Samos

ich bin

Ihastuin Samoksen, mutta ajattelen täällä, että onko se liiankin hiljainen paikka. Majoitus jossain paikassa 1,5-3 km. keskustaan. Olisin menossa äkkilähtöllä, joten en tidä minne sattuun:) ja en vuokra autoa, niin tuskimpa joka päivä jaksaa kävellä 6km. varsinkin kun on 32.
Käykö aika pitkäksi, jos yksin matkusta. Olisiko Rhodos parempi näin syyskuun alussa ja yksin matkustavalle. Rantaloma kaipaan, mutta ei kovin syrjästä paikka kuitenkin.
Olisin kiitollinen jos saisin vastauksia.

6

888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kreikkafanix

Samoksella olet menossa? Siellä on useita kohteita Pythagorion, Samos, Kokkari.vai Votsalakia? Tuossa ehä vilkkaimmasta hiljaisimpaan. Kaikki erilaisia.

• ich bin

Äkkilähtön ja määrittelemätön majotus. Sellentakia nyt hiukkan mietityttä, koska en tiedä minne mut määrätään:) Rannalla haluan olla ja ihan nauttia vaan lomasta ja katsoa maisemia. Olen ollut kerran Rhodoksen kaupunkissa ja siellä menii ihan mukavasti. Aamulla aamiaisen jälkeen kaupunkiin kävelemään, sitten rannalle ja illalla syömään, tai taas ihan shoppailemaan vaan. En kaipaa mitään erikoista, mutta mukava kun on myös jotain tekemista ja ihmisiä ympärillä.
        Samos viehätti ja hinta on ok. Kreikka kuitenkin kallis maa ja tyhmä maksaa liika:)
        Mutta edelleen kaikki neuvot ja kokemukset tervetulleita.

• greeka

Jos sulla on enemmän tietoa Votsalakiasta niin kerro lisää.

• Kreikkafanix
        ich bin kirjoitti:

Äkkilähtön ja määrittelemätön majotus. Sellentakia nyt hiukkan mietityttä, koska en tiedä minne mut määrätään:) Rannalla haluan olla ja ihan nauttia vaan lomasta ja katsoa maisemia. Olen ollut kerran Rhodoksen kaupunkissa ja siellä menii ihan mukavasti. Aamulla aamiaisen jälkeen kaupunkiin kävelemään, sitten rannalle ja illalla syömään, tai taas ihan shoppailemaan vaan. En kaipaa mitään erikoista, mutta mukava kun on myös jotain tekemista ja ihmisiä ympärillä.
        Samos viehätti ja hinta on ok. Kreikka kuitenkin kallis maa ja tyhmä maksaa liika:)
        Mutta edelleen kaikki neuvot ja kokemukset tervetulleita.

"Määrätään" sinut minne tahansa noista, et luullakseni tule pettymään luettuani kriteerisi.
        Itse olen ollut vain Kokkarissa ja Pythagorionissa, Kokkarista enemmän kokemusta. Voisin mennä uudestaan -kumpaankin.
        Votslakiaa en näin ollen tunne, muuta kuin tiedän että se on pieni rauhallinen kylä , jonka palvelut keskittyvät oikeastaa yhden kadun varrelle. Mutta kylästä pitävät matkailijat, jotka haluavat täydellistä lepoa ja rauhaa lomallaan. Muutaman kilometrin päässä kylästä on Psili Ammos, jota sanotaan Samoksen kauneimmaksi rannaksi. Voi tehdä myös päivän retken Turkkiin, mikä on aivan lähellä. Samoin retket Patmokselle ovat suosittuja.

• ich bin
        Kreikkafanix kirjoitti:

"Määrätään" sinut minne tahansa noista, et luullakseni tule pettymään luettuani kriteerisi.
        Itse olen ollut vain Kokkarissa ja Pythagorionissa, Kokkarista enemmän kokemusta. Voisin mennä uudestaan -kumpaankin.
        Votslakiaa en näin ollen tunne, muuta kuin tiedän että se on pieni rauhallinen kylä , jonka palvelut keskittyvät oikeastaa yhden kadun varrelle. Mutta kylästä pitävät matkailijat, jotka haluavat täydellistä lepoa ja rauhaa lomallaan. Muutaman kilometrin päässä kylästä on Psili Ammos, jota sanotaan Samoksen kauneimmaksi rannaksi. Voi tehdä myös päivän retken Turkkiin, mikä on aivan lähellä. Samoin retket Patmokselle ovat suosittuja.

Kiitos sinulle Kreikkafaniks:)
        Olen lukenut palju täällä keskusteluja Kreikasta, mutta Samoksesta on todella vähän sellaista ns. konkreetista infoa.
        Samoin on se eri juttu, kun matkusta yksin ja otta äkkilähton missä hotellista ei oo tietoa, eikä paikasta.
        Nyt on vaakalaudalla edelleen Samos ja määritelty Rhodos.
        Ei oo kiva:)
        Kertokaa.

• Kreikkafanix
        ich bin kirjoitti:

Kiitos sinulle Kreikkafaniks:)
        Olen lukenut palju täällä keskusteluja Kreikasta, mutta Samoksesta on todella vähän sellaista ns. konkreetista infoa.
        Samoin on se eri juttu, kun matkusta yksin ja otta äkkilähton missä hotellista ei oo tietoa, eikä paikasta.
        Nyt on vaakalaudalla edelleen Samos ja määritelty Rhodos.
        Ei oo kiva:)
        Kertokaa.

on aarre, mutta valitettavasti sen keskustelupalsta on nyt alhaalla keskustelupalstamuutosten takia. Oli jo kesäkuussa pitkään, mutta oli tässä lyönnissä taas viime viikkoina.
        Kun se avautuu, sieltä saa hyvää kokemustieto Kreikan eri kohteista. On siellä nytkin muuta tietoa Kreikasta matkailukohteena, mutta tosiaan tuo keskustelupalsta ei toimi tällä hetkellä.
        http://www.kreikka.net/
        Sittenhän on tuommoinen kuin
        http://www.paikkaauringossa.fi/etusivu
        josta matkailija löytää myös tietoa
        sekä
        http://www.napsu.fi/matkailu/matkakohteet/eurooppa/kreikka/samos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe