Onko keinoja ohittaa ajonestolaite Cliossa? Ei satu olemaan yhtään avainta, mutta löysin johdot valmiiksi, jotka yhdistämällä auto lähtee kyllä käyntiin, mutta se ajonestolaite estää käynnistys puuhat. Sain rattilukonkin poistettua, joten ei muita harmia ole kuin ajonestolaite. Miten sen pystyy ohittamaan??
Ajoneston poisto
8
1719
Vastaukset
- Kavereiltasi
Eikös niissä rikollispiireissä, missä ilmeisesti liikut, ole kaveria, joka on erikoistunut autovarkauksiin.
Suom24-palstan säännöt kieltää ohjeiden antanisen siihen, miten auto varastetaan.- RehellinenReiska
Ei ole kyse mistään rikollispiireistä. Hukkasin vain avaimet ja siksi on ongelma auton kanssa.
En ole ollut kertaakaan vankilassa, joten olen rehellinen kaveri. - Homma..
RehellinenReiska kirjoitti:
Ei ole kyse mistään rikollispiireistä. Hukkasin vain avaimet ja siksi on ongelma auton kanssa.
En ole ollut kertaakaan vankilassa, joten olen rehellinen kaveri.Jos kerran olet rehellisellä asialla, niin ota yhtyttä auton maahantuojaan. He kyllä hommaavat sinulle uuden avaimen, kunhan ovat tarkistaneet, että olet rehellisillä asioilla liikkeellä.
- rehellinenreiska
Homma.. kirjoitti:
Jos kerran olet rehellisellä asialla, niin ota yhtyttä auton maahantuojaan. He kyllä hommaavat sinulle uuden avaimen, kunhan ovat tarkistaneet, että olet rehellisillä asioilla liikkeellä.
Tottakai ole rehellisellä asialla, mutta pystyykö avainta teettämään ilman mitään ylimääräisiä kyselyitä. ?
En millään jaksaisi vastailla mihinkään tyhmiin kysymyksiin, vaan haluan että auto kulkee. - MJ
rehellinenreiska kirjoitti:
Tottakai ole rehellisellä asialla, mutta pystyykö avainta teettämään ilman mitään ylimääräisiä kyselyitä. ?
En millään jaksaisi vastailla mihinkään tyhmiin kysymyksiin, vaan haluan että auto kulkee.Et viitsisi vastata tyhmiin kysymyksiin. Niinkuin esimerkiksi että "näytäs auton ja omat paperisi". Täytyy sanoa että tähänastiset kirjoittelusi eivät ole kovin vakuuttavia, mahtaako autosi olla edes rekisterissä ja katsastettu? Yksi katsastusvaatimus on toimiva rattilukko joten kärrysi on sakkokunnossa, jos olet nuijinut lukon jollain konstilla mäsäksi. Ajattelitkos katsastuksessakin selvitä ilman tyhmiä kysymyksiä ja antaa katsastajalle käteen johdonpätkät? Sinänsä outoa että joku yrittää kovasti rikkoa autoa ettei "tarvitsisi vastata tyhmiin kysymyksiin" . Varkaat tekee sellaista kyllä, mutta sinähän olet "rehellisellä asialla"?
- Rehellinen Reiska
MJ kirjoitti:
Et viitsisi vastata tyhmiin kysymyksiin. Niinkuin esimerkiksi että "näytäs auton ja omat paperisi". Täytyy sanoa että tähänastiset kirjoittelusi eivät ole kovin vakuuttavia, mahtaako autosi olla edes rekisterissä ja katsastettu? Yksi katsastusvaatimus on toimiva rattilukko joten kärrysi on sakkokunnossa, jos olet nuijinut lukon jollain konstilla mäsäksi. Ajattelitkos katsastuksessakin selvitä ilman tyhmiä kysymyksiä ja antaa katsastajalle käteen johdonpätkät? Sinänsä outoa että joku yrittää kovasti rikkoa autoa ettei "tarvitsisi vastata tyhmiin kysymyksiin" . Varkaat tekee sellaista kyllä, mutta sinähän olet "rehellisellä asialla"?
Paperit on mutta niissä on vahingossa tulleet väärät nimet. Siksi en saa autoa nimiini, vaikka se on mun!
- MJ
Rehellinen Reiska kirjoitti:
Paperit on mutta niissä on vahingossa tulleet väärät nimet. Siksi en saa autoa nimiini, vaikka se on mun!
[quote] Paperit on mutta niissä on vahingossa tulleet väärät nimet. Siksi en saa autoa nimiini, vaikka se on mun! [/quote]
No eihän tossa sitten mitään ongelmaa olekaan. Menet vaan paperiesi kanssa lähimmälle katsastusasemalle ja kerrot että papereihin on vahingossa tullut väärät nimet. Kerrot että "auto on mun", niin totta kai ne rehellistä ihmistä uskoo! - lioioi
Rehellinen Reiska kirjoitti:
tyypillinen mustalainen,tyhmä ku saapas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851