olemme menossa maistraatissa naimisiin,ja en missään nimessä haluaisi valkoista hääpukua.tätä hääpukuja olen miettinyt http://www.haapuvut.fi/juliapwdaa09002-p-38.html?osCsid=qq04htqn04f4npu5g73iehfn25 tohon olen tykästynyt....
miksi hääpuvun tulisi olla valkoinen?
7
1072
Vastaukset
- ei vaatimuksia
Sata vuotta sitten hääpuku oli musta. Se jäi sitten pyhäpuvuksi.
Nykyään käytetään paljon muitakin värejä kuin valkoista. Hääpukuna voi olla vaikka työpuku. Tietenkään kaikkia pukuja ei saa käyttää missä tahansa, esimerkiksi sairaanhoitajan puku säilytetään yleeänsä työpaikalla.- morsian2010
No ei sen tarvii olla munkaan mielestä. Kun katselee noita liikkeitä missä myydään morsiuspukuja ja eri valmistajien nettisivuja niin melkeinpä jokaisessa on värilliset puvut valkoisten lisäksi.
Minunkaan pukuni ei ole kokonaan valkoinen.
- msda
pakko olla valkoinen. Itse yritin pitkään muokata itsestäni, edes vähän valkoista morsianta. Mutta en ollut tyytyväinen mihinkään jossa oli vähänkään valkoista. Joten hääpukuni tulee olemaan täysin musta.
- Tylli Tiia
Yhdyn kyllä teihin muihin, ei ole valkoinen ainoa mahdollinen hääpuvun väri. kummininkin mun mielestä hääpuvun pitää olla juhlava kunnioittaakseen tapahuman tärkeyttä (eli ei nyt ihan verkkareissa) ja sellainenhan pukusi onkin, erittäin kaunis ja juhlava.
- kesämorsian 2010
... ilmeisesti hääjuhlat jatkuu isosti vielä maistraatin jälkeen?
Muuten tuommoinen on liioiteltua :)- vapaasti vaan
Miten juhlat liittyvät siihen miten morsian saa pukeutua maistraattiin? Jos kyse olisi kirkkovihkimisestä niin kukaan ei varmaan kysyisi tuollaista kysymystä. Morsian saa pukeutua juhlapäivänään juuri kuten itse haluaa, oli vihkiminen missä tahansa. Tuskin alkuperäinen mitään mökkihäitä on järjestämässä, joten puku kyllä sopii morsiamelle vaikka häät olisivatkin vähän pienimuotoisemmat.
- hupsua ajattelua
vapaasti vaan kirjoitti:
Miten juhlat liittyvät siihen miten morsian saa pukeutua maistraattiin? Jos kyse olisi kirkkovihkimisestä niin kukaan ei varmaan kysyisi tuollaista kysymystä. Morsian saa pukeutua juhlapäivänään juuri kuten itse haluaa, oli vihkiminen missä tahansa. Tuskin alkuperäinen mitään mökkihäitä on järjestämässä, joten puku kyllä sopii morsiamelle vaikka häät olisivatkin vähän pienimuotoisemmat.
Samaa mieltä. Ei maistraattivihkiminen tarkoita, että pitää pukeutua kuin olisi ruokatunnilla vihille poikkeamassa (niinkin toki saa pukeutua). Eikä puku aseta myöhemmän tilaisuuden koolle mitään ehtoja. Näillä palstoilla vouhkataan usein kyllästymiseen, että morsian saa tehdä just niin kuin haluaa. Pätee muuten maistraattimorsiameen yhtä lailla, jos yhtään kehenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428