hd 5770 tehoton

samilainen

Onko kenelläkään kokemuksia hd 5770 ? Dragon age pyörii todella köykäisesti 33-45fps mediumeilla ja reso 1440x900. Ei ole ylikuumenemis ongelmia. Muut Borderlands,dark sector,last remnant,batman AA, Dmc 4 pyörii ihan hyvin. Vituttaa kun päivitin koneen VAIN DAO:n takia...

Ps: En tiennyt mistä kysyä Mutta osaako kukaan kertoa voiko ps2:kkosta pelata 31c kuumassa huoneessa kun omani rupesi tökkimään ja viheltämään? Vai kannattaako pitää kiinni sekin laite toistaiseksi.
vista 64bit
hd 5770 1gb cucore
4gb ddr2
asus p5ql se (integroitu realtek äänikortti)

3

789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä prosessori sinulla balettia pyörittää? Muistaakseni DAO on erittäin prosessori-intensiivinen peli, joten mitä nopeampi CPU, sen parempi.

Tuota CPU-intensiivisyyttä voi testata parhaiten pienentämällä pelin resoluutiota reilusti, mutta pitämällä kaikki muut muuttujat samoina. Jos FPS ei muutu (lähes) suoraan käänteisesti suhteessa resoluutioon, vaan pysyttelee suunnilleen samoissa lukemissa, on peli voimakkaasti prosessoria kuormittava. Samoin, mitä vähemmän FSAA:n lisääminen vaikuttaa negatiivisesti ruudunpäivitysnopeuteen, sitä enemmän suhteessa peli rasittaa CPU:ta kuin näytönohjainta.

• samilainen

Joo unohin cpu:n laittaa se on core 2 quad 9400 2.66ghz L2 6mb fsb 1333
        Ihmetyttää vaan ku arvosteluissa kehuu kuin sulavasti pyörii pc:llä ja mun omaa huonommilla. Se vaan droppaa tietyissä paikoissa todella paljon ja alussa ihmis noblella siellä linnassa oli joku 100fps ja kun sieltä pääsee pidemmällä on fps siinä 33-40 tienoilla ja pelin buuttaaminen ei auta joten se ei ole se memory leakki. AA 2x frame bufferit kiinni kun en tykänny.

• 0775

Itselläni 5770 jaksaa vääntää ihan hyvin (esim. Modern Warfare 2, Bad Company 2) melko maksimiasetuksillakin 1600*1200 resolla. Kone on i7-920 ja muistia 6 GB.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5278
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3772
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      50
      3180
    4. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3055
    5. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3045
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2393
    7. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      148
      1892
    8. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1878
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1835
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1751
    Aihe