Lisäks musta tulee kovassa kännissä todella väkivaltanen jos joku loukkaa mua, on ollu liian lähellä tilanteita että olisin käyny jonkun kusipään kimppuun oikeen kunnolla.
Ennen mulla ei ollu tällästä,mut oon ajatellu et se varmaan johtuu siitä etten muuten näytä oikeen tunteita ja vihaa,ja sit kun menee estot niin mun padot aukee ja teen just niinkun huvittaa.
mut onneks mulla alkaa kohta koulu ja jää ainakin ryyppäys vähemmälle, ja oon päättäny et alotan jonkun taistelulajin et sais vähän purkaa paskaaoloa veks.
Menny ihan överiks juominen ja kaikki..
7
529
Vastaukset
- dghgk
millaista jälkee sit saat aikaseks!
- nii-in
alkoholisti.Hanki apua.
- ----->>
taipumus väkivaltaisuuteen jo nyt, ja siihen yhtälöön treenaat taistelulajeja, niin sitten kännissä niitä myös käytät.
Tehokkampi hillitsemiskeino on olla ottamatta niitä kovia kännejä, jolloin taistelulajien treenaus ei käänny omaksi ja toisten vahingoksi.- Oulun kouluunjouluun
kokonaan ja keskity koulunkäyntiin.
- mikkokkk
Oulun kouluunjouluun kirjoitti:
kokonaan ja keskity koulunkäyntiin.
"Tehokkampi hillitsemiskeino on olla ottamatta niitä kovia kännejä, jolloin taistelulajien treenaus ei käänny omaksi ja toisten vahingoksi. "
näin.
Jos käyt kännissä väkivaltaiseksi älä yhdistä siihen taistelulajien taitoja. Muutut käveleväksi pommiksi. Tutkimuksen mukaan ne jotka on treenanneet taistelulajeja joutuvat muita useammin tilanteisiin joissa käyttävät väkivaltaa.
Kännissä niitä kusipäitä riittää. Jos käyt oikeen kunnolla jonkun kusipään kimppuun siitä tulee pahoinpidelty kusipää (voi tulla sustakin), ja jos se on loukannut sua ei se loukkaus sillä häviä että lyöt sitä. Tässähän joku tappoi kolme kun sitä oli kai loukattu.- mikkokkk
"Kännissä niitä kusipäitä riittää. Jos käyt oikeen kunnolla jonkun kusipään kimppuun siitä tulee pahoinpidelty kusipää..."
pitää paikkansa. tätä näkee valitettavan usein..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203010Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622702Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562476Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312427Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581978Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181509Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121502- 731434
- 491419
- 571379