ei ole sairaus. näin sanoo mr molopää kaikkitietävä.
Huono itsetunto
4
567
Vastaukset
- :)
siitä tiedosta
- se on varma, se
itsetuntoa ei paranneta ainakaan näillä palstoilla roikkumalla.
- bergstar
Olen usein maassa kaikesta...olen sinkku minua on kiusattu ja kotona stressaan ja koulussa ja töissä...on liikkaa päällekäin ja alkaa masentaa..sillo ei missään mee hyvin...mutta täss on hyvii vinkkeih miten voit piristää itseäsi.....muutamaa olen kokeillut ja huomasin eron!
1. Shopaille
2. Pyydä ystäväsi kylään viettäkää kavereiden kaa iltaa
3. Kohenna itsetuntoasi ulkonnäöksi perusteella( isommat huulet , finnitön nassu , kapeammat reidet tai isommat tissit) hyvä paikka tehä tämmöstä on THE LOOK Aabrahaminkadulla helsingissä , toimipiteitä myös Tampereella ,Lappeenrannassa ja Tallinnassa.
4.Lääkkein (en susittele)
5. Puhumalla joko ystävälle tai psykiatrille.
6. Syö hyvin ja liiku säännöllisesti. Personaltreineri Ritta Randström tavoitettavissa helsingin THELOOKISSA!
7. Leikkauta hiukset ja tee kapaus tai meikkaa itsesi nätiksi. THE LOOKISSA kaikki onnistuu!
8. Lähde matkalle ja pidä vaapaata töistä
9. Älä piiloudu tule näkyviin oli miten tahansa
10.Opi arvostamaan itseäsi ja älä anna pelkkien puheiden lannistaa...sulje pahat mielestäsi ja ajattele positiivisesti..pelkkä ajatuskin voi auttaa!! MUISTA ITSEKKIN OLLA YSTÄVÄLLINEN JA ARVOSTAA MUITA!
Jos seuraat näistä opastuksista muutamia voin taata sinulle mukavamman tulevaisuuden itsesi että ympärillä olevillesi..tee itsellesi kunnon muodonmuutos!- karjaalainen
varokaa tuota kampaajaa hän on kotoisin karjaalta ja sillä on täysi kusettajan maine niinkuin hänen miehellään tai no jos haluaa pilata hiuksensa..... heitä pidetään täällä karjaalla karjaan simpsoneina... olleet mukana wincapitassa ja ties missä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897