Ihana Imatra

ihrfg

Kiitokset järjestäjille tosi miellyttävävästä viikonlopusta.

Porukkaa oli mukavasti jopa telttailualueella, vaikka ilma olikin hieman kolean puoleinen. Tuntui illallakin mukavalta kuljeskella kävelykadulla, kun lähes kaikki paikalla notkuneet ja terasseilla istuneet olivat prätkäkansaa. Ja Ago plus MV-Agusta antoi radanvarteen tarvittavat ääninäytteet. Korvatkin pysyivät tehdas-Yamahoiden jälkeen sopivasti lukossa niin ettei juhlioiden meteli häirinnyt yöunta.

Olipahan mukavaa!

5

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N-user
      • ihrfg

Kiitos vaan hyvistä kuvista.

Saitkos kuvaan myös sen Ducati Desmocedici MotoGP-pyörän?
        Kyseinen Kallionkin käyttämä nykyraaseri oli kyllä valitettava pettymys minulle: se näkyi vain parin kolmen kierroksen verran ja tuntemattomaksi jäänyt kuljettaja ( kuka?) päästeli lähes tyhjäkäynnillä konetta säästäen. Olisin halunnut kuulla miten se Desmocedici murahtaa!

• N-user
        ihrfg kirjoitti:

Kiitos vaan hyvistä kuvista.

Saitkos kuvaan myös sen Ducati Desmocedici MotoGP-pyörän?
        Kyseinen Kallionkin käyttämä nykyraaseri oli kyllä valitettava pettymys minulle: se näkyi vain parin kolmen kierroksen verran ja tuntemattomaksi jäänyt kuljettaja ( kuka?) päästeli lähes tyhjäkäynnillä konetta säästäen. Olisin halunnut kuulla miten se Desmocedici murahtaa!

Varmaan voisi kuva löytyä. Tapahtumasta on kuvia toista tuhatta;
        Päivittelen galleriaa lähiaikoina.

• Renzo Pasolini
        N-user kirjoitti:

Varmaan voisi kuva löytyä. Tapahtumasta on kuvia toista tuhatta;
        Päivittelen galleriaa lähiaikoina.

Suuret kiitokset Pekka hienoista kuvista. Imatranajot on legendaa! Ei ole Imatran voittanutta!

• Tuo 2 vihreä. Jos se oli Itävaltalaisen pyörä, niin se ajoi Nesteellä suoraan. Olin siinä passissa ja menin kysymään, mikä tuli. Kuski näytti etu pyörää. Siltä oli jarruvaijeri irronnut. Laitoin sen takaisin ja matka jatkui. Ihmeen kevyesti asennettu. Tutka oli kuulemma mitannut Agolta ja Reediltä Pietarintien suoralla 230 km/h. Imatralainen kaasutti uudella pyörällä 250km/h. Nyt pyörien todelliset äänet pääsivät vasta arvoonsa, kun nopeudet olivat korkeampia, kuin ennen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe