hd 5770 tehoton

samilainen

Onko kenelläkään kokemuksia hd 5770 ? Dragon age pyörii todella köykäisesti 33-45fps mediumeilla ja reso 1440x900. Ei ole ylikuumenemis ongelmia. Muut Borderlands,dark sector,last remnant,batman AA, Dmc 4 pyörii ihan hyvin. Vituttaa kun päivitin koneen VAIN DAO:n takia...

Ps: En tiennyt mistä kysyä Mutta osaako kukaan kertoa voiko ps2:kkosta pelata 31c kuumassa huoneessa kun omani rupesi tökkimään ja viheltämään? Vai kannattaako pitää kiinni sekin laite toistaiseksi.
vista 64bit
hd 5770 1gb cucore
4gb ddr2
asus p5ql se (integroitu realtek äänikortti)

3

760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä prosessori sinulla balettia pyörittää? Muistaakseni DAO on erittäin prosessori-intensiivinen peli, joten mitä nopeampi CPU, sen parempi.

      Tuota CPU-intensiivisyyttä voi testata parhaiten pienentämällä pelin resoluutiota reilusti, mutta pitämällä kaikki muut muuttujat samoina. Jos FPS ei muutu (lähes) suoraan käänteisesti suhteessa resoluutioon, vaan pysyttelee suunnilleen samoissa lukemissa, on peli voimakkaasti prosessoria kuormittava. Samoin, mitä vähemmän FSAA:n lisääminen vaikuttaa negatiivisesti ruudunpäivitysnopeuteen, sitä enemmän suhteessa peli rasittaa CPU:ta kuin näytönohjainta.

      • samilainen

        Joo unohin cpu:n laittaa se on core 2 quad 9400 2.66ghz L2 6mb fsb 1333
        Ihmetyttää vaan ku arvosteluissa kehuu kuin sulavasti pyörii pc:llä ja mun omaa huonommilla. Se vaan droppaa tietyissä paikoissa todella paljon ja alussa ihmis noblella siellä linnassa oli joku 100fps ja kun sieltä pääsee pidemmällä on fps siinä 33-40 tienoilla ja pelin buuttaaminen ei auta joten se ei ole se memory leakki. AA 2x frame bufferit kiinni kun en tykänny.


    • 0775

      Itselläni 5770 jaksaa vääntää ihan hyvin (esim. Modern Warfare 2, Bad Company 2) melko maksimiasetuksillakin 1600*1200 resolla. Kone on i7-920 ja muistia 6 GB.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1622
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1184
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1074
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      703
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe