ei ole sairaus. näin sanoo mr molopää kaikkitietävä.
Huono itsetunto
4
556
Vastaukset
- :)
siitä tiedosta
- se on varma, se
itsetuntoa ei paranneta ainakaan näillä palstoilla roikkumalla.
- bergstar
Olen usein maassa kaikesta...olen sinkku minua on kiusattu ja kotona stressaan ja koulussa ja töissä...on liikkaa päällekäin ja alkaa masentaa..sillo ei missään mee hyvin...mutta täss on hyvii vinkkeih miten voit piristää itseäsi.....muutamaa olen kokeillut ja huomasin eron!
1. Shopaille
2. Pyydä ystäväsi kylään viettäkää kavereiden kaa iltaa
3. Kohenna itsetuntoasi ulkonnäöksi perusteella( isommat huulet , finnitön nassu , kapeammat reidet tai isommat tissit) hyvä paikka tehä tämmöstä on THE LOOK Aabrahaminkadulla helsingissä , toimipiteitä myös Tampereella ,Lappeenrannassa ja Tallinnassa.
4.Lääkkein (en susittele)
5. Puhumalla joko ystävälle tai psykiatrille.
6. Syö hyvin ja liiku säännöllisesti. Personaltreineri Ritta Randström tavoitettavissa helsingin THELOOKISSA!
7. Leikkauta hiukset ja tee kapaus tai meikkaa itsesi nätiksi. THE LOOKISSA kaikki onnistuu!
8. Lähde matkalle ja pidä vaapaata töistä
9. Älä piiloudu tule näkyviin oli miten tahansa
10.Opi arvostamaan itseäsi ja älä anna pelkkien puheiden lannistaa...sulje pahat mielestäsi ja ajattele positiivisesti..pelkkä ajatuskin voi auttaa!! MUISTA ITSEKKIN OLLA YSTÄVÄLLINEN JA ARVOSTAA MUITA!
Jos seuraat näistä opastuksista muutamia voin taata sinulle mukavamman tulevaisuuden itsesi että ympärillä olevillesi..tee itsellesi kunnon muodonmuutos!- karjaalainen
varokaa tuota kampaajaa hän on kotoisin karjaalta ja sillä on täysi kusettajan maine niinkuin hänen miehellään tai no jos haluaa pilata hiuksensa..... heitä pidetään täällä karjaalla karjaan simpsoneina... olleet mukana wincapitassa ja ties missä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000555906924h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?112277Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1791416Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191119- 71920
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41847Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57782En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37692Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75622