Acn tuhosi elämäni!

Petetty

Sain laskun maksuttomista acn friends välisistä puheluista. Valitin laskusta asiakaspalveluun ja sanoivat laittavansa asian tutkintaan. Pyydettiin maksamaan muut puhelut. Myöhemmin tuli karhukirje, soitin asiasta taas aspaan. Ei tarvitse maksaa, repikää lappu ja heittäkää roskiin oli vastaus. Nyt sain laskun perintätoimistolta, soitin jälleen aspaan ja siellä ei tiedetty mitään. Sanottiin että olisi syytä maksaa laskut ajallaan. Nyt meni sitten ilmaisien puheluiden takia luottotiedot.

136

95972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prepaid

      et ole ainoa sunlaisia kohtalo tovereita on paljon ja lisää tulee...

      • omaan

        lisää tulee saatanasti, että minä nautin kun ne idiootit ketkä on uskonu niiden verkostomarkkinoiden ilmaisia puheluhintoja ja lähtenyt mukaan.

        Olin talvella värväystilaisuudessa kun ne yritti myydä sitä saatana seven liittymää, samaa paskaa kaikki. Voi perkele ku värvääjä ei pystynyt kertomaan kuka ne ilmaset puhelut maksaa jos ei asiakkaat, niin otti lähti lumi pöllyten, lupasi soitella, ei ole soittanut. Kummalista.

        Toivon että kaikki verkostopaskaan mukaan lähteneiden ihmisten nimet julkaistaan jossakin, että saadaan nauraa oikeen kunnolla.

        MUAHAHAHAHAH MUAHAHAHAHAHAAAAAAA !!!!!!!!!


      • Huvittunut
        omaan kirjoitti:

        lisää tulee saatanasti, että minä nautin kun ne idiootit ketkä on uskonu niiden verkostomarkkinoiden ilmaisia puheluhintoja ja lähtenyt mukaan.

        Olin talvella värväystilaisuudessa kun ne yritti myydä sitä saatana seven liittymää, samaa paskaa kaikki. Voi perkele ku värvääjä ei pystynyt kertomaan kuka ne ilmaset puhelut maksaa jos ei asiakkaat, niin otti lähti lumi pöllyten, lupasi soitella, ei ole soittanut. Kummalista.

        Toivon että kaikki verkostopaskaan mukaan lähteneiden ihmisten nimet julkaistaan jossakin, että saadaan nauraa oikeen kunnolla.

        MUAHAHAHAHAH MUAHAHAHAHAHAAAAAAA !!!!!!!!!

        Hohhoijaa!!
        Kyllä täytyy sanoa,että jos suomalaisten älykkyysosamäärä on tämän kirjoittajan tasolla olisi ollut toivottavaa,että Suomi olisi vallattu silloin joskus.
        Toki on kai ymmärrettävää se,että näitä yhteyksiähän on jo nykyään laitoksissakin.
        Paranemisiin sinulle!!!


      • Justjoo
        Huvittunut kirjoitti:

        Hohhoijaa!!
        Kyllä täytyy sanoa,että jos suomalaisten älykkyysosamäärä on tämän kirjoittajan tasolla olisi ollut toivottavaa,että Suomi olisi vallattu silloin joskus.
        Toki on kai ymmärrettävää se,että näitä yhteyksiähän on jo nykyään laitoksissakin.
        Paranemisiin sinulle!!!

        aika onneton vastaveto, ei perusteita, ainoastaan paskapuhetta kun muuhun pysty tämä "huvittunut".


      • hah hah ittelles

        No sulle vasta makeat naurut saa nauraakin.HAH HAH HAH HAAAAAAAA.
        Sinä varsinainen jauholakki olet,kun maksat noista kalliista puheluistasi vielä 1,5-kertaisen hinnan normaaleihin "kalliisiin" puheluihin verrattuna vai etkö ole huomannut laskea,paljonko sun prepaid-liitymäs minuuttitaksa on.Suosittelen lämpimästi tarkistusta niin huomaat, et sinä se vasta tyhmä olet ollutkin!!!!!!!!!!!!


      • no et säkään
        Justjoo kirjoitti:

        aika onneton vastaveto, ei perusteita, ainoastaan paskapuhetta kun muuhun pysty tämä "huvittunut".

        ruudinkeksijä ole. olis isäs käyttänyt kortsua. typerys. terv. saunalahtirules.


    • vastaus

      Tee kirjallinen reklamaatio perintätoimistolle.
      Luottotietosi eivät ole vielä menneet vaan siihen vaaditaan oikeuden tuomio.

      Asia muuttuu riitaiseksi kun teet reklamaation, ja laskuttajan täytyy tässä tapauksessa näyttää sinulle toteen laskun peruste.

      • eikade

        Tyhmyydestä sakotetaan!!


      • Pihnu Laatokka
        eikade kirjoitti:

        Tyhmyydestä sakotetaan!!

        Mites mulla? lienen varmaan yksi niistä tyhmistä kun ei ole puhelinlaskua tullut kolmeen kuukauteen on katos koko remmi vaihtanut acn:liittymään ja soitellaan toisillemme pääsääntöisesti. Ei ole laskuja näkyny, Mites sulla? Se soneran sikahintainen lasku tulee kuin kevätkuppa kalus varteen ja vielä maksattavat sulla aikaisemmat kuprut. Tai sit olet niin säälittävä, että sulla ei ole kavereita joille soitella, jotta saisit hyötyä jostain acn:liitymistä. Huku laskuihin ....


      • skater-boy
        Pihnu Laatokka kirjoitti:

        Mites mulla? lienen varmaan yksi niistä tyhmistä kun ei ole puhelinlaskua tullut kolmeen kuukauteen on katos koko remmi vaihtanut acn:liittymään ja soitellaan toisillemme pääsääntöisesti. Ei ole laskuja näkyny, Mites sulla? Se soneran sikahintainen lasku tulee kuin kevätkuppa kalus varteen ja vielä maksattavat sulla aikaisemmat kuprut. Tai sit olet niin säälittävä, että sulla ei ole kavereita joille soitella, jotta saisit hyötyä jostain acn:liitymistä. Huku laskuihin ....

        sen säkin tulet vielä huomaamaan.
        annetaanhan ajan kulua ja katsotaan sitten kun sadattelet katkerana laskujasi. katsos useimmat ihmiset tajuuvat ettei maailmassa oo mitään ilmaista, lasku tulee jossakin vaiheessa.

        oon ite tyytyväinen soneran käyttäjä ja mä tiedän puhelinkuluni, olen varautunut niihin, koska tiedän kuinka paljon soitan. mulle on tärkeintä se ettei laskuteta kuluista joita mä itse en oo aiheuttanut, niinku tapahtuu ainakin parilla surullisenkuuluisalla operaattorilla.

        mutta odotellaan... kyllä säkin vielä huomaat mikä tulee ajan mittaan edullisemmaksi.


      • Onnellinen
        skater-boy kirjoitti:

        sen säkin tulet vielä huomaamaan.
        annetaanhan ajan kulua ja katsotaan sitten kun sadattelet katkerana laskujasi. katsos useimmat ihmiset tajuuvat ettei maailmassa oo mitään ilmaista, lasku tulee jossakin vaiheessa.

        oon ite tyytyväinen soneran käyttäjä ja mä tiedän puhelinkuluni, olen varautunut niihin, koska tiedän kuinka paljon soitan. mulle on tärkeintä se ettei laskuteta kuluista joita mä itse en oo aiheuttanut, niinku tapahtuu ainakin parilla surullisenkuuluisalla operaattorilla.

        mutta odotellaan... kyllä säkin vielä huomaat mikä tulee ajan mittaan edullisemmaksi.

        ...kyllä säkin vielä huomaat mikä tulee ajan mittaan edullisemmaksi.
        No, sen nyt tietää jokainen että ei ainakaan Sonera ! Sonera jos mikä on oikea rosvo, Suomen toiseksi kallein operaattori heti Radiolinjan jälkeen. Ymmärtäähän sen että jostakin ne rahat pitää ottaa mitä "Saksan valloituksessa" hävittiin.
        Itsekkin olin Soneran asiakas vuosikausia ja puhelinlaskut oli mielettömän isot vaikka en soitellut kovinkaan paljon just sen takia koska se oli niin kallista.Onneksi kuulin acn:stä ja vaihdoin operaattoria ja nyt olen todella tyytyväinen:)

        En ymmärrä miksi joillekin voi olla niin hel**tin vaikea vaihtaa operaattoria? Soneran herrat nauraa paskaset naurut näille uskollisille mänttiasiakkailleen ja käärivät isot rahat itselleen mitä tyhmien "Sonera-uskollisten" puheluista saavat..kuten mm.sinäkin skater-boy !

        Mulla sama juttu kuten monella muullakin ihmisellä joilla on acn, eli nyt vasta sain ensimmäisen laskun (28 euroa) vaikka acn-liittymäni avattiin jo joulukuussa, mutta laskuni perustuukin siihen että jo kymmenillä kavereillani joille soittelen päivittäin on acn...joten luulempa että ne jotka laskuihinsa hukkuvat eivät ole ainakaan acn-liittymien haltijat vaan aivan muut, siis ne jotka eivät ole tajunneet ottaa acn:ää.

        Kyllä acn:lläkin saa isot laskut aikaan jos soittelee muualle paitsi toiseen acn-liittymään.
        Siihenhän tämä perustuukin että jos otat acn:än niin myös kaverisikin ottavat ja siten tulette säästämään uskomattomia summia puheluissanne.

        Pisin puhelu mitä olen yhtäjaksoisesti puhunut acn-liittymälläni toiseen acn-liittynään on 3½ tuntia joten soneralla puhelut jäivät yleensä 3½ minuuttiin ja sittenkin sain laskun joka kuukausi ja ne laskut ei taatusti jääneet 28:aan euroon:(

        Ei sen puoleen, mulle sopii paremmin kuin hyvin että maksan gsm-puheluistani 28 euroa 4 kertaa vuodessa:) Kiitos acn:nän !!!


      • Marjaana

        itselläni on samantapainen ongelma, olen lähettänyt reklamaation puolitoista kuukautta sitten ja soittanyt kymmeniä kertoja, olen ottanut kuluttajaneuvojaan yhteyttä, sillä vaikka kuinka pyytäisin niin acn ei lähetä uutta laskua, ovat todenneet minulle että heidän ei tarvitse lähettää uutta laskua, nyt tappelen sitten tuosta asiasta.


      • nifdgyf
        Pihnu Laatokka kirjoitti:

        Mites mulla? lienen varmaan yksi niistä tyhmistä kun ei ole puhelinlaskua tullut kolmeen kuukauteen on katos koko remmi vaihtanut acn:liittymään ja soitellaan toisillemme pääsääntöisesti. Ei ole laskuja näkyny, Mites sulla? Se soneran sikahintainen lasku tulee kuin kevätkuppa kalus varteen ja vielä maksattavat sulla aikaisemmat kuprut. Tai sit olet niin säälittävä, että sulla ei ole kavereita joille soitella, jotta saisit hyötyä jostain acn:liitymistä. Huku laskuihin ....

        mulla on acn ja ei ole tullut kyllä kohtuuttomia laskuja vaan juuri sen verran mitä pitääkin tulla ja ei kyllä ole harmittanut vaihto acn:ään sillä laskut pienenivät huomattavasti.


      • Taneli

        totta, lisäksi voit vaatia kymmenientuhansien eurojen vahingonkorvaukset yhtiöltä.Kanadassa ja U.S.A:ssa yhtiö tuomittu maksamaan asiakkaille satojatuhansia dollareita vahingonkorvauksia, luototustiedostojen menetyksistä,sekä oikeudenkäyntikuluja toiset mokomat.Sääli, että rantautui Suomeen, hyväntahtoiset ihmiset meni ansaan.Meillä viestintäministeriö nukkuu ja kukkuu, eikä korviansa lotkauta.


      • Rampo

        Pitää se näyttää, ja sekös on teleoperaattoreille helppoa. Ne lyö listan eteen, että oot soittanu nämä. Mites hierrät vastaan?


      • Mikemi
        Onnellinen kirjoitti:

        ...kyllä säkin vielä huomaat mikä tulee ajan mittaan edullisemmaksi.
        No, sen nyt tietää jokainen että ei ainakaan Sonera ! Sonera jos mikä on oikea rosvo, Suomen toiseksi kallein operaattori heti Radiolinjan jälkeen. Ymmärtäähän sen että jostakin ne rahat pitää ottaa mitä "Saksan valloituksessa" hävittiin.
        Itsekkin olin Soneran asiakas vuosikausia ja puhelinlaskut oli mielettömän isot vaikka en soitellut kovinkaan paljon just sen takia koska se oli niin kallista.Onneksi kuulin acn:stä ja vaihdoin operaattoria ja nyt olen todella tyytyväinen:)

        En ymmärrä miksi joillekin voi olla niin hel**tin vaikea vaihtaa operaattoria? Soneran herrat nauraa paskaset naurut näille uskollisille mänttiasiakkailleen ja käärivät isot rahat itselleen mitä tyhmien "Sonera-uskollisten" puheluista saavat..kuten mm.sinäkin skater-boy !

        Mulla sama juttu kuten monella muullakin ihmisellä joilla on acn, eli nyt vasta sain ensimmäisen laskun (28 euroa) vaikka acn-liittymäni avattiin jo joulukuussa, mutta laskuni perustuukin siihen että jo kymmenillä kavereillani joille soittelen päivittäin on acn...joten luulempa että ne jotka laskuihinsa hukkuvat eivät ole ainakaan acn-liittymien haltijat vaan aivan muut, siis ne jotka eivät ole tajunneet ottaa acn:ää.

        Kyllä acn:lläkin saa isot laskut aikaan jos soittelee muualle paitsi toiseen acn-liittymään.
        Siihenhän tämä perustuukin että jos otat acn:än niin myös kaverisikin ottavat ja siten tulette säästämään uskomattomia summia puheluissanne.

        Pisin puhelu mitä olen yhtäjaksoisesti puhunut acn-liittymälläni toiseen acn-liittynään on 3½ tuntia joten soneralla puhelut jäivät yleensä 3½ minuuttiin ja sittenkin sain laskun joka kuukausi ja ne laskut ei taatusti jääneet 28:aan euroon:(

        Ei sen puoleen, mulle sopii paremmin kuin hyvin että maksan gsm-puheluistani 28 euroa 4 kertaa vuodessa:) Kiitos acn:nän !!!

        Meitsi ei oikeen ymmärrä tätä juttua että Sonera on sika kallis.
        Itselläni ja tyttöystävälläni ja parilla muulla kaverilla Soneran liittymä ja meillä keskinäiset puhelut 2,9 c/minsa(17penniä minuutti) kuukausimaksu 3,95
        Mä en henk.koht pidä sitä kalliina, no, onhan se tietty ilmasiin verrattuna mutta jotenkin luotan 127kertaa enemmän Soneraan kuin johonkin ACN:ään josta tulee(lukemani perusteella) laskuja jos jonkin suuruisia. Ei ole mun mielestä kivaa jos joutuu omat laskunsa tarkistamaan, ei mulla ainakaan ole aikaa tarkistella omia kännyläskujani!


      • just joo
        Onnellinen kirjoitti:

        ...kyllä säkin vielä huomaat mikä tulee ajan mittaan edullisemmaksi.
        No, sen nyt tietää jokainen että ei ainakaan Sonera ! Sonera jos mikä on oikea rosvo, Suomen toiseksi kallein operaattori heti Radiolinjan jälkeen. Ymmärtäähän sen että jostakin ne rahat pitää ottaa mitä "Saksan valloituksessa" hävittiin.
        Itsekkin olin Soneran asiakas vuosikausia ja puhelinlaskut oli mielettömän isot vaikka en soitellut kovinkaan paljon just sen takia koska se oli niin kallista.Onneksi kuulin acn:stä ja vaihdoin operaattoria ja nyt olen todella tyytyväinen:)

        En ymmärrä miksi joillekin voi olla niin hel**tin vaikea vaihtaa operaattoria? Soneran herrat nauraa paskaset naurut näille uskollisille mänttiasiakkailleen ja käärivät isot rahat itselleen mitä tyhmien "Sonera-uskollisten" puheluista saavat..kuten mm.sinäkin skater-boy !

        Mulla sama juttu kuten monella muullakin ihmisellä joilla on acn, eli nyt vasta sain ensimmäisen laskun (28 euroa) vaikka acn-liittymäni avattiin jo joulukuussa, mutta laskuni perustuukin siihen että jo kymmenillä kavereillani joille soittelen päivittäin on acn...joten luulempa että ne jotka laskuihinsa hukkuvat eivät ole ainakaan acn-liittymien haltijat vaan aivan muut, siis ne jotka eivät ole tajunneet ottaa acn:ää.

        Kyllä acn:lläkin saa isot laskut aikaan jos soittelee muualle paitsi toiseen acn-liittymään.
        Siihenhän tämä perustuukin että jos otat acn:än niin myös kaverisikin ottavat ja siten tulette säästämään uskomattomia summia puheluissanne.

        Pisin puhelu mitä olen yhtäjaksoisesti puhunut acn-liittymälläni toiseen acn-liittynään on 3½ tuntia joten soneralla puhelut jäivät yleensä 3½ minuuttiin ja sittenkin sain laskun joka kuukausi ja ne laskut ei taatusti jääneet 28:aan euroon:(

        Ei sen puoleen, mulle sopii paremmin kuin hyvin että maksan gsm-puheluistani 28 euroa 4 kertaa vuodessa:) Kiitos acn:nän !!!

        aika hyvä toi sun juttus. vois melkein uskookin.
        noinhan pitää puhuu jos haluu vielä ihmisten hankkivan näitä acn-liittymiä.

        taitaa kuiteskin olla aika vaikeeta, enää. ihmiset on jo saaneet niin paljon infoo tilanteesta ja kaikenlaisista mokista, ettei uskalla hankkii tota liittymää. siinähän sitte puhutte, teidän friends-rinki keskenänne, niin kauan kun operaattori totee, ettei tää homma kannata, eli tulee persnettoo. entäs sitte???? nähtäväksi jää.

        onnee vaan niin kauan kun sitä jatkuu.......


      • Mikemi
        just joo kirjoitti:

        aika hyvä toi sun juttus. vois melkein uskookin.
        noinhan pitää puhuu jos haluu vielä ihmisten hankkivan näitä acn-liittymiä.

        taitaa kuiteskin olla aika vaikeeta, enää. ihmiset on jo saaneet niin paljon infoo tilanteesta ja kaikenlaisista mokista, ettei uskalla hankkii tota liittymää. siinähän sitte puhutte, teidän friends-rinki keskenänne, niin kauan kun operaattori totee, ettei tää homma kannata, eli tulee persnettoo. entäs sitte???? nähtäväksi jää.

        onnee vaan niin kauan kun sitä jatkuu.......

        Nyt en oikeen ymmärtänyt....??
        Minä EN OLE ACN:ssä mukana enkä ole koskaan harkinnutkaan siihen menemistä! Ei tulis kuuloonkaan just ku on lukenut juttuja täällä! 95% täällä vellovista keskusteluista on negatiivisia tai tosi negatiivisia. Minä en todellakaan ole ACN värväri!

        Mulla oli vielä viimevuonna Radiolinjan liittymä, oli sitä ennen ollut lähes 10 vuotta. puhelinlaskut siinä 40-70 euroa. Nyt liityin tähän SUOMALAISEEN klubiin jolla diili Soneran kanssa. Ja valitsin siitä liittymätyypin jossa keskinäiset puhelut alle 3 senttiä, koska mulla on sellanen ajatus että kyllä 'halpa on parempi kuin ilmainen'

        Mulla on ihan sama kuinka paljon Soneran herrat hykertelee käsiään jos mulla on sellainen tunne itsellä että nykyisillä puhelin laskuilla 20-35 euroa/kk saan matkapuhelin palveluni suhteellisen hyvään hintaan verrattuna ennen!

        Ennemmin todellakin maksan siitä jotain että homma toimii eikä se että saan kyttäillä jokaista laskuani että onko tää nyt varmaan oikein!


      • -ha
        Mikemi kirjoitti:

        Nyt en oikeen ymmärtänyt....??
        Minä EN OLE ACN:ssä mukana enkä ole koskaan harkinnutkaan siihen menemistä! Ei tulis kuuloonkaan just ku on lukenut juttuja täällä! 95% täällä vellovista keskusteluista on negatiivisia tai tosi negatiivisia. Minä en todellakaan ole ACN värväri!

        Mulla oli vielä viimevuonna Radiolinjan liittymä, oli sitä ennen ollut lähes 10 vuotta. puhelinlaskut siinä 40-70 euroa. Nyt liityin tähän SUOMALAISEEN klubiin jolla diili Soneran kanssa. Ja valitsin siitä liittymätyypin jossa keskinäiset puhelut alle 3 senttiä, koska mulla on sellanen ajatus että kyllä 'halpa on parempi kuin ilmainen'

        Mulla on ihan sama kuinka paljon Soneran herrat hykertelee käsiään jos mulla on sellainen tunne itsellä että nykyisillä puhelin laskuilla 20-35 euroa/kk saan matkapuhelin palveluni suhteellisen hyvään hintaan verrattuna ennen!

        Ennemmin todellakin maksan siitä jotain että homma toimii eikä se että saan kyttäillä jokaista laskuani että onko tää nyt varmaan oikein!

        ei se sitä sulle sanonutkaan vaan tuolle onnelliselle


      • just joo
        Mikemi kirjoitti:

        Nyt en oikeen ymmärtänyt....??
        Minä EN OLE ACN:ssä mukana enkä ole koskaan harkinnutkaan siihen menemistä! Ei tulis kuuloonkaan just ku on lukenut juttuja täällä! 95% täällä vellovista keskusteluista on negatiivisia tai tosi negatiivisia. Minä en todellakaan ole ACN värväri!

        Mulla oli vielä viimevuonna Radiolinjan liittymä, oli sitä ennen ollut lähes 10 vuotta. puhelinlaskut siinä 40-70 euroa. Nyt liityin tähän SUOMALAISEEN klubiin jolla diili Soneran kanssa. Ja valitsin siitä liittymätyypin jossa keskinäiset puhelut alle 3 senttiä, koska mulla on sellanen ajatus että kyllä 'halpa on parempi kuin ilmainen'

        Mulla on ihan sama kuinka paljon Soneran herrat hykertelee käsiään jos mulla on sellainen tunne itsellä että nykyisillä puhelin laskuilla 20-35 euroa/kk saan matkapuhelin palveluni suhteellisen hyvään hintaan verrattuna ennen!

        Ennemmin todellakin maksan siitä jotain että homma toimii eikä se että saan kyttäillä jokaista laskuani että onko tää nyt varmaan oikein!

        tää mun juttu ei ollut tarkotettu sulle Mikemi, sorry jos käsitit väärin.
        kirjoitin tän jutun nimim. Onnelliselle, joka ihan tosi taitaakin nimimerkkinsä tavoin olla "onnellinen".

        mäkin arvostan enemmän edullista ja varmaa laatua ja toimivia palveluja, siks mä en todellakaan juokse "ilmaispuhelujen" perään.


      • ville
        Pihnu Laatokka kirjoitti:

        Mites mulla? lienen varmaan yksi niistä tyhmistä kun ei ole puhelinlaskua tullut kolmeen kuukauteen on katos koko remmi vaihtanut acn:liittymään ja soitellaan toisillemme pääsääntöisesti. Ei ole laskuja näkyny, Mites sulla? Se soneran sikahintainen lasku tulee kuin kevätkuppa kalus varteen ja vielä maksattavat sulla aikaisemmat kuprut. Tai sit olet niin säälittävä, että sulla ei ole kavereita joille soitella, jotta saisit hyötyä jostain acn:liitymistä. Huku laskuihin ....

        Ite taidat olla persaukinen sosiaalipummi jolla ei oo varaa maksaa laskuja!! Vituttaako?


      • 3,5 tuntia!
        Onnellinen kirjoitti:

        ...kyllä säkin vielä huomaat mikä tulee ajan mittaan edullisemmaksi.
        No, sen nyt tietää jokainen että ei ainakaan Sonera ! Sonera jos mikä on oikea rosvo, Suomen toiseksi kallein operaattori heti Radiolinjan jälkeen. Ymmärtäähän sen että jostakin ne rahat pitää ottaa mitä "Saksan valloituksessa" hävittiin.
        Itsekkin olin Soneran asiakas vuosikausia ja puhelinlaskut oli mielettömän isot vaikka en soitellut kovinkaan paljon just sen takia koska se oli niin kallista.Onneksi kuulin acn:stä ja vaihdoin operaattoria ja nyt olen todella tyytyväinen:)

        En ymmärrä miksi joillekin voi olla niin hel**tin vaikea vaihtaa operaattoria? Soneran herrat nauraa paskaset naurut näille uskollisille mänttiasiakkailleen ja käärivät isot rahat itselleen mitä tyhmien "Sonera-uskollisten" puheluista saavat..kuten mm.sinäkin skater-boy !

        Mulla sama juttu kuten monella muullakin ihmisellä joilla on acn, eli nyt vasta sain ensimmäisen laskun (28 euroa) vaikka acn-liittymäni avattiin jo joulukuussa, mutta laskuni perustuukin siihen että jo kymmenillä kavereillani joille soittelen päivittäin on acn...joten luulempa että ne jotka laskuihinsa hukkuvat eivät ole ainakaan acn-liittymien haltijat vaan aivan muut, siis ne jotka eivät ole tajunneet ottaa acn:ää.

        Kyllä acn:lläkin saa isot laskut aikaan jos soittelee muualle paitsi toiseen acn-liittymään.
        Siihenhän tämä perustuukin että jos otat acn:än niin myös kaverisikin ottavat ja siten tulette säästämään uskomattomia summia puheluissanne.

        Pisin puhelu mitä olen yhtäjaksoisesti puhunut acn-liittymälläni toiseen acn-liittynään on 3½ tuntia joten soneralla puhelut jäivät yleensä 3½ minuuttiin ja sittenkin sain laskun joka kuukausi ja ne laskut ei taatusti jääneet 28:aan euroon:(

        Ei sen puoleen, mulle sopii paremmin kuin hyvin että maksan gsm-puheluistani 28 euroa 4 kertaa vuodessa:) Kiitos acn:nän !!!

        Sun jutuistas huomaa, että verkostopaskan myyjät ovat helpolla saaneet propagandansa uppoamaan aivoihisi, jotka olet säteilyttänyt piloille kännykälläsi puhumalla ton mittasia puheluita.


      • Tyytyväinen ACN:äläinen
        skater-boy kirjoitti:

        sen säkin tulet vielä huomaamaan.
        annetaanhan ajan kulua ja katsotaan sitten kun sadattelet katkerana laskujasi. katsos useimmat ihmiset tajuuvat ettei maailmassa oo mitään ilmaista, lasku tulee jossakin vaiheessa.

        oon ite tyytyväinen soneran käyttäjä ja mä tiedän puhelinkuluni, olen varautunut niihin, koska tiedän kuinka paljon soitan. mulle on tärkeintä se ettei laskuteta kuluista joita mä itse en oo aiheuttanut, niinku tapahtuu ainakin parilla surullisenkuuluisalla operaattorilla.

        mutta odotellaan... kyllä säkin vielä huomaat mikä tulee ajan mittaan edullisemmaksi.

        Omia sanojasi lainatakseni" kyllä säkin vielä huomaat mikä tulee aja mittaan edullisemmaksi"; se on ACN!
        Edellyttää tietty et niilläkin keille soitat on ACN-fiendsliittymä.
        Näin telkkarista erään (muistaakseni oli jenkkiläinen) ACN:n tirehtöörin haastattelu missä häneltä kyseltiin miten heidän kannattaa antaa noita ilmaisia puheluita niin hän vastasi, että ovat tehneet tutkimuksen ja sen mukaan vain muutama % ihmisten soittamista puheluista kohdistuu oman operaattorin liittymiin ja puheluiden kestokin oli keskimäärin vain muutaman minuutin, joten siinä syy !!!!
        Itse olen tosi tyytyväinen ACN:ään, mutta meillä onkin melkein jokaisella ACN:n friendsliittymä,
        joten puhumme kuukausimaksun hinnalla keskenämme tuntikausia ja viimeinen laskuni oli vain kaikkineen 30 euroa, mihin en päässyt koskaan Soneralla vaikka puhelut olivat sangen lyhyitä. Konkurssihan olisi tullut tuntikausien puheluilla.

        Herää pahvi todellisuuteen!


      • Jehve
        Pihnu Laatokka kirjoitti:

        Mites mulla? lienen varmaan yksi niistä tyhmistä kun ei ole puhelinlaskua tullut kolmeen kuukauteen on katos koko remmi vaihtanut acn:liittymään ja soitellaan toisillemme pääsääntöisesti. Ei ole laskuja näkyny, Mites sulla? Se soneran sikahintainen lasku tulee kuin kevätkuppa kalus varteen ja vielä maksattavat sulla aikaisemmat kuprut. Tai sit olet niin säälittävä, että sulla ei ole kavereita joille soitella, jotta saisit hyötyä jostain acn:liitymistä. Huku laskuihin ....

        Taitaa teikällä olla vain niin pienet piirit että kaikilla sun kahdella kaverillas (kädelläs ja perseelläs) on toi liittymä. Soittele niille nyt sitte ku eivät ehi vastaamaa, ku se käsi on siellä perseessä aina...


    • kamppailla

      Säästät vaivaa ja hermoja, kun otat yhteyttä suoraan Viestintävirastoon:
      http://www.ficora.fi/suomi/esittely/n1944.htm
      ja kuluttaja-asiamieheen. Niiltä saat asiantuntevaa apua ja alkaa jotain tapahtuakin.
      Yksin on turhaa kamppailla nuiten kanssa.

      • pysyn suomalaisessa opraatt...

        He tuovat oman toimintakulttuurinsa tänne,
        luullen että täällä ollaan kehityksestä
        jäljessä. Ovat jo tainneet huomatakin,
        ettei asia aivan näin olekaan. Eikä täällä
        voikaan toimia aivan miten haluaa.


      • Tuppukylä
        pysyn suomalaisessa opraatt... kirjoitti:

        He tuovat oman toimintakulttuurinsa tänne,
        luullen että täällä ollaan kehityksestä
        jäljessä. Ovat jo tainneet huomatakin,
        ettei asia aivan näin olekaan. Eikä täällä
        voikaan toimia aivan miten haluaa.

        Tätä se glopalisaatio teettää.

        Niihän se Lidlkin toi tänne oman toimintakulttuurinsa, kuvitellen että suomalaisjuntteja voi kyykyttää niinku haluaa.

        Jostain kumman syystä suomalaiset kuitenkin aina juoksee "halvimman" perässä. Sitten naristaan yleisöpalstoilla kun, YLLÄTYS YLLÄTYS, houmataan tulleeksi raskaasti kusetetuksi.


    • Juzzi

      Mutsi kovasti suunnitteli liittymän vaihtamista acn:ään, mutta onneksi sain sen tajuamaan että ns. laadusta yleensä joutuu maksamaan ehkä hieman enemmän :-)

      Itselläni on ollut Sonera noin 7-8vuotta. Ei mitään valittamista. Asiakaspalvelu pelaa jne.
      Onhan Sonera loppujen lopuksi melko hintava.

      Meinasin tuossa talvella ruveta myymään noita ACN:n liittymiä, mutta taisi olla onni että en ruvennut. Melko hankalaa on paskaa myydä :-)

    • sonera

      ehkä ei yhtä halpa ku noi ACN paska liitymät mut ainaki toimii joka paikas, saa suomen kielistä asiakaspalvelua ja ei tuu turhia karhukirjeitä vaan todellaki maksat vaan siitä mitä puhut, sitä paitsi ei se nyt niin kallis oo ku jollaki sonera ONE liittymälläki on puhelut 13 senttiä/min

      • Pettynyt monivuotinen Soner...

        ...!!! Olen todella pettynyt! Muutin ulkomaille ( pohjoismaihin) ja halusin lopettaa yhteisyöni Soneran kanssa. No pyysin lähettämään viimeisen laskuni uuteen osoitteeseeni. Näin tapahtuikin, lasku tuli viikon kuluttua. Mutta, ettepä ikinä arvaa miten paljon Sonera viitsi laskuttaa kyseisen lakun postittamisesta... 19 euroa!!, tavallisen kirjeen lähetys olisi maksanut maksim. 2 euroa 15 senttiä. Että kyllä Sonerakin osaa kiittää uskollisia asiakkaitaan... Moni saattaa yllättyä vielä tulevaisuudessa laskujensa suuruudesta!!!! Ei kannata muuttaa ainakaan ulkomaille!!


      • uusi
        Pettynyt monivuotinen Soner... kirjoitti:

        ...!!! Olen todella pettynyt! Muutin ulkomaille ( pohjoismaihin) ja halusin lopettaa yhteisyöni Soneran kanssa. No pyysin lähettämään viimeisen laskuni uuteen osoitteeseeni. Näin tapahtuikin, lasku tuli viikon kuluttua. Mutta, ettepä ikinä arvaa miten paljon Sonera viitsi laskuttaa kyseisen lakun postittamisesta... 19 euroa!!, tavallisen kirjeen lähetys olisi maksanut maksim. 2 euroa 15 senttiä. Että kyllä Sonerakin osaa kiittää uskollisia asiakkaitaan... Moni saattaa yllättyä vielä tulevaisuudessa laskujensa suuruudesta!!!! Ei kannata muuttaa ainakaan ulkomaille!!

        Pääsin myös nauttimaan Soneran kiskurihinnoista, kun vaihdoin liittymät ACN:lle. Tuli 4.2.2004 katkaistusta liittymistä kuukausimaksua huhtikuun loppuun saakka 27 euroa ja käsittämättömiä maksukehoitusmaksuja 9 euroa ja kokonaista kolme päivää on maksuaika.

        Onkohan rahat lopussa vai mistä on kysymys.


      • Onnellinen
        Pettynyt monivuotinen Soner... kirjoitti:

        ...!!! Olen todella pettynyt! Muutin ulkomaille ( pohjoismaihin) ja halusin lopettaa yhteisyöni Soneran kanssa. No pyysin lähettämään viimeisen laskuni uuteen osoitteeseeni. Näin tapahtuikin, lasku tuli viikon kuluttua. Mutta, ettepä ikinä arvaa miten paljon Sonera viitsi laskuttaa kyseisen lakun postittamisesta... 19 euroa!!, tavallisen kirjeen lähetys olisi maksanut maksim. 2 euroa 15 senttiä. Että kyllä Sonerakin osaa kiittää uskollisia asiakkaitaan... Moni saattaa yllättyä vielä tulevaisuudessa laskujensa suuruudesta!!!! Ei kannata muuttaa ainakaan ulkomaille!!

        Piti vielä sanoa että tässä se nähdään kuinka ahne on Sonera että veloittaa laskun postittamisesta 19 euroa !!!!!!! Herreguud!!!!!!

        Nyt olen nauranut sille että heti kun ACN aloitti Suomessa niin jopas muutkin operaattorit alkoivat mainostaa lähes ilmaisia puheluita, Sonerakin aluksi että saat puhua sunnuntaisin halvemmalla = NAURETTAVAN SÄÄLITTÄVÄÄ !
        No, pakkohan se on jotenkin yrittää kilpailla ACN:än ilmaisia puheluita vastaan. Ei enää ikinä Soneraa eikä mitään muutakaan operaattoria koska meillä on MAAILMAN PARAS...ACN !!!

        PS. Tiedoksi vielä niille jotka eivät tiedä että ACN käyttää Soneran linkkejä joten kuuluu kaikkialla Suomessa.


      • helmi
        Onnellinen kirjoitti:

        Piti vielä sanoa että tässä se nähdään kuinka ahne on Sonera että veloittaa laskun postittamisesta 19 euroa !!!!!!! Herreguud!!!!!!

        Nyt olen nauranut sille että heti kun ACN aloitti Suomessa niin jopas muutkin operaattorit alkoivat mainostaa lähes ilmaisia puheluita, Sonerakin aluksi että saat puhua sunnuntaisin halvemmalla = NAURETTAVAN SÄÄLITTÄVÄÄ !
        No, pakkohan se on jotenkin yrittää kilpailla ACN:än ilmaisia puheluita vastaan. Ei enää ikinä Soneraa eikä mitään muutakaan operaattoria koska meillä on MAAILMAN PARAS...ACN !!!

        PS. Tiedoksi vielä niille jotka eivät tiedä että ACN käyttää Soneran linkkejä joten kuuluu kaikkialla Suomessa.

        ACN vuokraa OSAA Soneran verkosta, ei TODELLAKAAN koko verkkoa. Oletko tosiaan niin tyhmä että luulet sen firman maksavan koko verkon vuokrasta ja sitten antavan ihmisten puhua siellä ilmaiseksi!! Kuuluvuus on tolpan läheisyydessä vuokra- alueella sama mutta kokeile kantomatkojen eroja. Ja niistä hinnoista vielä jotka sinusta oli säälittäviä; viikonloppuisin mihin vaan 24/ 7 1 eurolla ja normaali hinta 0,13 euroa/ minuutti. Ja toimii kuin häkä. Äläkä kiitos muutenkaan julista mitään asiaa tietona kun se ei sitä ole.


      • Tuppukylä
        Pettynyt monivuotinen Soner... kirjoitti:

        ...!!! Olen todella pettynyt! Muutin ulkomaille ( pohjoismaihin) ja halusin lopettaa yhteisyöni Soneran kanssa. No pyysin lähettämään viimeisen laskuni uuteen osoitteeseeni. Näin tapahtuikin, lasku tuli viikon kuluttua. Mutta, ettepä ikinä arvaa miten paljon Sonera viitsi laskuttaa kyseisen lakun postittamisesta... 19 euroa!!, tavallisen kirjeen lähetys olisi maksanut maksim. 2 euroa 15 senttiä. Että kyllä Sonerakin osaa kiittää uskollisia asiakkaitaan... Moni saattaa yllättyä vielä tulevaisuudessa laskujensa suuruudesta!!!! Ei kannata muuttaa ainakaan ulkomaille!!

        Ei kannata muuttaa ulkomaille kun lasku olikin 16,75€ luultua suurempi?

        Kyllähän tuollainen tietysti riepoo, mutta onkohan tuo nyt kuitenkaan ihan kannattavuuskysymys ulkomaille muutossa.

        Jos tosiaan ajattelet noin, niin pysy saatana siellä ulkomailla. Suomessa on idiootteja ilman sinuakin aivan riittämiin.


      • Ex-Soneralainen

        Kyllä se on kuukkua et Soneralla palvelu pelaa. Ei pelaa sen paremmin asiakaspalvelussa oli sitten kyseessä kännykät taikka internetti.
        Asiakaspalveluun saat jonottaa tunnin ja enemmänkin.
        Kännylaskut olivat hirmuiset vaan eivät ole enää,kiitos ACN:än.
        2 vuotta olen nettiliittymäni kanssa taistellut.Sivut aukeavat jos aukeavat,sähköposti kulkee jos muistaa ja vaikka tekninen asiakaspalvelu myöntää vikaa postinkulussa olevan niin sitten kun laitat kirjallisen reklamaation niin kieltävät mitään vikaa olleenkaan.Eikö ole melkoisen käsittämätöntä,että sähköpostin kulku kestää JOPA 6 vuorokautta????!!!!!!
        Enkä ole suinkaan mikään verkostomarkkinoija vaan ihan tavallinen ACN:n tyytyväinen käyttäjä,joka puhuu kuukausimaksuilla tuttujen kanssa ja systeemit pelaavat.
        ACN käyttää Soneran piuhoja,mutta emme maksa Sonen mokia silti!


      • odotus
        Ex-Soneralainen kirjoitti:

        Kyllä se on kuukkua et Soneralla palvelu pelaa. Ei pelaa sen paremmin asiakaspalvelussa oli sitten kyseessä kännykät taikka internetti.
        Asiakaspalveluun saat jonottaa tunnin ja enemmänkin.
        Kännylaskut olivat hirmuiset vaan eivät ole enää,kiitos ACN:än.
        2 vuotta olen nettiliittymäni kanssa taistellut.Sivut aukeavat jos aukeavat,sähköposti kulkee jos muistaa ja vaikka tekninen asiakaspalvelu myöntää vikaa postinkulussa olevan niin sitten kun laitat kirjallisen reklamaation niin kieltävät mitään vikaa olleenkaan.Eikö ole melkoisen käsittämätöntä,että sähköpostin kulku kestää JOPA 6 vuorokautta????!!!!!!
        Enkä ole suinkaan mikään verkostomarkkinoija vaan ihan tavallinen ACN:n tyytyväinen käyttäjä,joka puhuu kuukausimaksuilla tuttujen kanssa ja systeemit pelaavat.
        ACN käyttää Soneran piuhoja,mutta emme maksa Sonen mokia silti!

        Pitkään olet joutunut jonottamaan sitten. Muutaman kerran olen Soneran asiakaspalveluun soittanut ja joka kerta odotusaika ollut reilusti alle 30sek. Asiantuntevaa ja hyvää palvelua olen saanut aina niin lisäpalveluiden kytkemisessä kuin gprs/mms -asetusten laitossakin tai liittymää koskevissa lisätiedoissa. Nämä toki ovat vain yhden käyttäjän kokemuksia (niinkuin sinunkin) eikä pidä yleistää.
        Internetliittymissä on mitä ilmeisimmin ollut parikin suurempaa ongelmaa, mm. sähköposteissa. Näistähän Sonera hyvitti kuukausimaksuja.


      • Ex-Soneralainen
        odotus kirjoitti:

        Pitkään olet joutunut jonottamaan sitten. Muutaman kerran olen Soneran asiakaspalveluun soittanut ja joka kerta odotusaika ollut reilusti alle 30sek. Asiantuntevaa ja hyvää palvelua olen saanut aina niin lisäpalveluiden kytkemisessä kuin gprs/mms -asetusten laitossakin tai liittymää koskevissa lisätiedoissa. Nämä toki ovat vain yhden käyttäjän kokemuksia (niinkuin sinunkin) eikä pidä yleistää.
        Internetliittymissä on mitä ilmeisimmin ollut parikin suurempaa ongelmaa, mm. sähköposteissa. Näistähän Sonera hyvitti kuukausimaksuja.

        En ole suinkaan ainoa,joka on odottamaan joutunut.Pojallani on kanssa Sonen kanssa ollut pelkkiä ongelmia ja joka ikinen kerta, kun tunnin odotuksen jälkeen on päässyt asiakaspalveluun niin alkavat syyttämään konetta ja sen asetuksia,mutta kuitenkaan tarkistettaessa ei mitään väärää ole asetuksista löytynyt.Nykyisin hän ei viitsi enää edes soittaa sinne,koska tietää vastauksen etukäteen.
        Sonessa eivät asiakkaat ole edes samanarvoisia.
        Silloin syksyllä,kun se kaikkein suurin sähköpostiongelma oli niin minä sain kk:n hyvityksen ja poikani vain puolen kuukauden hyvityksen.Että turhaan puhut monikossa,jos yli 2 kuukauden ongelmasta korvataan kuukauden tai VAIN ½:n kuukauden maksut !!!
        Nytkin ovat postit viipyneet matkalla JOPA tiistaista maanantaihin,jotta niin hyvin Sonen sähköposti pelaa,mutta ei heillä ongelmia ole,jos kirjallisesti reklamoit.Voi Sonera sentään:(


      • odotus
        Ex-Soneralainen kirjoitti:

        En ole suinkaan ainoa,joka on odottamaan joutunut.Pojallani on kanssa Sonen kanssa ollut pelkkiä ongelmia ja joka ikinen kerta, kun tunnin odotuksen jälkeen on päässyt asiakaspalveluun niin alkavat syyttämään konetta ja sen asetuksia,mutta kuitenkaan tarkistettaessa ei mitään väärää ole asetuksista löytynyt.Nykyisin hän ei viitsi enää edes soittaa sinne,koska tietää vastauksen etukäteen.
        Sonessa eivät asiakkaat ole edes samanarvoisia.
        Silloin syksyllä,kun se kaikkein suurin sähköpostiongelma oli niin minä sain kk:n hyvityksen ja poikani vain puolen kuukauden hyvityksen.Että turhaan puhut monikossa,jos yli 2 kuukauden ongelmasta korvataan kuukauden tai VAIN ½:n kuukauden maksut !!!
        Nytkin ovat postit viipyneet matkalla JOPA tiistaista maanantaihin,jotta niin hyvin Sonen sähköposti pelaa,mutta ei heillä ongelmia ole,jos kirjallisesti reklamoit.Voi Sonera sentään:(

        Kokeilin tuota asiakaspalvelun odotteluaikaa: noin 5 sekuntia (taas yksittäinen otos, ei yleistettävissä).

        Siitä viittauksesta kuukausimaksujen hyvityksiin: viittasi usealle asiakkaalle kohdistuneisiin hyvityksiin yhdeltä kuukaudelta, eikä yhdelle (tai usealle) asiakkaalle kohdistuneisiin usealta kuukaudelta. Siksi monikko.

        Huomautus vielä: en millään lailla väittänyt Soneran internetliittymää hyväksi. Kommentoin sitä kahdella virkkeellä, joista ensimmäisessä sanoin siinä olleen ongelmia ja toisessa sanoin korvauksia tulleen (mikä ei ole positiivista kuvaa antava asia - sehän tarkoittaa, että ongelmien olemassaolo myönnettiin).


    • Newmark

      sellaista elämä on

    • pete

      Varmaan totta.

    • olet

      jos noin vain hyväksyt laskuvirheen ja luottotietojen menemisen. Vaatii pikkasen omatoimisuutta -ei aspaan soittelu auta.

    • teme

      Tietysti ikävä juttu, mutta tässä tapauksessa ei voi olla nauramatta... *pyörii kippurassa*
      Sitä se on kun haksahdetaan tommosiin hanttapuliliittymiin.

      Ja muutenkin, jos et ole vielä huomannut, tässä maailmassa ei saa MITÄÄN ILMAISEKSI. Kaikesta joutuu joskus maksamaan.

      • Hang Up

        On tainnu poskisolistit ny unohtaa yhen tärkeen mutta oleellisen seikan.
        Jokane immeine ko ottaa ACN liittymä, tekee sen totta kai kahesta eri syystä.
        Ekax, ne haluu ilmaset tai melkeen ilmaset phöönittelyt.
        Tokax, niil o sellane perusajatus et ko firma markkinoi palvelujaa niiku se tekee, nii sillo se firma ei tiätty tee muuta ku sen minkä se ilmoissa ja sopimusehdois lupaa.
        Nyt o juttu niin että jos firma sitte kusettaa porukoit, nii ei se kyllä niide vika oo jotka o luottanu siihe mitä firma o heille luvannu.
        Se o firman vika ja firman asia selvittää miks se toimii vaston omia lupauksia ja sopimusehtoja.
        Et älkää ny vääräleuat haukkuko niit ihmisii ko ottanu jutu tosissaa, ei se oo niitte vika.
        Silti yx asia ihmetyttää.
        Ko firma lupaa ilmaset puhelut mut silti sanoo suoraa et linjaa ei avat sellasel taholl jolla o luottotiedot mennyttä...
        Et miättikääpä sitä.


      • että
        Hang Up kirjoitti:

        On tainnu poskisolistit ny unohtaa yhen tärkeen mutta oleellisen seikan.
        Jokane immeine ko ottaa ACN liittymä, tekee sen totta kai kahesta eri syystä.
        Ekax, ne haluu ilmaset tai melkeen ilmaset phöönittelyt.
        Tokax, niil o sellane perusajatus et ko firma markkinoi palvelujaa niiku se tekee, nii sillo se firma ei tiätty tee muuta ku sen minkä se ilmoissa ja sopimusehdois lupaa.
        Nyt o juttu niin että jos firma sitte kusettaa porukoit, nii ei se kyllä niide vika oo jotka o luottanu siihe mitä firma o heille luvannu.
        Se o firman vika ja firman asia selvittää miks se toimii vaston omia lupauksia ja sopimusehtoja.
        Et älkää ny vääräleuat haukkuko niit ihmisii ko ottanu jutu tosissaa, ei se oo niitte vika.
        Silti yx asia ihmetyttää.
        Ko firma lupaa ilmaset puhelut mut silti sanoo suoraa et linjaa ei avat sellasel taholl jolla o luottotiedot mennyttä...
        Et miättikääpä sitä.

        on sit helppoa ku on firman puhelin,en ole nähnyt laskua kolmeen vuoteen.=)


      • klik klik
        Hang Up kirjoitti:

        On tainnu poskisolistit ny unohtaa yhen tärkeen mutta oleellisen seikan.
        Jokane immeine ko ottaa ACN liittymä, tekee sen totta kai kahesta eri syystä.
        Ekax, ne haluu ilmaset tai melkeen ilmaset phöönittelyt.
        Tokax, niil o sellane perusajatus et ko firma markkinoi palvelujaa niiku se tekee, nii sillo se firma ei tiätty tee muuta ku sen minkä se ilmoissa ja sopimusehdois lupaa.
        Nyt o juttu niin että jos firma sitte kusettaa porukoit, nii ei se kyllä niide vika oo jotka o luottanu siihe mitä firma o heille luvannu.
        Se o firman vika ja firman asia selvittää miks se toimii vaston omia lupauksia ja sopimusehtoja.
        Et älkää ny vääräleuat haukkuko niit ihmisii ko ottanu jutu tosissaa, ei se oo niitte vika.
        Silti yx asia ihmetyttää.
        Ko firma lupaa ilmaset puhelut mut silti sanoo suoraa et linjaa ei avat sellasel taholl jolla o luottotiedot mennyttä...
        Et miättikääpä sitä.

        Kuulemma kaikki muutkin puhelinoperaattorit perivät takuusumman,jos olet avaamassa liittymää ja luottotiedoissasi on häikkää.
        Kun maksaa laskunsa niin ei noita ongelmia ole!


    • tyytyväinen

      Olen ollut tosi tyytyväinen kyseiseen liittymään. Laskut olleet pieniä ja oikein laskutettu. Ei valittamista. Vihjeeksi vain että laskut kannattaa aina maksaa ajallaan, reklamoi sitten jos on jotain vikaa, mutta maksa koko summa. Eipähän tuu karhuja ja rahat kyllä hyvitetään ajallaan. Luulen kyllä että tuo viesti on provo, siksi kysyisinkin petetyltä mistä perintätoimistosta karhu tuli.

    • Eikka

      Meinaan tuo viimeinenkin juttu, meni perintätoimistoon ja luottotiedot meni.

      Jos siellä on yksi ainut puhelinlaskuköntti niin AINA kunhan vain itse osoitat halukkuutta niin saat sovittua maksuohjelman, edullisempaa se on jokaiselle perintätoimistollekin että "asiakkaat" maksavat laskunsa eivätkä ne mene ulosottoon ja luottotietoihin asti jolloin äkkiä muuttuvat tappioiksi firmallekin.

      Se on tietysti eri juttu jos olet silloinkin tehnyt saman eli et ole kommentoinut asiaa mitenkään ja et ole edes pyytänyt osamaksusopimusta tai mitään. Todennut vaan että jaahas, siellähän se sitten on. Äkkiäkös nuo menevät sitten ns. loppuun asti ja nimi palaa jos vain antaa asian maata, ne kyllä rullaavat eteenpäin vaikka itse ei asialle mitään tekisikään.

      Vähän kuitenkin nyt sellaiselta Acn-vihaajan provolta taas tuntuu, hiukkasen sellainen epämääräisen kuuloinen tuo tapahtumaketjun kulku...

      • Eikka

        ja vielä noin ihan täsmennykseksi että eivät ne luottotiedot siitä mihinkään mene että perintätoimistolle asti ovat menneet, yksi laskutustaso vain kun ei ole aiemmin saatu joiden liiketoiminta on laskujen periminen kun ne on heille asti annettu. Ainut ero on perintäkulut jotka firma lisää varsinaisen laskun päälle.

        Luottotietomerkintä ja useimmiten ulosottoon meno sitten vaatii tuomioistuimen kautta käyttämisen ja päätöksen sieltä. Sieltä nyt sitten tällaisissa tapauksissa ja muutenkin, saati kun nimi on ollut aiemmin puhdas, tulee sellaisilla kissankokoisilla kirjaimilla ilmoitus asiasta että sitä ei voi olla huomaamatta.

        Jotenkin sekin vähän nyt soi korvassa että et maininnut enää muuta kuin annoit ymmärtää että perintätoimistoon kun menivät niin sitten meni jo luottotiedot.


      • milla-magia

        ja siksi laskujen sopiminen tai korjaaminen voi olla hankalaa tai melkein mahdotonta.
        en oo acn.n asiakas enkä siksi osaa sanoa, saako sinne yhteyttä mitenkään. kokemusta (ikävää sellaista) kuitenkin on dna.n kanssa koska laskut oli mielivaltaisia eikä puhelimitse päässy millään asiakaspalveluun. mailejakin lähettelin mutta eivät suostuneet vastaamaan.

        ainoa keino sitten selvittää tää laskujen älyttömyys olikin kuluttaja-asiamiehen kanssa. hän pääsi melko nopeasti yhteyteen dna.n kanssa ja laskut todettiin täysin aiheettomiksi. suosittelen.

        kuitenkin tää kirjoitus tuntuu provolta, sorry!


    • mievaan

      Provo tää on.

      • Miska

        Koska tiedän, että niin ne menevät. Mutta sehän on vain yksi tapa. Jos perintätoimisto karhuaa, eikä maksa, niin siinä vaiheessa luultavasti on jo merkintä papereissa. Tai vaikka maksaakin, niin silti tulee merkintä papereihin. Ainakin puolisollani tuli.


      • Myös kokenut
        Miska kirjoitti:

        Koska tiedän, että niin ne menevät. Mutta sehän on vain yksi tapa. Jos perintätoimisto karhuaa, eikä maksa, niin siinä vaiheessa luultavasti on jo merkintä papereissa. Tai vaikka maksaakin, niin silti tulee merkintä papereihin. Ainakin puolisollani tuli.

        Minä sain viestin perintätoimistolta. Taisin sopia heidän kanssaan, että "saan rahaa viikko eräpäivän jälkeen, maksan silloin". Ja maksoin myös ilmoittamanani ajankohtana. Tarkistin sittemmin luottotietoni - eikä niissä ollut mitään merkintää.


      • Oskari

        Miten on. Saako ne luottotiedot takas kuntoon, kun maksaa maksamattomat laskut pois. ?


      • Ande
        Oskari kirjoitti:

        Miten on. Saako ne luottotiedot takas kuntoon, kun maksaa maksamattomat laskut pois. ?

        on kerran menneet eli merkintä tullut niin kyllä se merkintä siellä säilyy vaikka seuraavana päivänä merkinnän saamisesta maksaisi kaikki piikit tyhjiksi. Siitä kun kuitenkin homma lähtee että ennen luottomerkintöjen tuloa on melkoisen reilusti jokaisella aikaa maksaa ns. vapaaehtoisesti laskunsa pois.

        Aika yleiset luokat ovat muistaakseni 4 ja 5 vuotta jotka pelkät merkinnät säilyvät. Aina voi tarkistaa asian itsekin ja se riippuu siitä mistä syystä merkinnät ovat tulleet.

        Vaikka tietty tuntuu pieneltä asialta että joku pikkuriikkinen merkintä on tiedoissa, niin näin ei muuten ole. Tekee aikamoista hallaa jos siellä niitä on ja vielä jos niihin liittyviä laskujakin rullaa auki samaan aikaan. Ei kannata kokeilla vaan maksella hyvissäaajoin etukäteen:)


      • Ekonomi
        Oskari kirjoitti:

        Miten on. Saako ne luottotiedot takas kuntoon, kun maksaa maksamattomat laskut pois. ?

        Maksele kaikki laskut ajan taselle, ja sitten jatka maksamista seuraavat 5 vuotta niin homma on kunnossa.


    • Ex-golden

      ACN kusettaa ihmisiä.

      • Ensio Ansio

        Koska se ei myy Goldenia eikä ANC:tä, vaan sellaista tavaraa, jota ihmiset todella ostaa.
        Jos haluat oikeasti ansaita ota yhteys puhelinnumeron kera:
        [email protected]


    • ansku

      kyllä tää juttu on ihan selkee provo.

      eipä silti, en mä kyllä verkostomarkkinointiinkaan sekoaisi eikä mulle kelpaa acn eikä senpuoleen dna;kaan. ei oo kokemusta acn:stä mutta dna:sta on ja se kokemus on melko ikävänpuoleista.

      luulen että olen oppinut kavereitten huonosta kokemuksesta (kahdella on/oli acn) ja siksi en ole halunnut hankkia elämääni tämankaltaista jännitystä. dna:sta sensijaan itselläkin on kokemusta ja melko laajalla kaveriporukalla (kaikki vaihtaneet sen pois).

      nyt on rl ja oon ihan tyytyväinen. ei enää yllätyksiä.

    • KIKI

      SIIS ONHAN SE HIENEE KUN ON LAAJKAIOSTA JA KIILLA F5 NAPIN TUNNIKSI ALAS JA TADAA...

    • Tyytyväinen

      Älä viitsi valehdella ! Kirjoituksesi on ilmiselvä provo ! Itse otin ACN-liittymän jo joulukuussa ja sain sen tammikuussa ja olen enemmän kuin tyytyväinen:)))

      Voin sanoa että ACN on YLIVOIMAISESTI paras puhelinoperaattori mitä minulla on koskaan ollut:)
      Puhelinlaskuni tippuivat kuukautta kohti lähes 100 euroa joten en vaihtaisi mistään hinnasta enää takaisin näihin suomalaisiin operaattoreihin.

      Sitä ihmettelen että mikä ihmeen vimma joillakin on jatkuvasti mustamaalata ACN:ää ? Ettei vain olis se kateus?

      Älkää ihmiset uskoko moiseen höpöjuttuun vaan ottakaa ACN ja käskekää myös niitä ottamaan joille paljon soittelette. Kokemuksesta voin sanoa että säästätte puhelinlaskuissanne ja PALJON !

      Sinulle Petetty sanon että laskuissa voi olla joskus virheitä ja sen uskon mutta sitä en usko että ACN olisi perintään laskuasi laittanut.
      Kirjoituksestasi "paistaa läpi" että kuulut näihin "mustamaalaajiin" joten lopeta hyvän sään aikana tällainen valehtelu !

      Tiedoksi myös se että ACN voi pistää perättömien juttujen levittäjät vastaamaan puheistaan.

      • Soittaja

        "Kokemuksesta voin sanoa että säästätte puhelinlaskuissanne ja PALJON !"

        Ainoo että samanlaisia liittymiä kun sulla on ei enää ole mahdollista saada, joten se siitä kokemuksesta. Jos olet seurannut operaattoreiden hinnastoja viimeaikoina, niin ACN on selvästi kallein mitä markkinoilta löytyy!


      • Tyytyväinen
        Soittaja kirjoitti:

        "Kokemuksesta voin sanoa että säästätte puhelinlaskuissanne ja PALJON !"

        Ainoo että samanlaisia liittymiä kun sulla on ei enää ole mahdollista saada, joten se siitä kokemuksesta. Jos olet seurannut operaattoreiden hinnastoja viimeaikoina, niin ACN on selvästi kallein mitä markkinoilta löytyy!

        Ei ole minun vika jos olet niin tyhmä että et tajunnut ottaa kyseistä liittymää silloin kun se oli vielä mahdollista. Taidat kuulua juuri näihin "mustamaalajiin" ja epäilijöihin?

        Ja perusteleppa millä perusteella ACN on selvästi kallein operaattori Suomen markkinoilla?

        Näkee selvästi että et ole perehtynyt asiaan vaan puhut ns.paskaa...eli uskot kaiken negatiivisen.

        ACN:llä on Suomessa jo lähes 300 000 onnellista asiakasta. Se on paljon kun ajatellaan sitä että liittymien myynti alkoi marraskuun lopulla 2003.
        Ja lisää tulee kokoajan...))))))))))

        Ja edelleenkin sanon että säästän joka kuukausi puhelinlaskussani lähes 100 euroa joten se on PALJON...ainakin minulle.


      • HOHHOIJAA

        Tiedoksi myös se että ACN voi pistää perättömien juttujen levittäjät vastaamaan puheistaan.

        MISSÄ?


      • Edustaja
        HOHHOIJAA kirjoitti:

        Tiedoksi myös se että ACN voi pistää perättömien juttujen levittäjät vastaamaan puheistaan.

        MISSÄ?

        Höpöhöpö....

        Ei voi...firma joka ei pysty hoitamaan edes omia asioitaan, niin tuskin edes ehtii ajattelemaan tuollaista.


      • Oho
        Tyytyväinen kirjoitti:

        Ei ole minun vika jos olet niin tyhmä että et tajunnut ottaa kyseistä liittymää silloin kun se oli vielä mahdollista. Taidat kuulua juuri näihin "mustamaalajiin" ja epäilijöihin?

        Ja perusteleppa millä perusteella ACN on selvästi kallein operaattori Suomen markkinoilla?

        Näkee selvästi että et ole perehtynyt asiaan vaan puhut ns.paskaa...eli uskot kaiken negatiivisen.

        ACN:llä on Suomessa jo lähes 300 000 onnellista asiakasta. Se on paljon kun ajatellaan sitä että liittymien myynti alkoi marraskuun lopulla 2003.
        Ja lisää tulee kokoajan...))))))))))

        Ja edelleenkin sanon että säästän joka kuukausi puhelinlaskussani lähes 100 euroa joten se on PALJON...ainakin minulle.

        Jaahas tyypillinen hölmö suoltaa tekstiä minkä kerkeää. 300000 "onnellista" joo, herra acn edustaja voi mennä nyt vaan tuuppaamaan sen puhelimen rectumiinsa.
        Säästät lähes 100 euroa joka kuukausi? Miten voi säästää sellaisessa mikä alunperin ei ole pakollista/tarpeellista? Taidat olla niitä hölmöjä jotka ostavat tavaraa mitä eivät edes tarvi kunhan se vain on tarjouksessa ja pääsee "säästämään".
        'Mitä enemmän ostat sitä enemmän säästät' oli epäilemättä 1 kaikkien aikojen parhaimmista sloganeista markkinoinnissa. Onneksi on hölmöjä niin kuin sinä jotka sen myös koukkuineen päivineen nielevät.
        Jaa niin, hyvää kevään jatkoa.


      • Soittaja
        Tyytyväinen kirjoitti:

        Ei ole minun vika jos olet niin tyhmä että et tajunnut ottaa kyseistä liittymää silloin kun se oli vielä mahdollista. Taidat kuulua juuri näihin "mustamaalajiin" ja epäilijöihin?

        Ja perusteleppa millä perusteella ACN on selvästi kallein operaattori Suomen markkinoilla?

        Näkee selvästi että et ole perehtynyt asiaan vaan puhut ns.paskaa...eli uskot kaiken negatiivisen.

        ACN:llä on Suomessa jo lähes 300 000 onnellista asiakasta. Se on paljon kun ajatellaan sitä että liittymien myynti alkoi marraskuun lopulla 2003.
        Ja lisää tulee kokoajan...))))))))))

        Ja edelleenkin sanon että säästän joka kuukausi puhelinlaskussani lähes 100 euroa joten se on PALJON...ainakin minulle.

        Parahin edustaja, kuka nimimerkin "Tyytyväinen" taakse kätkeytyy. Väitit että en ole perehtynyt asiaan ja että puhun ns paskaa. Kumoan väitteesi kertomalla sinulle yleisimpien liittymien tavallisimmat hinnat. Olen pahoillani, näiden lukujen valossa ACN on kallein. Ei mustamaalausta eikä kateellisuutta, ainoastaan kylmiä numeroita.

        PUHELUT KAIKKIIN LIITTYMIIN

        RADIOLINJA 0,12 €
        DNA 0,12 €
        SONERA 0,13 €
        ACN 0,15 €

        TEKSTIVIESTIT KAIKKIIN LIITTYMIIN

        RADIOLINJA 0,09 €
        DNA 0,09 €
        SONERA 0,10€
        ACN 0,12 €

        KUUKAUSIMAKSU

        RADIOLINJA 3,95 €
        DNA 3,95 €
        SONERA 3,99 €
        ACN 4,75 / 12,99 €

        AVAUSMAKSU

        RADIOLINJA 0,00 €
        SONERA 0,00 €
        DNA 0,00 €
        ACN 8,21 €

        Ja pakollinen disclaimer. Puhelimeni muistissa olevista numeroista ei yksikään ole ACN-liittymä.

        Jos ylläoleva ei sinulle riitä, voit tutustua Kuningaskuluttajan tekemään tuoreeseen hintavertailuun. Sen tulokset ovat aikalailla samansuuntaiset:

        "Peruspuheluissa halvimpia ovat DNA, Radiolinja ja Saunalahti. Sonera seuraa aivan perässä. Pienet Cubio ja Globetel sekä kohutut verkostomarkkinointiyhtiöt ACN ja PGFree ovat selvästi jäljessä."
        http://www.yle.fi/kuningaskuluttaja/index.php/aiheet/508/

        Nyt sinä voit perustella omat sanomisesi. Erityisesti kiinostaa tietää, mistä tuo asiakasmäärä on peräisin? Onneksi keskiviikkona tulee Soneran osavuosikatsaus, mistä pystyy päättelemään ACN-liittymienkin määrän aika tarkasti. Myös se, että ACN-asiakkaat ovat onnellisia, on kiinnostava väite. Onko sinulla esittää asiasta jotain faktaa? Viranomaisten tiedotteista ja keskustelupalstojen jutuista päätelleen ihan kaikki ACN:llä soittavat eivät ole kauhean onnellisia.


      • samat sanat

        olen täysin samaa mieltä


      • pörpör
        Soittaja kirjoitti:

        Parahin edustaja, kuka nimimerkin "Tyytyväinen" taakse kätkeytyy. Väitit että en ole perehtynyt asiaan ja että puhun ns paskaa. Kumoan väitteesi kertomalla sinulle yleisimpien liittymien tavallisimmat hinnat. Olen pahoillani, näiden lukujen valossa ACN on kallein. Ei mustamaalausta eikä kateellisuutta, ainoastaan kylmiä numeroita.

        PUHELUT KAIKKIIN LIITTYMIIN

        RADIOLINJA 0,12 €
        DNA 0,12 €
        SONERA 0,13 €
        ACN 0,15 €

        TEKSTIVIESTIT KAIKKIIN LIITTYMIIN

        RADIOLINJA 0,09 €
        DNA 0,09 €
        SONERA 0,10€
        ACN 0,12 €

        KUUKAUSIMAKSU

        RADIOLINJA 3,95 €
        DNA 3,95 €
        SONERA 3,99 €
        ACN 4,75 / 12,99 €

        AVAUSMAKSU

        RADIOLINJA 0,00 €
        SONERA 0,00 €
        DNA 0,00 €
        ACN 8,21 €

        Ja pakollinen disclaimer. Puhelimeni muistissa olevista numeroista ei yksikään ole ACN-liittymä.

        Jos ylläoleva ei sinulle riitä, voit tutustua Kuningaskuluttajan tekemään tuoreeseen hintavertailuun. Sen tulokset ovat aikalailla samansuuntaiset:

        "Peruspuheluissa halvimpia ovat DNA, Radiolinja ja Saunalahti. Sonera seuraa aivan perässä. Pienet Cubio ja Globetel sekä kohutut verkostomarkkinointiyhtiöt ACN ja PGFree ovat selvästi jäljessä."
        http://www.yle.fi/kuningaskuluttaja/index.php/aiheet/508/

        Nyt sinä voit perustella omat sanomisesi. Erityisesti kiinostaa tietää, mistä tuo asiakasmäärä on peräisin? Onneksi keskiviikkona tulee Soneran osavuosikatsaus, mistä pystyy päättelemään ACN-liittymienkin määrän aika tarkasti. Myös se, että ACN-asiakkaat ovat onnellisia, on kiinnostava väite. Onko sinulla esittää asiasta jotain faktaa? Viranomaisten tiedotteista ja keskustelupalstojen jutuista päätelleen ihan kaikki ACN:llä soittavat eivät ole kauhean onnellisia.

        siis oletko idiootti? hinnat vaihtelevat uskomattoman paljon jokaisessa liittymässä. Nuo numerot joita olit näpytellyt, olivat yksittäisten liittymien osia. En tiedä ymmärrätkö mitä tarkoitan, mutta esimerkiksi se, että on sillä radiolinjallakin kalliimpia puheluita ja tekstiviestejä jne.. sitä paitsi acn:n asikkaat puhuvat toiseilleen ILMAISEKSI.


      • Soittaja
        pörpör kirjoitti:

        siis oletko idiootti? hinnat vaihtelevat uskomattoman paljon jokaisessa liittymässä. Nuo numerot joita olit näpytellyt, olivat yksittäisten liittymien osia. En tiedä ymmärrätkö mitä tarkoitan, mutta esimerkiksi se, että on sillä radiolinjallakin kalliimpia puheluita ja tekstiviestejä jne.. sitä paitsi acn:n asikkaat puhuvat toiseilleen ILMAISEKSI.

        Kyseessä ei ole mitään "liittymän osia", vaan esimerkkiin on valittu kultakin operaattorilta yksi liittymävaihtoehto, Sonera One, Radiolinja Aina Plus jne.


      • japi
        pörpör kirjoitti:

        siis oletko idiootti? hinnat vaihtelevat uskomattoman paljon jokaisessa liittymässä. Nuo numerot joita olit näpytellyt, olivat yksittäisten liittymien osia. En tiedä ymmärrätkö mitä tarkoitan, mutta esimerkiksi se, että on sillä radiolinjallakin kalliimpia puheluita ja tekstiviestejä jne.. sitä paitsi acn:n asikkaat puhuvat toiseilleen ILMAISEKSI.

        Tietysti vaikka Radiolinjalta (siis nykyisin Elisalta) löytyy liittymiä joissa on kalliimat puhelut tai tekstarit, mutta ei kai niitä kukaan järkevä ota, jos samalta operaattorilta löytyy myös halvempi vaihtoehto? Eli siinä mielessä vertailu on ihan ok.

        ACN on toki hyvä jos puhuu paljon toisiin ACN-liittymiin, mutta ns. yleisliittymänä se on Elisaa ja Soneraakin kalliimpi.


      • Soittaja
        japi kirjoitti:

        Tietysti vaikka Radiolinjalta (siis nykyisin Elisalta) löytyy liittymiä joissa on kalliimat puhelut tai tekstarit, mutta ei kai niitä kukaan järkevä ota, jos samalta operaattorilta löytyy myös halvempi vaihtoehto? Eli siinä mielessä vertailu on ihan ok.

        ACN on toki hyvä jos puhuu paljon toisiin ACN-liittymiin, mutta ns. yleisliittymänä se on Elisaa ja Soneraakin kalliimpi.

        Juuri tätä tarkoitan. Kokonaisedullisuus ratkaisee. Maksuttomat puhelut ei tee liittymästä edullista, koska ACN-liittymiä ei ole kuin muutama prosentti kaikista kännykkäliittymistä. Ja päälle pitäisi laskea vielä lankanumerotkin, minkä jälkeen "ilmaisnumeroiden" osuus on todella olematon. Jokainen puhelimenkäyttäjä soittaa pakostakin monien operaattoreiden numeroihin, ellei kyse ole varta vasten maksuttomia puheluita varten otetusta kakkosliittymästä. Sellaisia asiakkaita ei kukaan haluaisi, koska ne tuottavat operaattorille pelkkää tappiota.


      • Jaakko
        Tyytyväinen kirjoitti:

        Ei ole minun vika jos olet niin tyhmä että et tajunnut ottaa kyseistä liittymää silloin kun se oli vielä mahdollista. Taidat kuulua juuri näihin "mustamaalajiin" ja epäilijöihin?

        Ja perusteleppa millä perusteella ACN on selvästi kallein operaattori Suomen markkinoilla?

        Näkee selvästi että et ole perehtynyt asiaan vaan puhut ns.paskaa...eli uskot kaiken negatiivisen.

        ACN:llä on Suomessa jo lähes 300 000 onnellista asiakasta. Se on paljon kun ajatellaan sitä että liittymien myynti alkoi marraskuun lopulla 2003.
        Ja lisää tulee kokoajan...))))))))))

        Ja edelleenkin sanon että säästän joka kuukausi puhelinlaskussani lähes 100 euroa joten se on PALJON...ainakin minulle.

        Käykää tekemässä vertaa.fi:n sivuilla kännykkälaskurilla testi, mikä on halvin liittymä juuri sinulle. Mun liittymä (saunalahti) oli halvin yhdessä kolumbuksen kanssa, joten ei viitti enää vaihtaa. Riippuu siis tietenkin paljonko soittaa ja laittaa tekstiviestejä.


      • SiRuQ
        Soittaja kirjoitti:

        "Kokemuksesta voin sanoa että säästätte puhelinlaskuissanne ja PALJON !"

        Ainoo että samanlaisia liittymiä kun sulla on ei enää ole mahdollista saada, joten se siitä kokemuksesta. Jos olet seurannut operaattoreiden hinnastoja viimeaikoina, niin ACN on selvästi kallein mitä markkinoilta löytyy!

        Liittymän voi ottaa vielä toukokuun loppuun asti, mutta siihen tulee 500minuutin ilamispuhelu -raja. Eli saa puhua reilun 8 tuntia kuukaudessa ilmaisia puheluita!!


      • hellu

      • Soneraan tyytyväinen

        Tuskin valehtelee jos mm. iötasanomat on tehneet jutun ACN operaattorin "ilmaisista" puheluista, kuinka ihmiset ovat joutuneet maksamaan puheluista joiden on luvattu olevan ilmaisia ja kuinka luvataan rajattomasti ilmaista puheaikaa eikä rajaton yhtä äkkiä olekaan enää rajaton, ja kun tiedustellaan sitä missä raja menee, vastataan ympäri pyöreästi että jokainen sen tietää mikä on fiksu määrä puhua. Muotoiltiin lause toisin eikä vieläkään saatu selville missä se raja menee. Näin siis ACN:llä....En sitä ottaisi.


    • jokeri

      miten acn-voisi tuhota varmaan johtuu siitä miten oot ilmoittanut maksupäivät tai voisi olla eli unohtanut pidä huoli juu aina puhelinmaksuista..:))

    • speti

      Minulla ja vaimollani oli ennen Soneran liittymät. Kirjoitin Lokakuussa ACN- sopimukset, jotka liittymien myyjä lupasi lähettää ACN:lle heti sinä päivänä, kun se on mahdollista eli oliko 18.11. Liittymämme avautuivat Maaliskuun puolivälin tienoilla. Syynä oli kuulemma numeronsiirrosta aiheutuvat ongelmat ja kaiken lisäksi sopimukset oli muutaman kerran teillä tietymättömillä. Nyt kun liittymien puheluista tuli ensimmäiset laskut, ei laskuni olleetkaan pienentyneet verrattuina Soneran laskuihin. Päinvastoin. Omalta kohdaltani puhelut vain vähenivät. Mitenkähän tämä on mahdollista? Soneralla puhelut toisiin liittymiin maksoivat 17 senttiä/min tai jopa enemmän, siis kyseessä oli vanha liittymä. ACN:llä 15 senttiä/min ja lasku suurempi! Lisäksi GPRS ei toimi. Multimediaviestit eivät kulje, ja ei mitään sisältöpalveluja, vain jotakin siansaksaa ja linkit eivät toimi! Tarkoituksenani oli pitää liittymät, mutta jos Toukokuu ei tuo muutosta, niin Sonera saa paluumuuttajan. Se siitä ilmaisista puheluista. By the way, edellä kirjoitettu on totta, ei mitään provoa!!!

    • -K-

      No joo, onhan acn-liittymässä paljon puutteita vielä, mut eiköhän ne korjaannu aikaa myöden. Itselläni ollut kyseinen liittymä jo marraskuusta 2003. Laskua on kertynyt tähän päivään mennessä(26.04.04) yhteensä 102,50€, aikaisemmin olin soneran asiakas, olin kyllä tyytyväinen, mutta ajattelin kokeilla tätä uutta palvelun tarjoajaa. Kuinka ollakkaan puhelinlaskuni pieneni huomattavasti ja olen edelleen tyytyväinen. Niin ja onhan ACN vasta aloittanut toimintansa, eiköhän jokaisella firmalla ole ongelmia alussa ennen kuin hommat rupee rullaamaan. Hyvää kevään jatkoa kaikille!

      • Justjoo

        Kuluttajan ei pidä olla kärsivällinen, ellei sitten ole ostanut aloituspakettia...(-:


      • -K-
        Justjoo kirjoitti:

        Kuluttajan ei pidä olla kärsivällinen, ellei sitten ole ostanut aloituspakettia...(-:

        En ole aloitus paketin omistaja, mutta monta liittymää omistan kyllä. Samoin monet kavereistani hankki liittymän, joten minulle on ollut hyötyä moisesta liittymästä. Kevään jatkoja :)


    • näin

      Otin sanalahden liittymän noin kaksi vuotta sitten. laskut putosivat puoleen soneraan verrattuna. Sisältöpalvelut ovat samat kuin soneralla ja hyvin toimii.
      Kertaakaan ei ole ollut laskuissa ongelmia.
      Pidin kyllä sonerankin liittymän, mutta en käytä sitä siitä on siirto nykyiseen numerooni.
      Noin kaksi kertaa vuodessa sonera muistaa minua 20€ liittymä laskulla.
      Joten olen tyytyväinen molempiin. En kaipaa mitään acn.ää

    • niinpä..

      Et ole ainut. Alkaa tuntua että koko acn on suuren luokan huijausta ja loppujen lopuksi edustajat joutuvat kuseen. Turhia laskuja on tullut vaikka kenelle ja kun soittaa asiakaspalveluun joku virolainen ämmä vaan sönköttää ettei tiedä mitä pitäisi tehdä...
      Soneralta ja saunalahdelta saa sentään palvelua.

    • Ei vaihtamalla parane

      Joo, tuskinpa ACN turhaan on uhkasakon saanut. Itse olen kyllä tullut siihen tulokseen, ettei liittymä vaihtamalla ainakaan parane (jos suht tyytyväinen nykyiseen on ollut), ja pysynyt saman puljun asiakkaana jo 5 vuotta. Kyllä mainonta ja toiminta on nykyään niin harhaan johtavaa, etten pelkkien mainostekstien perusteella lähtis operaattoria vaihtamaan.

      • uusi

        Onkohan ACN myös ruvenna mainostamaan, kun noin vaihtamattomuuttasi uhoat. Tiedätkö? Onko ACN saanut jo tosiaankin uhkasakon vai onko kysymyksessä vain hieman ennenaikainen tieto jolla ikävä kyllä yritetään taas yhdelle kännykkäoperaattorille luoda huonoa mainetta. Tosiaan kukaaan ei pakota vaihtamaan operaattoria. Saa pitää kuinka kalliin haluaa jotkut valitsevat halvimman ja silti saa soitettua puhelunsa kiirehtimättä.


      • Tyytyväinen...

        Olen ottanut acn liittymän tammikuussa ja sain eka laskun huhtikuun alussa.Summa oli tosi pieni,14.35.Mutta se minua ihmetyttää kun laskun mukana oli teksti ettei laskua tarvi maksaa kun se veloitetaan suoraan tililtä??!!En ole tehnyt minkään laista suoraveloitusta enkä antanut tilinumeroani joten eipä sitä niin vain voi velottaa tililtä :)Soitin asiakaspalveluun ja siellä sanottiin että soita pankkiin jos siellä olisi tullut jokin sekaannus.Voi voi,sanon minä.kyllä lupasi vielä ottaa asian käsittelyyn ja tutkia asiaa mutta ei oo vieläkään kuulunut mitään.Toivottavasti ei tule mitään karhukirjettä paluupostissa.Olen jo kerinnnyt laittaa liittymän avaus paperit myös lapsilleni....Ainakaan vielä ei ole usko mennyt kyseiseen operaattoriin,sattuuhan niitä virheitä.Jään pienellä "kauhulla" odottelemaan postia acn:ltä.Onneksi soneraan voi palata takas jos ei lähe putkeen acn:n kanssa.Kokeillaan :))


    • Jaska
    • minä vaan

      Mitenkähän mahtaa olla. ei luottotiedot mene sillä että lasku menee perintään. siinä vaiheessa kun lasku menee ulosottoon, voidaan puhua luottotietojen menetyksestä...että ihan miten herra vaan haluaa

      • Sami

        Ei ulosottoon meneminenkään vie vielä luottotietoja. Mutta jätäppäs silloinkin maksamatta ajallaan, niin silloin alkaa jo häämöttää...


    • viksu

      ACN2LOSE, SAUNALAHTI2WIN!

      Saunalahti on ehdottomasti suomen halvin operaattori, palvelu parantunut huomattavasti entisajoista. Ei ole ikinä ollu mitään valitettavaa, suosittelen kaikille lämpimästi löylyihin osallistumista.

    • edustaja

      Mutta täältä löytyy menestystarina!

    • JII

      hankkia jonkun idiootin verkostomarkkinointiliittymän??? kysyn vaan.

    • kuulkaas

      Itselläni on acn, eikä mulla ole mitn valittamista. On varmaa, että joku kärsii huonosta tuurista ja saa huonoa palvelua, mutta jos acn on ihan paska liittymä, niin nykyään liittymän vaihtaminen on ihan pirun yksinkertaista. Ja mun mielestä toi mollaamisteksti haisee paskapuheelta. Kuten mulla meni luottotiedot, niin, hah, ..ttu mikä dorka. Kokemusta omaavana voin kertoa, että tulee sitten perintätoimistoltakin jokunen kirje ennen ku se menee oikeuteen ja siellä se vasta laitetaan se maksuhäiriömerkintä sun luottotietoihin lapsonen. Palatakseni asiaani, vaihda liittymää jos ottaa pannuun noin paljon. By the way, mulla on kohta 4 v. poika ja se kertoo kyllä paljon parempia satuja.

      • hankalaa

        "...jos acn on ihan paska liittymä, niin nykyään liittymän vaihtaminen on ihan pirun yksinkertaista."

        Kuten Viestintämarkkinalaissa 75§:ssä sanotaan:
        "Käyttäjä voi irtisanoa liittymäsopimuksen suullisesti. Käyttäjällä on oikeus irtisanoa toistaiseksi voimassa oleva liittymäsopimuksensa päättymään kahden viikon kuluttua irtisanomisesta. Teleyrityksen on lähetettävä käyttäjälle irtisanomisesta kirjallinen vahvistus."

        Eli viimeistään 10.5. alkaen riittää irtisanomiseen yksi puhelinsoitto, kun acn korjaa toimintansa lain mukaiseksi Viestintäviraston painostuksesta. Ei luulisi olevan ylivoimaista kenellekään. Jos vielä vaativat kirjallista irtisanomista, niin eihän se ole kuin yksi ylimääräinen postimerkki.


    • Kohtalotoweri

      Mimulla oli tosi paljon harmia ANC:n kanssa, onko tämä samaa porukkaa?

      • jep

        Täytyy kyllä kertoa tähän muutakin mukavaa tästä seven-yhtion markkinoinnista. osa ystävä-piiristä lähti tähän touhuun mukaan, ja täytyy sanoa, että sen jälkeen elämä on ollut todellakin rasittavampaa.
        Ennen tätä verkostomarkkinointi bisnestä meillä oli tässä ystävä-piirissä pienimuotoista bisnestä, vähän toisen jeesausta jne, muttakun tämä acn ilmestyi kuvioihin, en enää saanutkaan omia kamojani pois kavereilta ennenkuin lähtisin näihin esittelyihin mukaan, jäi rahat tulematta useammasta kaupasta ja tälläistä muuta mukavaa vain sen takia että olin ainoa tästä porukasta, joka ei hommaan mukaan lähtenyt.
        Eipä voi muuta sanoa, kuin että aivan LOISTAVAA markkinointi taktiikkaa tälläinen, enkä yhtään ihmettele että firma kamppailee ongelmien kanssa.


    • Ruoja & Kumppani

      Luottotiedot meni heti kun täytin 18.
      Hyvin on silti pärjäilty, ei ole tullut velkaa, kukaan kauppias ei tyrkytä mitään tavaraa.
      Menee se tämä elämä näin!
      Yritetään ensikerran toisella tavalla.

      • heh

        Se aina riippuu siitä elämästä. Jos esim. minä menetän luottotietoni, menetän silloin automaattisesti ammatillisen toimilupani ja urani on ohi. Jos menettäisin urani jonkun puhelinoperaattorin toimimattomuuden vuoksi, voisi aika rankasti vituttaa.


      • KKK

        On sulla Ruoja ainakin tosi lunki asenne.

        Oikein pienoinen hämmästys tuli kuin luin.
        Onnee sille toiselle kerralle.
        Pärjäile.


    • pörpör

      JOS ACN olisi aivan kamala yhtiö joka pilaisi ihmisten elämiä; SITÄ EI ENÄÄ OLISI. Asiaan olisi jo puututtu... Ehkei kannata keksiä perättömiä juttuja, sillä voitte joutua maksamaan niistä. Itselläni on ACN, eikä mitään vikoja ole ollut. 200 000 suomalaista on 4-5:n kuukauden aikana vaihtanut ACN:ään, joten en usko, että se on "paha". Hyvää yötä kaikille.

    • Ei Ole

      Itselläni on työpuhelin joten puhelut ovat "kohtuuhintaisia".
      Mutta käsi pystyyn kaikki jotka luulevat että rahaa jaetaan tosta noin vain.
      ACN maksaa Soneralle joka minuutista (tod. näköisesti) saman hinna oli se sitten ACN asiakas tai ei. Bisness ei pysy ilmaisuudella pystyssä.

      Ja sitten jotkut vielä kehuvat tienaavansa rutosti, vaikka kukaan ei kanna rahaa kekoon?

      Ei ymmärrä miten mahtaa toimia.

      ==> Samahan on kaikessa verkostomarkkinoinnissa. Jos jokainen saa 10% kakusta ja tuotekin maksaa, niin montaa kusetetaan ja rankasti.

    • SiRuQ

      itselläni on ollut ACN-liittymä semmosen pari kuukautta, ja olen ollut todella tyytyväinen. Kyllä mä sitä sillon mietin, että mikä on totta ja mikä... sitten kävin kuuntelemassa semmosen luennon, jossa oli asiasta tietäviä mukavia (siis ACN myyjiä ja muitakin), siellä tuli varmuus siitä että se on todella hyvä vaihtoehto.
      Se ettei ACN ole varsinaisesti kaupannut itseään muutakuin suusta suuhun menetelmällä ei mielestäni ole haitta. samoinhan tekee mm. Tuperware. Ja niinhin tuotteisiin ihmiset ovat myös tyytyväisiä.
      Ihmisten jotka ovat kovin ennakkoluuloisia on turha sanoa mitään, jollei asiasta tiedä. Jos haluaa maksaa, niin ei ole minun ongelmani.
      Sikstoisekseen, ACN kyllä kertoi että he ovat vahingossa lähettäneet joillekin käyttäjistä laskuja, joista ei ole hyvitetty ilmaisia puheluita.
      Yrittäähän radiolinjakin kovasti pysyä perässä ja pitää asiakkaansa, mutta ilmeisemmin aika huonolla menestyksellä, ja ompahan näitä muitakin liittymiä, kuten saunalahti ja kolumbus, jotka toimivat lähes samalla periaatteella.
      mutta itse olen tyytyväinen. Jos joku haluaa puhua kalliilla, niin puhukoot. aivan sama minulle!!
      hyvät päivän jatkot vaan kaikille ja eiköhän tämän asian jauhaminen jo riitä. Miten olisi joku muu HIEMAN tärkeämpi keskustelun aihe, kuten hyvinvointi maailmalla tai lasten kärsimys!
      Ehkä olisi aika mennä itseensä...

      • Justjoo

        Tupperwaressa on se ero että se ei perustu pyramidiin...Vaan tuotteiden myyntiin.
        Mikään kunnollinen firma ei töppää laskutuksissa tällä tavoin. Haiskahtaa että yritetään ottaa "lainaa" asiakkailta.
        Sitäpaitsi se on erittäin fiksua suhtautua ennakkoluuloisesti "outoon" Suomessa uuteen firmaan joka toimii verkostomarkkinointi-periaatteella....


      • As.Pa.

        Mites toi ACN:än asiakaspalvelu toimii?
        Se kuulemma sijaitsee Virossa...?
        Eli jos sun puhelin häviää ja sä haluut sulkea sun liittymän,niin pitääkö ensin opetella rääkkimään"eesti keel" vai miten se homma toimii?
        Saako palvelua suomeksi?


      • SiRuQ
        As.Pa. kirjoitti:

        Mites toi ACN:än asiakaspalvelu toimii?
        Se kuulemma sijaitsee Virossa...?
        Eli jos sun puhelin häviää ja sä haluut sulkea sun liittymän,niin pitääkö ensin opetella rääkkimään"eesti keel" vai miten se homma toimii?
        Saako palvelua suomeksi?

        asiakaspalvelu on ollut tän vuoden alusta suomessa! Kumma juttu että ACN_llä on täysin tyytyväisiä asiakkaita, ja ne joilla ei ole edes kyuseistä liittymää, pitää täällä hirveen shown päällä!
        ymmärrän kyllä, että markkinointi systeeminä ihmetyttää. Viestissäni kuitenkin sanoin, että minua oli myös arveluttanut juuri tuo markkinointi, mutta kävin kuuntelemssa sen yhden keskustelun, jossa kaikki mukana olleet oli ACN:siä!!


    • Ett ole vielä..

      Maksat vain kiltisti laskun ja rupeat sen jälkeen kuluttaja-asiamiehen kautta toimimaan.

      PS: Lopeta tuo marttyyrin esittäminen, ett todellakaan ole noin heikoilla.

      -Jos haluat menettää luottotiedot, ett maksa karhukirjettä-

    • Saketti

      Mitenkäs sitten, kun kävisikin niin että suurin osa suomalaisista hommaisi acn-liittymän. Mistä ilmestyisi se rahasumma, jolla toimintaa pyöritettäisiin? Jo tämä kysymys paljastaa sen, ettei acn:n idea voi toimia... jostakin sitä rahaa on saatava... ja mikäli raha ei tule operaattorin sisäisistä puheluista niin muut puhelut maksavat sitäkin enemmän.

    • esko1
    • käyttäjä

      enää ei voi ottaa liittymää, jossa puhelut acn:n liittymien välillä ovat ilmaisia, vaan se on loppu. Ne jotka ovat liittymän aiemmin ottaneet, jatkuu tarjous niin pitkään kuin liittymää pitää...

    • minä

      enää ei voi ottaa liittymää, jossa puhelut acn:n liittymien välillä ovat ilmaisia, vaan se on loppu. Ne jotka ovat liittymän aiemmin ottaneet, jatkuu tarjous niin pitkään kuin liittymää pitää..
      tietenkin niin

      • nousevat

        Mutta kuukausumaksuihin heilläkin tulee pian korotuksia.


      • minä
        nousevat kirjoitti:

        Mutta kuukausumaksuihin heilläkin tulee pian korotuksia.

        nousevat kuukausimaksut, ei se mitään merkkaa...


      • Acn
        nousevat kirjoitti:

        Mutta kuukausumaksuihin heilläkin tulee pian korotuksia.

        Olen säännöllisin väliajoin kysellyt asiakaspalvelusta käyttämäni Acn-liittymän saldon. Se ei kovin kummoinen ole ollut eikä saldon päivittymisessäkään ole ollut mitään vikaa, mikäli asiakaspalvelun tietoihin on ollut luottaminen.

        En tiedä miksi Acn:n liittymiä parjataan netissä jatkuvasti. Onko tämä muiden operaattoreiden taholta jotain ikävää mustamaalaamista vai mistä tämä oikein johtuu? Liittymää koskevassa sopimuspaperissa lukee kyllä selvästi paljonko puhelut muihin liittymiin maksavat ja ilmaisuus koskee pelkästään Acn-Friends liittymien välisiä puheluita. Ovatko ihmiset siinä luulossa, että liittymällä voi soittaa mihin tahansa operaattoriin ilmaiseksi, kun asia ei näin kuitenkaan ole.

        Olen huvittuneena seurannut näitä keskusteluja. Parjaamista parjaamisen jälkeen... Voi ziisus sentään. Katsotaan nyt, tuleeko operaattorilta ylisuuri lasku. Jos tulee niin vaihtoon menee ja asiat selvitän operaattorin kanssa, en netissä.


      • ACN
        Acn kirjoitti:

        Olen säännöllisin väliajoin kysellyt asiakaspalvelusta käyttämäni Acn-liittymän saldon. Se ei kovin kummoinen ole ollut eikä saldon päivittymisessäkään ole ollut mitään vikaa, mikäli asiakaspalvelun tietoihin on ollut luottaminen.

        En tiedä miksi Acn:n liittymiä parjataan netissä jatkuvasti. Onko tämä muiden operaattoreiden taholta jotain ikävää mustamaalaamista vai mistä tämä oikein johtuu? Liittymää koskevassa sopimuspaperissa lukee kyllä selvästi paljonko puhelut muihin liittymiin maksavat ja ilmaisuus koskee pelkästään Acn-Friends liittymien välisiä puheluita. Ovatko ihmiset siinä luulossa, että liittymällä voi soittaa mihin tahansa operaattoriin ilmaiseksi, kun asia ei näin kuitenkaan ole.

        Olen huvittuneena seurannut näitä keskusteluja. Parjaamista parjaamisen jälkeen... Voi ziisus sentään. Katsotaan nyt, tuleeko operaattorilta ylisuuri lasku. Jos tulee niin vaihtoon menee ja asiat selvitän operaattorin kanssa, en netissä.

        Mites toi ACN:än asiakaspalvelu toimii?
        Se kuulemma sijaitsee Virossa...?
        Eli jos sun puhelin häviää ja sä haluut sulkea sun liittymän,niin pitääkö ensin opetella rääkkimään"eesti keel" vai miten se homma toimii?
        Saako palvelua suomeksi?


      • Acn
        ACN kirjoitti:

        Mites toi ACN:än asiakaspalvelu toimii?
        Se kuulemma sijaitsee Virossa...?
        Eli jos sun puhelin häviää ja sä haluut sulkea sun liittymän,niin pitääkö ensin opetella rääkkimään"eesti keel" vai miten se homma toimii?
        Saako palvelua suomeksi?

        Asiakaspalvelua saa suomeksi ja mielestäni asiakaspalvelu on toiminut hyvin. Tosin joskus saa jonottaa, mutta missäpä ei ruuhkaisia tilanteita sattuisi.

        Sitä en tiedä missä päin maailmaa kyseinen asiakaspalvelu sijaitsee, kun en ole tullut asiaa kysyneeksi, mutta eipä sillä ole ollut mitään väliä kun palvelua saa omalla äidinkielellä.


      • leenukka
        Acn kirjoitti:

        Olen säännöllisin väliajoin kysellyt asiakaspalvelusta käyttämäni Acn-liittymän saldon. Se ei kovin kummoinen ole ollut eikä saldon päivittymisessäkään ole ollut mitään vikaa, mikäli asiakaspalvelun tietoihin on ollut luottaminen.

        En tiedä miksi Acn:n liittymiä parjataan netissä jatkuvasti. Onko tämä muiden operaattoreiden taholta jotain ikävää mustamaalaamista vai mistä tämä oikein johtuu? Liittymää koskevassa sopimuspaperissa lukee kyllä selvästi paljonko puhelut muihin liittymiin maksavat ja ilmaisuus koskee pelkästään Acn-Friends liittymien välisiä puheluita. Ovatko ihmiset siinä luulossa, että liittymällä voi soittaa mihin tahansa operaattoriin ilmaiseksi, kun asia ei näin kuitenkaan ole.

        Olen huvittuneena seurannut näitä keskusteluja. Parjaamista parjaamisen jälkeen... Voi ziisus sentään. Katsotaan nyt, tuleeko operaattorilta ylisuuri lasku. Jos tulee niin vaihtoon menee ja asiat selvitän operaattorin kanssa, en netissä.

        hyvin on acn toiminut ei ole mitää ollut on kaksi liittymää.laskut on niinku pitääki


    • elämäsi tuhosi

      Siinä se.
      Elämäsi tuhosi tyhmyys.
      kun uskoo sellaiset sadut, joita juoponnäköiset ja -oloiset ACN-viuhahtajat ovat, syntyy ongelmia.

      • Jiiiii

        Niinpä, TYHMIÄ olette kaikki jotka ostitte ACN:n


    • aika onneton

      aika huono homma oon just ite ottamas acn liittymän ...........miten ne niinkun velotti niistä.. kuinka kauan puhuit puhelimessa 1 henkilön kanssa................oon kuullut tai lukenut netistä, että ne on rajotettuja puheluita

    • Anki

      Ei olis kannattanut ottaa koko liittymää niin ei tuollaista olis tullu eteen.opit kantapään kautta=)

      • Sinisilmäinenkö???

        ..ensikuussa aukee mulle ja ystävilleni acn-liittymät.. alkoi jännittää näiden juttujen perusteella, et mihinhän sitä on sormensa pistänyt... toivotaan, et ei tarvii katua loppuelämäänsä ilmaisia höpinöitä.=)


      • ,.¨,.-,.-¨.¨-
        Sinisilmäinenkö??? kirjoitti:

        ..ensikuussa aukee mulle ja ystävilleni acn-liittymät.. alkoi jännittää näiden juttujen perusteella, et mihinhän sitä on sormensa pistänyt... toivotaan, et ei tarvii katua loppuelämäänsä ilmaisia höpinöitä.=)

        Onko aikomus kuolla lähiaikoina vai miksi mietit tuommoisia? Lyhyeltä vaikuttaa elämäsi jos aiot loppuelämäsi jotain ilmaiseksi tehdä.
        Surunvalitteluni etukäteen.


    • Otso

      Voi pientä, jonka elämän aiheeton lasku tuhosi. Olen järkyttynyt kohtalon sinulle langettamasta järkyttävästä ihmiskohtalosta. On se niin väärin!

      • toimii

        Tuskin tulee laskua,kun eivät ole edes saaneet liittymää auki 4 päivän sisällä luvatusta. Kyseessä oli numeronvaihto toiselta operaattorilta. H-hetki oli kyllä määritelty minuutin tarkuudella,lienee ACN:llä erillainen käsitys minuuteista.


    • Reko

      hehe.. kylläpäs kaikilla kiinnostaa! =D

      • Mom

        Oliko tuossa koko osaamisesi?

        Faktaahan on kuitenkin se, että TeliaSonera on menettänyt vuoden ensimmäisen kolmanneksen aikana 107 000 ja Elisa (Radiolinja) 55 000 kännykkä asiakastaan.

        Lisäksi ilmeisesti Dna on menettänyt asiakkaitaan huomattavasti.

        Eli minne, Reko?

        :o)


      • Reko
        Mom kirjoitti:

        Oliko tuossa koko osaamisesi?

        Faktaahan on kuitenkin se, että TeliaSonera on menettänyt vuoden ensimmäisen kolmanneksen aikana 107 000 ja Elisa (Radiolinja) 55 000 kännykkä asiakastaan.

        Lisäksi ilmeisesti Dna on menettänyt asiakkaitaan huomattavasti.

        Eli minne, Reko?

        :o)

        ei siinä mitään.. hyvä systeemi tuo acn!! :)
        Huomenta vaan sullekki Mom, sitte kun pääset sieltä sängystä joskus ylös..ja HyvätVaput kaikille! :)


    • Realisti

      Tässä mailmassa ei saa mitään ilmaiseksi, ei puhelin operaattorit toimi jos ne ei saa rahaa mistään. Ihan sama jos bensaasemat alkais kilpailemaan hinnoilla... Meillä bensa 1 sent/litra, tankkaus vaan maksaa 1,10e/litra.

    • Mies

      ...sen perusteella, että lasku on mennyt perintätoimistoon. Jos jätät laskun kokonaan maksamatta, niin sitten kyllä menee.
      Mikäli laskusi on suuri, voit vielä sopia pienemmistä maksueristä perintätoimiston kanssa.
      Toinen asia on sitten, onko oikein periä maksuja ilmaisiksi luvatuista soitoista. Kuulostaisi asiakkaiden pettämiseltä...

    • Maisa

      Itsellänikin ON ACN mutta ei ole kauaa. Uusi liittymä avataan ensi viikolla.

      ACN:n asiakaspalvelun kielitaito vituttaa. Myös tietämättömyys ja hitaus. Laskuista ei ota Erkkikään selvää, päiväykset miten sattuu, osin virheellisiä jne. Karhulaskuja satelee... myös kaverilleni jolla ei edes ole ACN liittymää!!!

      Voi olla ihan hyvä liittymä, vaatii vaan vielä PALJON parantamista ja hiomista.

      • Risto

        Moikka!
        Kyllä luottotiedot voivat mennä noin miten kaveri kertoi, minulla meinas mennä eriasiasta mutta perus idea oli sama. Lsku tuli jonkan maksoin seuraava lasku kun olis pitänyt tulla niin tulikin perintätoimistolta, lasku jota ei voinut olla olemasskaan. Minulla kävi säkä asiassa koska eukkoni on lakimies ja sanoin että jos asiaa ei nyt hoideta niin lakituvassa nähdään. Sen jälkeen vaihdoin firmaa niin nopeaa että hilse jäi pöydälle vain. PS: Ottakaa kotimainen operaattori niin ei tule sählinkiä


      • Hah

        Kyllä meillä on laskut tulleet oikein ja meitä on 3 eri käyttäjää.Puhelinlaskut ovat pienentyneet HUOMATTAVASTI,koska meillä on kaikilla ACN:n liittymä.Ainoa minkä allekirjoitan on kielitaidottomuus Eestissä ja asiakaspalveluun huono yhteydensaanti.


    • Anonyymi

      Tulihan tähän acn villitykseen lähdettyä mukaan. Hauskuus oli tehdä järkyttävä lasku joka tuli usean kuukauden viiveellä ja sitten usean valituksen kera Eestiin yhteydessä ja lopulta yli 2000e lasku hävisi täysin jonnekkin. Ei tullut luottotietoihin merkintää. Eestin kieli on hyvä osata ja hallita silloin jos sinulla on eestistä tilattua tavaraa

      • Anonyymi

        Itse taas säästin satoja euroja, kun keksi miten soittaa ilmaiseksi myös muihin liittymiin. Alkuun myös soitonsiirto oli ilmaista. Sitten vain aina toiseen liittymään soitettaessa ensin soitonsiirto kaverin numeroon ja sen jälkeen soitto omaan numeroon, josta se ohjautui soitonsiirtona kaverille. Ja kappas, seuraavassa laskussa näkyi vain soitonsiirto ja sen kautta puhutut puhelut ja 0,00e. :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe