tietokoneen, voiko siihen itse vaikuttaa? Haluan saada sen sillei, ettei se ikkuna tule kun avaan tietokoneen!!!
MSN tulee aina avatessa
5
245
Vastaukset
- afeghrhtrh
windows-näppäin-->suorita ja kirjoita siihen ''msconfig'' ja enter
Sitten selaat sieltä käynnistys -välilehdestä sen ohjelman ('msnmsgr'' yms.)
tuossa yksi tapa. muutakaan en tiedä, mutta toimii - ewqewq
Mene messengerin asetuksiin ja ota sieltä ruksi pois.
- tyttö15v
no tota noin ai toi on ratkaisu? mutta poistaako se koko ohjelman tietokoneelta?
ja entäs toi, jos menisin sinne asetuksiin... menin äsken ja en löytänyt sieltä mtn. ruksin kohtaa, jossa kysyttäisiin sitä!
hahaaa, joo älkää välittäkö oon vähän tyhmä. - gewhrhee
tyttö15v kirjoitti:
no tota noin ai toi on ratkaisu? mutta poistaako se koko ohjelman tietokoneelta?
ja entäs toi, jos menisin sinne asetuksiin... menin äsken ja en löytänyt sieltä mtn. ruksin kohtaa, jossa kysyttäisiin sitä!
hahaaa, joo älkää välittäkö oon vähän tyhmä.Olet hyvä trolli ("ai mikä trolli, höhöö oon vähän tyhmä enkä aina älyä töö liittyykö se rollimiseen"). Jos et ole, niin käytä vähän silmiäsi ja opettele itse käyttämään ohjelmien perusasetuksia. Eli ensiksi asetukset ja sieltä etsit kunnes löydät.
1.Avaa sähköposti ja asetuksista Yleiset -välilehdeltä rasti pois kohdasta Kirjaudu automaattisesti Live Messengeriin.
2.Live Messengerin asetuksista löytyy kohta Kirjaudu sisään. Ota ruksi pois kohdista 1 ja 3.
3.Ohjauspaneelista lisää ja poista ohjelmia löytyy kohta Windows Liven asennustyökalu. Käynnistä ohjelma ja kohdasta Poista asennus valitaan poistettavat osat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest906485Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4544570Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1222499Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372339Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t02101Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m261089En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691010Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta53980- 95893
- 66784