ERKKI MINKKINEN

aa

Mulla olis E.Minkkisen maalaama taulu.Yritin netistä etsiä kyseisen henkilön maalauksia,mutta löysin vain tarinoita suomen suurimmasta taidehuijarista...edesmenneestä
Tietääkö kukaan olisiko taululla muuta arvoa kuin kehykset?

5

6317

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loslapas

Terve
      Ei muuta arvoa kuin kehykset. Ei itse osannut maalata eikä tehdä mitään.
      Teetätytti mm thaimaassa ja signeerasi itse. Kukaan ei ikinä nähnyt hänen maalaavan tai tekevän mitään itse vaikka kovasti puhuikin.
      Minulla on myös minkkisen taulu worth of nothing. Yksi oli kanssa ip-kirpparilla hintaan 50euroa.. kova hinta.

• Taidetta ja kuvia.

Loslapas puhuu ja kirjoittaa sillä varmuudella mitä täysi tietämättömyys vain voi antaa, lahjakas hän oli erittäin lahjakas taidemaalari.

• juoppo4

Todennäköisesti sekin taulu voi olla väärennös, sillä eihän Minkkisellä olisi sivellin edes pysynyt kädessä, ainakaan loppuvuosina. Taisi Kantakrouvi kiinnostaa enemmän! Kun satuin itsekin istumaan iltaisin useinmiten viikonloppuisin siellä whisky -lasin äärellä.

Näyttipäs hän erään illan jälkeen asunnonsa eteisessä aika isoakulhoa ,joka oli markkoja täynnä. Sanoen; yhtä monta taulua on myyty kun on markkoja kulhossa, kun menimme jatkoille hänen luo.. Minkkinen mainitsi ohimennen ja näytti asunnossaan vanhaa kopiokonetta,lausuen humalapäissään seuraavat sanat:" Paljon on painettu tollakin kopiokoneella Löngän ja Eerikinkadun kulmassa rahaa ja hän nosti samantien kopiokoneen kannen ylös, ihan auki. jossa oli sisällä Dalin alkuperäinen hiilityö -singaruksella. mutta hän mainitsi heti kovaan ääneen siihen perään, "Pysyy alkuperäinen työ hyvin tallessa, sillä eihän kukaan tyhmä murtovaras osaisi alkuperäistä sieltä ainakaan humalassa etsiä."

Säästä se E.Minkkisen taulu ja ota vain viisi kopioita siitä taulusta mutta muista laittaa viisi nollaa taulun hinnan perään! Niin on poliisilla jatkossakin tutkimista.

• Piazu

E. J. Minkkinen oli myös hyvä maalari, joka teki paljon öljyvärimaalauksia. Hän myi omia taulujaan kulkemalla mm. huonekaluliikkeissä. Tapasin hänet lapsena monta kertaa, kun hän tuli taulujensa kanssa kauppaan - yleensä rahat olivat loppu ja taulut sai ostettua melko halvalla. Joskus jopa värit olivat taiteilijalta loppuneet ja hän käytti vain kahta tai kolmea väriä taulussaan. Ihan hienoja maisemia nekin olivat...
      Meidän perheen huonekaluliikkeessä kävi taidearvioija. Minkkisen töiden arvoksi määritettiin noin 150 €/kpl. Nämä siis olivat suomalaismaisemia, eivät noita Dali-jäljitelmiä ;o)

• Ignoramusx

Minulla on hyvä muisto Erkistä. Kävimme armeijaa samaan aikaan Niinisalossa. Itse olin alijohtaja, hän aloittelija. Dramaattisia tapahtumia.
      Pitkä tarina. Suhteellisen varakas nuori mies. Hulppea iso farmari ja peräosasto täynnä tauluja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      68
      1175
    2. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      47
      900
    3. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      792
    4. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      82
      781
    5. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      149
      736
    6. Ikävö sinua nainen!

Rakastan sua! ❤️💛❤️💜🧡🧡💚🤎:💜💜❤️
      Ikävä
      64
      703
    7. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      80
      699
    8. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      13
      686
    9. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      37
      685
    10. Rakas, rakkaampi, rakkain

Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m
      Sinkut
      120
      593
    11. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      202
      586
    12. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      19
      585
    13. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      52
      549
    14. Sara Sieppi ja hissi tänään

Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      525
    15. Onko tuo joku katkera nainen oikeasti

Joka sinua syyttää?
      Ikävä
      90
      508
    16. Ketä ajattelen

kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v
      Ikävä
      18
      500
    17. Työttömän miehen ihmisarvo

..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline
      Sinkut
      114
      475
    18. Persujen Puhoksen retki

Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet
      Perussuomalaiset
      150
      475
    19. YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.

Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene
      Ähtäri
      25
      456
    20. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      65
      441
    Aihe