Oletko ollut *ittupää

Anonyymi-ap

Siinäpä se kysymys eli oletko ollut *ittupää hänelle?
Miksi?

77

529

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

En. Ollut aina herttainen ja kiva hänelle.

• Anonyymi00002
      UUSI

Turha henkilöidä - yks kun mokaa kaikki kärsii, siinä on rintamatukea kyselemättä antaneiden vihan siirtäjien tie

• Anonyymi00004
        UUSI

Haluaisitko avata hieman, että tällainen yksinkertaisempikin ymmärtää?

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Haluaisitko avata hieman, että tällainen yksinkertaisempikin ymmärtää?

Mitä nä sillä tiedolla tekisit? En

• Anonyymi00006
        UUSI

Se on sitä kollektiivista se.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Se on sitä kollektiivista se.

Yksi jauhaa pskaa toinen uskoo kolmas vouhottaa eteenpäin. Stoorit kosahtaa ja alkaa passiivisaggre ja uhkaava mumina. Siinä se kierrokulku on

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Yksi jauhaa pskaa toinen uskoo kolmas vouhottaa eteenpäin. Stoorit kosahtaa ja alkaa passiivisaggre ja uhkaava mumina. Siinä se kierrokulku on

Niin ja kommunikointihan ei vissiin ole vaihtoehto näissä?

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Niin ja kommunikointihan ei vissiin ole vaihtoehto näissä?

Mitä nä siitä vaivaa näet? Et liity asiaan mitenkään niin älä oo niin needy🥱

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mitä nä siitä vaivaa näet? Et liity asiaan mitenkään niin älä oo niin needy🥱

En ole needy. Kommentoit, mutta et halua kuitenkaan kertoa. Yhtä hyvin olisit voinut jättää kommentoimatta, koska sekin on vaihtoehto.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Onnea sen kanssa, lähde pois siitä.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

En ole needy. Kommentoit, mutta et halua kuitenkaan kertoa. Yhtä hyvin olisit voinut jättää kommentoimatta, koska sekin on vaihtoehto.

Kuule kun tällä palstalla ei ole selontekovelvollisuutta sinun uteliaisuutta kohtaan eikä varsinkaan minulla, en koe näin🥱

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mistä tun siitä yritätkö supistaa aiheen jonkun ihmissuhteen tasolle kun olet banaali ja pakkomielteinen sekaantuja? TT

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kuule kun tällä palstalla ei ole selontekovelvollisuutta sinun uteliaisuutta kohtaan eikä varsinkaan minulla, en koe näin🥱

Ei ole selontekovelvollisuutta. Vastaustapasi kuulostaa siltä, että en ihmettele, jos olet joutunut tuollaisiin kuvaamiisi tilanteisiin...just saying.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei ole selontekovelvollisuutta. Vastaustapasi kuulostaa siltä, että en ihmettele, jos olet joutunut tuollaisiin kuvaamiisi tilanteisiin...just saying.

Ja vielä kerran kerrotko näistä tilanteista jotain miksi valehtelijoiden ja maalailijoiden kiiltokuvatarraklubi olisi oma vika- löytyykö vastaus vanhasta testamentista esim wanhurskas körttiläinen? TT

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

👍👍👍

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Puhu vain itsestäsi vouhottaja kolmen sanan kirjoittaja.

• Anonyymi00010
      UUSI

Maybe a little... Only deserved it.

• Anonyymi00011
        UUSI

Mitä hän teki, että "ansaitsi" mielestäsi sen?

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

F***ed around.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

F***ed around.

Oho palstaäijä kirjoittaa vaivan näkijälle oikkee lontoota tänää ää

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

F***ed around.

Ainoa joka ansaitsee jonkin opetuksen on tämä "hän ansaitsee sen", koska hänellä ei ole tarvittavia inhimillisiä keinoja edes tietää mikä on reilua ja oikeudenmukaista, koska hänellä ei todennäköisesti ole empatiakykyä ja jos se puuttuu, tekee vaan "vääriä" päätöksiä tässä elämässä, koska ihmisiä me kaikki kuitenkin ollaan ja kaikki perustuu lopulta tunteisiin, jotka ovat ihmiseen rakennettu.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Provoviesti aloittajalta ?
        Potut pottuina......joskus.
        Turha odottaa keneltäkään tunnustusta johon voisi vedota myöhemmin tarkoituksena mustamaalata palstailijoita.
        Jotkut näkevät joidenkin henkilöiden ylpeän, katumattoman ja pilkantäyteisen mielentilan. Tulkinnoille on yleensä tilaa, jos niille edes kannattaa uhrata aikaansa ?
        En silti kehoita laittomuuteen.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Provoviesti aloittajalta ?
        Potut pottuina......joskus.
        Turha odottaa keneltäkään tunnustusta johon voisi vedota myöhemmin tarkoituksena mustamaalata palstailijoita.
        Jotkut näkevät joidenkin henkilöiden ylpeän, katumattoman ja pilkantäyteisen mielentilan. Tulkinnoille on yleensä tilaa, jos niille edes kannattaa uhrata aikaansa ?
        En silti kehoita laittomuuteen.

Ei ole provoilua. Mielenkiinnosta kysyn tarkennuksia, koska jo itsessään se, että sanotaan jonkun ansainneen, kertoo kommentoijasta ja hänen kostosta. Eikä kosto ole omassa maailmankuvassa järkevää toimintaa.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ei ole provoilua. Mielenkiinnosta kysyn tarkennuksia, koska jo itsessään se, että sanotaan jonkun ansainneen, kertoo kommentoijasta ja hänen kostosta. Eikä kosto ole omassa maailmankuvassa järkevää toimintaa.

No vainoiletko sinä kostosta palstaäijän avauksessa proosaileva tästä kostosta mistä tykkäät retorisoida- mitä olet tehnyt?

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Tällanen hyvesignalointi vaan lähinnä ärsyttää tällasella viemäripalstalla.

• Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

F***ed around.

Ehkä sun kuvitelmissas ja muiden valheissa noin.
        Todellisuus onkin jotakin ihan muuta.
        Mietipä sitä hetkinen, ja sitten sitä miltä siitä jostain tuntuu nyt.

• Anonyymi00020
      UUSI

En. Ei kukaan kohtele noin ihmistä, josta välittää.

• Anonyymi00021
        UUSI

Ei pitäisi kohdella, mutta kyllä vaan valitettavasti kohtelee.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ei pitäisi kohdella, mutta kyllä vaan valitettavasti kohtelee.

Ei kohtele. Jos kohtelee, niin ei välitä.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ei kohtele. Jos kohtelee, niin ei välitä.

No näinhän sitä toivoisi.

• Anonyymi00063
        UUSI

Oot väärässä ja pahasti tossa.
        Oikeesti aika harva tekee sellaista jollekin josta ei välitä yhtään.
        Ihminen on siinä mielessä omituinen otus että niitä tärkeimpiä ja rakkaimpia, läheisimpiä ihmisiä loukkaa ja kohtelee väärin vaikka se ei oikeasti niin haluaisikaan ikinä tehdä.
        Myös kun joku josta välität ja jota rakastat tekee tai sanoo jotain mikä satuttaa jotenkin, niin joskus se loukattu sanoo jotain mikä satuttaa sitä toista. Se vaan tapahtuu vaikkei haluisi niin.

Eikä mikään parisuhde tai mikään ihmissuhde yleensäkään ole aina vain ihanaa, ystävällistä, riidatonta liibalaabaa...

-sivustajokujokaonloukannutrakkaimpiaan-

• Anonyymi00023
      UUSI

Ihmiset on kuin muurahaisia mielipieineen, päivänjatkot.

• Anonyymi00027
        UUSI

Tuosta näkee asenteesi, haluat nähdä itsesi suurena mahtavana ihmisenä, joka katsoo muurahaisia korkealta ja ajattelee; "minulla on kaikki valta tallata nuo muurhaiset jalallani vaikka heti".

• Anonyymi00031
        UUSI

Muurahaisia, lampaita same same.

• Anonyymi00035
        UUSI

Täysin samaa mieltä joku mister mielensäpahoittaja langan välissä vahvisti mielikuvaani entisestään.

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Tuosta näkee asenteesi, haluat nähdä itsesi suurena mahtavana ihmisenä, joka katsoo muurahaisia korkealta ja ajattelee; "minulla on kaikki valta tallata nuo muurhaiset jalallani vaikka heti".

Ei ollut multa tuo vaan joltain randomilta.
        T. Hän

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Ei ollut multa tuo vaan joltain randomilta.
        T. Hän

Siis mitä hittoa, se oli mielipide, ei täällä kukaan tunnista toisiaan.

• Anonyymi00068
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Siis mitä hittoa, se oli mielipide, ei täällä kukaan tunnista toisiaan.

Onko illuusiohahmo mitä haukutte kilpaa täällä ??

• Anonyymi00028
      UUSI

Esko-Einari Eerikäinen

mutta niin täällä rt5ytöt rvaerata puuta4ha-hommat kesätöiksi, jotkin tytöt jo maaliskuussa, kun niin jotauskoja hommia

• Anonyymi00032
      UUSI

Olen vain pelokas, epäluuloinen ja arka. Kaikki on hyvin jos se nainen pitää halauksessa ja silittää. Sitten minulla ei ole enää mitään hätää. Mieheltä.

• Anonyymi00036
        UUSI

Oletko oma itsesi, kun kirjoitat kommentteja? Oletko rakastunut siihen naiseen?

• Anonyymi00037
        UUSI

Minullakin tulee mieleen, yrittääkö tämä kommentoija esittää toista. Nimittäin ei kyllä kukaan mies ääneen tuollaista "mainosta". Jos tuollainen oikeasti on, todennäköisesti ei pidä ihmisiin mitään yhteyttä ja on aidosti arka.

• Anonyymi00050
        UUSI

Olisiko aika aikuistua

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Olisiko aika aikuistua

Ihan varmasti olisi!

• Anonyymi00065
        UUSI

Sitten SINULLA ei ole enää mitään hätää.....
        Kun pitää halauksessa ja silittää SINUA.....

Ajattele joskus muutakin kun SINUA.
        Ajattele sitä NAISTA myöskin.

• Anonyymi00073
        UUSI
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Sitten SINULLA ei ole enää mitään hätää.....
        Kun pitää halauksessa ja silittää SINUA.....

Ajattele joskus muutakin kun SINUA.
        Ajattele sitä NAISTA myöskin.

Hyi, en ikinä silittäisi minua vainonnutta stalkkeria! Kaikki hänessä on sellaista mikä saa minut voimaan huonosti! Enpä usko yhdenkään naisen haluavan olla stalkkerin kanssa missään tekemisissä koskaan! Juuri noin ajattele sitä naista ja sen naisen kärsimystä, kun vainosit sitä kauan!

• Anonyymi00075
        UUSI
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Hyi, en ikinä silittäisi minua vainonnutta stalkkeria! Kaikki hänessä on sellaista mikä saa minut voimaan huonosti! Enpä usko yhdenkään naisen haluavan olla stalkkerin kanssa missään tekemisissä koskaan! Juuri noin ajattele sitä naista ja sen naisen kärsimystä, kun vainosit sitä kauan!

Miten vtussa sä jälleen kerran hyökit just mun kommenttiin, on kyllä jännä juttu.
        Lähes joka kerta kun kirjoitan täällä johonkin,
        ja lähes samantien aina........

Suosittelen sulle että puhuisit jonkun kanssa tuosta sun asiastasi ihan oikeassa elämässä,
        ei pahalla vaan hyvällä ja kaikella rakkaudella.

• Anonyymi00040
      UUSI

Aloitus on hyvä ja täyttä asiaa ja näyttää nyt niin kuin aikaisemminkin. Kuka on normaali ja kuka ei.

• Anonyymi00041
        UUSI

Olennainen kysymys onkin: Miksi, koska se syy voi olla uskomattoman typerä.

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Ei niitä taida oikein hyviä syitä ollakkaan.

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Ei niitä taida oikein hyviä syitä ollakkaan.

Totta, kun mennään negatiiviseen suuntaan, pitäähän siihen olla negatiivinen syykin.

• Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Kyllä, ja se massan vyörymään massahyökkäykseen.

• Anonyymi00042
      UUSI

Kenelle 🤔

• Anonyymi00045
        UUSI

Kaikille, jotka kokevat olleensa *ittupäitä 😉

• Anonyymi00048
      UUSI

Turha henkilöidä - yks kun mokaa kaikki kärsii, siinä on rintamatukea kyselemättä antaneiden vihan siirtäjien tie

Onpa taas tuttua settiä 🤔

Hän kuluttaa aikaansa täällä

• Anonyymi00049
        UUSI

Tuossa olet kyllä oikeassa. Jos yksi mokaa, hän voi pilata vaikka kaikkien muiden maineen. Jos tällä mädällä omenalla on valtaa, hän on myös jumalan tuho muille ihmiselle.

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Tuossa olet kyllä oikeassa. Jos yksi mokaa, hän voi pilata vaikka kaikkien muiden maineen. Jos tällä mädällä omenalla on valtaa, hän on myös jumalan tuho muille ihmiselle.

Olen samaa mieltä kanssasi!

• Anonyymi00051
      UUSI

En ole mutta olen joutunut olemaan kova koska hän pelaa pelejä.

• Anonyymi00052
        UUSI

Oletko aivan varma, että pelaa?

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Oletko aivan varma, että pelaa?

Pelaa tai suojelee itseään koska ei ota puheeksi tai kerro.

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Onko hänellä realistinen mahdollisuus kertoa tai onko teillä ollut kunnolla mahdollisuutta keskustella? Entä jos olette molemmat vain varautuneita.

• Anonyymi00066
        UUSI

Sinä pelaat pelejäsi täällä ja saat kaikki sekaisin päästä täällä

• Anonyymi00069
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Ehkä ei ota puheeksi ja kerro jotain sen takia ettei ole pelaillut tai tehnyt mitä väität tehneen.
        Tai koska ei edes tiedä kenelle.
        Ei kukaan kerro kaikkea jollekin joka ei ole siinä vierellä oikeassa elämässä.

-syytetty tuollaisestakin syyttä-

• Anonyymi00078
        UUSI
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Sinä pelaat pelejäsi täällä ja saat kaikki sekaisin päästä täällä

Ei olut sinulle

• Anonyymi00053
      UUSI

Tietty henkilö on kyllä sitä ollut kauan stalkanneena!

• Anonyymi00054
      UUSI

En tietääkseni. Jos hän niin on kokenut, hän on ilmeisesti täällä tulkinnut virheellisesti jotain negatiivisia kirjoituksia minun kirjoittamiksi. Olen omasta mielestäni ollut kohdatessamme aina oma itseni. Jos hän sen kokee *ittupäisyytenä, niin sitten toki. Minä olen ainakin viimeisimmät kohtaamiset kokenut hyvin positiivisena. On ollut ilo nähdä hänet, lyhyestikin.
      Mn

• Anonyymi00059
      UUSI

Olen *ittupää ainoastaan heille, jotka ovat minua kohtaan kyseisiä värkkejä.

Edeltävään osioon kuuluvat mm. he, jotka kuvittelevat tietävänsä puolestani, mikä olisi minulle hyväksi tai olettavat opintotehtävien olevan henkilökohtaisiin toiveisiini ja preferensseihini perustuvia. Myös kontekstisokeus ja tapaus- sekä tilannekohtaisuuden ymmärtämättä jättäminen aiheuttaa minulle närästystä niin henkisesti, kuin toisinaan jopa fyysisesti.

• Anonyymi00060
        UUSI

Mitä alaa opiskelet?

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Mitä alaa opiskelet?

En kerro palstalla, mutta suht yleisluontoista tutkintoa, jossa urasuuntaus riippuu pitkälti siitä, kuinka koostaa opinnot. Harkitsen tosin koulutusohjelman vaihdon hakemista, mutta se ei ole vielä ajankohtaista.

• Anonyymi00070
      UUSI

En tiedä mokaamisesta, mutta, sen tiedän että Suomen armeija rakastaa yli kaiken pippeliä, ja, mitä isompi ja kookkaampi pippeli, sen parempi N

• Anonyymi00071
        UUSI

Montakos teitä on siellä hihittelemässä? Mä nään mistä osoitteesta viestit tulee ja laitan opettajalle viestiä kohta 😉

• Anonyymi00072
      UUSI

Fakta on se että ette tiedä onko mies vai nainen ja haukutte massana jotain hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hön hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hän hön hän hän hän hän hän hän

• Anonyymi00074
      UUSI

Olen ollut, monestikin.
      Ei se syy, tai ne syyt kuitenkaan kaikille kuulu.
      Hänen kanssaan haluaisin selvittää kaiken.
      -naiselta miehelle

• Anonyymi00079
        UUSI

Mikset selvitä

• Anonyymi00076
      UUSI

Miksi olisin ollu mä kiristän pinnan kerralla maximiin seuraavat vastaa seurauksista kun suututtavat

• Anonyymi00077
      UUSI

Ja mä pidän sen kireällä ainoa tapa venyttää menee poikki vaan jos löysää välillä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      91
      1617
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      119
      1482
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      72
      1317
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1232
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      1050
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      991
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      968
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      21
      940
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      828
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      763
    Aihe