Onko kenelläkään kokemuksia Pendikin alueesta Istanbulissa?
Pendik
3
460
Vastaukset
- ei Mehmet
Pieni vaatimaton lähiökeskusta; on siellä lauantaisin katumarkkinoilla kaikenlaista krääsää ja yhdellä kadulla on paikallisia pieniä vaateliikkeitä sekä yhdestä laadukkaasta kenkäkaupasta on tullut ostettua useampiakin kenkiä (eivät ole halpoja). Ei maksa vaivaa mennä sinne itse Istanbulista, koska aikaa siihen kuluu helposti miltei koko päivä (paitsi jos on auto alla).
- niti73
Olen ollut useinkin, samanlaista siellä on kuin muuallakin päin Istanbulia. Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa että jos on asumassa Istanbulin keskustassa niin ei Pendikkiin asti kannata lähteä koska siihen menee aikaa, junalla pääsee helpoiten ilman ruuhkia. Jos olet asustelemassa siellä päin niin silloin kannattaa ehdottomasti käydä keskustassa silloin lauantaina kun on markkina,paljon on sieltä ostettu vaatetta.Itse pidän alueesta Pendik--Kartal,etkä taatusti törmää toisiin suomalaisiin tai muihin turisteihin!
- akkap
noin varma. Kyllä siellä taatusti on mahdollista törmätä toisiin suomalaisiin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337