Murhaajien ihailijanaiset

Nainen -83

Mitä ihmeen mielenterveyspotilaita nämä murhaajien ihailijanaiset on? Mistä johtuu että murhista tuomitut saa eniten ihailijapostia naisilta? Itse kirjoittelen muutamien vankin kanssa, mutten koskaan voisi kirjoittaa murhaajan kanssa, saatika rakastua, mennä naimisiin ja hankkiutua raskaaksi! Huh huh! Sääliksi käy niitä naisia ja heidän lapsiaan... Täytyy kyllä olla pahasti päässä vikaa...

34

3011

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipee tussu

ne ei ole heti pillua vailla, kun ei niillä seiso se katka.

• marieeee

Luuletko olevas jotenki parempi kun et kirjottele henkirikoksesta istuvien kanssa? Entä kirjotteletko muita välivaltarikoksia tehneille? Samaa mieltä olen siinä, että jos joku kirjottaa ihmiselle ihan vaan sen takia että istuu taposta/murhasta, niin sillon on päässä aika paljonkin vikaa. Minun mieheni istuu henkirikoksesta, MUTTA meidän juttumme alkoi paljon ennen rikosta ja tuomiota. Näin ollen en laske itseäni mukaan näihin mielenvikaisiin ihailijoihin..

• Oikeaa tietoa

Etkö ole kuullut, että mielenterveyspotilaita eivät ole he, jotka kirjoittavat rakkauskirjeitä murhaajille, vaan he, jotka kirjoittavat rekisteröimättöminä keskustelupalstoille ja moittivat murhaajia.

• Pera..
        Oikeaa tietoa kirjoitti:

Etkö ole kuullut, että mielenterveyspotilaita eivät ole he, jotka kirjoittavat rakkauskirjeitä murhaajille, vaan he, jotka kirjoittavat rekisteröimättöminä keskustelupalstoille ja moittivat murhaajia.

Että murhaajien päätä piätisi vain silitellä. Kuolemtuomiolle ne kaikki joutaisi laittaa

• marieeee
        Pera.. kirjoitti:

Että murhaajien päätä piätisi vain silitellä. Kuolemtuomiolle ne kaikki joutaisi laittaa

Pera, suosittelen muuttamaan maahan, jossa tämä kuolemantuomio on käytössä! siellä voit vaikka sitten hakeutua tällaiseksi "teloittajaksi" joka näitä kuolemantuomioita toteuttaa, kivaa eikös juu :)) Täällä on turha vinkua, että miten on niin väärin ku Suomessa ei oo käytössä kt, olen aika varma ettei tule koskaan olemaankaan. Ja miksi puhutte vain murhaajista? Tappajat ja surmaajat, joita myös henkirikoksen tekijöiksi kutsutaan, lienevät samaa kastia..

• Nainen -83
        marieeee kirjoitti:

Pera, suosittelen muuttamaan maahan, jossa tämä kuolemantuomio on käytössä! siellä voit vaikka sitten hakeutua tällaiseksi "teloittajaksi" joka näitä kuolemantuomioita toteuttaa, kivaa eikös juu :)) Täällä on turha vinkua, että miten on niin väärin ku Suomessa ei oo käytössä kt, olen aika varma ettei tule koskaan olemaankaan. Ja miksi puhutte vain murhaajista? Tappajat ja surmaajat, joita myös henkirikoksen tekijöiksi kutsutaan, lienevät samaa kastia..

Tarkoitin nimenomaan sitä murhaajien ihailua, eli kun monet naiset kirjoittelee vartavasten murhaajille. Itse kirjoittelen myös henkirikoksen tekijöille, mutten millekään murhamiehille, enkä todellakaan seksuaalirikollisille! Sitä en ymmärrä, miksi jotkut naiset kirjoittelee nimenomaan ihailijapostia murhaajille..

Tiedän vaan eräänkin tapauksen kun nainen kirjoitti murhaajalle vankilaan, vähän ajan päästä menivät naimisiin, saivat lapsen, mies pääsi lomille ja käynnistyi kunnon tappelu, nainen sai pelätä henkensä puolesta. No naisen onneksi silloin paikalle sattui joku ulkopuolinen joka menetti henkensä. Nainen kirjoittelee edelleen uskollisesti miehelleen... Ja kyllähän se on ihan yleisesti tiedossa että murhaajat saa eniten postia...

• .Ritsari.Ruuna.
        Nainen -83 kirjoitti:

Tarkoitin nimenomaan sitä murhaajien ihailua, eli kun monet naiset kirjoittelee vartavasten murhaajille. Itse kirjoittelen myös henkirikoksen tekijöille, mutten millekään murhamiehille, enkä todellakaan seksuaalirikollisille! Sitä en ymmärrä, miksi jotkut naiset kirjoittelee nimenomaan ihailijapostia murhaajille..

Tiedän vaan eräänkin tapauksen kun nainen kirjoitti murhaajalle vankilaan, vähän ajan päästä menivät naimisiin, saivat lapsen, mies pääsi lomille ja käynnistyi kunnon tappelu, nainen sai pelätä henkensä puolesta. No naisen onneksi silloin paikalle sattui joku ulkopuolinen joka menetti henkensä. Nainen kirjoittelee edelleen uskollisesti miehelleen... Ja kyllähän se on ihan yleisesti tiedossa että murhaajat saa eniten postia...

itse nainen -83. Ihmeen pirteä olet aivoiltasi 83-vuotiaaksi. Oletko kirjoitellut vankiloihin koko ikäsi?

• Mirja.
        .Ritsari.Ruuna. kirjoitti:

itse nainen -83. Ihmeen pirteä olet aivoiltasi 83-vuotiaaksi. Oletko kirjoitellut vankiloihin koko ikäsi?

Jo 60 vuotias, vaikka näytänkin nuoremmalta. Todellisuudessa olen 43. Sitä pysyy pirteänä kun elämäntavat ovat ok. En silti ole kirjoitellut vankiloihin koko ikääni. Opin kirjoittamaan vasta 6 vuotiaana. Siis joku vuosi jäi pois laskuista. Minihame on kova sana vankien keskuudessa. Asun nykyisin Lahdessa, mutta muuttaakkin tartteis. En ymmärrä mitä venkulat näkee minussa..

• Siut tuntee, F.
        Mirja. kirjoitti:

Jo 60 vuotias, vaikka näytänkin nuoremmalta. Todellisuudessa olen 43. Sitä pysyy pirteänä kun elämäntavat ovat ok. En silti ole kirjoitellut vankiloihin koko ikääni. Opin kirjoittamaan vasta 6 vuotiaana. Siis joku vuosi jäi pois laskuista. Minihame on kova sana vankien keskuudessa. Asun nykyisin Lahdessa, mutta muuttaakkin tartteis. En ymmärrä mitä venkulat näkee minussa..

hörhöytynyt ruuna, että erehtyy sinunlaiseen noin 40 vuotiaaseen kuusikymppiseltä näyttävään espoolais naiseen f joka on laitostunut hörhö riippuvuus suhteissaan. En ymärrä mitä sää oot sinne lahteen menny puleeraamaan? vai mitä f eli feikki-kin.

• Nainen -83

En tiedä luuletko olevasi vitsikäs, vai oletko helvetin tyhmä, varmaankin molempia! -83 viittaa syntymävuoteeni, eli 1983 olen syntynyt.

En ole kirjoitellut vankiloihin koko ikääni. Silloin tällöin muutaman vuoden ajan. Valitettavasti en voi sinulle sinne Niuvalle kirjoittaa, vaikka se varmaan sinua piristäisi. :)

Marieeee taisi olla ainoa asiallinen kirjoittaja...

• Nainen -83

Vaan niitä jotka ihailee noita murhaajia, rakastuu niihin (en tiedä onko se oikeaa rakkautta vai jotain sairautta), menee naimisiin, tekee lapsia, saa pelätä henkensä puolesta (jos osaavat pelätä)... Teidän tapaukseen en ota kantaa, kun en tunne, mutta en usko että sinä kuulut noihin murhaajien ihailijoihin. :)

• .Ritsari.Ruuna.
        Nainen -83 kirjoitti:

En tiedä luuletko olevasi vitsikäs, vai oletko helvetin tyhmä, varmaankin molempia! -83 viittaa syntymävuoteeni, eli 1983 olen syntynyt.

En ole kirjoitellut vankiloihin koko ikääni. Silloin tällöin muutaman vuoden ajan. Valitettavasti en voi sinulle sinne Niuvalle kirjoittaa, vaikka se varmaan sinua piristäisi. :)

Marieeee taisi olla ainoa asiallinen kirjoittaja...

olevani hyvinkin vitsikäs ja huumorintajuinen.
        Kun tänne palstalle kirjoittaa, saa varautua
        kaikenlaiseen. Minäkin yritin mallata samalla
        kaavalla kuin nuo muutamat hörhöt käyttäytyy.
        Niuvaan on vielä matkaa ja hörhöksikään en ole
        tullut.
        Jatka vaan kirjoittelua linnakkeisiin. Kyllähän ne
        käsisäätöiset kirjeet varmastikin piristää vankeja,
        koska eivät pääse kirjoittelemaan sähköisesti. Toista
        se on meillä, vapaudessa olevilla, kaikki on valmiina
        nenän edessä, sen kuin naputtelee.
        Kun itse kirjoitan kirjeen tai kortin jollekin, kirjoitan
        sen perinteisesti käsin, kirjepaperille, kuivomustekynällä.

Sellainen posti on aitoa. Lämmin henkistä. Aina.

• Pera..
        marieeee kirjoitti:

Sama asia. Ihan turhaan eritellään tappo ja murha. Kumpikin on yhtä dillen ihmisen teko

• Flunssa aalto
        Pera.. kirjoitti:

Sama asia. Ihan turhaan eritellään tappo ja murha. Kumpikin on yhtä dillen ihmisen teko

Nuha lähtee nussimalla. Ainakin minulta lähti. Oli syys flunssa tulossa. Nyt jo ohitse. C vitamiinit kannattaa ottaa.. Ei ehtinyt edes flunssa asteelle.

http://www.youtube.com/watch?v=DH3iFgM-PB0

• marieeee
        Nainen -83 kirjoitti:

Niin minä tuon asian ymmärsinkin, piti vain varmistaa.. Mutta tuota en ymmärrä, että miten erottelet murhan tehneet muista henkirikoksen tekijöistä? Edelleenkää ne tappo ja murha ei toisistaan kovin paljoa eroa tuolla ajattelutavalla, kun kuitenki muille henkirikoksen tehneille oot kirjotellu. Niin tai näin, mä en kirjottele murhaajalle vaan omalle miehelleni, ja se riittää mulle.

• Anonyymi

Huomasitko miten kompastuit omaan nokkeluuteesi?
        Tuskin huomasit.

• Anonyymi
        Nainen -83 kirjoitti:

Tämä, että vangeille täysin tuntemattomat tänä päivänä vankiloihin laittaisivat postia, ei pidä paikkaansa ainakaan Suomessa. Varmaankin aiemmin hieman enemmän, mutta vaikka olen asiasta keskustellut useiden tunnettuja henkirikoksia tehneiden kanssa, ei niitä kirjeitä sinne mitenkään merkittävässä määrin tule. Useimmille ei lainkaan.

Tässä ketjussa pidän hieman ongelmallisena sitä, kuinka yleistät murhaajat joksikin samaksi yhtenäiseksi porukaksi. Kuitenkin aivan ammattilaistenkin toimesta on tunnustettu, että murhan ja tapon raja on häilyvä rikosoikeudellisesti. Lisäksi henkirikoksen elämässään tehneet eivät mitenkään väistämättä eroa ihmisistä, jotka eivät tällaista tekoa ole tehneet. Media haluaa ylläpitää käsitystä jostain erikoislaatuisesta ihmisryhmästä, mutta tämä ei varsinaisesti vastaa todellisuutta.

Kiinnostus murhaajiin on tunnustettu seikka, jollainen joillain henkilöillä - usein naisilla - on. Ei tämä välttämättä johda yhteydenottoihin. Jos johtaakin, tulee muistaa, että nämäkään ihmiset eivät ole yhtenäinen ryhmä. Joku saattaa päätyä suhteeseenkin henkirikoksen tehneen kanssa. Kuitenkin mainittakoon, etteivät nämä ole väistämättä kovinkaan suuressa vaarassa. Esimerkiksi elinkautisesta vapautuneiden uusintarikollisuus Suomessahan on selkeästi matalampi kuin vangeilla yleensä. Jos siis vangin kanssa aikoo olla tekemisissä, kannattaa valita yksilö, joka ei sinne vankilaan palaisi ja murhasta tuomitut eivät ole niitä, jotka eniten vankilaan palaavat.

• Sabrina Moukantine

Kuin murhaajien ihailijanaiset. Ei tunnu itsesuojeluvaisto paljon pelaavan. Ja vaatii matalaa äö tasoa että murhaajat kiihottavat

• -

Entäs jos ei tiedä miehen olevan murhaaja? Onko se silloinkin epänormaalia? Pitäisikö miehestä vaistota, että kaikki ei ole kohdallaan?

• mmm.
        - kirjoitti:

Entäs jos ei tiedä miehen olevan murhaaja? Onko se silloinkin epänormaalia? Pitäisikö miehestä vaistota, että kaikki ei ole kohdallaan?

Et mitään menettäisi,kuin vanhan taustan ja harvoin on nimike murha.

• Sabrina Moukantine
        - kirjoitti:

jotka miehen murhaajamenneisyydestä tietoisena juuri sen takia pitävät häneen yhteyttä. Ei naisista joiden miehet ovat tulevia murhaajia.

• Sabrina Moukantine
        Sabrina Moukantine kirjoitti:

jotka miehen murhaajamenneisyydestä tietoisena juuri sen takia pitävät häneen yhteyttä. Ei naisista joiden miehet ovat tulevia murhaajia.

esim parisuhdeväkivalta. Väkivaltaisuus humalassa yms. Kyllä fiksu ihminen hoksaa lähteä pois tällaisen miehen luota

• Kiltti rosmomies.
        Sabrina Moukantine kirjoitti:

esim parisuhdeväkivalta. Väkivaltaisuus humalassa yms. Kyllä fiksu ihminen hoksaa lähteä pois tällaisen miehen luota

Vankiloissa olen ollut 14 vuotta. Kertaakaan en ole nostanut sormeanikaan naisia ja lapsia kohtaan. Siinä mielessä olen todella luotettava venkula. Mutta minulla vaan ei olekaan väkivaltarikoksia, pelkkiä leikkimökki murtoja enkä ole koskaan varastanut lasten leluja, siinä kohden on meinannut itku tulla kun olen ajatellut, mitähän lapso parka miettii jos rosmo setä vie sen lelut?

• HääH?!
        Kiltti rosmomies. kirjoitti:

Vankiloissa olen ollut 14 vuotta. Kertaakaan en ole nostanut sormeanikaan naisia ja lapsia kohtaan. Siinä mielessä olen todella luotettava venkula. Mutta minulla vaan ei olekaan väkivaltarikoksia, pelkkiä leikkimökki murtoja enkä ole koskaan varastanut lasten leluja, siinä kohden on meinannut itku tulla kun olen ajatellut, mitähän lapso parka miettii jos rosmo setä vie sen lelut?

Leikkimökkimurtoja?

• Anonyymi

Jep,älykkyysosamäärä.

• silmänhimo

Mitäs ne sellaiset miehet on, jotka sotivat naisen takia taikka menevät Helsinkiläiseen Don´t tell mama -ravintolaan, jossa seksuaalivähemmistö sanoo seuralaiselleni narikassa; "Mikäs` mies sä täällä oot`, kun naisen kanssa".

• paskajalka

murhaajat ehdottomasti pressaksi. niiltä löytyy järkeä, niin, kuin idi aminilta aikoinaan. lahjakkaita ihmisiä, väärinymmärrettyjä. kyl kirves heilus tässäkin maassa. kekkonen rules 110 vee.

• Birgitan Vaimo

Itse olen nainen ja olen tulisesti rakastunut Kärsämäen kaksoissurmasta vuonna 2002 tuomittuun, ja tänä vuonna Sodankylän Juhannussurmasta elinkautiseen vankeuteen tuomittuun Bricilla Marjatta Elizabeth Grönfors-Stenrothiin (ent. Birgitta Lindberg-Schwartz) En pysty ajattelemaan ketään muuta kuin häntä. Mustalaiskuningattareni

• Anonyymi

Onkohan mustalaisella jäänyt kirjain pois,ku on nimenmuutosta hakenut. Bricilla,varmasti jääny s-kirjain pois lukutaidon puutteen vuoksi.

• Nevah

Aloittaja: kyseessä on ikivanha ilmiö.

Itse olen nainen enkä voisi kuvitellakaan mitään suhdetta murhaajan kanssa.

• Niinpäniin

Aloittaja:

Niin, sitä sopii ihmetellä. Sanoihan se Late Johansson tuossa joku vuosi sitten telkussa dokkarin lopussa jotain että "hyvännäköset naiset voi kirjotella" tms., ja nyt Tiilenpäät-ohjelmassa puhui vaimostaan, eli siellä on joku murhamiehistä viehättynyt nainen saanut mitä on halunnut.

• Sisäinen kauneus

Mistä tiedät, että se oli murhaajista viehättynyt nainen? Ehkä hän vain on uskossa ja halusi uskovaisen puolison, jotta aviksessa ei tulisi ongelmia erilaisten maailmankatsomusten tähden.

• Rxu_

Käsitin, että puhui ex-muijastaan jonka kanssa sillä meni jo kertaalleen lusikat jakoon. Nyt sitten ilmeisesti ottanut takaisin ja menneet vallan naimisiin. En muista tarkkaa ilmausta mitä sanoi siinä yo-juhlassaan, että ensimmäistä kertaa saa vaimolta kukkia vaikka X määrä on vuosia takana tms...

• Jos ei veikkaa, ei..
        Rxu_ kirjoitti:

Käsitin, että puhui ex-muijastaan jonka kanssa sillä meni jo kertaalleen lusikat jakoon. Nyt sitten ilmeisesti ottanut takaisin ja menneet vallan naimisiin. En muista tarkkaa ilmausta mitä sanoi siinä yo-juhlassaan, että ensimmäistä kertaa saa vaimolta kukkia vaikka X määrä on vuosia takana tms...

No jos tässä nyt arvailemaan ruvetaan, niin jos se ois nyt se sama "ex-muija" niin eiköhän ne ois voineet siviilissä aikoinaan toisilleen kukkia antaa? "Uus" muija sen sijaan ei oo Riksuun oikein voinut ruusuja kantaa näiden X vuoden aikana...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      292
      6526
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2039
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1247
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1153
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1126
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      52
      1025
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1011
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe