Mulla olisi satoja tosi vanhoja ( 50-60 vuotta ) heinäseipäitä tappeineen. Ovat olleet ladon suojassa. Uusia saa n 2 euroa kappale, mutta mitä kehtaisi vanhoista, ajanpatinoimista ja hyväkuntoisista seipäistä pyytää?
Wanhoja heinäseipäitä
21
10093
Vastaukset
- seipäät
Ei kai kovinkaan paljoa kipaleelta. Minä sain ilmatteex
- Ziizus
..näyttäs olevan 1,5-4 e mitä äkkiä netistä löysin :)
- maajussille akka
Ziizus kirjoitti:
..näyttäs olevan 1,5-4 e mitä äkkiä netistä löysin :)
Voihan niistä periaatteessa pyytää ihan mitä vain.Eri asia on se maksaako kukaan jotain älytöntä hintaa.
- 8+12
Miksi et käytä niitä itse? Tee vaikka koristeaitaa tonttisi ympäri.
- Ziizus
Kyllä mä niistä oon tehny ja teen kaikenlaista, aita tosin puuttuu vielä :) niitä on niin paljon, että joku askartelija/rakentaja myös saattas olla kiinnostunu niistä
- vittu mikä
kysymys. ei mitään. saa kai noita kun veistää lepän sellaseks, kuin haluaa. ja vielä vanhoja. jaksaa ihmetyttää noi jutut. heitä pengerrykseen. ei ne mitään historiallisia harvinaisuuksia ole. kerää marjoja, jos oot rahaa vailla.
- Ziizus
Jos ei saa mitään ni miksi päivällä möin 20 hintaan 2,5 e kappale? Mut kiitoksia positiivisesta asenteestaasi! :D Ja marjoja lähden poimimaan toki, en siksi että olisin rahan puutteessa vaan koska niitä on talvella mukava napostella :)
- surullista
Varsinkin kun heinäseipäät tehtiin kuusesta. Vaan mitäpä tuollaiset täällä palstoilla kiroilevat juipit tietäisivät ukkiensa ajoista.
- m...
"kysymys. ei mitään. saa kai noita kun veistää lepän sellaseks, kuin haluaa. ja vielä vanhoja. jaksaa ihmetyttää noi jutut. heitä pengerrykseen. ei ne mitään historiallisia harvinaisuuksia ole. kerää marjoja, jos oot rahaa vailla."
Niin, alas veistää.. Epäilen ettet onnistu..
Niin ja keskihinta pyörii jossain 4e kappaleelta - heinä-seiväs
vanhoissa heinäseipäissä on AJAN PATINAA joka tekee niistä arvokkaita !
- nääs täältä
Onkos tämä jokin vanhan tavaran kauppa?
- heinä-seiväs
..aloittaja kysyi hintaa, ei kauputellut seipäitä täällä!
- blöy
heinä-seiväs kirjoitti:
..aloittaja kysyi hintaa, ei kauputellut seipäitä täällä!
voi herranjestas, ANTEEKSI nyt tuhannesti, my bad...
- 26
Voihan täällä sitäkin myydä...mitäs se putelle kuuluu.
- Anonyymi
Kyllä vanhoista heinäseipäistä voi tehdä mitä vain. Esim pihalle voi tehdä koristeaidanteen, tai
laittaa linnuille ruokapaikan, tai kiinnittää lyhde seipäiden varaan. Ajan patinoimat seipäät näyttävät pihalla muutoinkin kauniilta, kun ovat kauniin harmaita. Olisin kiinnostunut hankkimaan ajan patinoimia seipäitä, kuinka kaukana nämä seipäät mahtavat olla? Me asumme Oulun alueella.
- Mävaaa
Minä sain tilalta/ kesämökilta, joka myytiin.
Siellä oli vanha lato, josta sai itse hakea ilmatteex.
Kannattaa surffailla lopetettavien tilojen sivuilta. - -w-
Mistä saisin seipäitä. Olisin kiinnostunut. ??
- Anonyymi
Kyllä heinäseipäistä voi tehdä mitä vaan! Ne kun ovat ajan patinoimia, kauniita aidanteena ja voi tehdä kukille muutamasta kärjestään yhteenliitetystä seipäästä kukka-amppelille kauniin tuen, jossa amppeli voi riippua. Se on kysynnän ja tarjonnan suhde, mitä voi pyytää kappaleelta. Itse maksoin 2 € / seiväs, kun halusin kukille amppelitelineen. Aidannettakin olisin tahtonut, mutta en osannut sitä rakentaa omin käsin.
- Anonyymi
Kyllä nuo vanhat heinäseipäät ovat kuumaa tavaraa. Meidän pellolta varkaat veivät isän veistämät heinäseipäät ilmaiseksi. Ja asialla oli ystäviksi luultuja henkilöitä. Lisäksi purkivat vanhan ladon, ja veivät vielä ladon hirret mennessään. Siis varkaaksi paljastuivat parhaat ystävät! Mutta eivät kuulu enää ystäväpiirin. Oli se niin järkyttävä tapahtuma, ettei voi heihin enää luottaa. Onneksi on muitakin ystäviä, joihin voi luottaa missä asiassa tahansa.
- Anonyymi
Kuinka paljon sinulla olisi niitä heinäseipäitä? Ovatko ne harmaaksi patinoituneita?
Olisin kyllä kiinnostunut, mutta ei ole autoa käytössä tällä hetkellä. Me asumme Oulussa. Pitää vielä keskustella puolison kanssa, ja peräkärrykin hommata. Millaista hintaa ajattelit? - Anonyymi
Missä sulla on näitä. Opiskelija tarvis 6kpl miten ne sais kangasalle. Nimimerkillä Tikat
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483