Minä muistelen sinua
kun haaveitani ja unelmiani
uudelleen järjestelen
ja koetan unohtaa.
Viiniä ja naurua kuplivaa
viimeisten iltojen loputtomassa ketjussa
ja aamu tuo katumuksen raskaan painon reppuun
vaikka heikkona oon vieläkin jostain
mutta baarin parantavat tuopit
saa kaiken keventymään
toivon mukaan häipymään
unohduksen virtaan hukkumaan ...
Sinne ja takaisin
sinut samoin kalpein kasvoin kohtaan
kun raotan verhot auringolle
antaen sen jostain tyhjää näyttämöä valaista
ja kaipaan.
Ei armoa sydän anna ...
Kaipaus
4
327
Vastaukset
Muistoja...eivät varmaan unohdu,vaikka miten yrittäisi hukuttaa baarissa.. Tällaista se voi olla joskus..
Kaipuu liian suuri kantaa..tartutaan tuoppiin ja unohdukseen..sitä ei tule..ja kierre on valmis..
Hieno tutkielma,miten elämä voi mennä..Monella on juuri tuollaisia vaikeuksia.. Hyvä runo..
Hyvin kirjoitettu näkemys..ja sydän ei amoa anna.. Kiitos runostasi ja mukavaa viikonloppua! ILOA! t.Irkku- runo64-1
... että tuopit ei hukuta
vaan saavat levyn pyörimään jatkuvaan
hiljaisissa hetkissä koskettamaan
ja niin on tuska ikuinen
kunnes joku tulee ...
no ei nämä näkemykset päätä huimaa
vaan samaa rataa kiertävät
mutta yhden asian sentään tiedän
että nyt on kiitoksen paikka rakas ystäväin sinulle
kun poikkesit
ja lisään hyvän ja kauniin päivän toivotukset myös
lämmöllä sydämestäni.
- puolikas.
Jäihän sentään Unelmalta Uskolle usko unelmaan.
http://www.youtube.com/watch?v=4YqXjv2U_h0&feature=related- runo64-1
... elävät vain
muuttuvat elon virrassa
hämäävät
mutta korttipakan viimeinen
... jokeri
merkitsee sitä
joka ainiaan sydämessä asustaa
kaipauksen luo ...
kiitokset sanon
hyvän päivän toivotukset lähetän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen765884Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2745170Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453254Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052683Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään92619Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41635Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151575Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291428Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211370Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei131927