomus.


      • Realistinen kirjoitti:

        Me ihmiset ollaan tyhmiä olentoja, luullaan että tiedämme kaiken, että kaikki asiat voidaan tutkia tieteellisesti ja että se aina pitää paikkansa, paskat, sanon minä. Luulemme, että olemme kaikkivaltiaat, viisaampia olentoja koko maan päällä... Ja taas erehdymme.. Meidän aivoistakaan, ei tiedetä puolikaan, ja sitten vielä kehtaatte väittää mikä on totta ja mikä ei. Ensiksi ottakaa selvää mitä te olette ylipäätänsä. Ja toisaalta on helpottavaa kuulla, että kuolemme, joka tapauksessa, vanhuuteen, villiin elämänviettoon tai vaikkapa mahdollisesti maailmaanloppuun, oli virhe ``Jumalalta`` saattaa meidät tähän pisteeseen. Ei olisi pitänyt luoda meitä ollenkaan (jos edes koko Jumalaa on...) Mutta on sääli maailman kauniimpien paikkojen puolesta, sääli viattomien eläinten puolesta... saatanan paska ihmisluomus.

        Samalla tavoin minäkin pohdiskelin tätä maailman menoa ja ihmisen tyhmyyttä, vielä joitakin aikoja sitten ja tavallaan vieläkin. Minulla oli kuitenkin se armo, että osasin, sain ja saan kääntyä kaikessa sen Jumalan puoleen, jonka olemassaolon sinä kyseenalaistat; -eikä sinua siitä voi syyllistää. Kyllä Jumala ymmärtää senkin, onhan Hän luonut ihmisestä sellaisen kuin mitä me olemme. Niin Hänen, Jumalan suuresta armosta minä sain siis ns. "tulla uskoon", sen armonkutsun kautta, joka meille, sinullekin on tarjolla pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa, sen kautta että Hän kuoli, sovittaen meidän syntimme, kuolemalla meidän puolestamme uhrikuoleman, n.2000v. sitten Golgatan ristillä. Meidän ei tarvitse muuta kuin tunnustaa syntisyytemme ja kääntyä Jumalan puoleen, uskoen että Jeesus Kristus on meidän Vapahtajamme ja meidän Herramme, joka vapauttaa synneistä ja pelastaa omansa. Ne jotka Häneen uskovat, jotka ovat tahtoneet ottaa vastaan tarjolla olevan syntien sovituksen ja pelastuksen Hänen nimessään, Hän pelastaa (pian) tulevalta Jumalan vihalta ja kadotustuomiolta.

        Tämä on siinä mielessä mahtava asema olla ja elää, että saa olla turvallisella mielellä, vaikka tämän maailman kirjat ja ihmisen "hienot ja viisaat" suunitelmat ja laskelmat menevät hyvin herkästikin sekaisin, kuten on huomattu (varsinkin kun suuri ahneus on alkanut mennä viisauden edelle) ja maailma lopulta todellakin tuhoutuu. Kun vielä sitä ennen tulee olemaan oikeastaan pelkkää katastroofia toisensa perään, niin saa olla siitä kaikesta huolimatta turvallisella mielellä. -Kun on turva Jumalassa, ei loppua tarvitse pelätä, tulipa se sitten vaikka räystäältä putoavan jääpuikon kautta tai jonkun luonnonmullistuksen kautta...

        Kuten Jeesus sanoo Johanneksen evankeliumissa: Joh.14:27. "Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö..."

        USKO kolmiyhteiseen Jumalaan, Jeesukseen Kristukseen ja Pyhään Henkeen on lahja, jonka Jumala antaa niille jotka itse sitä tahtovat ja ovat valmiita ottamaan sen vastaan. Ihmisen täytyy vain kääntyä Jumalan puoleen, koska muuten hän ei voi huomata että JUMALA ON KOKO AJAN kääntyneenä ihmisen puoleen.


      • sdfgthyjlkhgf
        Realistinen kirjoitti:

        Me ihmiset ollaan tyhmiä olentoja, luullaan että tiedämme kaiken, että kaikki asiat voidaan tutkia tieteellisesti ja että se aina pitää paikkansa, paskat, sanon minä. Luulemme, että olemme kaikkivaltiaat, viisaampia olentoja koko maan päällä... Ja taas erehdymme.. Meidän aivoistakaan, ei tiedetä puolikaan, ja sitten vielä kehtaatte väittää mikä on totta ja mikä ei. Ensiksi ottakaa selvää mitä te olette ylipäätänsä. Ja toisaalta on helpottavaa kuulla, että kuolemme, joka tapauksessa, vanhuuteen, villiin elämänviettoon tai vaikkapa mahdollisesti maailmaanloppuun, oli virhe ``Jumalalta`` saattaa meidät tähän pisteeseen. Ei olisi pitänyt luoda meitä ollenkaan (jos edes koko Jumalaa on...) Mutta on sääli maailman kauniimpien paikkojen puolesta, sääli viattomien eläinten puolesta... saatanan paska ihmisluomus.

        Pikemminkin. Mene sitten sängyn alle odottamaan valaistumista ja ole onnellinen.


      • asdfghjkjhg
        Realistinen kirjoitti:

        Me ihmiset ollaan tyhmiä olentoja, luullaan että tiedämme kaiken, että kaikki asiat voidaan tutkia tieteellisesti ja että se aina pitää paikkansa, paskat, sanon minä. Luulemme, että olemme kaikkivaltiaat, viisaampia olentoja koko maan päällä... Ja taas erehdymme.. Meidän aivoistakaan, ei tiedetä puolikaan, ja sitten vielä kehtaatte väittää mikä on totta ja mikä ei. Ensiksi ottakaa selvää mitä te olette ylipäätänsä. Ja toisaalta on helpottavaa kuulla, että kuolemme, joka tapauksessa, vanhuuteen, villiin elämänviettoon tai vaikkapa mahdollisesti maailmaanloppuun, oli virhe ``Jumalalta`` saattaa meidät tähän pisteeseen. Ei olisi pitänyt luoda meitä ollenkaan (jos edes koko Jumalaa on...) Mutta on sääli maailman kauniimpien paikkojen puolesta, sääli viattomien eläinten puolesta... saatanan paska ihmisluomus.

        On se vaan hyvä, että asioita ei selitetä enää pelkästään erilaisilla uskomuksilla. Olisiko kiva uskoa, että Aurinko kiertää maapalloa joka on maailmankaikkeuden keskus? Ihan vaan yhtenä esimerkkinä. Taantumuksellinen uskonto tietenkin vastustaa kaikenlaista tutkimista, koska se syö pohjaa uskonnolta.


    • HEI !
      Jokainen näky on tulkittava, onko se Sanan mukainen...l.pohjautuuuko se Raamatun ilmoitukseen !
      Nähdä voi, vaikka olisi täysi pakana...tulkinta vain silloin "heittää" . Kun lähdetään Sanasta lukemaan
      sen ensilehdeltä, päädytään samanlaisiin kuviin, kuin oli tässä kuvassa uudesta mantereesta....
      Sitten mennään J:Lan lupaukseen ihmiskunnalle : Sateenkaarihan on merkki meille ihmisille, ettei
      J:La enää hukuta koko kansojen "merta" , kuten Sana puhuu meistä ihmisistä...1.Moos.9:13-17
      Sitten tuli kielten sekoitus, ja kaikki kansat hajaantuivat, kuka minnekin....1.Moos.11:1-9
      Siiten Sanassa puhutaan jälleen uudesta taivaasta ja maasta Ilm.21:1-3 siinä ovat vanha taivas ja
      vanha maa kadonneet...on uuden aika ! Tämä paikka löytyy Sanasta loppulehdiltä...
      Ja muutenkin on lopun aika käsillä NYT ! Oletko jo pelastettu...onko syntisi pois pesty Karitsan
      verellä ? Tänään on pelastuksen päivä, ota Jeesus vastaan syntiesi sovittajana ja Vapahtajana !
      Hän poistaa pelon ! Hän antaa levon, vaikka mitä tapahtuisi ! Hän on VOITTAJA !

      • roveetta

        yällähän usein unta nähdään,hyvä ettei päevällä.


      • KABLAM!

        Tiesittekö että Chernobyl tarkoittaa alunperin suoraan käännettynä "Kointähti"? Saastutti vedet, eikä passannut mennä hakemaan takkia kotoa vaan oli lähdettävä. On se ollut huima näky se hohtava pilvi Chernobylin yllä kun 1000 tonnin painoinen kansi ensin lenti pois reaktorista ja ydin alkoi sulaa. Siellähän oli ollut lähellä metsä mikä loisti punaisena säteilyn takia. Asukkaat hakkasivat sen maan tasalle ja hautasivat hohtavat puut maahan!


      • nipnipnip

        Ajankohta kiinnostaa muakin, oli niin mielenkiintoinen tarina. Täytyy sulla olla jonkinlainen käsitys siitä.


      • Aniska
        roveetta kirjoitti:

        yällähän usein unta nähdään,hyvä ettei päevällä.

        Taijetaan me päivälläkin nähä, unta. ;)


      • vai niin

        Aina vaan vedotaan raamattuun,eihän se ole kuin pedofiilien kirjoittama opus jossa ei ole minkäänlaista todellisuuspohjaa.


      • veri

        Taidampa mennä etsimään karitsan jostain ja pesemään itseni sen verellä jotta pelastun :)


    • -.-

      Kun näit sen Eurooppaakin suuremman mantereen, niin kerropas, mihin joutui sen tilalta muutama miljoona kuutiota vettä? Ja mitä tapahtuu sille magmatyhjiölle, joka jäi maankuoren alle muutamasta miljoonasta kuutiosta magmaa?

      Euroopan pinta-ala on 10 180 000 km², Atlantin syvyys on noin 3,5 km, joten olisi kiva tietää, mistä tällainen massa on tullut.

      Ei tarvitse olla kummoiset geologian ymmärrykset, jotta tietää, että tuosta näystä ei tule mitään.

    • uteliaana<3

      Ihmettelen miksi ilkeillään. Onko ihmiset todella tuudittautuneet siihen, että ei täällä pohjoisessa voi mitään tapahtua. Olen Pohjanmaalta ja mietin vaan miten pahoja nuo tulvat ehkä olisivat. Lähteekö taloja tsunamien/tulvien voimasta liikkeelle? Olen nähnyt unessa miten talomme menee virran mukana kohti merta. Näyn saajat eivät aikoja taida tietää tarkasti, mutta se kyllä kiinnostaisi kovasti. Edes kymmenissä vuosissa.

      • Onkohan nyt ihan totta??? Jos kerran on tuntematon näkijä?!?


      • h....

        Minäkin olen nähnyt useampaan kertaan unta, että vesi on saartanut talomme. Viimeisimmässä oli hyvin uhkaava tunnelma.
        Siinä unessa katsoin yläkerran ikkunasta pihalle ja huomasin koko pihamaan kadonneen veden alle. Vettä oli sen verran, että liiteristä ja eläinsuojasta näkyi vain yläosa katto.
        Mutta kumma kyllä, talomme alakertaan vesi ei ollut tullut sisälle.
        No, tämä uni tuli kyllä selvästikin jostain alitajunnasta ulkoisista häiriötekijöistä (ulkona oli raju ukonilma).
        Unethan ovat yleensä ensisijaisesti symbolisia. Talo symbolisoi ihmistä itseään.
        Olen usein nähnyt unta, että joudun muuttamaan jonnekin talosta, jonka olen suurella vaivalla saanut hankittua ja jossa viihdyn erinomaisesti.
        Nuo unet tietävät aina jonkinlaista muutosta jossain.
        Olen nähnyt enneuniakin, mutta ne ovat olleet aina selkeitä muista unista erottuvia ihan irrallisia pätkiä (eli yleensä aika lyhyitä), jotka tunnistaa.


      • depersonaalinenmörkö
        h.... kirjoitti:

        Minäkin olen nähnyt useampaan kertaan unta, että vesi on saartanut talomme. Viimeisimmässä oli hyvin uhkaava tunnelma.
        Siinä unessa katsoin yläkerran ikkunasta pihalle ja huomasin koko pihamaan kadonneen veden alle. Vettä oli sen verran, että liiteristä ja eläinsuojasta näkyi vain yläosa katto.
        Mutta kumma kyllä, talomme alakertaan vesi ei ollut tullut sisälle.
        No, tämä uni tuli kyllä selvästikin jostain alitajunnasta ulkoisista häiriötekijöistä (ulkona oli raju ukonilma).
        Unethan ovat yleensä ensisijaisesti symbolisia. Talo symbolisoi ihmistä itseään.
        Olen usein nähnyt unta, että joudun muuttamaan jonnekin talosta, jonka olen suurella vaivalla saanut hankittua ja jossa viihdyn erinomaisesti.
        Nuo unet tietävät aina jonkinlaista muutosta jossain.
        Olen nähnyt enneuniakin, mutta ne ovat olleet aina selkeitä muista unista erottuvia ihan irrallisia pätkiä (eli yleensä aika lyhyitä), jotka tunnistaa.

        Oletko katsonut Muumilaakson Tarinoita? Erityisesti jaksoa 'Laineilla lipuva teatteri'?


      • h....
        depersonaalinenmörkö kirjoitti:

        Oletko katsonut Muumilaakson Tarinoita? Erityisesti jaksoa 'Laineilla lipuva teatteri'?

        Olen toki joskus jo 20 v sitten, lapsien ollessa pieniä tuli sivusilmällä seurattua.
        Nämä mun unen uhkakuvat kumpusivat kyllä ihan omasta elämästä.


    • latva b 2

      unohditko ottaa lääkkeesi

    • Järki käteen

      Mannerten muodostuminen kestää miljoonia ja taas miljoonia vuosia. Parhaillaankin ovat mantereet muutostilassa. Amerikan ja Euroopan / Afrikan mantereet eroavat toisistaan vuodessa muistaakseni muutamia senttejä. Syynä on vulkaaninen toiminta mannerlaattojen rajalla. Ei ole siis mitään realistista pohjaa tuollaiselle päivissä tai edes muutamissa kuukaudessa muodostuvalle mantereelle joka aiheuttaisi tulvia ja tsunameja. Voit nukkua yösi rauhassa. Ei tule tapahtumaan.

      • lapinsamaani

        ja monille muillekkin epäuskoisille mantereita syntyy jopa alle tunnissa, vaikkei se kaikkien ymmärrykseen menekkään,,,,,,,,,,,,, sanotaanhan että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, ei sitä itse ole luuloineen " aina " oikeassa voipi sitä joku toinenkin olla, järjellä varustettu ja nähdä tulevaan............ terveisin lapinsamaani


      • 22
        lapinsamaani kirjoitti:

        ja monille muillekkin epäuskoisille mantereita syntyy jopa alle tunnissa, vaikkei se kaikkien ymmärrykseen menekkään,,,,,,,,,,,,, sanotaanhan että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, ei sitä itse ole luuloineen " aina " oikeassa voipi sitä joku toinenkin olla, järjellä varustettu ja nähdä tulevaan............ terveisin lapinsamaani

        Kerropas lapinsamaani meille epäuskoisille, mikä näistä seitsemästä mantereesta on syntynyt alle tunnissa?


    • Terimos

      ...mieltä tällaisen toteutumisessa ois. Jumalan ei tarvitse sirkustella ja tehdä mitään mystiikkaa. Hän on erehtymätön, kaikkivaltias, virheetön... Tarviaisko maapallo vielä uuden mantereen ? Mitä järkee siinä ois ? Minä en kerta kaikkiaan usko koko näkyyn. Puhutaanhan Raamatussa valhenäyistäkin, valheprofeetoista...

      Ihmiset etsii suoraan sanoen jotain kauhuelokuvamaista mystiikkaa uskonnostakin. Mutta ei taatusti tule toteutumaan valhenäyt.

      Varmasti toteutuu vain se mikä on ilmoitettu Raamatussa. Höpiskööt näkyjen näkijät vaikka mitä, mutta Raamattua tutkiva ei eksy ikinä. Tuuli tulee ja tuuli menee mutta Herran Sana pysyy iankaikkisesti.

      Varmasti tapahtuu yksi profetia ja pian: Jeesus tulee!

      Oletko sinä valmis?

      • selvännäkijäparant

        syntynyt. Hän on nyt 7-vuotias . Syntynyt pääsiäisen aikoihin . Hän aloittaa työt noin 30-vuotiaana . Hän jatkaa edellisen JEESUKSEN työtä . Saarnaa JUMALASTA ja parantaa sairaita. Oletko valmis kohtaamaan hänet. Enään on aikaa vain 23 vuotta.


      • julli88
        selvännäkijäparant kirjoitti:

        syntynyt. Hän on nyt 7-vuotias . Syntynyt pääsiäisen aikoihin . Hän aloittaa työt noin 30-vuotiaana . Hän jatkaa edellisen JEESUKSEN työtä . Saarnaa JUMALASTA ja parantaa sairaita. Oletko valmis kohtaamaan hänet. Enään on aikaa vain 23 vuotta.

        Onko työttömänä sosiaalipummina 30-vuotiaaksi?


      • selvännäkijäparant kirjoitti:

        syntynyt. Hän on nyt 7-vuotias . Syntynyt pääsiäisen aikoihin . Hän aloittaa työt noin 30-vuotiaana . Hän jatkaa edellisen JEESUKSEN työtä . Saarnaa JUMALASTA ja parantaa sairaita. Oletko valmis kohtaamaan hänet. Enään on aikaa vain 23 vuotta.

        Ei ole olemassa kuin yksi ainoa Jeesus Kristus, Jumalan poika ja Hän on täällä hetkellä taivaassa, Isänsä valtaistuimen vierellä. Hän on valmistamassa sijaa omilleen, joita Hän tulee pian luokseen noutamaan, kuten hyvin selkeästi voimme Raamatusta lukea. Kaikki uudet "jeesukset" ovat antikristuksia. Sellainenkin on kyllä pian astumassa esille, mutta tuskin on enää noin pikkupoika. Taitaa alkaa olemaan kohta kolmenkympin iässä. sen verran on aikaa siitä, kun mm. eräs henkilö teki hitiksi nousseen kappaleen "Hän on täällä tänään"... -Taisipa tuo siis syntyä juuri niihin aikoihin. Ja yrittää kaikessa, kaikella valheen voimalla jäljitellä alkuperäistä... Se on siis antikristus.


      • ihmisten opettaja
        wayofcross kirjoitti:

        Ei ole olemassa kuin yksi ainoa Jeesus Kristus, Jumalan poika ja Hän on täällä hetkellä taivaassa, Isänsä valtaistuimen vierellä. Hän on valmistamassa sijaa omilleen, joita Hän tulee pian luokseen noutamaan, kuten hyvin selkeästi voimme Raamatusta lukea. Kaikki uudet "jeesukset" ovat antikristuksia. Sellainenkin on kyllä pian astumassa esille, mutta tuskin on enää noin pikkupoika. Taitaa alkaa olemaan kohta kolmenkympin iässä. sen verran on aikaa siitä, kun mm. eräs henkilö teki hitiksi nousseen kappaleen "Hän on täällä tänään"... -Taisipa tuo siis syntyä juuri niihin aikoihin. Ja yrittää kaikessa, kaikella valheen voimalla jäljitellä alkuperäistä... Se on siis antikristus.

        Mitään Jeesusta ei ole koskaan ollut,täysin mielikuvituksen tuotos ja kollaasi tuon ajan myyttisistä hahmoista.

        Jos Jeesus on ollut olemassa niin silloin on ollut myös Mithra ja Dionysos ja monet muut jumaluudet ja jumalten pojat jotka yleensä,kas kummaa,syntyivät jouluna ja nousivat kuolleista sekä tekivät ihmetekoja.

        Kristinusko on täyttä humpuukia ja keksittyä tarinaa. Kristinuskon keksi Rooman keisari Konstantinus.
        Lue historiaa ja opi.


      • 22
        ihmisten opettaja kirjoitti:

        Mitään Jeesusta ei ole koskaan ollut,täysin mielikuvituksen tuotos ja kollaasi tuon ajan myyttisistä hahmoista.

        Jos Jeesus on ollut olemassa niin silloin on ollut myös Mithra ja Dionysos ja monet muut jumaluudet ja jumalten pojat jotka yleensä,kas kummaa,syntyivät jouluna ja nousivat kuolleista sekä tekivät ihmetekoja.

        Kristinusko on täyttä humpuukia ja keksittyä tarinaa. Kristinuskon keksi Rooman keisari Konstantinus.
        Lue historiaa ja opi.

        Tuohon vielä lisäisin että vaikka 2010 vuotta sitten olisi liikkunut joku Jeesus-tyyppi, sen ajan ihmiset olivat todella helposti jymäytettävissä. Mitään ei kritisoitu, tutkittu tai edes kyseenalaistettu.

        Jos jeesus olisi ollut huijari, jolla oli edes kaksi kaveria juonessa mukana, kertomukset vetten päällä kävelemisestä olisi otettu ihan tosissaan, jos nämä kaksi kaveria oli ns. "silminnäkijöitä".

        Tänään meillä on Youtubet, uutistoimistot, tiede, jne... eikä ole nähty ketään jeesuksen veroista kaveria. Taikurithan tekee noita temppuja, muuttaa veden viiniksi, Criss Angel käveli "vetten päällä", joten miksiköhän yksikään näistä ei ole saanut messiaan titteliä?


      • Peeliopi
        ihmisten opettaja kirjoitti:

        Mitään Jeesusta ei ole koskaan ollut,täysin mielikuvituksen tuotos ja kollaasi tuon ajan myyttisistä hahmoista.

        Jos Jeesus on ollut olemassa niin silloin on ollut myös Mithra ja Dionysos ja monet muut jumaluudet ja jumalten pojat jotka yleensä,kas kummaa,syntyivät jouluna ja nousivat kuolleista sekä tekivät ihmetekoja.

        Kristinusko on täyttä humpuukia ja keksittyä tarinaa. Kristinuskon keksi Rooman keisari Konstantinus.
        Lue historiaa ja opi.

        Minä uskon että Jeesus on ollut tavallinen ihminen, mutta on yrittänyt tehdä itsestään erityisen ja onnistunut siinä. Hän oli taikuri ja sai ihmiset uskomaan ihme juttuihinsa. Silloin eivät ihmiset ymmärtäneet taikuutta vaan se oli yliluonnollista heille. Nykyään ei mikään enää menisi läpi, vaikka joku kävelisi vetten päällä. Se olisi temppu!


      • asdfghjkjhf
        22 kirjoitti:

        Tuohon vielä lisäisin että vaikka 2010 vuotta sitten olisi liikkunut joku Jeesus-tyyppi, sen ajan ihmiset olivat todella helposti jymäytettävissä. Mitään ei kritisoitu, tutkittu tai edes kyseenalaistettu.

        Jos jeesus olisi ollut huijari, jolla oli edes kaksi kaveria juonessa mukana, kertomukset vetten päällä kävelemisestä olisi otettu ihan tosissaan, jos nämä kaksi kaveria oli ns. "silminnäkijöitä".

        Tänään meillä on Youtubet, uutistoimistot, tiede, jne... eikä ole nähty ketään jeesuksen veroista kaveria. Taikurithan tekee noita temppuja, muuttaa veden viiniksi, Criss Angel käveli "vetten päällä", joten miksiköhän yksikään näistä ei ole saanut messiaan titteliä?

        Jeesuskin nostettiin korkeuksiin kymmeniä vuosia kuolemansa jälkeen, että saatiin paisuteltua tarinoita.


    • huh huh

      Monenko viikon putki takana??

      • A

        Näkijä on perehtynyt tieteelliseen vuoropuheluun ja on huolestunut.

        Näkijän mainitsemat ennusteet valtaosin sisältyvät tämän vuosituhannen tieteellisillä foorumeilla esitettyihin skenarioihin ilmastonmuutoksen lyhyen tai keskipitkän tähtäimen toteutumisvaihtoehdoista, joskin eri skenarioiden ennusteet ovat näkijällä joissain kohdin hieman sekoittuneet, mikä on luonnollista ottaen huomioon aihepiirin monimuotosiuuden ja siihen liittyvät epävarmuustekijät. Maankuoren halkeamiseen liittyvä ennuste on eriperäinen.

        Kehotan näkijää edelleen syventämään tietämystään.


      • K
        A kirjoitti:

        Näkijä on perehtynyt tieteelliseen vuoropuheluun ja on huolestunut.

        Näkijän mainitsemat ennusteet valtaosin sisältyvät tämän vuosituhannen tieteellisillä foorumeilla esitettyihin skenarioihin ilmastonmuutoksen lyhyen tai keskipitkän tähtäimen toteutumisvaihtoehdoista, joskin eri skenarioiden ennusteet ovat näkijällä joissain kohdin hieman sekoittuneet, mikä on luonnollista ottaen huomioon aihepiirin monimuotosiuuden ja siihen liittyvät epävarmuustekijät. Maankuoren halkeamiseen liittyvä ennuste on eriperäinen.

        Kehotan näkijää edelleen syventämään tietämystään.

        Ulkopuolisena lukijana olen erittäin kiitollinen asiallisesta ja virheettömästä kommentistasi. Edes joku toinenkin hieman järkevä ja asiallisesti kirjoittava henkilö palstalla.


    • were

      Heh, tuon ennustuksen olisi voinut ottaa hiukan vakavemminkin jos sitä ei olisi postitettu tänne suoli24:lle missä käy epämääräistäkin sakkia :D

      Heh, kuinkahan monta kertaa mitkäkin uskonnot ja muinaiset kansat ovat ennustaneet maailmanloppua ja aina ollaan kaikki saatu todeta että huuhaata tuo on ollut. Ja kun silloinen maailmanlopun ennustus ei pitänytkään paikkaansa niin siirrytään seuraavaan vuosilukuun. Sitä paitsi.... mayathan ennusti tähdistä muistaakseni maailman lopun... jos tieto on sieltä tullut niin voisi luulla että maailmanloppu käsittää muutakin kuin maapallon....

      • Saagapolku

        Huomaa näistä jutuista että ihmisiä pelottaa.
        Mikä pelottaa että Suomi jakautuu kahtia vai toi uusi manner ?
        No Laatokalta Ruotsin suurille järville on suuren suuri Kaldeera eli sellanen uinuva fulkaaninen luolasto.
        Ja on täysin mahdollista että se aktivoituu.
        Jos satutte huomaamaan, niin maailmamme käy muutosvaihdetta kokoajan.
        Tämänvuoden aikana on ollut yli 7 rihterin järistyksiä jo yli 20 kappaletta.
        Se on enemmän kuin koskaan ennen.
        18. ja 19. päivä tätäkuuta on oli yhteensä yli 700 manjäristystä joka myös on paljon.
        Näin se vain on ystävät hyvät, että me jätämme taaksemme nykyisin tunnetun maailmamme.
        Tarkoitan sillä sitä että on parempi heittää romukoppaan kaikki opitut uskomukset.
        Olivat ne sitten poliittisia tai uskonnollisia, koska kaikki ne murenevat, kun ihminen astuu seuraavan askeleen evoluutiossaan.
        Luottakaa ainoastaan mitä sydän kertoo.
        Se on ainut mihin voitte luottaa.
        Se ei ole meitä koskaan pettänyt.
        Unohtakaa järkiminän (egon) harhautukset, kun se yrittää pysyä hengissä.
        Pelolle ei ole sijaa tulevassa.
        Äiti maata on ryöstetty aivan tarpeeksia ja nyt se on loppu.
        Äiti maa puhdistaa itsensä ja nostaa omaa värähtelyään.
        Ja jos ihminen haluaa olla mukana on myös ihmisen nostettava värähtelyään, ja se onnistuu helpoiten kun lopetamme negatiiviset teot ja ajatukset ja annamme rakkaudelle tilaa valon ajatuksin.
        Ei ole mitään muuta tietä rakkaat ihmiset.
        Me olemme eli meidän kehomme ovat yhtä kuin maapallo.
        Ne ovat maapallolta lainassa.
        Näistä maanjäristyksistä sekä tulivuoren purkauksista sen verran että ne ovat ihmisten aikaansaamia, vaikka se kuulostaakin uskomattomalta, niin kollegtiivinen käytöksemme on yhtä kaiken kanssa.
        Ja näin vaikutukset siintävät alkunsa ihmisten teoista.
        Maapallo ei enään siedä ihmisten itsekästä tomintaa.
        Meidän tehtävämme on vaalia maapalloa.


      • -.-.
        Saagapolku kirjoitti:

        Huomaa näistä jutuista että ihmisiä pelottaa.
        Mikä pelottaa että Suomi jakautuu kahtia vai toi uusi manner ?
        No Laatokalta Ruotsin suurille järville on suuren suuri Kaldeera eli sellanen uinuva fulkaaninen luolasto.
        Ja on täysin mahdollista että se aktivoituu.
        Jos satutte huomaamaan, niin maailmamme käy muutosvaihdetta kokoajan.
        Tämänvuoden aikana on ollut yli 7 rihterin järistyksiä jo yli 20 kappaletta.
        Se on enemmän kuin koskaan ennen.
        18. ja 19. päivä tätäkuuta on oli yhteensä yli 700 manjäristystä joka myös on paljon.
        Näin se vain on ystävät hyvät, että me jätämme taaksemme nykyisin tunnetun maailmamme.
        Tarkoitan sillä sitä että on parempi heittää romukoppaan kaikki opitut uskomukset.
        Olivat ne sitten poliittisia tai uskonnollisia, koska kaikki ne murenevat, kun ihminen astuu seuraavan askeleen evoluutiossaan.
        Luottakaa ainoastaan mitä sydän kertoo.
        Se on ainut mihin voitte luottaa.
        Se ei ole meitä koskaan pettänyt.
        Unohtakaa järkiminän (egon) harhautukset, kun se yrittää pysyä hengissä.
        Pelolle ei ole sijaa tulevassa.
        Äiti maata on ryöstetty aivan tarpeeksia ja nyt se on loppu.
        Äiti maa puhdistaa itsensä ja nostaa omaa värähtelyään.
        Ja jos ihminen haluaa olla mukana on myös ihmisen nostettava värähtelyään, ja se onnistuu helpoiten kun lopetamme negatiiviset teot ja ajatukset ja annamme rakkaudelle tilaa valon ajatuksin.
        Ei ole mitään muuta tietä rakkaat ihmiset.
        Me olemme eli meidän kehomme ovat yhtä kuin maapallo.
        Ne ovat maapallolta lainassa.
        Näistä maanjäristyksistä sekä tulivuoren purkauksista sen verran että ne ovat ihmisten aikaansaamia, vaikka se kuulostaakin uskomattomalta, niin kollegtiivinen käytöksemme on yhtä kaiken kanssa.
        Ja näin vaikutukset siintävät alkunsa ihmisten teoista.
        Maapallo ei enään siedä ihmisten itsekästä tomintaa.
        Meidän tehtävämme on vaalia maapalloa.

        Ei Äiti Maa ole mikään elävä olento. On vain olemassa 12800 kilometrin halkaisijan alkuainemöykky tyhjyydessä, eikä ole minun tai kenenkään ihmisen vika, että on itse sen pinnalle syntynyt. Kaikki möykyllä elävät lajit ovat vapaita ottamaan kaiken, mitä siitä irti saavat. Eivät nämä alkuaineet siitä pahastu. Ihminen on itsekäs, koska se on selviytymisen elinehto. Lajit, jotka ovat aikoinaan raa'asti ottaneet kaiken, mitä ovat saaneet, ovat nyt elossa. Muut lajit ovat kuolleet sukupuuttoon.

        En ymmärrä myöskään sitä kun ihmiset puhuvat maapallon kauneudesta ja kuinka ihmiset pitäisi hävittää, jotta se säilyisi. Ei maapallo ole kaunis millään muulla tavalla kuin ihmisen silmissä. Se, että maapallo näyttää kauniilta, johtuu kemiallisesta reaktiosta meidän aivoissa, kun silmiimme saapuu tietynlaista valosäteilyä. Jos avaruuden olennot tulisivat tänne, heistä maapallo voisi näyttää rumalta ja kummalliselta.


    • 666,666

      Näin näyn että voitan lotossa 12 euroa 12.12-2012.
      Toinen näkyni joka puistatti kovasti, suomessa ählämit ja muut hihhulit lisääntyvät joka päivä.

    • meedio

      Toinenkin tuntematon henkilö on saanut hiukan samaan viittaavan näyn. Keskiatlantille tulisi iso repeämä pohjaan ja kaasuja purkautuisi mereen niin että laivat uppoaisivat ja osa niistä syttyisi tuleen eri lämpötilissa ja yksi kaasuista aiheuttaisi maankuoren sisällä liian korkat lämpötilat niin että maan kuoti hitaasti kuumenee ja meret loputtomasti liian tuliseksi ihmiselämälle eli ilmastokin lämpenee. Saatu vuonna 2002 neljä vuotta ennen kuin alettu lehdistössä puhua ilmaston ja merien lämpenemisestä. Napajäätiköthän ovat jo sulamassa tai paljolti sulaneet.

      • Näkyy

        Näkyni oli sellainen,ettei mitään sellaista tapahdu mitä viestin aloittaja näki...Kummanko näky on oikea?
        Minun näkyni ainakin toteutuu koko ajan.


      • ajattelija vain..

        eiköhän siitä ilmaston lämpenemisestä ole jo puhuttu vähän pidempään!!Joskin asiaa on peitelty ja vähätelty!!Ketjun aloittajan näkyyn vastaten,että voihan näky olla mahdollista toteutua,mutta uskon tapahtuvan vasta miljoonien vuosien päästä ja tällä välin ihmisrotu jo hävinnyt maapallolta!?toisinsanoen tuhonnut oman elinympäristönsä!!


      • Geologia hallussa

        Keski-Atlantilla on koko ajan repeämä ja merenpohja leviää koko ajan. Ei siihen näkyjä tarvitse. Laavaa virtaa ja jähmettyy sitä mukaa kuin merempohjaa aukeaa.


        "Saatu vuonna 2002 neljä vuotta ennen kuin alettu lehdistössä puhua ilmaston ja merien lämpenemisestä"
        OHHOH kasvihuone ilmiökö on keksitty vasta neljävuotta sitten 2006: Vaude;) Mikähän oli tietolähde tähän väitteeseen.

        Musta tuntuu että ennusunia näkevät juuri kaikki typerykset jotka ei tiedä mitä näkevät ja mitä maailmalla oikeasti tapahtuu. Kuten tämäkin lämpenemisen tiedostamisen vuosi.


    • hui olkoon

      kesti kauan,ennenkuin tajusit nähnees jotakin,kun nyt vasta 23. päivä kirjoittelit.

      • blargg

        Kyllä, World of Warcraftin uusi lisäosa Cataclysm julkaistaan vielä tämän vuoden puolella.


    • Itekin näin!

      Sain näyn, missä työttömiä huijattiin 9€ päiväpalkalla.
      Sain näyn, missä uusi pääministeri onkin huijari.
      Sain näyn, missä Ben joi olutta porin jazzeissa ja haukkui työttömiä luusereiksi.
      Sain näyn, missä öljyä valui mereen ja luonto kärsi.
      Sain näyn, missä hallitus alisti köyhää ja ylisti rikasta.
      Sain näyn, missä oli kuuma ja aurinko porotti ihmisiä ja luontoa kiusaten.
      Sain näyn, missä kaikki mikrosirutetaan ja ovat eliitin orjia.
      Sain näyn.

    • Mömmö-Wille

      Kerro lääkkeesi nimi ja mistä niitä saa ?

      haluan samanlaisen kännin !

    • Linda62

      Mielenkiintoinen ja seikkaperäinen "näky", mutta ei mitään uutta tietoa. Jos vähäänkään seuraa uutisia, niin kaiken aikaa purkaantuu tulivuoria ja tulee maanjäristyksiä eli maapallo elää omaa elämäänsä.
      Maapallon sisus on täynnä magmaa ja laavaa ja on luonnollista, että se aika ajoin kiehuu ulos. Mantereita on syntynyt maapallon elinaikana useaan otteeseen, siis miksei tulevaisuudessakin.
      Olen samaa mieltä täällä kirjoittavien selkeästi asiaan perehtyneiden henkilöiden kanssa, että tuon näyn kaltaiseen tapahtumaan tulee kulumaan aikaa miljoonia vuosia.
      Mielestäni raamatulla ei ole näiden asioiden kanssa mitään tekemistä. Maapallo on tuliperäinen ja siihen nyt ei vaikuta mitkään raamatun sanat, jos tulivuorenpurkaus jossain tapahtuu tai on tapahtumatta.

    • II0

      Jos noin käy, niin eipä sille sitten mitään mahda... Minä en ainakaan menetä yöuniani. Jää vielä hyvät näyt näkemättä.

    • MR_DELIRIUM666

      HAHHAH!!! Juo enemmän DATURATEETÄ!! Puhuiko WC-pönttösi sinulle tuon?????? DELLU DELLU

    • --------

      Joo ilmoitetaan äkkiä eteenpäin asiasta ja julistetaan kansainvälinen hätätila, evakuoidaan kaikki ihmiset noilta alueilta, joista puhut! Ei ole mitenkään mahdollista että Suomessa olisi maanjäristys koska olemme keskellä manner-laattaa! Olet säälittävä tapaus kun yrität luoda jotain hysteriaa. Olet varmaankin joku uskovainen joka ajattelee että "Jumala rankaisee meitä pahoja ihmisiä" Minäkin olen nähnyt onnettomuus ja katastrofiunia joihin en ole uskonut ja jotka eivät ole toteutuneet. Ehkä olet vain nähnyt kyseisenlaisen unen ensimmäistä kertaa. Ja jos olet ennen nähnyt enneunia niin varmaan tyyliin "menen huomen aamulla töihin"

    • jagarström

      mitäköhan sieniä sinäkin olet syönyt,tai sitten et...

    • pyhä kolminaisuus

        ▲
      ▲ ▲

    • muuten iha asiallista tekstiä ja kaikenlisäks mielenkiintoistaki mutta hieman väärässä paikassa aloit julistamaan näköäsi koska 80% näyttää olevan sitä sakkia ettei ne ota tosissaa kaikkee mitä täällä pölistään'

      • asdfgjkjgfdx

        Ihanko tosissasi tuon kirjoitit? Vai oletko pöljä uskovainen joka uskoo kaiken lukemansa?


    • Maija P.

      Hyvä näkyjen (tai unien) näkijä,
      opettelehan kirjoittamaan ensin suomea ennen kuin julkaiset maailmanlopun ennustuksiasi. Nimittäin jo pelkästään kirjoitusasu saa hymyn hiipimään suupieliin tai lieneeköhän se muutenkin tarkoituksesi? Ehkäpä olet kotoisin läntisen murteen alueelta, sillä kerroit saaneesi näyn "yällä" tai sitten äidinkielesi on jokin muu: "Pohjanmaalla hukku ihmistä". No kenties pitäisikin kommentoida näkysi huimaa sisältöä eikä sen säälittävää ulkoasua. Varmaa on, että maapallo elää ja muuttuu koko ajan eikä varmasti vuosituhansien päästä näytä enää samalta (lainehtihan Itämeren tilalla vielä likimain 10 000 vuotta sitten Ancylysjärvi, joka peitti myös osan suloista Suomea). Ehkäpä näkysi toteutuessaan voisi ainakin helpottaa hetkeksi ylikansoituksen ja maapallon kuormituksen ongelmaa (tosin olisi hyödyllistä, että Skandinaviaa tiheämmin asutut länsimaat tuhoutuisivat, Florida sopinee kuvaan). Mutta varmaan sitkeimmät sissit selviävät sinne uudelle mantereelle ja ostavat heti autot, lentokoneet sun muut pelit ja rakentavat sata ydinvoimalaa.

    • profeet

      Minäkin saan välillä näkyjä yällä,niitä kutsutaan uniksi. Mistä teitä idiootteja oikein tulee ?

    • on ennuste

      There shall in that time be rumors of things going astray, erm, and there shall be a great confusion as to where things really are, and nobody will really know where lieth those little things with the sort of raffia-work base, that has an attachment. At that time, a friend shall lose his friend's hammer, and the young shall not know where lieth the things possessed by their fathers that their fathers put there only just the night before, about eight O'clock.

      • tuon saman

        juu, messias oli tullut maan päälle, sitä seurattiin. Kannettiin toista kenkää kädessä uskon merkkinä. Tämä messias sitten paransi mykän miehen, ja me syötiin katajanmarjoja.


    • Tv-näkijä

      näin tällaisen näyn tässä päivänä muutamana, kun katselin tv-uutisia:Pohjois-Korea pudottaa tänään atomipommin Etelä-Koreaan, lopettaakseen eteläkorealaisten ja amerikkalaisten tänään alkaneen merisotaharjoittelun.

      Joten on tässä meillä kovat ajat edessä...

      • ....-

        Mitäs kovaa tuossa nyt on? Yhdysvallat ja Koreat ei ole meitä lähelläkään, ja jos Pohjois-Korean hourupäät saadaan joskus pois vallasta, on siellä tulevaisuuden turistirysät.


      • Quo vadis
        ....- kirjoitti:

        Mitäs kovaa tuossa nyt on? Yhdysvallat ja Koreat ei ole meitä lähelläkään, ja jos Pohjois-Korean hourupäät saadaan joskus pois vallasta, on siellä tulevaisuuden turistirysät.

        Näinhän se on, että jo Nooan aikana oli tilanne samanlainen, kuin tänään. Nooalle naureskeltiin ja häntä pilkattiin, kunnes eräänä päivänä taivaan aukkunat ja syvyyden lähteet aukesivat. Naureskelut loppuivat siihen. Enää ei maapalloa hukuteta(totaalisesti), mutta toki paikalliset tulvat ym. lisääntyvät.
        Maa on talletettu TULELLE, näin se vaan on. Tänäkin päivänä riittää pilkkaajia, mutta määräaikansa heilläkin.
        Oikea ennustus toteutuu, mutta valhe-ennustus ei. Vastuu on valtavan suuri näkyjen näkijöillä, siksi on oltava taidollinen näkyjään julistaessaan.

        Elämme todella mielenkiintoisia aikoja ja kirjoitukset toteutuvat - ja rutosti.


      • Järki käteen
        Quo vadis kirjoitti:

        Näinhän se on, että jo Nooan aikana oli tilanne samanlainen, kuin tänään. Nooalle naureskeltiin ja häntä pilkattiin, kunnes eräänä päivänä taivaan aukkunat ja syvyyden lähteet aukesivat. Naureskelut loppuivat siihen. Enää ei maapalloa hukuteta(totaalisesti), mutta toki paikalliset tulvat ym. lisääntyvät.
        Maa on talletettu TULELLE, näin se vaan on. Tänäkin päivänä riittää pilkkaajia, mutta määräaikansa heilläkin.
        Oikea ennustus toteutuu, mutta valhe-ennustus ei. Vastuu on valtavan suuri näkyjen näkijöillä, siksi on oltava taidollinen näkyjään julistaessaan.

        Elämme todella mielenkiintoisia aikoja ja kirjoitukset toteutuvat - ja rutosti.

        Mitä todisteita on siitä, että kertomasi tapahtuma (vedenpaisumus) on ylipäätään tapahtunut ? On turhaa käyttää perusteluna sellaista asiaa, minkä todenperäisyys on kyseenalainen. Se, että vedenpaisumus on mainittu Raamatussa, ei riitä todisteeksii siitä että sellainen olisi todellakin tapahtunut.


      • .--.
        Järki käteen kirjoitti:

        Mitä todisteita on siitä, että kertomasi tapahtuma (vedenpaisumus) on ylipäätään tapahtunut ? On turhaa käyttää perusteluna sellaista asiaa, minkä todenperäisyys on kyseenalainen. Se, että vedenpaisumus on mainittu Raamatussa, ei riitä todisteeksii siitä että sellainen olisi todellakin tapahtunut.

        Juttu on saanut juurensa siitä, kun Gibraltarin salmi aikoinaan yhdisti Afrikan ja Euroopan mantereen. Välimeri oli tuolloin paljon matalampi, ja kun napajäät sulivat ja meri nousi, Atlantin vesi mursi Gibraltarin "padon", ja vesi tulvi Välimereen.

        Antiikin ihmiset tiesivät tästä, joten se oli paikallista, joskin väritettyä mytologiaa.

        Raamattu on kuin Kalevala; siihen on kerätty silloiset kaikkein tunnetuimmat tarinat. Osa on muinaisesta Egyptistä, osa kansanperinteestä, mutta kaikki perustuu joko yhteiskunnan normeihin, luonnonilmiöistä kerrottuihin "selityksiin", tai vanhoihin pakanauskontoihin.


      • matematiikkaa
        .--. kirjoitti:

        Juttu on saanut juurensa siitä, kun Gibraltarin salmi aikoinaan yhdisti Afrikan ja Euroopan mantereen. Välimeri oli tuolloin paljon matalampi, ja kun napajäät sulivat ja meri nousi, Atlantin vesi mursi Gibraltarin "padon", ja vesi tulvi Välimereen.

        Antiikin ihmiset tiesivät tästä, joten se oli paikallista, joskin väritettyä mytologiaa.

        Raamattu on kuin Kalevala; siihen on kerätty silloiset kaikkein tunnetuimmat tarinat. Osa on muinaisesta Egyptistä, osa kansanperinteestä, mutta kaikki perustuu joko yhteiskunnan normeihin, luonnonilmiöistä kerrottuihin "selityksiin", tai vanhoihin pakanauskontoihin.

        Maailmassa on arviolta 5-100 miljoonaa eläin- ja kasvilajia. Ihminen on tunnistanut näistä vasta 2 miljoonaa. Miten nämä kaksi miljoonaa mahtuisi mihinkään paattiin, miten (olettavasti Välimeren) resurssit riittäisivät näin ison paatin rakentamiseen, ja mistä nooa sai kengurut, laamat, pingviinit, jääkarhut, merenpohjan kalat ja monet muut elikot, jotka ei ihan joka paikassa asusta?


    • ...

      Niin se ajankohta vielä unessa. :)

    • riekkumarallaa

      On hienoa ihmiskunnan kannalta että kerroit tulevasta katastrofista. Sehän tietää maailmanloppua.
      Menenkin tänään ja myyn asuntoni sekä pienen kesämökkini ja veneeni. Auton jätän sillä se on jo vanha ja huonosti realisoitavissa. Saamillani rahoilla alan ryyppäämään ja rellestämään maksullisissa naisissa. Ajelen jurrissa autollani huorapaikasta toiseen ja teen kaikkea muutakin johon ennen ei ole ollut varaa tai uskallusta. Saatampa nusaista myös naapurin rouvaa, kyllä se parilla tonnilla antaa.

      • aateveli

        Otatko kaveriksi, pannaan haisemaan ihan sikana. On minullakin realisoitavaa.
        Nauretaan hölmölle kansalle ja pannaan hurlumhei.


    • garmaiseva

      Erittäin pelottavaa !
      taidanki vinkata poismuuttamista pohjanmaalta (; (vitsi)
      noh, toivotaan ettei ihan noin pahaksi asiat mene :s

      • näyt voivat olla kelläkin todentuntuisia??ja voivat vielä toteutuakkin!! mutta raamattu kannattaa unohtaa ja pian!! siellä on kohtia joissa ihmiset elävät tuhatvuotiaiksi???? maailman alkukantaisin heimo on tällähetkellä ongit. heidän keski.ikä n.30v. kun selaa historiaa ns. fakta pohjalta ihmisen keki.ikä on ollut aika alhainen. mutta raamattu kertoo vallan muuta,sairaampaa satukirjaa en ole koskaan tavannut!!!! ja olen silti jumalaan luottava,tavallinen kulkija.ihminen ei sellaista satukirjaa tarvitse?? jumalaa kylläkin.


    • ISO-V
      • mainostaja!!!

        ISO-V taas myötäilee


    • fnbfgnbfgbdfbdf

      mee vittuu urpo

      • sadfd

        mites on lääkityksen laita? kannattaa varmaan mennä uusimaan tai sitten kipin-kapin folio hattua väsäämään.


    • profetia santratarmi

      Älä uneksu enää yällä vaan nuku. Puolipierussa saa kaikenlaisia näkyjä, eikä niistä kaikki ole etiäisiä.

      Selitys näystäsi :
      Haluat pois joistakin vaikeuksistasi ja koet enenevää ahdistusta, et ole saavuttanut tavoitteitasi.
      Aloita eräs projekti alusta. Muuta suuntaa ja tyydy kohtalaiseen tulokseen, et voi saavutta kaikkea yhdellä kertaa. Pieni on kaunista. Hiljaa hyvä tulee. Ota valeriaanaa (apteekista reseptivapaasti) ennen nukkumaan menoa, se rauhoittaa uneen.
      Rintakipusi eivät ole sydänperäisiä vaan ahdistuksen tuotteita, älä huolehdi et niihin kuole.
      Yritä nauttia kesäillan auringonlaskuista. Koet lisääntyvää hyvänolontunnetta joka ei liity mitenkään tulevaisuudenpelkoihisi.
      Ole rohkea älä pelkää aikuistumista. Koet rakkauden ennen syksyä.

    • päivän naurut

      Unta näit kuule. Tai triidin tekijä on internet-trolli.

    • juussss

      vittu painu sää jätkä saatana sinne atlantil sukeltamaa niit vitun laattojas ja syö se helvetin hyökyaalto imase kyrpääs

      • tääl tois pualel jok

        Se taitaa olla meiänkin mökki sit entinen kun se on vaan viis metri meren pinnan yläpuolel.


      • Niin määkin
        tääl tois pualel jok kirjoitti:

        Se taitaa olla meiänkin mökki sit entinen kun se on vaan viis metri meren pinnan yläpuolel.

        Kauhhia ei meil ol sitäkään ja viäl lääl toispual jokke


      • ihmettelen taas....
        tääl tois pualel jok kirjoitti:

        Se taitaa olla meiänkin mökki sit entinen kun se on vaan viis metri meren pinnan yläpuolel.

        Hän kertoi näkynsä meille kaikille hyvää tarkoittaen, mutta kuten ennen historiassakin on aina ollut, ymmärtämättömiä kivittäjiä kyllä löytyy.
        Mielestäni se, kirjoittaako aloittaja aivan puhtaasti kirjakieltä, ei kerro hänen näkynsä olleen valhetta. Ei kirjanoppineet mitään näkyjä edes saakaan, vain viattomat ja hyvät ihmiset. Kirjanoppineissa on paljon juuri sellaisia ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa viisaita ja joita heidän mielestään tulisi lähestyä, jos jotain tuonpuoleista halutaan ilmaista. Asia ei ole niin vaan päinvastoin.
        "Joka itseänsä ylentää, se alennetaan", muistan sellaisen lauseen uskovaisten hokemana, mutta eivät he sitä osaa itseensä sijoittaa. He juuri ylentävät itseään. On vain näennäistä nöyryyttä, joka katoaa vihaiseksi nimittelyksi, jos ei ole samaa mieltä heidän kanssaan.

        Paljon parempia ihmisinä ovat monesti tavalliset, nöyrät ihmiset, jotka eivät hyvyyttään ja uskovaisuuttaan suureen ääneen julista.
        En ole uskovainen, enemmänkin pidän uskovaisia harhautuneina fariseuksina, joiksi he toisia nimittelevät.

        Sinä aloittaja! Älä pahoita mieltäsi ymmärtämättömien sanoista. Uskon näkysi todeksi ja varoitukseksi ihmisille, miten voi käydä jos elämän suunta ei muutu. Olet paljon korkeampi olento kuin yksikään mollaajasi. Ole siitä nöyrästi ylpeä!
        Kiitos uskalluksesta kertoa näkysi!


      • Rahaa?
        ihmettelen taas.... kirjoitti:

        Hän kertoi näkynsä meille kaikille hyvää tarkoittaen, mutta kuten ennen historiassakin on aina ollut, ymmärtämättömiä kivittäjiä kyllä löytyy.
        Mielestäni se, kirjoittaako aloittaja aivan puhtaasti kirjakieltä, ei kerro hänen näkynsä olleen valhetta. Ei kirjanoppineet mitään näkyjä edes saakaan, vain viattomat ja hyvät ihmiset. Kirjanoppineissa on paljon juuri sellaisia ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa viisaita ja joita heidän mielestään tulisi lähestyä, jos jotain tuonpuoleista halutaan ilmaista. Asia ei ole niin vaan päinvastoin.
        "Joka itseänsä ylentää, se alennetaan", muistan sellaisen lauseen uskovaisten hokemana, mutta eivät he sitä osaa itseensä sijoittaa. He juuri ylentävät itseään. On vain näennäistä nöyryyttä, joka katoaa vihaiseksi nimittelyksi, jos ei ole samaa mieltä heidän kanssaan.

        Paljon parempia ihmisinä ovat monesti tavalliset, nöyrät ihmiset, jotka eivät hyvyyttään ja uskovaisuuttaan suureen ääneen julista.
        En ole uskovainen, enemmänkin pidän uskovaisia harhautuneina fariseuksina, joiksi he toisia nimittelevät.

        Sinä aloittaja! Älä pahoita mieltäsi ymmärtämättömien sanoista. Uskon näkysi todeksi ja varoitukseksi ihmisille, miten voi käydä jos elämän suunta ei muutu. Olet paljon korkeampi olento kuin yksikään mollaajasi. Ole siitä nöyrästi ylpeä!
        Kiitos uskalluksesta kertoa näkysi!

        Halutako tienata helposti rahaa, joka vie sinulta päivässä 5min ja käytät vain omaa internettiä. PTC sivut ovat ratkaisu pieniin rahaongelmiin ja vaikka pikavipin voi jättää ottamatta kun saman määrän saat täältä, mutta aivan ilmaiseksi. Sivulla saat jokaisesta välilehdessä auki pitämästä mainoksesta 10$ (joka muuttuu tililläsi euroiksi) ja päivässä voit klikata 4 mainosta, joten päivässä 40$ -> 10pv 400$.

        Mikä ihmeen PTC? Mistä sivut saavat rahaa maksamiseen?
        Mainostajat maksavat sivuille, jotta nämä näyttäisivät mainoksia. Sivut taas maksavat käyttäjilleen, jotta mainoksia katseltaisiin.

        Saako tästä oikeasti rahaa?
        Kyllä saa, kaverin sai 850€ tililleen ja se avasi omat silmänikin kyseiseen sivustoon.

        Minne se raha sitten saadaan?
        Tienaamasi rahan saa siirrettyä AlertPay- tai PayPal-tilille, josta sen voi siirtää omalle pankkitililleen.

        http://www.allstarbux.com/?ref=vilz

        Eli tuossa on linkki ja kun menet kyseisen linkin kautta, minäkin saan vähän rahaa (: Tuo onkin ainut syy minkä takia mainostan sivua täällä.

        Kun olet sivulla paina register, laita tänne omat tietosi, (nimi ja sähköposti), sen jälkeen paina hyväksy ja olet rekisteröitynyt. Tämän jälkeen paina log in ja laita omat salasanasi ja tunnuksesi. Kun olet sisällä paina kohdasta view ads ja aloita tienaaminen.

        ELI KUN OLET KIRJAUTUNEENA MENE KOHTAAN VIEW ADS JA PAINA LINKEISTÄ JOISTA VOIT PAINAA, TÄMÄN JÄLKEEN ODOTA MINUUTTI (VOIT TEHDÄ SAMALLA MUUTA) JA TÄMÄN JÄLKEEN PAINA OIKEAA NUMEROA JOTA SE VAATII MINUUTIN JÄLKEEN.


      • miiksuli

        samaa mielt täyttä paskaa .


      • Vanda jokkee sul
        tääl tois pualel jok kirjoitti:

        Se taitaa olla meiänkin mökki sit entinen kun se on vaan viis metri meren pinnan yläpuolel.

        Paas kuules Turun mies ny äkisit se mökkis myyntii, ku viel ehrit. Nii terhrää niil siun rahoil yhres pien lemmenmökki tuonne korkialle mäjenharjul, ei pääsis meitil silloin varpit kastumaa, ja onnest loistettais sit ku naantalin aurinko yhres ja valaistais samal kokko maailmaa, jookosta?


      • kiitos :)))
        Rahaa? kirjoitti:

        Halutako tienata helposti rahaa, joka vie sinulta päivässä 5min ja käytät vain omaa internettiä. PTC sivut ovat ratkaisu pieniin rahaongelmiin ja vaikka pikavipin voi jättää ottamatta kun saman määrän saat täältä, mutta aivan ilmaiseksi. Sivulla saat jokaisesta välilehdessä auki pitämästä mainoksesta 10$ (joka muuttuu tililläsi euroiksi) ja päivässä voit klikata 4 mainosta, joten päivässä 40$ -> 10pv 400$.

        Mikä ihmeen PTC? Mistä sivut saavat rahaa maksamiseen?
        Mainostajat maksavat sivuille, jotta nämä näyttäisivät mainoksia. Sivut taas maksavat käyttäjilleen, jotta mainoksia katseltaisiin.

        Saako tästä oikeasti rahaa?
        Kyllä saa, kaverin sai 850€ tililleen ja se avasi omat silmänikin kyseiseen sivustoon.

        Minne se raha sitten saadaan?
        Tienaamasi rahan saa siirrettyä AlertPay- tai PayPal-tilille, josta sen voi siirtää omalle pankkitililleen.

        http://www.allstarbux.com/?ref=vilz

        Eli tuossa on linkki ja kun menet kyseisen linkin kautta, minäkin saan vähän rahaa (: Tuo onkin ainut syy minkä takia mainostan sivua täällä.

        Kun olet sivulla paina register, laita tänne omat tietosi, (nimi ja sähköposti), sen jälkeen paina hyväksy ja olet rekisteröitynyt. Tämän jälkeen paina log in ja laita omat salasanasi ja tunnuksesi. Kun olet sisällä paina kohdasta view ads ja aloita tienaaminen.

        ELI KUN OLET KIRJAUTUNEENA MENE KOHTAAN VIEW ADS JA PAINA LINKEISTÄ JOISTA VOIT PAINAA, TÄMÄN JÄLKEEN ODOTA MINUUTTI (VOIT TEHDÄ SAMALLA MUUTA) JA TÄMÄN JÄLKEEN PAINA OIKEAA NUMEROA JOTA SE VAATII MINUUTIN JÄLKEEN.

        Ne adsit eivät näy. Mistä se johtuu? Onko huijaus vai miten? Heille ei näytä kelpaavan enää PayPal, siellä lukee niin.


      • SATUNNAISESTI MAKSAA
        Rahaa? kirjoitti:

        Halutako tienata helposti rahaa, joka vie sinulta päivässä 5min ja käytät vain omaa internettiä. PTC sivut ovat ratkaisu pieniin rahaongelmiin ja vaikka pikavipin voi jättää ottamatta kun saman määrän saat täältä, mutta aivan ilmaiseksi. Sivulla saat jokaisesta välilehdessä auki pitämästä mainoksesta 10$ (joka muuttuu tililläsi euroiksi) ja päivässä voit klikata 4 mainosta, joten päivässä 40$ -> 10pv 400$.

        Mikä ihmeen PTC? Mistä sivut saavat rahaa maksamiseen?
        Mainostajat maksavat sivuille, jotta nämä näyttäisivät mainoksia. Sivut taas maksavat käyttäjilleen, jotta mainoksia katseltaisiin.

        Saako tästä oikeasti rahaa?
        Kyllä saa, kaverin sai 850€ tililleen ja se avasi omat silmänikin kyseiseen sivustoon.

        Minne se raha sitten saadaan?
        Tienaamasi rahan saa siirrettyä AlertPay- tai PayPal-tilille, josta sen voi siirtää omalle pankkitililleen.

        http://www.allstarbux.com/?ref=vilz

        Eli tuossa on linkki ja kun menet kyseisen linkin kautta, minäkin saan vähän rahaa (: Tuo onkin ainut syy minkä takia mainostan sivua täällä.

        Kun olet sivulla paina register, laita tänne omat tietosi, (nimi ja sähköposti), sen jälkeen paina hyväksy ja olet rekisteröitynyt. Tämän jälkeen paina log in ja laita omat salasanasi ja tunnuksesi. Kun olet sisällä paina kohdasta view ads ja aloita tienaaminen.

        ELI KUN OLET KIRJAUTUNEENA MENE KOHTAAN VIEW ADS JA PAINA LINKEISTÄ JOISTA VOIT PAINAA, TÄMÄN JÄLKEEN ODOTA MINUUTTI (VOIT TEHDÄ SAMALLA MUUTA) JA TÄMÄN JÄLKEEN PAINA OIKEAA NUMEROA JOTA SE VAATII MINUUTIN JÄLKEEN.

        Pay-per-click sivut on huijausta! Ne maksaa satunnaisesti aktiivisimmille klikkaajille. Niille jotka sijoittaa eniten rahaa "referaaleihin", ne maksaa osan takaisin muka "tuottona". Esim jos sijoitat 5000€, saat ehkä kahden vuoden päästä 1000€ hyvällä tuurilla "tuottoa". Loppuja ei saa ikinä. Referaalit ei sitäpaitsi ole oikeita ihmisiä kuten väittävät, ne on vain tietokoneohjelmaa. Älkää langetko! Liian hyvää ollakseen totta ja sitä se on!


      • työ kun työ
        SATUNNAISESTI MAKSAA kirjoitti:

        Pay-per-click sivut on huijausta! Ne maksaa satunnaisesti aktiivisimmille klikkaajille. Niille jotka sijoittaa eniten rahaa "referaaleihin", ne maksaa osan takaisin muka "tuottona". Esim jos sijoitat 5000€, saat ehkä kahden vuoden päästä 1000€ hyvällä tuurilla "tuottoa". Loppuja ei saa ikinä. Referaalit ei sitäpaitsi ole oikeita ihmisiä kuten väittävät, ne on vain tietokoneohjelmaa. Älkää langetko! Liian hyvää ollakseen totta ja sitä se on!

        Itsekin oon klikannu yli 6000 mainosta ja kolmatta vuotta nyt odottelen ensimmäistä maksua. Kyseisellä sivulla ei forumikaan enää toimi, ja "menestystarinat" on takuulla tekaistuja. Tehkää vaikka punnerruksia ennemmin kuin klikkailette niitä mainoksia! Perusduunistakin saa ihan hyvin rahaa! Itsekin saan nyt 1400 käteen mistä on jo otettu verot pois. Teollisuudessa ja vuokrafirman kautta eteläsuomessa.


      • kyl maar
        Vanda jokkee sul kirjoitti:

        Paas kuules Turun mies ny äkisit se mökkis myyntii, ku viel ehrit. Nii terhrää niil siun rahoil yhres pien lemmenmökki tuonne korkialle mäjenharjul, ei pääsis meitil silloin varpit kastumaa, ja onnest loistettais sit ku naantalin aurinko yhres ja valaistais samal kokko maailmaa, jookosta?

        Joo kyl mää ymmärrän et sää oot keksiny hyvä aatten koska ruveta mommii ja mite mä saan sunsse yhteyre


      • löntti
        miiksuli kirjoitti:

        samaa mielt täyttä paskaa .

        hyi sinua, kakia tarkoitit


    • jwwwwwwwwwwwwwwww.

      Hei hei, sulla tais jäädä aamun siniset pillerit ottamatta=)
      sää oot sekaisin kuin mummon vanha seinäkello.

    • yorkes

      no pistä mulle lotto numbat tuleen okey

      • Tervee

        Haai sie eihää se ny kaikees toimii


      • teree
        Tervee kirjoitti:

        Haai sie eihää se ny kaikees toimii

        mut osta mult hyvää hevonee se oo varmaa


      • yks ihmettelevä

        Niitä minäkin kaipaisin, muuta ne on kyllä vaikee tietää.Näkyjä on monen laisia ja niiden tulkintoja.Joskus kun yrittää nähdä jotain hyvää ei nää sitten millään, mikähän siinäkin on?


      • Näkö
        yks ihmettelevä kirjoitti:

        Niitä minäkin kaipaisin, muuta ne on kyllä vaikee tietää.Näkyjä on monen laisia ja niiden tulkintoja.Joskus kun yrittää nähdä jotain hyvää ei nää sitten millään, mikähän siinäkin on?

        Harmaa kaihi


      • ramppis
        Näkö kirjoitti:

        Harmaa kaihi

        Voi se kyl olla krapula kun silmät on ku tomaatit


      • TOSI ON
        Tervee kirjoitti:

        Haai sie eihää se ny kaikees toimii

        Se olla hyvin valikoivaa.


    • En mitenkään nyt halua pilkata ketään, mutta... Ainahan on ollut ihmisiä, jotka näkevät ties minkälaisia näkyjä. Ja jos niitä kaikkia alkaa uskoa ja päässänsä kelata, alkaa mielenterveys järkkyä. Ja sen haluan vielä heittää tähän, että myös se pahemman puolen päällikkö voi ymmärtääkskeni antaa näkyjä ja lisäksi kuiskia korvaan ties minkälaisia asioita.

      Eikö olisi nyt parasta keskittyä omaan henkiseen hyvinvointiin..? Itse uskon Jumalaan, enkä usko itseäni sen pasemmaksi kuin kukaan muu. Käsittääkseni Raamatussa sanotaan, että ihminen tekee syntiä kokoajan. Ei se, että on joskus ns. tullut uskoon tee ketään synnittömäksi ja ns. puhtaaksi tai mikskä lieneksi.

      Jos ei ole muuta tekemistä, kuin miettiä, mitä hirveää voi joskus tapahtua, niin sanon, että huh huh, silloin on joko tekemisen puutetta tai sitten käynti kallonkutistajalla auttaa. :)

      • dfghjlkjhgfnhkj,

        Aika pian alkaisi päässä humista ja tarvitsisi foliohattua, jos ufouskovaisetkin ottaisi todesta.


    • hahahaaa

      Eurooppahan ei yksinään muodosta mitään mannerta, luulis sen verran tietävän että se on Euraasia

    • tonttimaata..

      Hyvä, että uutta mannerta tulee. Rakennusmaa halpenee. Siis milloin minä käyn varaamassa tonttini uudelta mantereelta. Et muistanut sanoa päivämäärää!

    • kyllä!
      • Heimo Santeri

        olen homo


      • Sage
        Heimo Santeri kirjoitti:

        olen homo

        Ilmeeni kun tämä oli suomi24:n etusivulla.


      • Urpo-iivari Kelmikk
        Heimo Santeri kirjoitti:

        olen homo

        Niin vain on , että materia ei piisaa maapallon sisällä moiseen järjestelyyn , jostain pitää saada
        lisää tavaraa , jos avaruudesta laittaisivat , niin sitten ehkä , uudelle mantereelle voisimme majoittaa
        kodittomia ja sotaherroja kaukaisista maista , jotka ovat matkustaneet vähillä rahoillaan turvaan tänne
        pohjolaan.
        Yhdet naiset kävi meillä kertomassa , että maailman loppuakin on siirretty myöhäisempään ajan kohtaa, jotta voi hyvinkin olla, että näemme nämä mullistukset.
        Suurin huolen aihe kyllä nyt on ,että Venäjä kielsi Karpaloiden ja Suomuurainten ,eli hillojen, eli lakkojen ,eli suomarjojen tuonnin , voi poimija hinta nousta ja marjanostajat itkevät verta , näin kuulin uutisissa kerrottavan.


    • Olisi mielenkiintoista tietää moneltako vastanneista on jäänyt lääkärin määräämät napit syömättä? Tai kuinka moni ei ole edes hakenut näitä nappeja, muiden kehoituksista huolimatta? ;P

      • sdfghjkkjhg

        Muistit sentään vastata. Ilmeisesti käytät lääkeannostelijaa...


    • pater_noster

      Jos vetten päällä kävelen, ja kerron että kävelin,
      se kielletään, ja kiistetään, ja pannaan hartain sävelin.
      Jos väitän että kirkonmiehet armeijoita kyhäsi,
      sä loukkaannut ja taivastelet että pilaan pyhäsi.

      Hän näkee kaiken sanotaan ja hänestä on sana vaan,
      näkis ehkä mutta keskittyy vain yhteen kanavaan.
      Jos jeesus tulee uudestaan, se jälleen ristiinnaulitaan,
      papit huutaa kuoroinensa käännetään ja kaulitaan.

    • maankäristys

      Facepalm.

      • kakkapenis

        vittu sinä olet tyhmä


    • loddo

      ..ei kukkaan tästä näkijä porukasta sattus looto numeroit tietään..?..viikkarikin käy.
      Kiitos ettukätteen.

    • Tarkistaja!

      Maailman meno -palstalta siirretty tänne - tosin tämä ei ole se ennustus -palsta.

      Annetaan anteeksi!

    • eppäilen

      Onhan näitä nähty ja kuultu. Se että näet unia ei tarkoita mitään. Minäkin näen unia, joskus seksistäkin, mutta en viitsi niitä kaiklle kuuluttamaan. Miten siinä unessasi sait mitatuksi sen pohjanmaan peltojen veden korkeudenkin?

    • "sillä" silmällä

      Minäkin sain juuri näyn. Edellä mainittu ennustus ei tule toteutumaan. Ja..*äääh!*..nyt pukkaa jo toista näkyä putkeen...ennustajia näiden näkyjen toteen käymättömyys ei tule häiritsemään, vaan saamme uusia "näkyjä" tasaisin väliajoin tulevaisuudessakin.

    • jjjjjjjjjjjj

      Amerikkalainen David Wilkerson näki 1960- ja 70-luvuilla vastaavia näkyjä tulevaisuudesta, kun yöllä enkeli lennätti häntä ympäri maapalloa ja näytti tulevia asioita. Kirja "Näky" on aika raju, ja pelottavakin, kun sitä lukee 2000-luvulla. Suurin osa kirjassa mainituista utopioista on nyt toteutunut. Suosittelen lukemaan. Se on käännetty suomeksikin ja painoksia on painettu useita kymmeniä.

      Uskon näkyysi.

      Ja jänne juttu, muutama kuukausi sitten eräs uskovainen tuttavani kertoi samankaltaisesta näystä. NÄky ei ollut noin yksityiskohtainen, mutta siinä kävi voimakkaasti ilmi, että Suomeen tulee "uhka mereltä" Atlantilta yli Norjan ja Ruotsin.

      Näkyjä on monia, mikä niistä toteutuu, ja milloin, sitä ei tiedä. Jos tulevaisuuden tuhoa ennustavat tiedemiehet, heitä pidetään hulluina, jos uskovaiset, he ovat hihhuleita. Maailma ei tee parannusta synnistään, vaikka kaikki merkit tuhosta olisivat näkyvissä.

      • Kaikkea tapahtuu

        paljonkin uhkanäkyjä. Nimenomaan uskovaisten profetointia. Itse tiedän uskovaisen vanhuksen saamasta profetiasta/näystä, jonka mukaan nimenomaan ikävää muutosta tapahtuu Suomen merenrannoilla.


    • epäjalopeeno

      niin voimakkaita ruokia ennen nukkuman menoa, aiheuttavat juuri tuollaisia tuskallisia unia!

    • Rubiinius

      Kyllä näitä kaaoksen ennustajia riittää. Kirjoitustyylistä ja kirjoitusvirheistä näkee, ettei kirjoittaja ole järin älykäs. Erikoinen kylläkin.

      Miksei näyissä näy koskaan, mikä päivä ihmisillä on kalenterissa ja paljonko kello silloin on?

    • perese

      voi saatanan idiootti

    • varmaako vai ei

      Mistä voit olla varma, että tämä todella tapahtuisi? Sehän oli voinut olla pelkkää untakin.
      Mutta olen ihmeissäni, jos tämä todellakin tapahtuu...

    • PIERUERKKIPERKKI

      SAIN NÄYN ETTÄ PIERAISEN

      PIERAISIN

      TULIKIN KAKKA HOUSUUN, OLENKO SIIS JUMALAN SILMISSÄ LIKAINEN ? :(

      • qwwqwqw

        kesämökki kukkulalla myytävänä.ostaaako kukaan


    • jeeeeeeeeeeeeeeeeeee

      Saanko minäkin nähdä näkyjä?
      Minäkin olen kännissä?

    • 20102013

      Mulla on ollut kanssa näky suuresta hyökyaallosta! 3 vuoden sisällä tapahtuvana !

    • Ihmetyskummatus

      Toivottavasti tämä "tulevaisuuden profeetta" älyää mennä koulunpenkille.
      Kyllä on taas karmeaa luettavaa - ja tarkoitan noita älyttömiä kirjoitus- ja kielioppivirheitä.
      Lienee kyseessä noin 50 v. tuulipukuprofeetta lähiöbaarissa vietetyn illan jälkeen.

      • Jullikka-56

        Tuleekohan se silloin kun on ennustettu eli 21.12.1012...olis kiva tietää ajankohta niin menis vaikka veneeseen vartomaan tai mäjelle kurkkimaan.


      • niin!
        Jullikka-56 kirjoitti:

        Tuleekohan se silloin kun on ennustettu eli 21.12.1012...olis kiva tietää ajankohta niin menis vaikka veneeseen vartomaan tai mäjelle kurkkimaan.

        Mikäs sinua estää menemästä sinne vaikka vaan kaiken varalta kurkkimaan? Termospulloon kaakaota ja mustikkapiirakkaa palanen, sinisen muovipulkan kanssa vois mennä istuskelee ja oottaan.
        :)


      • asdfghjkkjhgd
        Jullikka-56 kirjoitti:

        Tuleekohan se silloin kun on ennustettu eli 21.12.1012...olis kiva tietää ajankohta niin menis vaikka veneeseen vartomaan tai mäjelle kurkkimaan.

        Tai no. Odoteltiin sitä maailmanloppua porukalla 70-luvulla, vaan eipä näkynyt. Varmasti tulisi paksu kirja kaikista "varmoista" näyistä jotka eivät toteutuneet.


    • näin on

      Mäki näin viimeyönä näyn.... kaveri toi lava-autolla rikkinäisen soffan mun mökin nurkalle, siitä tuli paini ja soitettii poliisille. Naapurimökissä neegerit dokas viinaa... neegerit ja poliisis sopii jotenki kuvaa mut sit tuli 3-viisasta himputin isoo rusakkoo ja ne viittoili mut mettää, halus näyttää jotai.... Voutilaisen Laura käveli vastaa... Sitte vasta tuli aamu! Oon meleko varma et näin tulee joskus vielä käymää!

    • uskova

      Tosiasia on se, että Raamattu kertoo, että ns. lopunaikana tulee maanjäristyksiä ja lunnonmullistuksia... että sinänsä sinun näkysi voi pitää paikansakkin, vaikka siihen olisikin sekoittunut jotain inhimillistä. Mikä olisi tärkeää.. että jokainen löytäisi Jeesuksen sydämeensä ennenkun aika maallinen päättyy, sillä sehän loppuviimmeksi ratkaisee vietetäänkö ikuisuus helvetissä vai taivaassa. Siunausta jokaiselle lukijalle, että löytäisit Jeesuksen sydämeesi.

      • Rahaa?

        Haluatko tienata helposti rahaa, joka vie sinulta päivässä 5min ja käytät vain omaa internettiä. PTC sivut ovat ratkaisu pieniin ja suuriin rahaongelmiin ja vaikka pikavipin voi jättää ottamatta kun saman määrän saat täältä, mutta aivan ilmaiseksi. Sivulla saat jokaisesta välilehdessä auki pitämästä mainoksesta 10$ (joka muuttuu tililläsi euroiksi) ja päivässä voit klikata 4-6 mainosta, joten päivässä 50$ -> 10pv 500$.

        Mikä ihmeen PTC? Mistä sivut saavat rahaa maksamiseen?
        Mainostajat maksavat sivuille, jotta nämä näyttäisivät mainoksia. Sivut taas maksavat käyttäjilleen, jotta mainoksia katseltaisiin.

        Saako tästä oikeasti rahaa?
        Kyllä saa, kaverin sai 7500€ tililleen ja se avasi omat silmänikin kyseiseen sivustoon. Se vie aikaa ehkä muutaman kuukauden ja itsekin saanut jo muutaman tonnin :)

        Minne se raha sitten saadaan?
        Tienaamasi rahan saa siirrettyä AlertPay- tai PayPal-tilille, josta sen voi siirtää omalle pankkitililleen.

        http://www.tendollarclick.com/index.php?ref=vilz

        Eli tuossa on linkki ja kun menet kyseisen linkin kautta, minäkin saan vähän rahaa (: Tuo onkin ainut syy minkä takia mainostan sivua täällä.

        Kun olet sivulla paina create account, laita tänne omat tietosi, (nimi ja sähköposti, haluamasi käyttäjätunnus, maa, ja laita kohtaan terms and service: i accept), sen jälkeen paina create account ja olet rekisteröitynyt.Tämän jälkeen saat sähköpostiin vahvistus koodin ja tämän avulla päset kirjautumaan :). Kun olet kirjautuneena paina kohdasta view ads ja aloita tienaaminen.

        ELI KUN OLET KIRJAUTUNEENA MENE KOHTAAN VIEW ADS JA PAINA LINKEISTÄ JOISTA VOIT PAINAA, TÄMÄN JÄLKEEN ODOTA MINUUTTI (VOIT TEHDÄ SAMALLA MUUTA) JA TÄMÄN JÄLKEEN PAINA OIKEAA NUMEROA JOTA SE VAATII MINUUTIN JÄLKEEN. JOKA PÄIVÄ SAAT UUDET LINKIT JOISTA VOIT PAINAA.


      • T.A.A.T.

      • sdfghjkkjhgfd

        Mutta kun luonnonmullistuksia on aina ollut ja tulee aina olemaan. Että sikäli on toki aika varma ennustuskohde -toisin kuin lottorivi.


    • MADflax

      Sain sellaisen näyn että netissä on sivu!!! Sellainen sivu mihin on listattu kaikki tärkeimmät mailmanlopun ennustukset JA SUOMEKSI VIELÄ!! Näin myös näyssäni että noin puolet on mennyt vituiksi!

      http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html

      • Pitkä odotus

        Niitä olisi kohottavampaa tulkita. Kyllä tuo loppu tulee kuitenkin melko varmasti jokaiselle, että ei sen suhteen mitään visioita tarvita. Voisi nähdä esim. näyn uudesta planeetasta jolle ihminen laajentaa elinpiiriään. Jään mielenkiinnolla odottamaan...


    • Näen sen hyvin

      Nuo rihterit ei suomen peruskalliota halkaise.

    • Siellähän on jo valmiiksi vajoama jonka syvyyttä en nyt muista. Ja jos atlantilla jotain tapahtuu niin tämä: Eräänä päivänä kun öljyt on pumpattu loppuun lysähtää koko kaunis pallomme. Ne tyhjät tilat täyttyvät merivedellä ja siinä sitä sitten ollaan.Kuinkala kuivalla maalla. Ei tähän sen kummempaa tarvita.
      Amen.

      • sdfghjkjhgfddfg

        Mää oon luullu, että ne täyttyy samantien.


      • Joka tapauksessa

        Ja öljyä pitäisi enää voida saada 30 v. No entä jos 60 v tai vaikkapa 90 v , mutta entä sitten?


      • Rahaa?
        Joka tapauksessa kirjoitti:

        Ja öljyä pitäisi enää voida saada 30 v. No entä jos 60 v tai vaikkapa 90 v , mutta entä sitten?

        Haluatko tienata helposti rahaa, joka vie sinulta päivässä 5min ja käytät vain omaa internettiä. PTC sivut ovat ratkaisu pieniin ja suuriin rahaongelmiin ja vaikka pikavipin voi jättää ottamatta kun saman määrän saat täältä, mutta aivan ilmaiseksi. Sivulla saat jokaisesta välilehdessä auki pitämästä mainoksesta 10$ (joka muuttuu tililläsi euroiksi) ja päivässä voit klikata 4-6 mainosta, joten päivässä 50$ -> 10pv 500$.

        Mikä ihmeen PTC? Mistä sivut saavat rahaa maksamiseen?
        Mainostajat maksavat sivuille, jotta nämä näyttäisivät mainoksia. Sivut taas maksavat käyttäjilleen, jotta mainoksia katseltaisiin.

        Saako tästä oikeasti rahaa?
        Kyllä saa, kaverin sai 7500€ tililleen ja se avasi omat silmänikin kyseiseen sivustoon. Tänä sivusto todella toimii. Se vie aikaa ehkä muutaman kuukauden ja itsekin saanut jo muutaman tonnin :)

        Minne se raha sitten saadaan?
        Tienaamasi rahan saa siirrettyä AlertPay- tai PayPal-tilille, josta sen voi siirtää omalle pankkitililleen.

        http://www.tendollarclick.com/index.php?ref=vilz

        Eli tuossa on linkki ja kun menet kyseisen linkin kautta, minäkin saan vähän rahaa (: Tuo onkin ainut syy minkä takia mainostan sivua täällä.

        Kun olet sivulla paina create account, laita tänne omat tietosi, (nimi ja sähköposti, haluamasi käyttäjätunnus, maa, ja laita kohtaan terms and service: i accept), sen jälkeen paina create account ja olet rekisteröitynyt.Tämän jälkeen saat sähköpostiin vahvistus koodin ja tämän avulla päset kirjautumaan :). Kun olet kirjautuneena paina kohdasta view ads ja aloita tienaaminen.

        ELI KUN OLET KIRJAUTUNEENA MENE KOHTAAN VIEW ADS JA PAINA LINKEISTÄ JOISTA VOIT PAINAA, TÄMÄN JÄLKEEN ODOTA MINUUTTI (VOIT TEHDÄ SAMALLA MUUTA) JA TÄMÄN JÄLKEEN PAINA OIKEAA NUMEROA JOTA SE VAATII MINUUTIN JÄLKEEN. JOKA PÄIVÄ SAAT UUDET LINKIT JOISTA VOIT PAINAA.


    • ootellessa

      Pistämpä minäkin lusikkani tähän soppaan kun satuin täällä käymään. Ainakin kaksikymmentä vuotta sitten,
      kertoi viktor klimenko jonkin lehden haastattelussa nähneensä näyn että vesi nousee niin paljon että osa Suomen rannikkokaupungeistä jää veden alle. Siihen aikaan ei vielä puhuttu mitään jäätiköiden sulamisista.
      Mutta ei vikikään kertonut ajankohtaa milloin tämä tapahtuu, tais kyllä mainita että nopeasti kaikki käy.

    • Hui J. Ari

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe