Menny ihan överiks juominen ja kaikki..

nainen20

Lisäks musta tulee kovassa kännissä todella väkivaltanen jos joku loukkaa mua, on ollu liian lähellä tilanteita että olisin käyny jonkun kusipään kimppuun oikeen kunnolla.
Ennen mulla ei ollu tällästä,mut oon ajatellu et se varmaan johtuu siitä etten muuten näytä oikeen tunteita ja vihaa,ja sit kun menee estot niin mun padot aukee ja teen just niinkun huvittaa.
mut onneks mulla alkaa kohta koulu ja jää ainakin ryyppäys vähemmälle, ja oon päättäny et alotan jonkun taistelulajin et sais vähän purkaa paskaaoloa veks.

7

537

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dghgk

millaista jälkee sit saat aikaseks!

• nii-in

alkoholisti.Hanki apua.

• ----->>

taipumus väkivaltaisuuteen jo nyt, ja siihen yhtälöön treenaat taistelulajeja, niin sitten kännissä niitä myös käytät.
      Tehokkampi hillitsemiskeino on olla ottamatta niitä kovia kännejä, jolloin taistelulajien treenaus ei käänny omaksi ja toisten vahingoksi.

• Oulun kouluunjouluun

kokonaan ja keskity koulunkäyntiin.

• mikkokkk
        Oulun kouluunjouluun kirjoitti:

kokonaan ja keskity koulunkäyntiin.

"Tehokkampi hillitsemiskeino on olla ottamatta niitä kovia kännejä, jolloin taistelulajien treenaus ei käänny omaksi ja toisten vahingoksi. "

näin.

• Jos käyt kännissä väkivaltaiseksi älä yhdistä siihen taistelulajien taitoja. Muutut käveleväksi pommiksi. Tutkimuksen mukaan ne jotka on treenanneet taistelulajeja joutuvat muita useammin tilanteisiin joissa käyttävät väkivaltaa.
      Kännissä niitä kusipäitä riittää. Jos käyt oikeen kunnolla jonkun kusipään kimppuun siitä tulee pahoinpidelty kusipää (voi tulla sustakin), ja jos se on loukannut sua ei se loukkaus sillä häviä että lyöt sitä. Tässähän joku tappoi kolme kun sitä oli kai loukattu.

• mikkokkk

"Kännissä niitä kusipäitä riittää. Jos käyt oikeen kunnolla jonkun kusipään kimppuun siitä tulee pahoinpidelty kusipää..."

pitää paikkansa. tätä näkee valitettavan usein..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 127
      1615
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      203
      1026
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      159
      697
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      234
      557
    5. 31
      510
    6. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      509
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      11
      464
    8. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      186
      462
    9. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      41
      436
    10. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      18
      413
    Aihe