Suomen nuorin äiti!

Mari 11 v

Kuinka nuori on kaikkien aikojen nuorin suomalainen äiti?

Voisko joku kertoo...?

43

30662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

      En tiedä miten se on mahdollista, mutta suomen nuorin äiti on kuin onkin tehnyt lapsensa 5-vuotiaana! Uskomatonta, mutta totta. Lapsesta ja hänen "äidistään" oli lehdessä todella vanha kuvakin.

      • toinen minä

        Luin jostain että Suomen nuorin synnyttäjä oli 12,10-vuotias. Mutta joissain maissa äitejä on jopa 9-vuotiaita. 5-vuotiaita ei sentään ole.


      • tarja
        toinen minä kirjoitti:

        Luin jostain että Suomen nuorin synnyttäjä oli 12,10-vuotias. Mutta joissain maissa äitejä on jopa 9-vuotiaita. 5-vuotiaita ei sentään ole.

        Perulainen tyttö synnytti 5-vuotiaana pojan muistaakseni vuonna 1940. Tämän tyttö oli muistaakseni raiskattu. Tästä oli juttuja esim. Iltasanomissa kesällä 2002.


      • tarja

      • tuli vaan mieleen

      • mari
        tuli vaan mieleen kirjoitti:

        voisko joku selventää?

        niin että kai sitten samalla tavalla kuin muutkin!


      • Tyty
        mari kirjoitti:

        niin että kai sitten samalla tavalla kuin muutkin!

        Meillä on tässä varsinainen teiniäiti ikää 5v! :D ei oikeen kuulosta korvaan oikealta, mutta ei kai siinä mitään jos keho kerran on teinin.. määritelläänkö teiniys kehon vai mielen mukaan??


      • niitäkin
        toinen minä kirjoitti:

        Luin jostain että Suomen nuorin synnyttäjä oli 12,10-vuotias. Mutta joissain maissa äitejä on jopa 9-vuotiaita. 5-vuotiaita ei sentään ole.

        Tossa kirjotettiin että ei sentään 5-vuotiaita äitejä ole mutta maailman nuorin äiti, Lina Medina synnytti tosiaan ekan lapsensa 5-vuotiaana!
        Hänellä kuulemma alko menkat 8 kk:n ikäisenä.
        Googlekin on keksitty.......


      • antityty
        Tyty kirjoitti:

        Meillä on tässä varsinainen teiniäiti ikää 5v! :D ei oikeen kuulosta korvaan oikealta, mutta ei kai siinä mitään jos keho kerran on teinin.. määritelläänkö teiniys kehon vai mielen mukaan??

        Teiniys määritellään iän mukaan, sinä saatanan mongolidi.


      • 5279morovaa

        Se 5-v on perusta, ei Suomesta!


      • Moika
        niitäkin kirjoitti:

        Tossa kirjotettiin että ei sentään 5-vuotiaita äitejä ole mutta maailman nuorin äiti, Lina Medina synnytti tosiaan ekan lapsensa 5-vuotiaana!
        Hänellä kuulemma alko menkat 8 kk:n ikäisenä.
        Googlekin on keksitty.......

        Sillä alko menkat 2 v.


      • Anonyymi
        Moika kirjoitti:

        Sillä alko menkat 2 v.

        2,5 vuotiaana


      • Anonyymi
        toinen minä kirjoitti:

        Luin jostain että Suomen nuorin synnyttäjä oli 12,10-vuotias. Mutta joissain maissa äitejä on jopa 9-vuotiaita. 5-vuotiaita ei sentään ole.

        Yksi viisivuotias synnytti 5 vuotiaana Perussa


      • Ei se on perun nuorin äiti


      • Anonyymi
        antityty kirjoitti:

        Teiniys määritellään iän mukaan, sinä saatanan mongolidi.

        Se on mongoloidi senkin teini.


      • Anonyymi
        tarja kirjoitti:

        Perulainen tyttö synnytti 5-vuotiaana pojan muistaakseni vuonna 1940. Tämän tyttö oli muistaakseni raiskattu. Tästä oli juttuja esim. Iltasanomissa kesällä 2002.

        Vuonna 1938


      • Anonyymi
        toinen minä kirjoitti:

        Luin jostain että Suomen nuorin synnyttäjä oli 12,10-vuotias. Mutta joissain maissa äitejä on jopa 9-vuotiaita. 5-vuotiaita ei sentään ole.

        On
        Ja kaikilla terve vauva


      • Anonyymi
        antityty kirjoitti:

        Teiniys määritellään iän mukaan, sinä saatanan mongolidi.

        Laulu SÄ OOT IHA VITTUMAINE HEITÄ PASKAS LATTIALLE OOT IHAN PASKA SÄÄ OT YXS MONOLOGIIIIIIIIIIIIIIIIIIII


      • Anonyymi

        Ei ole. Se on maailman nuorin äiti ei Suomen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuonna 1938

        Eip vuonna 1939


    • LunaMaria
      • adas

        kerran oli seiskassakin juttu tytöstä jolla alkoi kuukautiset 2 kk:n ikäisenä ja sitten se joutui syömään aina jotain lääkettä ennen kuin se täytti 12 tai 13.


    • ??????

      Vastahan se on kävelemään oppinu niin miten hel**tissä se jo pennun pyöräytti!!???

      • Heini

        Elämä on ihmeellistä....


      • p33lo

    • En ole varma

      Olen kuulut että suomessa nuorin äiti olisi 12 tai 13 vuotias mutta en ole 100% varma asiasta.

      • Anonyymi

        Suomen nuorin äiti on 13-14 oon 100% varma


    • joo-o..,
      • normipäiväää

        Thaimaassa 9-vuotias äiti ja 27-vuotias isä, sairasta...


    • .......

      Aloittaja kysyi nuorinta _suomalaista_ äitiä...

    • Vimmu

      Moi

    • flakjäörgla
      • Ja sinä olet

        IDIOOTTI


    • suomalaine24

      Maailman nuorin on 5 vuotias mutten tie suomesta

      • kirveli1

        Mä sain lapsen juuri kun olin täyttänyt 13v, jonka annoin pois.


    • Tässä oikea vastaus alkuperäiseen kysymykseen,katsottu googlesta:
      Suomen nuorin äiti on 12v. v.1996.
      1987-2011 välisenä aikana 13v. äitejä 8.
      14. äitejä 83
      nämä tilastokeskuksen lukuja

    • Synnytän kohta

      En tiedä suomesta mutta maailman nuorin äiti on Lina Medina joka synnytti pojan 14.5.1939 oleessaan 5v 8kk.

    • mieeee

      Lina medina sai esikoisensa 5 vuotiaana ja sen kuukautiset alko joskus 1-2 vuotiaana ja sil oli jo rinnat sillon. Whaaaat.... Mä sain esikoiseni 15 vuotiaana

    • .....

      • Saku0000

        Nuorin äiti suomessa en tiedä mutta 5 vuotias maailmalla, en tiedä miten mahdollista


    • Senmoin

      Kaverini sai lapsen 16vuotiaana ja itse sain 17vuotiaana. Tällä hetkellä olen nelikymppinen kolmen lapsen onnellinen mummo :) Ei se mitään kauheaa ole se teiniäitiys . Hyvin olen päässyt työelämäänkin. Kuulen usein näyttäväni kolmekymppiseltä ja hämmästyvät,että mummo:D

    • Anonyymi

      En tiiä

    • Anonyymi

      Todellaki 100%

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe