Mihinkähän merkkiin Lagunan

vaihtaisi?

Vaimo rupeaa jo ehdottelemaan Lagunan vaihtamista, mutta mihin sen vaihtaisi? Itsellä in mielessä Subaru Forester, VW Passat, joku japsi... Farmari tai muuten käytännöllinne sen pitäisi olla.

Ehdotuksia! Mihin olette Lagunan jälkeen siirtyneet? Kokemuksia?

5

528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtamalla

löytyä parmpaa. Lukekaapa muiden merkkien keskustelupalstoja niin asiat alkavat näyttää erilaisilta. Mersun suuttimet sippaa 10tkm:ssä eikä tehdas anna vaihtaa kuin yksitellen. VW konsernin auto jättävät tielle ja remontit kalliita. Volvo täynnä kaikenlaista ongelmaa. Subarussa ja erityisesti Foresterissakin tuntuu löytyvän ongelmia, heikko kytkin, säädettävien iskareiden talvikestävyys ja kallis korjaus jne. BMW kuullostaa muita paremmalta.

Eli jokaisessa merkissä on ongelmansa ja nykyisin merkkikorjaamot ovatkin pitäneet butiikin pystyssä hyväkatteisella korjaamotoiminnalla. Osat ovat hurjan hintaisia, tuntiveloitus pilvissä ja asiakkaita näyttää kaikille riittävän. Eli ei vaihtamalla parane.

• Lagunan haukkujilta

siis jos Laguna todella on huono auto ja olette vaihtaneet sen johonkin toiseen automerkkiin, kertokaa menikö vaihto "putkeen".

Kommenttien puutteesta voi päätellä, että Lagunaa haukkuvat epämääräiset tyypit epämääräisitä syistä. Olisiko tarkoitus vedättää hyvän auton hintaa alaspäin jotta joskus tulevaisuudessa saisi ajaa laatuautolla nakkarille rehvastelemaan, toi joku muu syy?

• 55

Minä vaihdoin -04 Lagunan Toyotaan , enkä ole katunut päivääkään. Kalliiden vikojen korjaus sekä surkea huolto-organisaatio(Bilia) riitti minulle. Nykyisessä autossa ei ole ollut vielä mitään vikaa tähän mennessä. Hermot lepää.

• Pentti.

Itse vaihdoin Lagunan Meganeen. Tai siis itse asiassa Laguna jäi perheeseen kakkosautoksi ja vaimon Peugeot meni vaihtoon.

• ex Lagunisti

niin vaihda se Lagu uuteen Lagu III tai Meganeen kumpikin on ihan nätejä autoja ja laatukin noussut mutta
        jos etsit vähiten vikaherkkää pirssiä niin Hyundai-Sonata tai 30i voisi olla varteenotettava vaihtoehto en
        aja kummallakaan automerkillä mutta testit ja tilastot puhuvat Hyundain puolesta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe