ei ole sairaus. näin sanoo mr molopää kaikkitietävä.
Huono itsetunto
4
552
Vastaukset
- :)
siitä tiedosta
- se on varma, se
itsetuntoa ei paranneta ainakaan näillä palstoilla roikkumalla.
- bergstar
Olen usein maassa kaikesta...olen sinkku minua on kiusattu ja kotona stressaan ja koulussa ja töissä...on liikkaa päällekäin ja alkaa masentaa..sillo ei missään mee hyvin...mutta täss on hyvii vinkkeih miten voit piristää itseäsi.....muutamaa olen kokeillut ja huomasin eron!
1. Shopaille
2. Pyydä ystäväsi kylään viettäkää kavereiden kaa iltaa
3. Kohenna itsetuntoasi ulkonnäöksi perusteella( isommat huulet , finnitön nassu , kapeammat reidet tai isommat tissit) hyvä paikka tehä tämmöstä on THE LOOK Aabrahaminkadulla helsingissä , toimipiteitä myös Tampereella ,Lappeenrannassa ja Tallinnassa.
4.Lääkkein (en susittele)
5. Puhumalla joko ystävälle tai psykiatrille.
6. Syö hyvin ja liiku säännöllisesti. Personaltreineri Ritta Randström tavoitettavissa helsingin THELOOKISSA!
7. Leikkauta hiukset ja tee kapaus tai meikkaa itsesi nätiksi. THE LOOKISSA kaikki onnistuu!
8. Lähde matkalle ja pidä vaapaata töistä
9. Älä piiloudu tule näkyviin oli miten tahansa
10.Opi arvostamaan itseäsi ja älä anna pelkkien puheiden lannistaa...sulje pahat mielestäsi ja ajattele positiivisesti..pelkkä ajatuskin voi auttaa!! MUISTA ITSEKKIN OLLA YSTÄVÄLLINEN JA ARVOSTAA MUITA!
Jos seuraat näistä opastuksista muutamia voin taata sinulle mukavamman tulevaisuuden itsesi että ympärillä olevillesi..tee itsellesi kunnon muodonmuutos!- karjaalainen
varokaa tuota kampaajaa hän on kotoisin karjaalta ja sillä on täysi kusettajan maine niinkuin hänen miehellään tai no jos haluaa pilata hiuksensa..... heitä pidetään täällä karjaalla karjaan simpsoneina... olleet mukana wincapitassa ja ties missä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418