tietokoneen, voiko siihen itse vaikuttaa? Haluan saada sen sillei, ettei se ikkuna tule kun avaan tietokoneen!!!
MSN tulee aina avatessa
5
234
Vastaukset
- afeghrhtrh
windows-näppäin-->suorita ja kirjoita siihen ''msconfig'' ja enter
Sitten selaat sieltä käynnistys -välilehdestä sen ohjelman ('msnmsgr'' yms.)
tuossa yksi tapa. muutakaan en tiedä, mutta toimii - ewqewq
Mene messengerin asetuksiin ja ota sieltä ruksi pois.
- tyttö15v
no tota noin ai toi on ratkaisu? mutta poistaako se koko ohjelman tietokoneelta?
ja entäs toi, jos menisin sinne asetuksiin... menin äsken ja en löytänyt sieltä mtn. ruksin kohtaa, jossa kysyttäisiin sitä!
hahaaa, joo älkää välittäkö oon vähän tyhmä. - gewhrhee
tyttö15v kirjoitti:
no tota noin ai toi on ratkaisu? mutta poistaako se koko ohjelman tietokoneelta?
ja entäs toi, jos menisin sinne asetuksiin... menin äsken ja en löytänyt sieltä mtn. ruksin kohtaa, jossa kysyttäisiin sitä!
hahaaa, joo älkää välittäkö oon vähän tyhmä.Olet hyvä trolli ("ai mikä trolli, höhöö oon vähän tyhmä enkä aina älyä töö liittyykö se rollimiseen"). Jos et ole, niin käytä vähän silmiäsi ja opettele itse käyttämään ohjelmien perusasetuksia. Eli ensiksi asetukset ja sieltä etsit kunnes löydät.
1.Avaa sähköposti ja asetuksista Yleiset -välilehdeltä rasti pois kohdasta Kirjaudu automaattisesti Live Messengeriin.
2.Live Messengerin asetuksista löytyy kohta Kirjaudu sisään. Ota ruksi pois kohdista 1 ja 3.
3.Ohjauspaneelista lisää ja poista ohjelmia löytyy kohta Windows Liven asennustyökalu. Käynnistä ohjelma ja kohdasta Poista asennus valitaan poistettavat osat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1102338
- 661445
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2321218Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971155- 111128
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671065Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91962IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56959Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175948Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸43928