Moi,
mistä mahtaisi netistä löytyä sivustoja, joista löytyy loma-asuntoja Toscanasta? Ajattelin tsekata, että miten paljon halvemmaksi tulee lentojen&loma-asunnon varaaminen erikseen vrt. matkatoimiston pakettihintaan?
Loma-asuntoja Toscanasta
8
1579
Vastaukset
- Croce
http://www.homelidays.com/
lennot, talo ja auto alle 2000 viikko neljältä hengeltä. En edes katsonut mitä pakettihinnat maksavat kun itse varaamalla voi enemmän vaikutaa miten ja missä lomansa viettää. - Suosittelen
olemme vuokranneet loma-asunnon Interhomen kautta, suosittelen.
- toskanafani
Tästä on monella tosi hyviä kokemuksia: www.to-tuscany.com
Hyvät kuvat asunnoista sivuilla, toisin kuin esim. interhomella.- tollero1
hyväksi todettu: homelidays.com, in-italy.se, abritel.fr, ownersdirect.com. Näitä on kokeiltu ympäri Italiaa (tänäkesänä mm Liguria ja Piemonte) ja toimivat kaikki hyvin. Esim Toscanasta, Cecinasta meren rannalta saatiin 10 hengen talo 650€/vko muutama vuosi sitten. Hinnat on tietty vähän nousseet mutta meille ihan ehdoton vaihtoehto. Ei ole mökeltäviä turisteja viereisessä huoneessa..... Tänä kesänä lennot 2 taloa / 2 vkoa kolmelle maksoi yhteensä 1600 e.
- Kohti kevättä
Hei, esim. www.onhotels.comin kautta voi etsiä edullisia hotelleja. Mehän olemme menossa kylpyläkaupunkiin nimeltä Montecatini Terme, joten etsi sieltä. Niin minäkin olen toiminut kaverini suhteen. 549eur ei todellakaan ole mikään edullinen hinta näin lyhyelle matkalle.
- lyytik
Ravintola- ja majoitusvinkkejä otetaan ilolla vastaan seudulta! Viinitilalla olis mahtava käydä myös (yöpyäkin, tai tällaisella maatilalla). GRAZIE mille! Parin yön majoituksia. Jatkamme Liguriasta Parmaan - Bolognaan.
- heikki:n
useasti Toscanassa matkanneena suosittelen hyväksi havaittua suomalaista RENTAVISTA:a, joilla paljon taloja Toscanassa. Esim. tänä kesänä oltiin Camaioressa lähellä rantaa. www.rentavista.fi/toscana.htm
- muu888ttto
Kokemuksia oman kiinteistön hankkimisesta esim. Toscanasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882