Huono itsetunto

,,,,,,,,,,,,,,

ei ole sairaus. näin sanoo mr molopää kaikkitietävä.

4

580

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

siitä tiedosta

• se on varma, se

itsetuntoa ei paranneta ainakaan näillä palstoilla roikkumalla.

• bergstar

Olen usein maassa kaikesta...olen sinkku minua on kiusattu ja kotona stressaan ja koulussa ja töissä...on liikkaa päällekäin ja alkaa masentaa..sillo ei missään mee hyvin...mutta täss on hyvii vinkkeih miten voit piristää itseäsi.....muutamaa olen kokeillut ja huomasin eron!
      1. Shopaille
      2. Pyydä ystäväsi kylään viettäkää kavereiden kaa iltaa
      3. Kohenna itsetuntoasi ulkonnäöksi perusteella( isommat huulet , finnitön nassu , kapeammat reidet tai isommat tissit) hyvä paikka tehä tämmöstä on THE LOOK Aabrahaminkadulla helsingissä , toimipiteitä myös Tampereella ,Lappeenrannassa ja Tallinnassa.
      4.Lääkkein (en susittele)
      5. Puhumalla joko ystävälle tai psykiatrille.
      6. Syö hyvin ja liiku säännöllisesti. Personaltreineri Ritta Randström tavoitettavissa helsingin THELOOKISSA!
      7. Leikkauta hiukset ja tee kapaus tai meikkaa itsesi nätiksi. THE LOOKISSA kaikki onnistuu!
      8. Lähde matkalle ja pidä vaapaata töistä

9. Älä piiloudu tule näkyviin oli miten tahansa
      10.Opi arvostamaan itseäsi ja älä anna pelkkien puheiden lannistaa...sulje pahat mielestäsi ja ajattele positiivisesti..pelkkä ajatuskin voi auttaa!! MUISTA ITSEKKIN OLLA YSTÄVÄLLINEN JA ARVOSTAA MUITA!
      Jos seuraat näistä opastuksista muutamia voin taata sinulle mukavamman tulevaisuuden itsesi että ympärillä olevillesi..tee itsellesi kunnon muodonmuutos!

• karjaalainen

varokaa tuota kampaajaa hän on kotoisin karjaalta ja sillä on täysi kusettajan maine niinkuin hänen miehellään tai no jos haluaa pilata hiuksensa..... heitä pidetään täällä karjaalla karjaan simpsoneina... olleet mukana wincapitassa ja ties missä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3652
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      46
      3003
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      78
      2507
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2358
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2321
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2297
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2197
    8. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2188
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2183
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2040
    Aihe