EI HELVETISSÄ

kivittää sokkelia

Suurin huijaus on perinteinen slougani...ideani on voittaa pitkällä tähtäyksellä...

Olen seuraillut näitä pitkän tähtäyksen tähtääjiä....

Seuratkaa ihmiset näiden vihjeitä....

Eihän nää tyypit voita koskaan mitään....

Tyyli viikosta toiseen sama pitkäveto... deportivo-hjk 2 kerroin 12,5...

Perustelut....hjk hyvänä päivänä voi yllättää,deportivolla myös loukkaantunut varamaalivahti,deportivon huoltajilla riitaa juomapulloista...joten...juhuu....laitan varman kakkosen...joka on mielestäni selvä ylikerroin...

Juhuu.....deportivo johtaa puoliajalla 7-0....ja voittaa koko pelin 14-0.

"Ammattipeluri" puolustelee kohdevalintaansa...pitkällä tähtäyksellä näillä peleillä tehdään tiliä....nyt sattui vaan huono tuuri....

Ja hevon vitut....

Seuratkaa näitä pitkän tähtäyksen ammattimiehiä mitä ne todellisuudessa voittaa....

Tämän vuoden saldo pelattu 563euroa ja voitettu 561euroa....tuttu tarina....

Ja nämä samat kaverit voittaa pitkällä tähtäyksellä....kukkuu...ketään kotonaa...

Laittakaa pitkän tähtäyksen miehet tänne niitä rivejä vaikka vuoden ajan niin ihmiset näkee konkreettisesti mitä tarkoittaa ammattimainen pelaaminen....pitkällä tähtäyksellä...

Suuri kupla koko juttu....

Ai että kyllä lämmittää mieltä tehdä voittoa vuodessa 13 euroa vaikka sekin on todennäköisesti tappiota....

Tosiasiassa Suomesta ei löydy kuin satunnaisia kavereita jotka tekee voittoja ja heilläkin täytyy olla paksu pelitili,jolla varaudutaan parin vuoden tappiopeleihin...

Minkä takia julkkis ammattipelurit pitää pelilinjoja?

Itse he sanovat että on hauskaa voittaa kimpassa muidenkin kanssa....AI ETTÄ MITEN MUKAVALTA KUULOSTAA....LAUPIAS SAMARIALAISIA ON OLEMASSA...

Tosiasiassa he keräävät vain ja ainoastaan tyhmiltä rahat pois!

Viikosta toiseen linjoilla huudellaan kaikenlaisia selityksiä juuri tyyliin....OHO NYT EI SATTUNUT...MUTTA PITKÄLLÄ TÄHTÄYKSELLÄ MEIDÄN KANSSA VOITTAA.....KUKKUU IHMISET...MIETTIKÄÄ VÄHÄN AIKAA....

PITKÄLLÄ TÄHTÄYKSELLÄ...hieno nimi....pakko se on jollain saada pelaajia rahoittamaan omaa tilipussiaan....soita minulle,soita minulle,minä antaa hyvä vihje pitkä tähtäys...voita minun kanssani minä tahtoo olla hyvä ihminen ja jakaa voitot juuri sinun kanssasi...KUKKUU....KUIN OLLAKAAN...

Itse en ole koskaan soittanut näihin hyvä veli-järjestöihin....enkä varmasti soita....

Seuratkaa ihmiset mitä nämä tyypit todella voittavat.....PITKÄLLÄ TÄHTÄYKSELLÄ....

Naurattaa seurata lehtien palstoilta näitä "ammattilaisia" jotka VÄKISIN hakee HIENOJA kohteita mitä suuri massa ei pelaa joita SINUN kannattaisi pelata jotta voitat pitkällä tähtäyksellä....

Pelatkaa ihmiset omilla aivoilla....

29

982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RaahenTiikeri

      Kerrotko minulle,jos tiedät jonkun muun tavan jäädä vedonlyönnissä voitolle kuin pitkän tähtäimen sijoittamisen ylikertoimiin?
      -odotan mielenkiinnolla.

      Melkoinen hercules saa olla jos todella tietää oikeat merkit illasta toiseen jokaiseen kohteeseen(joka toki olisi tuottoisaa),joita yhtiöt tarjoavat alikertoimilla.
      Nää jutut on kuitenkin sikäli puhtaasti matemaattisia;todennäköisyyksillä pelataan,ja todennäköisyydelle on saatava sitä vastaava kerroin,ja jos se ei eka kerralla osukaan,eikä toisella,niin se osuu kuitenkin niin monta kertaa kuin laskettu todennäköisyys kertoo(mikäli se on laskettu oikein) ja siinä jää idioottivarmasti voitolle pitkällä tähtäimellä,korostan,mikäli tapahtuman todennäköisyys on todella laskettu oikein.

      • tuutsie

        Joo. Ainoo huono puoli on siinä, että sä et pysty Oikeesti laskemaan yhdenkään ottelun todennäköisyyttä oikein. Hyvä esimerkki oli eilinen Suomi-Usa peli. Kaikki ammattipelurit pelas pää märkänä jenkkejä "mahtavan" kertoimen takia. Ja hyvinhän siinä meinasikin käydä.
        Kun kiekko todella pomppi Usa:n eduksi.

        Mutta jokainen pelin nähnyt(suomen selkeän paremmuuden) olisi pitänyt jenkkien voittoa oikeusmurhana. Jenkkien viimeistely muutamasta hassusta paikasta sattui lähes täydellisesti kohdalleen, mutta tulos kaksi maalia ja niillä harvoin otteluita voitetaan.

        Pelin jälkeen oli helppo todeta jenkkien kertoimen olleen selkeä alikerroin ja esim. J.Vuoksenmaa maisteli tappion karvasta kalkkia.

        Mua ei ainakaan nappaa pätkääkään pelata tyyliin
        Arsenal-Leeds, teoriassa mahtavaa vieraskerrointa, kun tietää, että pelissä käytännössä on vain yksi vaihtoehto lopputuloksen suhteen.

        Ja oon samaa mieltä ketjun aloittajan kanssa,
        että kun lueskelee näitten ylikerroin.com:n ym.
        vedonlyöntikeskustelupalstojen vihjeitä ja todennäköisyyksiä, niin ei siellä kukaan mitään voita.

        Paras keino on tosiaan pelailla fiilispohjalta niitä euron vetojaan.
        Esim. Vuoksenmaan palautusprosentti taitaa olla pitkällä tähtäimellä joku luokkaa 140% eli sulla täytyy olla suunnilleen 10000e pelikassa/vuosi, että pystyt voitoilla kattamaan puhelukulut.


      • tuutsie

      • yliviisas

        Sinulla on ongelma.Yrität löytää ratkaisun oikeaan pelitapaan.Kehoitan sinua luovuttamaan.
        Sinä,eikä kukaan muukaan voi hallita pelejä.

        Voit yrittää minimoida riskit,mutta siitä huolimatta tuntemattomia tekijöitä löytyy niin paljon että pelaamisesi on joka tapauksessa onnenkauppaa.Lasket miten tahansa.Miten päin tahansa.Sinut on tuomittu häviämään tämä peli.

        Turhaan kyselet täällä paremman pelitavan perään.Kukaan ei sinulle vastaa koska parempia,huonompia ja siltäväliltä olevia pelitapoja on runsaasti.

        Jokainen itse päättää mikä niistä on paras.Henkilökohtaisesti paras.Sinä eikä kukaan muukaan sitä osaa kertoa.

        Pitkä tähtäys on aivan yhtä hyvä pelitaktiikka kuin lyhyt rykäisy tai keskimatkan veto.

        Pitkän tähtäyksen taktiikassa voitot menee vaan eri osoitteeseen kuin missä pelaaja asuu.

        Lyhyt rykäisy antaa taidolla ja hyvällä tuurilla monesti paremmat fiilikset pelaamisesta kaikille,jossa pelaaja itse miettii miten pelaa.

        Keskimatkan vetokin on mainio,jossa myöskin pelaaja itse ajattelee omilla aivoillaan pelitapaansa.

        Yrittää voit mutta hallita et voi.Siinä se suola nimeenomaan onkin.


      • RaahenTiikeri
        tuutsie kirjoitti:

        Joo. Ainoo huono puoli on siinä, että sä et pysty Oikeesti laskemaan yhdenkään ottelun todennäköisyyttä oikein. Hyvä esimerkki oli eilinen Suomi-Usa peli. Kaikki ammattipelurit pelas pää märkänä jenkkejä "mahtavan" kertoimen takia. Ja hyvinhän siinä meinasikin käydä.
        Kun kiekko todella pomppi Usa:n eduksi.

        Mutta jokainen pelin nähnyt(suomen selkeän paremmuuden) olisi pitänyt jenkkien voittoa oikeusmurhana. Jenkkien viimeistely muutamasta hassusta paikasta sattui lähes täydellisesti kohdalleen, mutta tulos kaksi maalia ja niillä harvoin otteluita voitetaan.

        Pelin jälkeen oli helppo todeta jenkkien kertoimen olleen selkeä alikerroin ja esim. J.Vuoksenmaa maisteli tappion karvasta kalkkia.

        Mua ei ainakaan nappaa pätkääkään pelata tyyliin
        Arsenal-Leeds, teoriassa mahtavaa vieraskerrointa, kun tietää, että pelissä käytännössä on vain yksi vaihtoehto lopputuloksen suhteen.

        Ja oon samaa mieltä ketjun aloittajan kanssa,
        että kun lueskelee näitten ylikerroin.com:n ym.
        vedonlyöntikeskustelupalstojen vihjeitä ja todennäköisyyksiä, niin ei siellä kukaan mitään voita.

        Paras keino on tosiaan pelailla fiilispohjalta niitä euron vetojaan.
        Esim. Vuoksenmaan palautusprosentti taitaa olla pitkällä tähtäimellä joku luokkaa 140% eli sulla täytyy olla suunnilleen 10000e pelikassa/vuosi, että pystyt voitoilla kattamaan puhelukulut.

        Itse en käytä puhelinpalveluja tyyliin Jorma Vuoksenmaa ollenkaan,mutta hänen kirjallisuuteen olen muunmuassa tutustunut.Ja siitä tosia asiasta ei pääse mihinkään,että voitolle voi jäädä ainoastaan kohteilla joiden kerroin on oletettua todennäköisyyttä vastaamaton,isompi,eli ylikerroin.


      • tuutsie
        RaahenTiikeri kirjoitti:

        Itse en käytä puhelinpalveluja tyyliin Jorma Vuoksenmaa ollenkaan,mutta hänen kirjallisuuteen olen muunmuassa tutustunut.Ja siitä tosia asiasta ei pääse mihinkään,että voitolle voi jäädä ainoastaan kohteilla joiden kerroin on oletettua todennäköisyyttä vastaamaton,isompi,eli ylikerroin.

        No miten sä kommentoit tota suomi-usa peliä?
        Oliko sun mielestä usan 3,75 mahtava ylikerroin?
        Lähes kaikkien peliammattilaisten mielestä oli.
        Peli oli alusta loppuun suomen hallintaa ja oikea kerroin jenkeille olis ollut ehkä 5-6. Enkä olis sittenkään pelannut sitä.
        Itse pelasin suomea kertoimella 1,8 ja se oli mun mielestä ylikerroin.


      • joojoo
        tuutsie kirjoitti:

        No miten sä kommentoit tota suomi-usa peliä?
        Oliko sun mielestä usan 3,75 mahtava ylikerroin?
        Lähes kaikkien peliammattilaisten mielestä oli.
        Peli oli alusta loppuun suomen hallintaa ja oikea kerroin jenkeille olis ollut ehkä 5-6. Enkä olis sittenkään pelannut sitä.
        Itse pelasin suomea kertoimella 1,8 ja se oli mun mielestä ylikerroin.

        Joo suomi pelasi hyvin, mutta ei niin hyvin että peli olisi ollut jotenkin selvä! Sillä miten paljon saa maalintekotilanteita ei ole mitään tekemistä lopputuloksen kanssa. Tai sillä että pitää kiekkoa huomattavasti enemmän kuin vastustaja, vastustaja tekee niistä kahdesta hyökkäyksestä maalin ja sillä siisti!!! Maalit ratkaisevat, ei se miten hyvin muuten pelaa!!! Usan tasoiselle joukkueelle tollanen kerroin on aina ylikerroin, ei ole väliä onko joukkue koottu nhl pelaajista tai yliopistopelaajista, Usa on aina kova.


      • kivittää sokkelia
        joojoo kirjoitti:

        Joo suomi pelasi hyvin, mutta ei niin hyvin että peli olisi ollut jotenkin selvä! Sillä miten paljon saa maalintekotilanteita ei ole mitään tekemistä lopputuloksen kanssa. Tai sillä että pitää kiekkoa huomattavasti enemmän kuin vastustaja, vastustaja tekee niistä kahdesta hyökkäyksestä maalin ja sillä siisti!!! Maalit ratkaisevat, ei se miten hyvin muuten pelaa!!! Usan tasoiselle joukkueelle tollanen kerroin on aina ylikerroin, ei ole väliä onko joukkue koottu nhl pelaajista tai yliopistopelaajista, Usa on aina kova.

        Kysymys ei ole yhdestä ottelusta.Yksi veto jos sadasta osuu(tuskin sitäkään) pitkällä tähtäyksellä.

        Niin kuittaako yhden pelin voittorahat koko ne rahat mitä olet upottanut niihin 99-peliin?
        Samanlaiseen tulokseen pääsee pelaamalla fiilispohjaltakin.

        Sillä erotuksella että kaikkiin mitä pelin tekoon kuuluu niin siitä ollaan myös nautittu.


      • RaahenTiikeri
        tuutsie kirjoitti:

        No miten sä kommentoit tota suomi-usa peliä?
        Oliko sun mielestä usan 3,75 mahtava ylikerroin?
        Lähes kaikkien peliammattilaisten mielestä oli.
        Peli oli alusta loppuun suomen hallintaa ja oikea kerroin jenkeille olis ollut ehkä 5-6. Enkä olis sittenkään pelannut sitä.
        Itse pelasin suomea kertoimella 1,8 ja se oli mun mielestä ylikerroin.

        Pelaisin edelleen 3,75 kertoimen usalle,mikäli peli olisi tarjolla.Se on isompi kerroin kuin todellisuuden toteutuminen,ts.Usa voittaisi useammin kuin joka 3,75 kerta.


      • tuutsie
        joojoo kirjoitti:

        Joo suomi pelasi hyvin, mutta ei niin hyvin että peli olisi ollut jotenkin selvä! Sillä miten paljon saa maalintekotilanteita ei ole mitään tekemistä lopputuloksen kanssa. Tai sillä että pitää kiekkoa huomattavasti enemmän kuin vastustaja, vastustaja tekee niistä kahdesta hyökkäyksestä maalin ja sillä siisti!!! Maalit ratkaisevat, ei se miten hyvin muuten pelaa!!! Usan tasoiselle joukkueelle tollanen kerroin on aina ylikerroin, ei ole väliä onko joukkue koottu nhl pelaajista tai yliopistopelaajista, Usa on aina kova.

        No jos Usan tasosta puhutaan, niin eikös ne kaksi maalia ollut aika maksimi, mitä niillä tilanteilla pystyi saamaan?

        Kahdella maalilla harvoin lätkämatsia voitetaan.
        Laita tälle copy/pastena ne sun ylikerroinrivit, joilla oot lunastanut. Ajattele, Vuoksenmaan palautus on noin 140%, eli sulla olis ollut se vuosi aikaa kytätä yhtä 1,4 kertoimista suursuosikkia ja laittaa koko kassa sille.
        Mun mielestä parempi vaihtoehto, huomattavasti.


      • RaahenTiikeri
        kivittää sokkelia kirjoitti:

        Kysymys ei ole yhdestä ottelusta.Yksi veto jos sadasta osuu(tuskin sitäkään) pitkällä tähtäyksellä.

        Niin kuittaako yhden pelin voittorahat koko ne rahat mitä olet upottanut niihin 99-peliin?
        Samanlaiseen tulokseen pääsee pelaamalla fiilispohjaltakin.

        Sillä erotuksella että kaikkiin mitä pelin tekoon kuuluu niin siitä ollaan myös nautittu.

        Pitkäntähtäimen pelissä on nimenomaan kyse siitä,että voitot korvaavat tappiot.Kohteet valitaan tarkasti ja pelataan ainoastaan kohteita jotka osuvat useammin kuin kerroin antaisi odottaa.(eli kytätään todennäköisyys laskennassa tapahtuvia virheitä).
        jos käytetään esimerkkinä nyt sitä usa:a.Veikkaus antoi kertoimeksi 3.75,joka karkeasti tarkoittaa (1/3.75)=26,6% voittotodennäköisyyttä.Ja minä olen aika varma,että vastaavassa tilanteessa Usa voittaisi useammin kuin 26,6% mukaisesti n.joka neljäs kerta.TS.Mielestäni kyseessä on virhe arvio veikkaukselta ja jos oma arvioni olisi esim 32% usalle,olisi oikea,rajakerroin,osapuilleen 3.13 eli 3.75:on pidettävänä hyvänä ylikertoimena.Se on sitten muista asioista kiinni,toteutuuko kohde juuri sillä kertaa,mutta mikäli oma arvio 32% on lähellä totuutta,niin vastaavat kohteet tuovat "pitkässä juoksussa" väkisin voittoa minulle.En tajua miten tää pitkänjuoksun peli on joillekkin niin saatanan vaikea tajuta.
        Sen pystyy kynällä ja paperillakin yksinkertaisesti todistamaan ainoaksi voitolliseksi pelitavaksi keksityistä esimerkki kohteista tehtyjen pitkien sarjojen avulla.


      • kivittää sokkelia
        RaahenTiikeri kirjoitti:

        Pitkäntähtäimen pelissä on nimenomaan kyse siitä,että voitot korvaavat tappiot.Kohteet valitaan tarkasti ja pelataan ainoastaan kohteita jotka osuvat useammin kuin kerroin antaisi odottaa.(eli kytätään todennäköisyys laskennassa tapahtuvia virheitä).
        jos käytetään esimerkkinä nyt sitä usa:a.Veikkaus antoi kertoimeksi 3.75,joka karkeasti tarkoittaa (1/3.75)=26,6% voittotodennäköisyyttä.Ja minä olen aika varma,että vastaavassa tilanteessa Usa voittaisi useammin kuin 26,6% mukaisesti n.joka neljäs kerta.TS.Mielestäni kyseessä on virhe arvio veikkaukselta ja jos oma arvioni olisi esim 32% usalle,olisi oikea,rajakerroin,osapuilleen 3.13 eli 3.75:on pidettävänä hyvänä ylikertoimena.Se on sitten muista asioista kiinni,toteutuuko kohde juuri sillä kertaa,mutta mikäli oma arvio 32% on lähellä totuutta,niin vastaavat kohteet tuovat "pitkässä juoksussa" väkisin voittoa minulle.En tajua miten tää pitkänjuoksun peli on joillekkin niin saatanan vaikea tajuta.
        Sen pystyy kynällä ja paperillakin yksinkertaisesti todistamaan ainoaksi voitolliseksi pelitavaksi keksityistä esimerkki kohteista tehtyjen pitkien sarjojen avulla.

        Todista se meille.Nyt puhut asiaa.Todistaisitko sen meille.Otetaanko vuoden,kahden,kolmen vuoden ajalta?

        Tee rivisi tänne ja näytä kansalaisille miten sinä piirrät kynällä pitkiä viivoja paperille ylikertoimista,jotka tuottavat voittoja.Näytä se meille.

        Voidaan lopettaa keskustelu kun sinulla on nyt tilaisuus todistaa väitteesi.Sinä et tee sitä koska sinä tiedät sen itsekin.Et voi hallita tätä peliä.Et pitkällä tähtäyksellä etkä millään muullakaan.Kaikki pelitavat ovat yhtä hyviä.Se on paras mikä pelaajalta itsestään niin tuntuu.


      • Morphion
        kivittää sokkelia kirjoitti:

        Todista se meille.Nyt puhut asiaa.Todistaisitko sen meille.Otetaanko vuoden,kahden,kolmen vuoden ajalta?

        Tee rivisi tänne ja näytä kansalaisille miten sinä piirrät kynällä pitkiä viivoja paperille ylikertoimista,jotka tuottavat voittoja.Näytä se meille.

        Voidaan lopettaa keskustelu kun sinulla on nyt tilaisuus todistaa väitteesi.Sinä et tee sitä koska sinä tiedät sen itsekin.Et voi hallita tätä peliä.Et pitkällä tähtäyksellä etkä millään muullakaan.Kaikki pelitavat ovat yhtä hyviä.Se on paras mikä pelaajalta itsestään niin tuntuu.

        "todista meille" -kirjoituksessa on itseasiassa hiton hyvä idea.
        Aloitetaan kokonaan uusi threadi johon täällä muutamien viime päivien aikana pari pahinta mekastajaa laittaa virtuaalisia vetojaan.
        Jokaiselle merkitään vaikka 1.000 "pelimerkkiä" käyttövaraa ja katotaan kenellä on esim. kuukauden jälkeen tilillään eniten pelimerkkejä... katotaan ketä täällä meuhkaavista oikeasti tietää jotain ja ketkä on vaan turhanpäiväisiä mekastajia.
        Tämä ei mielestäni TODELLAKAAN todista vielä järjestelmän tai toisen toimivuutta, mutta ainakin pistettäisiin järjestykseen ne kaikki "tietäjät" ketä täällä keulii.
        Ketkä on valmiita ottamaan haasteen vastaan?


      • huijari
        Morphion kirjoitti:

        "todista meille" -kirjoituksessa on itseasiassa hiton hyvä idea.
        Aloitetaan kokonaan uusi threadi johon täällä muutamien viime päivien aikana pari pahinta mekastajaa laittaa virtuaalisia vetojaan.
        Jokaiselle merkitään vaikka 1.000 "pelimerkkiä" käyttövaraa ja katotaan kenellä on esim. kuukauden jälkeen tilillään eniten pelimerkkejä... katotaan ketä täällä meuhkaavista oikeasti tietää jotain ja ketkä on vaan turhanpäiväisiä mekastajia.
        Tämä ei mielestäni TODELLAKAAN todista vielä järjestelmän tai toisen toimivuutta, mutta ainakin pistettäisiin järjestykseen ne kaikki "tietäjät" ketä täällä keulii.
        Ketkä on valmiita ottamaan haasteen vastaan?

        Kuukausi on vain liian lyhyt aika mihinkään vertailuun.Leikkimielisen kisan sillä kyllä saa aikaiseksi.Jos jotain konkreettista halutaan saada esille niin se vaati huomattavasti pidemmän aikavälin.


      • Morphion
        huijari kirjoitti:

        Kuukausi on vain liian lyhyt aika mihinkään vertailuun.Leikkimielisen kisan sillä kyllä saa aikaiseksi.Jos jotain konkreettista halutaan saada esille niin se vaati huomattavasti pidemmän aikavälin.

        Totta, kuukausi on todellakin lyhyt aika tälläisen vertailun tekemiseen, eikä tulokset todistaisi kummankaan järjestelmän toimivuutta välttämättä mitenkään absoluuttisesti paremmaksi, mutta tässä on nyt pari viikkoa käyty turhauttavaa jauhamista pelimenetelmistä ilman että kenelläkään on edes kuukauden ajalta antaa MITÄÄN konkreettista todistetta omien näkemystensä paremmuuden puolesta.
        Tämä olisi leikkimielinen pieni kisailu joka kuukauden jälkeen ehkä saisi edes muutaman kiihkoilijan myöntämään ettei välttämättä ole oikeassa (siis mikäli vain ko. henkilössä/henkilöissä on miestä myöntämään omia virheitään), sillä molemmilla järjestelmillä voi todellakin tehdä voittoa ja tappiota yhtä lailla, molemmissa järjestelmissä on omat riskinsä ja uhkapeleissä sekä urheilussa virhemarginaali on niin pieni ettei kukaan pysty sitä täysin kontrolloimaan.
        Mitäänhän tässä ei varsinaisesti edes voi hävitä kuin hiukan kunniaa, mutta sellaisen keuhkoamisen jälkeen mitä tällä palstalla on nyt käyty odottaisin että kaikilla olisi kanttia lähteä mukaan koska niin paljon täällä on väitetty olevan "oikeassa" ja osoiteltu sormella muita.
        I am waiting..


    • kivittää sokkelia

      Lukisitko kirjoitukseni uudestaan.Se on totta joka sana.Sitä ei voi kiistää kukaan.

      60 vuotta pelaa.Jokunen vuosi jopa voittoa pari kolme euroa.Kupla on valmis.Meidän kanssa voitat pitkällä tähtäyksellä.

      Hyvät ihmiset herätkää.Pelatkaa omilla aivoillanne.Jos aivokapasiteetti ei riitä pelin tekemiseen niin parempi olla pelaamatta ollenkaan.Kaikilla parempi mieli.

      Pelatkaa omilla aivoillanne ja tavoillanne ja nauttikaa.

      • RaahenTiikeri

        Pelaan omilla aivoillani sen vähän mitä nykyään pelaan.En käytä esim Jorma Vuoksenmaan puhelinpalveluita.
        Mutta silti on selvä tosi asia,että ainoastaan ylikertoimisilla kohteilla voi tehdä rahaa pitkällä tähtäimellä.
        Voitot,isotkin voitot jotka on saavutettu perstuntumalla valuvat hiljalleen takaisin vedonvälittäjälle,mikäli samaa perstuntumaa jatketaan.
        Valta osa kohteista on suosiollisia vedonvälittäjälle,niitä ei kannata yksinkertaisesti pelata.
        Esimerkkinä käy esimerkki Vuoksenmaan kirjasta,jossa suomalaisten pelikäyttäytymistä verrataan pelaajaan joka pelaa kruunaa ja klaavaa alle 2.00 voittokertoimella.Se on tyhmää edun antamista pelin välittäjälle.


      • tuutsie
        RaahenTiikeri kirjoitti:

        Pelaan omilla aivoillani sen vähän mitä nykyään pelaan.En käytä esim Jorma Vuoksenmaan puhelinpalveluita.
        Mutta silti on selvä tosi asia,että ainoastaan ylikertoimisilla kohteilla voi tehdä rahaa pitkällä tähtäimellä.
        Voitot,isotkin voitot jotka on saavutettu perstuntumalla valuvat hiljalleen takaisin vedonvälittäjälle,mikäli samaa perstuntumaa jatketaan.
        Valta osa kohteista on suosiollisia vedonvälittäjälle,niitä ei kannata yksinkertaisesti pelata.
        Esimerkkinä käy esimerkki Vuoksenmaan kirjasta,jossa suomalaisten pelikäyttäytymistä verrataan pelaajaan joka pelaa kruunaa ja klaavaa alle 2.00 voittokertoimella.Se on tyhmää edun antamista pelin välittäjälle.

        Toipa on naurettava esimerkki.
        Miten kolikon heitossa kerroin voisi olla alle kaksi? Nimenomaan siinähän sen täytyy olla tasan kaksi ja sekin on vain oletuskerroin. Vai väitätkö että tarpeeksi pitkällä tähtäimellä kolikkoa heittäessään jää takuuvarmasti aina omilleen? Sattuma valitettavasti on se, joka määrää, mikä puoli kolikosta esiin keikkaa. Todennäköisyyksillä on siinä osansa vain teoriassa. Väittäköön Vuoksenmaa, mitä haluaa.
        Kolikonheittoa ja jalkapallo-ottelua ei voi mitenkään verrata toisiinsa.


      • Guru
        RaahenTiikeri kirjoitti:

        Pelaan omilla aivoillani sen vähän mitä nykyään pelaan.En käytä esim Jorma Vuoksenmaan puhelinpalveluita.
        Mutta silti on selvä tosi asia,että ainoastaan ylikertoimisilla kohteilla voi tehdä rahaa pitkällä tähtäimellä.
        Voitot,isotkin voitot jotka on saavutettu perstuntumalla valuvat hiljalleen takaisin vedonvälittäjälle,mikäli samaa perstuntumaa jatketaan.
        Valta osa kohteista on suosiollisia vedonvälittäjälle,niitä ei kannata yksinkertaisesti pelata.
        Esimerkkinä käy esimerkki Vuoksenmaan kirjasta,jossa suomalaisten pelikäyttäytymistä verrataan pelaajaan joka pelaa kruunaa ja klaavaa alle 2.00 voittokertoimella.Se on tyhmää edun antamista pelin välittäjälle.

        Kolikossa on vain 2 samanarvoista puolta, veikkausmerkkejä on 3 eikä noiden 3 vaihtoehdon välillä tapahtuvaan yhden toteutumiseen vaikuttavia kaikkia seikkoja pysty kukaan arvioimaan. On aivan sama ´vaikka tarjotaan kerroin 20 jos se ei toteudu. Jos tietää, että vaikkapa kerroin 1,20 toteutuu, vain sillä on merkitystä. Juju on siinä että vain TOTEUTUVA tuo rahaa sitä veikanneelle. Luvata voi mitä vaan.
        Juuri tähän ns. "pitkän juoksun voittajat" kaatuvat yksi toisensa perään. Yhtä tyhmää on verrata esim. siihen, että veikkaus antaa kertoimen 1000 sille, että isäsi kuolee viikon kuluessa ja kertoimen 1,05 sille että hän elää vielä viikon kuluttua. Pelaatko taaskin "ylikerrointa"? Tuskin, ellet haudo mitään isääsi vastaan.


      • kivittää sokkelia
        RaahenTiikeri kirjoitti:

        Pelaan omilla aivoillani sen vähän mitä nykyään pelaan.En käytä esim Jorma Vuoksenmaan puhelinpalveluita.
        Mutta silti on selvä tosi asia,että ainoastaan ylikertoimisilla kohteilla voi tehdä rahaa pitkällä tähtäimellä.
        Voitot,isotkin voitot jotka on saavutettu perstuntumalla valuvat hiljalleen takaisin vedonvälittäjälle,mikäli samaa perstuntumaa jatketaan.
        Valta osa kohteista on suosiollisia vedonvälittäjälle,niitä ei kannata yksinkertaisesti pelata.
        Esimerkkinä käy esimerkki Vuoksenmaan kirjasta,jossa suomalaisten pelikäyttäytymistä verrataan pelaajaan joka pelaa kruunaa ja klaavaa alle 2.00 voittokertoimella.Se on tyhmää edun antamista pelin välittäjälle.

        Ole hyvä ja aukaise silmäsi.Ota yhteyttä näihin ylikerroin,pitkän tähtäyksen kavereihin.Ota yhteys näihin.Pyydä heitä esittämään sinulle pankintilitapahtumilla miten ylikerroin,pitkän tähtäyksen peli sujuu.

        Ota yhteys kavereihin jotka kutsuvat itseään ammattipelureiksi.Kysy heiltä.Pyydä heitä vuoden ajan laittamaan tälle palstalle KAIKKI pelit mitä he tekevät.Katsotaan rehellisesti mikä on tulos vuoden kuluttua.Katsotaan miten ylikertoimet puree.Katsotaam miten sitä rahaa valuu tilille.Kukaan heistä ei ota tätä haastetta vastaan.Tiedätkö miksi?Mietipä sitä?Ketkä näitä vetolinjoja pitää?

        Vai kannattaisiko vaan alkaa sinunkin ymmärtää ja alkaa itsekin pelaamaan just niinkuin itsestä parhaimmalta tuntuu?

        Minä en valehtele.Tätä peliä et voi voittaa.


      • neuvoteuvo
        kivittää sokkelia kirjoitti:

        Ole hyvä ja aukaise silmäsi.Ota yhteyttä näihin ylikerroin,pitkän tähtäyksen kavereihin.Ota yhteys näihin.Pyydä heitä esittämään sinulle pankintilitapahtumilla miten ylikerroin,pitkän tähtäyksen peli sujuu.

        Ota yhteys kavereihin jotka kutsuvat itseään ammattipelureiksi.Kysy heiltä.Pyydä heitä vuoden ajan laittamaan tälle palstalle KAIKKI pelit mitä he tekevät.Katsotaan rehellisesti mikä on tulos vuoden kuluttua.Katsotaan miten ylikertoimet puree.Katsotaam miten sitä rahaa valuu tilille.Kukaan heistä ei ota tätä haastetta vastaan.Tiedätkö miksi?Mietipä sitä?Ketkä näitä vetolinjoja pitää?

        Vai kannattaisiko vaan alkaa sinunkin ymmärtää ja alkaa itsekin pelaamaan just niinkuin itsestä parhaimmalta tuntuu?

        Minä en valehtele.Tätä peliä et voi voittaa.

        Hei kaveri, sulla on ongelma! Viiraako???


      • RaahenTiikeri
        tuutsie kirjoitti:

        Toipa on naurettava esimerkki.
        Miten kolikon heitossa kerroin voisi olla alle kaksi? Nimenomaan siinähän sen täytyy olla tasan kaksi ja sekin on vain oletuskerroin. Vai väitätkö että tarpeeksi pitkällä tähtäimellä kolikkoa heittäessään jää takuuvarmasti aina omilleen? Sattuma valitettavasti on se, joka määrää, mikä puoli kolikosta esiin keikkaa. Todennäköisyyksillä on siinä osansa vain teoriassa. Väittäköön Vuoksenmaa, mitä haluaa.
        Kolikonheittoa ja jalkapallo-ottelua ei voi mitenkään verrata toisiinsa.

        Nimen omaan tarkoitin että olisi typerää pelata kolikon heittoa alle 2.00 voittokertoimella.
        Sattuma määrää toki mikä puoli kolikosta tulee,mutta siinä sinunkin niin vihaamassa pitkässäjuoksussa kummatkin puolet tulevat suurin piirtein yhtämonta kertaa,kun heitto vain toteutetaan tarpeeksi monta kertaa.
        Turha täällä on saatana selittää asioita niistä tajuamattomille.
        Minä olen valmis kenen tahansa kanssa alkaan kilpailemaan "leikkipelien" merkeissä tai todellisten pelien merkeissä,jotka pelataan tahoillaan omasta kassasta.Olen 100% varma että ainoastaan ylikertoimia pelaamalla voi jäädä voitolle.


      • kivittää sokkelia
        neuvoteuvo kirjoitti:

        Hei kaveri, sulla on ongelma! Viiraako???

        Taisit ymmärtää.Tätä peliä et voi voittaa.Montako tarjousta on tullut ylikerroin,pitkän tähtäyksen miehiltä jotka näyttäysi todelliset lukemat mitä peli tuottaa?

        Huhuu....ei ketään...laitetaanko lehteen ilmoitus valtakunnallisesta kamppanjasta...löytyisikö niin?

        Voin kertoa...ei löydy.Koska tätä peliä et voi hallita.Et sinäkään.Onko soitot vähentyneet?


      • paras vetäjä
        neuvoteuvo kirjoitti:

        Hei kaveri, sulla on ongelma! Viiraako???

        Miksi suutuit?Kaverihan laittoi aivan asiallista tekstiä.Totta joka sana.Ettei vaan olisi tosiaan oma lehmä ojassa?


    • joojoo

      Musta tuntuu et kikkelin sovittaja on muutaman kerran linjoille soitellut tai sitten hävinnyt suuria summia, ei muuten voi olla noin katkera!!!
      Kerroppa meille kaikille niitä vihjeitä joilla voittaa???

      • kivittää sokkelia

        En ole katkera kenellekään.
        En ole hävinnyt suuria summia.
        En voi kertoa sinulle vihjeitä joilla voittaa.

        Olen kuin kuka tahansa muukin ihminen.
        Voin antaa sinulle vihjeitä joilla EHKÄ voitat.
        Niin kuin muutkin ihmiset voi antaa sinulle vihjeitä joilla EHKÄ voittaa.

        Tätä peliä et voi alkaa hallitsemaan.Se kannattaa muistaa.Voit minimoida tappiot.(pelaat pienillä summilla).Siihen se hallinta loppuukin.Lopputulosta et voi tietää koskaan.

        On erilaisia tapoja pelata.On erilaisia tapoja nauttii elämästä.

        Joku nauttii ja saa tyydytystä kun häntä kusetetaan pitkällä tähtäyksellä.

        Joku toinen nauttii kun hän itse yrittää kusettaa peliä lyhyellä rykäsyllä.


      • Guru
        kivittää sokkelia kirjoitti:

        En ole katkera kenellekään.
        En ole hävinnyt suuria summia.
        En voi kertoa sinulle vihjeitä joilla voittaa.

        Olen kuin kuka tahansa muukin ihminen.
        Voin antaa sinulle vihjeitä joilla EHKÄ voitat.
        Niin kuin muutkin ihmiset voi antaa sinulle vihjeitä joilla EHKÄ voittaa.

        Tätä peliä et voi alkaa hallitsemaan.Se kannattaa muistaa.Voit minimoida tappiot.(pelaat pienillä summilla).Siihen se hallinta loppuukin.Lopputulosta et voi tietää koskaan.

        On erilaisia tapoja pelata.On erilaisia tapoja nauttii elämästä.

        Joku nauttii ja saa tyydytystä kun häntä kusetetaan pitkällä tähtäyksellä.

        Joku toinen nauttii kun hän itse yrittää kusettaa peliä lyhyellä rykäsyllä.

        Puhut asiaa, juuri noin pitää pelata!
        "pitkän tähtäimen" palvojat (Veikkausta sponsoroivat tai oman maks.puh.palvelun pyörittäjät) pitäköön "ylikertoimensa".


    • Morphion

      Miten te jaksatte vänkätä jostain näin typerästä asiasta.
      Tää threadi on surkuhupaisaa luettavaa.
      Jos joku tekee plussaa ylikertoimilla hienoa, jos joku tekee plussaa pienillä kertoimilla hienoa... toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä.
      Tässä vaiheessa lienee jo selvää että teistä ei kumpikaan tule kääntämään toistenne näkemyksiä siitä kumpi on se "oikea" tapa pelata, se että teistä joku yrittää selittää toiselle kiihkoilijalle omaa näkemystään on ku yrittäisi opettaa apinaa lentämään kuurakettia.
      Lopettakaa tää spedeily ja palatkaa asia linjalle.

    • Jorgeliini

      Itsehän voitan ainakin melko helposti ja koko ajan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe