Tarjoamme omaa huonetta perinteisessä majatalossa aivan Kotka-Kouvola radan varressa opiskelijahintaan 25 € / yö (sisältää lakanat, kalusteet ja internetin).
Tervetuloa tutustumaan!
T: Rauhala manager
p. 05 3656061
http://sites.google.com/site/matkustajakoti/Rauhala
[email protected]
Viihtyisä huone majatalosta
2
1206
Vastaukset
- Majoitus Rauhala
Meripäivlle 28.7 - 31.7 pääsee majatalon edestä erikoisjunalla Kotkan Satamaan ja yöksi takaisin.
Myllykosken ja Kotkan sataman välillä liikennöi päivittäin kuusi junaa molempiin suuntiin. Lisäksi meripäivien aikana ajetaan ylimääräisiä junavuoroja Kouvolasta Kotkan satamaan ja Kotkan satamasta Kouvolaan. Normaalivuoroihin lisätään kalustoa tapahtuman aikana.
Lauantai-iltana Myllykoskelta lähtee Kotkaan lisäjuna ja Kotkan satamasta lähtee lisäjuna takaisin tapahtuman sulkeutuessa. Lauantain sekä sunnuntain vastaisina öinä Kotkan satamasta lähtee lisäjuna Myllykoskelle. - VR-postia
Tall Ships Races tuo upeita purjelaivoja Kotkan satamaan. Junalla pääset Kotkaan mukavasti ja ympäristöystävällisesti. Lisäsimme ekstravuoroja Meripäivien öihin, joten matkustat myös takaisin helposti junalla. https://www.vr.fi/cs/vr/fi/festarijunat-kotkan-meripaivat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60819
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688