Lisäks musta tulee kovassa kännissä todella väkivaltanen jos joku loukkaa mua, on ollu liian lähellä tilanteita että olisin käyny jonkun kusipään kimppuun oikeen kunnolla.
Ennen mulla ei ollu tällästä,mut oon ajatellu et se varmaan johtuu siitä etten muuten näytä oikeen tunteita ja vihaa,ja sit kun menee estot niin mun padot aukee ja teen just niinkun huvittaa.
mut onneks mulla alkaa kohta koulu ja jää ainakin ryyppäys vähemmälle, ja oon päättäny et alotan jonkun taistelulajin et sais vähän purkaa paskaaoloa veks.
Menny ihan överiks juominen ja kaikki..
7
503
Vastaukset
- dghgk
millaista jälkee sit saat aikaseks!
- nii-in
alkoholisti.Hanki apua.
- ----->>
taipumus väkivaltaisuuteen jo nyt, ja siihen yhtälöön treenaat taistelulajeja, niin sitten kännissä niitä myös käytät.
Tehokkampi hillitsemiskeino on olla ottamatta niitä kovia kännejä, jolloin taistelulajien treenaus ei käänny omaksi ja toisten vahingoksi.- Oulun kouluunjouluun
kokonaan ja keskity koulunkäyntiin.
- mikkokkk
Oulun kouluunjouluun kirjoitti:
kokonaan ja keskity koulunkäyntiin.
"Tehokkampi hillitsemiskeino on olla ottamatta niitä kovia kännejä, jolloin taistelulajien treenaus ei käänny omaksi ja toisten vahingoksi. "
näin.
Jos käyt kännissä väkivaltaiseksi älä yhdistä siihen taistelulajien taitoja. Muutut käveleväksi pommiksi. Tutkimuksen mukaan ne jotka on treenanneet taistelulajeja joutuvat muita useammin tilanteisiin joissa käyttävät väkivaltaa.
Kännissä niitä kusipäitä riittää. Jos käyt oikeen kunnolla jonkun kusipään kimppuun siitä tulee pahoinpidelty kusipää (voi tulla sustakin), ja jos se on loukannut sua ei se loukkaus sillä häviä että lyöt sitä. Tässähän joku tappoi kolme kun sitä oli kai loukattu.- mikkokkk
"Kännissä niitä kusipäitä riittää. Jos käyt oikeen kunnolla jonkun kusipään kimppuun siitä tulee pahoinpidelty kusipää..."
pitää paikkansa. tätä näkee valitettavan usein..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733714Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92011Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261343- 1351236
- 1111129
- 1101093
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6985- 60984
- 35896