Minä muistelen sinua
kun haaveitani ja unelmiani
uudelleen järjestelen
ja koetan unohtaa.
Viiniä ja naurua kuplivaa
viimeisten iltojen loputtomassa ketjussa
ja aamu tuo katumuksen raskaan painon reppuun
vaikka heikkona oon vieläkin jostain
mutta baarin parantavat tuopit
saa kaiken keventymään
toivon mukaan häipymään
unohduksen virtaan hukkumaan ...
Sinne ja takaisin
sinut samoin kalpein kasvoin kohtaan
kun raotan verhot auringolle
antaen sen jostain tyhjää näyttämöä valaista
ja kaipaan.
Ei armoa sydän anna ...
Kaipaus
4
344
Vastaukset
Muistoja...eivät varmaan unohdu,vaikka miten yrittäisi hukuttaa baarissa.. Tällaista se voi olla joskus..
Kaipuu liian suuri kantaa..tartutaan tuoppiin ja unohdukseen..sitä ei tule..ja kierre on valmis..
Hieno tutkielma,miten elämä voi mennä..Monella on juuri tuollaisia vaikeuksia.. Hyvä runo..
Hyvin kirjoitettu näkemys..ja sydän ei amoa anna.. Kiitos runostasi ja mukavaa viikonloppua! ILOA! t.Irkku- runo64-1
... että tuopit ei hukuta
vaan saavat levyn pyörimään jatkuvaan
hiljaisissa hetkissä koskettamaan
ja niin on tuska ikuinen
kunnes joku tulee ...
no ei nämä näkemykset päätä huimaa
vaan samaa rataa kiertävät
mutta yhden asian sentään tiedän
että nyt on kiitoksen paikka rakas ystäväin sinulle
kun poikkesit
ja lisään hyvän ja kauniin päivän toivotukset myös
lämmöllä sydämestäni.
- puolikas.
Jäihän sentään Unelmalta Uskolle usko unelmaan.
http://www.youtube.com/watch?v=4YqXjv2U_h0&feature=related- runo64-1
... elävät vain
muuttuvat elon virrassa
hämäävät
mutta korttipakan viimeinen
... jokeri
merkitsee sitä
joka ainiaan sydämessä asustaa
kaipauksen luo ...
kiitokset sanon
hyvän päivän toivotukset lähetän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42447
- 47427