Minulle tuli hetki sitten troijalainen koneelle ja ja Norman virustarkastusohjelma pisti sen tiedoston karanteeniin. No, valitsin sen siitä samantien ja painoin poista. Tiedosto katsoi listalta, mutta tarkoittaako se poistaminen sitä, että tiedosto poistuu koko koneelta ja virus on poissa vai sitä, että tiedosto poistettiin vain karanteenilistalta ja on yhä koneella? Laitoin virustarkastusohjelman skannaamaan konetta ja se ilmoittaa nyt, että ainakin 3 epäilyttävää tiedostioa on löytynyt ja skannaus siis jatkuu vielä. Ja toiseksi, poistaako Norman itse virukset vai miten se viruksien poisto toimii käytännössä? Ja mikä se karanteeni oikeastaan on, miten se toimii ja tekee yms?
Normanin karanteenista...
Help!
3
360
Vastaukset
- Help!
Ja siis se virustarkastusohjelman tarkempi nimi on ilmeisesti joku Norman Security Suite.
- Help!
Viruksentorjuntaohjelma tarkasti koneeni ja ilmoitti, ettei tartuntoja ole. Tarkoittaako tämä, että pääsen näin helposti eroon troijalaisesta vai pystyisikökö troijalainen vaikuttamaan skannaukseen jotenkin, ettei se ilmoitisi troijalaista löytyneeksi vaikka se todellisuudessa olisi siellä?
- kara-antenni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452499
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541639Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331613Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461334- 661328
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131160Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2541102- 156966
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek21886