kokemuksia kaipaan..mietin kouluttautua oppisopimuksella hammashoitajaksi. minulla ei ole minkäänlaista kokemusta hammashoitajan työstä. miten siis voiko oppisopimuksella millä todennäköisyydella päästä sitä opiskelemaan kun lähtötaso on niin sanotusti nolla! kun työnantaja joutuisi minulle palkkaakin maksaamaan. onko palkka muuten täysi vai joku prosennttiosuus valmiin hammashoitajan palkasta?
olen tällä hetkellä koulutukseltani lapsiin ja nuoriin suuntautunut lähihoitaja.
eli olisin sitten suu-ja hammashuoltoon suuntautunut lähihoitaja.
koulutus varmaan kestäisi vuoden ?,onko tietoa,ainakin koulun penkillä istuen tuo suuntautumisvaihtoehto kestäisi vuoden.
kannattaisiko paikkaa mielestänne kysellä kunnalliselta vai yksityiseltä?
jos yksityinen niin marssinko firmaan ja esitän asiani?
mihin kunnallisella puolella ottaisin yhteyttä?
kauanko prosessissa yleisesti ehkä kestää ennen kuin pääsisin aloittamaan?
ja jos olet hammashoitaja,pidätkö työstäsi? -?
auttakaaa mua:)
oppisopimus!?( hammashoitaja)
nmnm
2
1242
Vastaukset
- nirpppi
minuakin kiinnostaa tieto nyt hei oikeasti hammashoitajat jotka tätä luette niin vastatkaa!
- hh. opiskelija
Koulutus kestää vuoden, ja yksityinenhän se olisi parempi. Ja nyt harjoittelujaksojen perusteella, niin en kyllä haluaisi alaa vaihtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805619
- 1273913
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443763- 663434
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262868Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 272174
- 2042071
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?311756Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739