Olen muuttamassa Juukaan, sillä kävin siellä viime kesänä ja paikka vaikutti todella mukavalta ja miellyttävältä. Ihmiset olivat ystävällisä, mukavia ja välittömiä. Luonto on kaunista ja matkailuesite antoi ymmärtää, että paikkakunnalta löytyy paljon erilaisia aktiviteetteja. Jätin vakituisen työpaikkani ja otin pankkilainaa ostaakseni viihtuisän rivitaloasunnon Eevalanpellosta. Nyt vain on tullut mutka matkaan, kun perheeni ei innostunutkaan ajatuksesta. Vaimoni ja kolme murrosikäistä lastani ovat sitä mieltä, etteivät he aio muuttaa täältä Helsingistä sinne. Kertokaa pitäisikö minun jättää nyt perheeni vai unohtaa asuminen Juukassa? Millainen paikka se on murrosikäisille lapsille ja korkeasti koulutetulle, sivistyneelle akateemiselle naiselle?
Juuka
10
2639
Vastaukset
- jaa
no onhan se nuorille järkevämpi paikka kuin tasdi,mutta kyllähän se helssingin humina nuoria enemmän kiinnostaa kun kaunis ja puhdas luonto..
- Maaseudun rauhaan
Minun 11-vuotis tyttäreni halusi, että hän poikaystävänsä tulee yöksi ja mun 16-vuotias poika ilmoitti olevansa homoseksuaali, joten näen paremmmaksi, että maalaiskaupungin terveenpi ilmapiiri parantaisi asiaa. Eikös siellä Juukassa ole jotain diskoja nuortenkin viihdykkkeeksi? Ja vaimo haluaa vain edistää uraansa. Minusta vaihtelu olisi tervettä, kun vaimo huolehtisi kodista ja nuoret puuhaisivat ikäisilleen sopivia asioita. Ei kai Juukassa asuminen olisi niin kamala asia pitkällä tähtäimellä?
- Provoko
Maaseudun rauhaan kirjoitti:
Minun 11-vuotis tyttäreni halusi, että hän poikaystävänsä tulee yöksi ja mun 16-vuotias poika ilmoitti olevansa homoseksuaali, joten näen paremmmaksi, että maalaiskaupungin terveenpi ilmapiiri parantaisi asiaa. Eikös siellä Juukassa ole jotain diskoja nuortenkin viihdykkkeeksi? Ja vaimo haluaa vain edistää uraansa. Minusta vaihtelu olisi tervettä, kun vaimo huolehtisi kodista ja nuoret puuhaisivat ikäisilleen sopivia asioita. Ei kai Juukassa asuminen olisi niin kamala asia pitkällä tähtäimellä?
Hölmöhän sä olet jos edes mietit jättääkö perhe ja lähteä Juukaan,vai unohtaa Juuka...jos perheestäs välität,et sä silloin hommaile heiltä kysymättä!
Mä en usko noita homohöpinöitäs,enkä ehkä puhetta tyttärestäs...11v on kuitenkin aika penska.
Mites luulisit vaimos työllistyvän Juuassa?Entä lasten opiskelut jatkossa?Huh,huh...moni paikka on kiva kesäisin,mut syksyn/talven tullen on elo kuin elävien kuolleiden kylässä.
Oisko kesämökki Juuassa ollut parempi vaihtoehto? - mie vaan
Taivutatte sanan Juuka väärin... Anteeksi vain... Se ei ole juukassa vaan juuassa... kiitos
- Kuraperse
Juuan ilmapiiri ei todellakaan ole terve ja toisekseen pysyisin kaukana koko "hullujenjhuoneesta". Siis Juuassa asuminen tekee sairaaksi ... tai jos ei sairaaksi niin juopoksi !
- Anonyymi
Kuraperse kirjoitti:
Juuan ilmapiiri ei todellakaan ole terve ja toisekseen pysyisin kaukana koko "hullujenjhuoneesta". Siis Juuassa asuminen tekee sairaaksi ... tai jos ei sairaaksi niin juopoksi !
Tämä. Monessa pienessä kylässä elämäni aikana käynyt ja Juuka on ainoa missä ihmiset kyylää omituistesti ja niitä valtakunnansaleja on korttelin välein. Sairas paika erakoille, juopoille ja henkisesti sairaille. Narsisteja tässä kylässä riittämiin.
- puupiä
Jos suhteenne on sillä mallilla, ettette keskustele asioista ennen noin suuria päätöksiä, niin kenties olisi syytä erota. Mene sinä sinne Juukaan ja anna vaimosi jäädä Helsinkiin.
- Anonyymi
Juuka ei todellisuudessa ole vierailijoita, ulkopuolisia ja muun sortin muukalaisia kohtaan mukava eikä miellyttävä ja ystävällisyys on kaukana. Juuan kirkkosilta on raja josta kannattaa mennä yli vaan paikallisten. Jos välttämättä haluaa käydä juuan kaduilla ja kylä seuduilla niin kannattaa värvätä salaa syntyperäinen Juukalainen joka turvaa selustasi.
- Anonyymi
JUURIKIN NÄIN!
- Anonyymi
Uhteenne kyllä menee parempaan suuntaan kunhan perustat kirpparin niin takuulla toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983