en pysty kertomaan itsestäni missään mitään positiivista koska se tuntuu valehtelulta ja se jää vaivaamaan minua. Esim jos joku kysyy että millainen olet en pysty sanoman tilanteessa mitään positiivista vaan sanon että olen tyhmä ja tylsä ja jotain muuta.Se on kyllä totuus mutta miten muka voi sanoa itsestään mitään positiivista kun ei ole. Ja jos sanosin niin se jää vaivaamaan minua. Tämä on jäänyt vaivaamaan minua kun kaikki sanovat negatiiviseksi mutta positiivistakaan kerrottavaa ei ole.
Ei mitään positiivista
2
311
Vastaukset
- <3
joskus joidenkin on vaikea nähdä omia positiivisia puolia ja muiden on vaikea nähdä sinun positiivisia puolia jos et anna kenenkään nähdä niitä. Mutta yleensä ottaen,kaikissa on jotakin positiivistä, se voi olla jokin pienikin asia mikä tuo sen positiivisuuden esille.
Huonon itsetunnon omaavat harvemmin mitää hyvää näkevät itsessään ja joskus vaikea uskoa myöskään siihen jos joku muu sanoo sinusta positiivistä. Aikanaan senkin oppii uskomaan :) - rararararararara
Jopa persoonallisuus häiriöisissä pedofiili raiskaajissa on jotain positiivista. Ja sä tuskin olet poikkeus, kaikista mailman ihmisistä, positiivisuuden suhteen.
Heti huomaa positiiviseksi asiaksi, että et ainakaan ole tunnekylmä.
Ja toinen asia on se, että, viestistäsi voi päätellä luonnetta, ja ei varmaan mene metsään siinä, että otat muut ihmiset hyvin huomioon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233