Tervakosken baarit

Sulo V

Mahtaakohan Tervakoskella olla baareissa minkäänlaista elämää? Vai onko siellä samat naamat litkimässä kaljaa päivästä toiseen...

11

2902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tervalainen

JEES

• Reinikainen. A

Onko tuo baarit varmasti monikossa? Ettei olisi vain baari?

• NJBU

vähän päivästä että onko viikonloppu vai viikonpäivä,
      juhlapyhinä yleensä enempi väkeä liikkeellä..
      Ja kyllä Tervakoskella useampi baari on Reinikaiselle tiedoksi.

• mää itseviisas

yks sokee baari on kallilan kulmilla mutta siellon se sama taas! Justiisa pantii poikke

mut eihä mu kaikkee tarttekaa snaijata....

• btwwtf

Samat nelikymppiset holistit siellä istuu. Vanhempia ei taida paljon enään olla kun elimistö sanonut sopimukset irti ;) Säälittävää.

• Me olemme Mahti!

Niin ylimielistä! Vaan huntikuussa nousee suomen baareista väkevä perussuomalainen nyrkki iskemään bulvaaneja, rötösherroja keinottelijakapitalisteja ja kansansortajia! Silloin vapisevat liituraitaiset polvet! pelosta! Kansa nousee kapinaan kusetusta ja kyykyttämistä vastaan! ...tana!

• Ent. janakkalalinen.

Ei niissä Terviksen baareissa ole koskaan (ainakaan 25 vuoteen) ollut elämää. Nyt kun olen täällä Pohjois Karjalassa, niin huomaan sen. Teillä siellä etelässä on vaarana saada porttikielto, jos vähänkin yrittää sitä elämää baareille antaa muuten kuin tappelemalla ja sehän siellä etelässä luonnistuu.
      Kun täällä idässä karaoke illassa vetäjä sulkee toosansa, alkaa yhteislaulu ja kaikilla on hauskaa. Yritäppä sitä siellä "Torpanpaarissa" onnistuukohan.

• 3x8%

Baareissa istuu Tervakosken rappio. Kaikki on suljettava. Viina on pahaa.

• Essaijah

Noista vastauksista joita tähän kysymykseen tuli, en saanut mitään vastausta. Onko mitään elämää. Ja jos siellä joitain istuu niin siellä joitain istuu. On mainittu samoista naamoista :) minusta vaan on hyvä että Tervakoskella on tarjolla ravintola jonne mennä drinkille. Tämä ei tarkoita että pitäisi alkaa dokaamaan, vaan että on paikkakunnalla baari jossa voi käydä ottamassa paukun. Ja hienoa että Tervakoskella on yrittäjiä, kiitos heille.

• eikiitos

Jaa että elämää baareissa Tervassa.

Juoppoja enimmäkseen ja samoja horinoita saa kuulla.Katkeria akkoja jonkin verran.

Mut jos tykkää niin siitä vaan mikäli laskee"elämäksi".

• tuoppi

Onhan olohuoneeni oluttuopin parissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe