Alapesu seksin jälkeen

yks hölömö....

Luin jostain, että vauvaa yrittäessä ei saisi mennä alapesulle seksin jälkeen. Kuinka kauan siinä siis pitää odotella spermat sisällä, ennen kuin voi pestä? Onko sillä oikeasti merkitystä? Jotenkin oon aina ajatellut, että kun niitä siittiöitä on kuitenkin miljoonia, niin ei niistä mitenkään voi läheskään kaikki huuhtoutua ulos käsisuihkun avulla... Vai voiko?

33

17010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MKIJ

      Kuulin ystävältäni saman vinkin, kun aloimme yrittämään lasta. Otin asian vakavasti; menin yhdynnän jälkeen sohvalle makoilemaan vartiksi ja nostin vielä jalatkin selkänojan päälle. Heti tulin raskaaksi! Vaikea sanoa, että onnistuiko ekalla vai kolmannella kerralla, mutta hämmästyin kuinka nopeasti tulin raskaaksi. Itse tapaan tehdä alapääpesut sen verra perusteellisesti, ettei mitään pitäisi jäädä. Suosittelen kaikille lasta yrittäville em. kikkaa!

      • kisupisu

        Joo, mäkin oon kuulut tuota samaa ja kyllä kait siinä jotain perää on. Mulla vaan tulee yhdynnän jälkeen yleesä kamala pissahätä. Eipä ole paljon auttanut sekään, että pyrin käymään pissalla ennen ennen pupuilua, sillä tuo miehen liikehdintä sisällä saa aikaan pissaärsytyksen ja pelkään, että suurin osa kallisarvoisesta spermasta taitaakin valua ulos pisulla ollessa.
        Pissalla käynnin jälkeen, en kyllä suihkuttele, vaan ainoastaan pyyhin paperilla ja laitan ohuen päiväsiteen pikkareihin yöksi, niin ei sitte sotke niin kamalasti.
        Olen joitain kertoja yrittänyt yhdynnän jälkeen myös tuota samaa keinoa, olla tyyny pepun alla ja jalat koholla seinällä niin pitkään, kuin tuolta pissahädältäni oon pystynyt.


      • ä30v
        kisupisu kirjoitti:

        Joo, mäkin oon kuulut tuota samaa ja kyllä kait siinä jotain perää on. Mulla vaan tulee yhdynnän jälkeen yleesä kamala pissahätä. Eipä ole paljon auttanut sekään, että pyrin käymään pissalla ennen ennen pupuilua, sillä tuo miehen liikehdintä sisällä saa aikaan pissaärsytyksen ja pelkään, että suurin osa kallisarvoisesta spermasta taitaakin valua ulos pisulla ollessa.
        Pissalla käynnin jälkeen, en kyllä suihkuttele, vaan ainoastaan pyyhin paperilla ja laitan ohuen päiväsiteen pikkareihin yöksi, niin ei sitte sotke niin kamalasti.
        Olen joitain kertoja yrittänyt yhdynnän jälkeen myös tuota samaa keinoa, olla tyyny pepun alla ja jalat koholla seinällä niin pitkään, kuin tuolta pissahädältäni oon pystynyt.

        mulla on tapana AINA seksin jälkee mennä pissalle ja sit pesulle. ja silti ooon 3 kertaa tullu raskaaksi. =)


      • Heti tehtynä haittaa
        ä30v kirjoitti:

        mulla on tapana AINA seksin jälkee mennä pissalle ja sit pesulle. ja silti ooon 3 kertaa tullu raskaaksi. =)

        vaikkei alapesu mikään ehkäisykeino tietenkään ole, mutta heti tehtynä, niin kyllähän se osaltaan heikentää raskautumisen mahdollisuutta. Muistelen jostain lukeneeni, että joillain alkukantaisten heimojen naisilla, oli tapana laittaa jonkinmoinen tulppa emättimen suulle estääkseen sperman ulosvalumista.


      • kuukuppikunta
        Heti tehtynä haittaa kirjoitti:

        vaikkei alapesu mikään ehkäisykeino tietenkään ole, mutta heti tehtynä, niin kyllähän se osaltaan heikentää raskautumisen mahdollisuutta. Muistelen jostain lukeneeni, että joillain alkukantaisten heimojen naisilla, oli tapana laittaa jonkinmoinen tulppa emättimen suulle estääkseen sperman ulosvalumista.

        Mitäs jos laittaisi kuukupin tulpaksi? =)


      • -Tuula
        kuukuppikunta kirjoitti:

        Mitäs jos laittaisi kuukupin tulpaksi? =)

        ei kun tamppoonia vaan tulpaksi :)


      • pinkku-84
        -Tuula kirjoitti:

        ei kun tamppoonia vaan tulpaksi :)

        Itse kuulin taas saman että jalat ylös, mutta 30minuutiksi.
        no sitä tehtiin eilen illalla sitten niin, jessus että miehellä oli hauskaa. Laitoin vielä tyynyjä selän alle ja pyyhkeen päälle ettei miestä naurattais niin paljoa. Samoin sanottiin ettei saa sitten mennä pesulle jalat ristiin vielä ja nukkumaan. Pissahätäkin oli kova, mutta pidättelin ja nukahdin. Aamulla oli kyllä tosi likanen olo =) Piti melkeen juosta suihkuun.
        Meillä nyt vuosi yritystä ja tämä on toinen kerta kun kokeilen tätä kikkaa. Neuvola/lääkäri aika on jo otettu jatkotutkimuksia varten.

        Takana yksi keskenmeno n.4½v sitten (vahinko raskaus)


      • mammamma
        pinkku-84 kirjoitti:

        Itse kuulin taas saman että jalat ylös, mutta 30minuutiksi.
        no sitä tehtiin eilen illalla sitten niin, jessus että miehellä oli hauskaa. Laitoin vielä tyynyjä selän alle ja pyyhkeen päälle ettei miestä naurattais niin paljoa. Samoin sanottiin ettei saa sitten mennä pesulle jalat ristiin vielä ja nukkumaan. Pissahätäkin oli kova, mutta pidättelin ja nukahdin. Aamulla oli kyllä tosi likanen olo =) Piti melkeen juosta suihkuun.
        Meillä nyt vuosi yritystä ja tämä on toinen kerta kun kokeilen tätä kikkaa. Neuvola/lääkäri aika on jo otettu jatkotutkimuksia varten.

        Takana yksi keskenmeno n.4½v sitten (vahinko raskaus)

        Eihän se pesulla käynti estä sitä raskaaksi tuloa, koska siittiöitähän on valtava määrä ja eihän ne kaikki sieltä heti pois tule.:) itse kyllä käyn melko pian aina seksin jälkeen pesulla ja 3kpl meilläkin lapsia jo..:)


      • 3
        mammamma kirjoitti:

        Eihän se pesulla käynti estä sitä raskaaksi tuloa, koska siittiöitähän on valtava määrä ja eihän ne kaikki sieltä heti pois tule.:) itse kyllä käyn melko pian aina seksin jälkeen pesulla ja 3kpl meilläkin lapsia jo..:)

        Tiesittekö, että siittiöillä kestää noin puolituntia uiskennella ihan sinne munatorven päätyyn saakka. Eli jos haluaa seksin jälkeen pötkötellä jalat kohti kattoa niin ainakin sen puoli tuntia pitäis köllötellä.

        Itse tosin uskon, että ne jotka sinne asti meinaa päästä pääsevät kyllä vaikka sitä olis mitenpäin tahansa.


      • TaJe
        3 kirjoitti:

        Tiesittekö, että siittiöillä kestää noin puolituntia uiskennella ihan sinne munatorven päätyyn saakka. Eli jos haluaa seksin jälkeen pötkötellä jalat kohti kattoa niin ainakin sen puoli tuntia pitäis köllötellä.

        Itse tosin uskon, että ne jotka sinne asti meinaa päästä pääsevät kyllä vaikka sitä olis mitenpäin tahansa.

        Olen miettinyt tota samaa. Yli 1,5 vuotta jo laska koitettu ja aina olen mennyt pesulle rakastelun päätteeksi. Joskus löhöillyt jonkun vartin jalat kattoon päin, mutta viimeistään sitten perusteellisen pesun tehny.

        Nyt kuitenkin viime oviksen aikaan päätin, etten pese. Paperil vain vähän pyyhkäsi ja huomasin miten pitkään sieltä emättimestä vielä spermaa valui pikkuhousuun. Eli varmasti jotain perää siinä, ettei heti menisikään pesulle.

        Nyt ekaa kertaa menkat reilusti myöhässä. Vielä en testiä ole kuitenkaan uskaltanut tehdä, kun muuten täysin normaali olo. Ei edes rinnat arat, vaikka monet tutut sanoneet, että eka varma merkki. Ja moni myös kertonut, että kyllä sen sitten vaan "aistii" ja huomaa tietynlaisesta olosta milloin on tärpännyt. Lakuriakin olen jo katsastanut, että rv6 olis nyt menos, jos raskaan sattuisinkin olemaan. Nyt vaan jännään varmaan elokuun yli asti, ennen tuskin uskallan tehdä testiä.


      • ansu85
        pinkku-84 kirjoitti:

        Itse kuulin taas saman että jalat ylös, mutta 30minuutiksi.
        no sitä tehtiin eilen illalla sitten niin, jessus että miehellä oli hauskaa. Laitoin vielä tyynyjä selän alle ja pyyhkeen päälle ettei miestä naurattais niin paljoa. Samoin sanottiin ettei saa sitten mennä pesulle jalat ristiin vielä ja nukkumaan. Pissahätäkin oli kova, mutta pidättelin ja nukahdin. Aamulla oli kyllä tosi likanen olo =) Piti melkeen juosta suihkuun.
        Meillä nyt vuosi yritystä ja tämä on toinen kerta kun kokeilen tätä kikkaa. Neuvola/lääkäri aika on jo otettu jatkotutkimuksia varten.

        Takana yksi keskenmeno n.4½v sitten (vahinko raskaus)

        Joo, ihan sama juttu meiän miehellä. Mikä siinä asennossa nyt on niin naurettavaa? Mä olen kanssa nyt tämän kieron aikana alkanut käyttää tätä jalat seinälle kikkaa, enkä ole myöskään käynyt pesulla ennekuin aamulla, vaikka pissahädän kanssa saakyllä joskus pinnistellä.
        Musta tuo keino kyllä vaikuttaa aika järkevälle, sillä aamulla kun lähtee liikkeelle, niin kyllähän sitä spermaa lorahtaa pikkareihin aika reilusti, mitä ei todellakaan tapahdu, jos käyn heti pupuilun jälkeen pesemässä paikat.
        Hih! Onhan se olo aamulla pikkuisen nihkee, mut mitäpä sitä ei vauvakuumeinen nainen tekis raskautumisensa eteen=D.


      • pinkku-84
        ansu85 kirjoitti:

        Joo, ihan sama juttu meiän miehellä. Mikä siinä asennossa nyt on niin naurettavaa? Mä olen kanssa nyt tämän kieron aikana alkanut käyttää tätä jalat seinälle kikkaa, enkä ole myöskään käynyt pesulla ennekuin aamulla, vaikka pissahädän kanssa saakyllä joskus pinnistellä.
        Musta tuo keino kyllä vaikuttaa aika järkevälle, sillä aamulla kun lähtee liikkeelle, niin kyllähän sitä spermaa lorahtaa pikkareihin aika reilusti, mitä ei todellakaan tapahdu, jos käyn heti pupuilun jälkeen pesemässä paikat.
        Hih! Onhan se olo aamulla pikkuisen nihkee, mut mitäpä sitä ei vauvakuumeinen nainen tekis raskautumisensa eteen=D.

        Nyt viime kerralla kun olin se 30min jalat ylhäällä ja sit nukkumaan jalatristissä, tuli seuraavana päivänä isännän spermat oli pikkuhousuissa....tosin inhottava tunne.
        Eikä meillä sitten kuitenkaan tärpänny. Seuraavaksi kokeillaan pikkasen kauemmin jalat pystyssä.


      • *Låtta*
        pinkku-84 kirjoitti:

        Nyt viime kerralla kun olin se 30min jalat ylhäällä ja sit nukkumaan jalatristissä, tuli seuraavana päivänä isännän spermat oli pikkuhousuissa....tosin inhottava tunne.
        Eikä meillä sitten kuitenkaan tärpänny. Seuraavaksi kokeillaan pikkasen kauemmin jalat pystyssä.

        Ei ole merkitystä jalkojen ylhäälläpitämisellä, tai sillä, että menee "likaisena" nukkumaan. Siittiöt kulkevat todella nopeasti kohtuun kohdunkaulan liman avulla, en nyt muista tarkemmin, mutta ihan muutamassa minuutissa ovat jo turvallisella puolella. Siittiöt kuolevat hyvin nopeasti emättimessä, koska se on liian hapan ympäristö niille. Mutta jos haluaa, voi jäädä makoilemaan vaikka 10-15 minuutiksi ennen pesua niin saa mielenrauhan. Lääkäri sanoi jalkojen ylhäälläpitämisen olevan tiukassa istuva urbaani legenda. Ei stressiä siis! :)


      • ansu85
        *Låtta* kirjoitti:

        Ei ole merkitystä jalkojen ylhäälläpitämisellä, tai sillä, että menee "likaisena" nukkumaan. Siittiöt kulkevat todella nopeasti kohtuun kohdunkaulan liman avulla, en nyt muista tarkemmin, mutta ihan muutamassa minuutissa ovat jo turvallisella puolella. Siittiöt kuolevat hyvin nopeasti emättimessä, koska se on liian hapan ympäristö niille. Mutta jos haluaa, voi jäädä makoilemaan vaikka 10-15 minuutiksi ennen pesua niin saa mielenrauhan. Lääkäri sanoi jalkojen ylhäälläpitämisen olevan tiukassa istuva urbaani legenda. Ei stressiä siis! :)

        Näähän on aina niitä juttuja, jotka tuntuu jakavan lääkärikunnassakin mielipiteitä.
        Mulle nimenomaan iäkkäämpi kokenut gynegologi mainitsi näistä "vanhan kansan nikseistä" ja sanoi. Että vaikka nuorempi lääkärikunta tyrmää hyvin usein ne, niin ei ne silti täysin tuulesta temmattuja ole, ja etteikö niitäkin kannattais kokeilla.
        Hän sanoi myös, että naisen oikea-aikainen orgasmi yhdynnän aikana auttaa kaikkein parhaiten pikku siimahäntiä selviämään munasolun luokse:)
        Musta tuokin vaikuttaa hyvin loogiselta. Olettekos toiset kuulleet tästä?


      • *Låtta*
        ansu85 kirjoitti:

        Näähän on aina niitä juttuja, jotka tuntuu jakavan lääkärikunnassakin mielipiteitä.
        Mulle nimenomaan iäkkäämpi kokenut gynegologi mainitsi näistä "vanhan kansan nikseistä" ja sanoi. Että vaikka nuorempi lääkärikunta tyrmää hyvin usein ne, niin ei ne silti täysin tuulesta temmattuja ole, ja etteikö niitäkin kannattais kokeilla.
        Hän sanoi myös, että naisen oikea-aikainen orgasmi yhdynnän aikana auttaa kaikkein parhaiten pikku siimahäntiä selviämään munasolun luokse:)
        Musta tuokin vaikuttaa hyvin loogiselta. Olettekos toiset kuulleet tästä?

        Kyllä on kuultu tuokin ja itseasiassa samalta lääkäriltä. Orgasmi auttaa ne siittiöt jotenkin eteenpäin muistaakseni ja oliko siinä jopa jokin ph-juttukin. Ei ollenkaan muutenkaan huono "keino". :)


      • pinkku-84
        *Låtta* kirjoitti:

        Kyllä on kuultu tuokin ja itseasiassa samalta lääkäriltä. Orgasmi auttaa ne siittiöt jotenkin eteenpäin muistaakseni ja oliko siinä jopa jokin ph-juttukin. Ei ollenkaan muutenkaan huono "keino". :)

        jaahas, siinä se vissiin meikäläisen syy miksi ei oo tärpänny. En meinaan pahemmin kerkee saamaa orkkuja kun isäntä on jo valmis.... =/


      • 3+16
        pinkku-84 kirjoitti:

        jaahas, siinä se vissiin meikäläisen syy miksi ei oo tärpänny. En meinaan pahemmin kerkee saamaa orkkuja kun isäntä on jo valmis.... =/

        Räpellä itsellesi orkku sillä aikaa kun mies käy peseytymässä :)


      • pinkku-84
        3+16 kirjoitti:

        Räpellä itsellesi orkku sillä aikaa kun mies käy peseytymässä :)

        *naur* valitettavasti sen joudun joskus tekemäänkin :D


      • ansu85
        pinkku-84 kirjoitti:

        jaahas, siinä se vissiin meikäläisen syy miksi ei oo tärpänny. En meinaan pahemmin kerkee saamaa orkkuja kun isäntä on jo valmis.... =/

        Hih. Sinäpäs sen sanoit, jotenkin tutulta tuntuu. Taitaa monella meistä naisista olla isännän kanssa vähän sama juttu. Ei sitte auttanut ainakaan tässä kierrossa mullakaan tuo jalkojen ylös nostaminen ja pesulla käynti vasta aamulla. Menkat alkoi lauantai aamuna, nyyh:(
        Täytyy varmaan alkaa kokeilla seuraavaksi tuota joka paivä pupuilua tään kierron ovisten kahtapuolta. Nyt ollaan oltu lähinnä vaan silloin, kun on tehnyt mieli, eli joku kolmisen kertaa viikossa. Mites teillä?


      • pinkku-84
        ansu85 kirjoitti:

        Hih. Sinäpäs sen sanoit, jotenkin tutulta tuntuu. Taitaa monella meistä naisista olla isännän kanssa vähän sama juttu. Ei sitte auttanut ainakaan tässä kierrossa mullakaan tuo jalkojen ylös nostaminen ja pesulla käynti vasta aamulla. Menkat alkoi lauantai aamuna, nyyh:(
        Täytyy varmaan alkaa kokeilla seuraavaksi tuota joka paivä pupuilua tään kierron ovisten kahtapuolta. Nyt ollaan oltu lähinnä vaan silloin, kun on tehnyt mieli, eli joku kolmisen kertaa viikossa. Mites teillä?

        Tulin juuri lapsettomuusneuvolasta ja minua kehotettiin edelleen käyttämään sitä ovistikkua (vaikka kipujakin silloin on) ja että seksiä pitää harrastaa muulloinkin kuin oviksen aikana, MUTTA ei joka päivä koska siittiöt heikentyy...eli nekin tarvii paussia. suositeltiin n.3 kertaa viikossa :D mulla alkaa testit torstaina, otetaan verinäyteet ja kilpisrauhasnäyte.


      • ansu85
        pinkku-84 kirjoitti:

        Tulin juuri lapsettomuusneuvolasta ja minua kehotettiin edelleen käyttämään sitä ovistikkua (vaikka kipujakin silloin on) ja että seksiä pitää harrastaa muulloinkin kuin oviksen aikana, MUTTA ei joka päivä koska siittiöt heikentyy...eli nekin tarvii paussia. suositeltiin n.3 kertaa viikossa :D mulla alkaa testit torstaina, otetaan verinäyteet ja kilpisrauhasnäyte.

        Siis ihan totta, ettei tuo joka päivä oiskaan niin hyvä keino, kuin mitä jotkut väittää?
        No mehän ollaankin sitte aivan tietämättä pupuiltu tuo suositeltavat kolmisen kertaa viikossa... Tosin ne kerrat on tainneet painottua enempi tuonne loppuviikolle.
        Onks teillä muilla samaoin, et viikolla ei useinkaan jaksa, kun meilläkin työvuorot menee usein ristiin, niin toisella on väsy, eikä sitä sitte raatsi herättää.
        Kerrothan sitte miten siellä neuvolassa menee. Toivotaan et kaikki ois kunnossa.


      • pinkku-84
        ansu85 kirjoitti:

        Siis ihan totta, ettei tuo joka päivä oiskaan niin hyvä keino, kuin mitä jotkut väittää?
        No mehän ollaankin sitte aivan tietämättä pupuiltu tuo suositeltavat kolmisen kertaa viikossa... Tosin ne kerrat on tainneet painottua enempi tuonne loppuviikolle.
        Onks teillä muilla samaoin, et viikolla ei useinkaan jaksa, kun meilläkin työvuorot menee usein ristiin, niin toisella on väsy, eikä sitä sitte raatsi herättää.
        Kerrothan sitte miten siellä neuvolassa menee. Toivotaan et kaikki ois kunnossa.

        Meillä mies on kolmivuoro työssä eli tämäkin viikko on 14-22 eli kotona joskus 22.30 siihen aikaan oon jo nukkumassa tai TOSI väsyny jaksamatta tehä yhtään mitään. Itse pääsen töistä klo:17.00 ja kotona suunnilleen 17.30 ettei meilläkään kyllä yhteen mee nää ajat.


      • en pese
        pinkku-84 kirjoitti:

        Meillä mies on kolmivuoro työssä eli tämäkin viikko on 14-22 eli kotona joskus 22.30 siihen aikaan oon jo nukkumassa tai TOSI väsyny jaksamatta tehä yhtään mitään. Itse pääsen töistä klo:17.00 ja kotona suunnilleen 17.30 ettei meilläkään kyllä yhteen mee nää ajat.

        Miksi PITÄISI pestä? en ymmärrä eihän se sperma ole mitään myrkkyä kyllä se sieltä häviää itsekseen aivan kuten muukin erite


      • AikamoistaUrakointiaOli
        ansu85 kirjoitti:

        Näähän on aina niitä juttuja, jotka tuntuu jakavan lääkärikunnassakin mielipiteitä.
        Mulle nimenomaan iäkkäämpi kokenut gynegologi mainitsi näistä "vanhan kansan nikseistä" ja sanoi. Että vaikka nuorempi lääkärikunta tyrmää hyvin usein ne, niin ei ne silti täysin tuulesta temmattuja ole, ja etteikö niitäkin kannattais kokeilla.
        Hän sanoi myös, että naisen oikea-aikainen orgasmi yhdynnän aikana auttaa kaikkein parhaiten pikku siimahäntiä selviämään munasolun luokse:)
        Musta tuokin vaikuttaa hyvin loogiselta. Olettekos toiset kuulleet tästä?

        Olen myöskin kuullut saman joskus kauan aikaa sitten.
        En nyt muista tämän oikea-aikaisuuden kohtaa, että täytyykö sen alkaa hieman ennen vai hieman jälkeen siemensyöksyä, mutta kuitenkin.
        Pointtina siinä käsittääkseni on ihan se, että emättimen ja kohdun supistelut auttavat spermaa kulkemaan paremmin oikeaan suuntaan ja sitten parantavan ainakin jossain määrin raskauden mahdollisuuksia.
        Sinänsä ihan loogisen oloinen ajatus, vaikka tuntuu kyllä hieman huvittavaltakin ehkä. Siis tuo että supisteleva pimppa aiheuttaa jonkin asteisen paine-eron alapäähän, mikä imee/työntää spermat kohtuun:)
        Tuosta tahdista taas sanotaan vaikka mitä.
        Liian usein yhtyminen on huono, kun (ainakaan hyvälaatuista) spermaa ei ehdi muodostumaan tarpeeksi, jos panee vaikka esimerkiksi päivittäin.
        Mutta taas liian pitkät välitkään ei ole hyvä, kun sperma ehtii heikentyä kiveksissä. Kun jotkuthan pitää aika pitkiäkin välejä seksissä lasta yrittäessä, ajatuksena vissiin, että pannessa spermaa tulisi sitten isompi määrä kuin yleensä. Eli määrä ei vissiin sitten korvaa laatua..?
        Meillä oli emännän kanssa aikamoista paukuttelua ja kokeiltiin kaikkia eri tilanteita, olla spontaaneja, että yrittäminen olisi ollut mielekästä yms.
        Se meillä oli erikoisuutena, että puuhattiin sellaisissa asennoissa, että yltin häneen niin syvälle, kuin mussa riitti mittaa. Mm. takaapäin ja niin, että rouva makasi pöydällä ja mä sitten seisaaltani laittelin tavaraa vaihtoon.
        Ajatuksena oli ihan se, että saisi ne spermat aina mahdollisimman liki kohdunsuuta, jolloin siittiöillä olisi mahdollisimman lyhyt uintimatka sinne pelipaikalle. Tiedä sitten, oliko siinä mitään taikaa, mutta reilu 3kk siinä paukuteltiin menolle aina tilaisuuden tullen ja sitten napsahti.
        Oli vielä sinänsä huvittava juttu, että tuli sitten kaksoset samantien. Mistä sitten välillä vähän vitsailtiinkin jälkeenpäin, että ei sitä tuolla yrittämisellä vähempää olisi ollutkaan suotavaa saada:)


      • Vedä-kouraan

        Tuleehan ne kaksoset lapsettomuushoidoista.


      • Anonyymi

        Sperma haisee pahalle. Nielettekö?


      • Anonyymi
        mammamma kirjoitti:

        Eihän se pesulla käynti estä sitä raskaaksi tuloa, koska siittiöitähän on valtava määrä ja eihän ne kaikki sieltä heti pois tule.:) itse kyllä käyn melko pian aina seksin jälkeen pesulla ja 3kpl meilläkin lapsia jo..:)

        Kannattaako lapsia tänne pahan maailmaan hommata kärsimään??Itsekästä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaako lapsia tänne pahan maailmaan hommata kärsimään??Itsekästä!

        Niin on. Monet on itsekkäitä:(


    • miekkonenx_

      Ja minä kun luulin, että sitä pillua ei saisi edes pestä vedellä sisäpuolelta, koska se sotkee ph järjestelmän, josta seuraa hajuja ja tulehduksia. Tässä ketjussa käy ilmi, että kaikki naiset hoonaa lähestulkoon tiskiharjalla pillunsa panon jälkeen.

      • Anonyymi

        Vittu se on.


    • Homoxdddd

      Homo haista vittu

      • Anonyymi

        Haistan mieluumin sitä toista reikää. T homo.


    • Anonyymi

      Lorahtiko kusta myös sperman seassa vittuun. Kannattaa pestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe