Hän oli tänään Kontion k-kaupassa ostoksilla samaan aikaan. Tietääkö kukaan tai onko nähnyt jossain muualla Riihimäellä. En itse muista näyttelijän nimea.
kuka näyttelijä Riihimäellä
62
2983
Vastaukset
- Öööööö
Veikko Sinisalo?
- jepjep...
Ja tämän perusteella pitäis tietää kuka kyseessä, kun ei selviä sukupuoli, ei ulkonäkö, ei ikä :D Ja täällä ei ole Kontio nimistä k-kauppaa, vaan Otso :) Tai sit Vuorinen jos keskustassa olit tai kirjauksessa. :D
- vai häh?
Eiks keskustassa oleva K-kauppa ole edelleen Kontio, ja sitten Kontiontiellä oleva on Otso....?
- 2+4
vai häh? kirjoitti:
Eiks keskustassa oleva K-kauppa ole edelleen Kontio, ja sitten Kontiontiellä oleva on Otso....?
Keskustassa oleva k-market on vuorinen, ei kontio. Uskokaa jo hyvät ihmiset, kontio on poissa ja keskuskatu 15 on K-market Vuorinen. Samoin kuten kirjauksessakin.
- Kataja...
Tietenkin Kataja.
- ...
Tai Hirviniemi :D:D:D
- KKKKKKKK KKKKKKK
... kirjoitti:
Tai Hirviniemi :D:D:D
Katajan olen useinkin nähnyt siellä, asuu melk vieressä.
- tietäväinen xyz
KKKKKKKK KKKKKKK kirjoitti:
Niin ja Risto Autio asioi myös siinä kaupassa.Onhan hänkin ollut näyttelijä. Tai sitten Tarja Markus,Pekka Autiovuori, Antti Litja. Heillä kaikilla on jonkin sortin yhteys Riksuun tai ympäristöön.
- 19, +
tietäväinen xyz kirjoitti:
Niin ja Risto Autio asioi myös siinä kaupassa.Onhan hänkin ollut näyttelijä. Tai sitten Tarja Markus,Pekka Autiovuori, Antti Litja. Heillä kaikilla on jonkin sortin yhteys Riksuun tai ympäristöön.
Miksi Autio asioisi Kontiossa? Hänhän asuu ihan muussa pitäjässä?
- ......
KKKKKKKK KKKKKKK kirjoitti:
Todista että asuu melkein vieressä, eli minkä värinen talo heillä on? Katajan peheellä.
- ......
19, + kirjoitti:
Miksi Autio asioisi Kontiossa? Hänhän asuu ihan muussa pitäjässä?
EIkä Riksussa edelleenkään ole Kontio nimistä kauppaa :D Vaan Otso.
- vaaleanpunainen talo
...... kirjoitti:
Todista että asuu melkein vieressä, eli minkä värinen talo heillä on? Katajan peheellä.
Vaaleanpunainen.
- Äääslllslllsll
...... kirjoitti:
EIkä Riksussa edelleenkään ole Kontio nimistä kauppaa :D Vaan Otso.
Ööh sipparis on
- 8+16
Äääslllslllsll kirjoitti:
Ööh sipparis on
Ei sipparissa ensinnäkään ole mitään kauppaa, mutta Kontiontiellä on Otso. Kontio on Keskuskadulla.
- ...
Olisiko ollut Clint Eastwood häneen olen muutaman kerran törmännyt siellä.
- joku muu
Ei, hänen talonsa ei ole vaaleanpunainen.
- Bonkari
Minä bongasin Piitu Uskin Cittarissa pari viikkoa sitten.
- käynyt
Kontiossa, mutta Prismassa olen nähnyt Piitu Uskin ja Esko Ahon. Piitu on oikea näyttelijä, mutta Esko rehellistä miestä näyttelevä entinen poliitikko.
- Ihailija iitu
Komea, kalju, tummasilmäinen miesnäyttelijä Riihimäellä??? Suomalaisissa sarjoissa esiintynyt "pahiksena".
Tietääkö joku nimen? - Kandolin
Ihailija iitu kirjoitti:
Komea, kalju, tummasilmäinen miesnäyttelijä Riihimäellä??? Suomalaisissa sarjoissa esiintynyt "pahiksena".
Tietääkö joku nimen?Otaksun.
- Arvailija Ari
Päivi Räsänen?
- käsi sydämellä
minkä värinen talo on Räsäsen perheellä! Muuten en usko.
- Anonyymi
käsi sydämellä kirjoitti:
minkä värinen talo on Räsäsen perheellä! Muuten en usko.
Valkoinen. Räsäsen talo on tien päässä, ettei kukaan "tirkistelijä" kovin helposti tule kyttäämään. Semmonen normitalo, ei erikoinen.
- tänään
Ihan hyviä vastauksia kaikilla, tosin voisin ajatella, että jollain vastaus meni pikkasen yli:)
Ihailija iitu on ilmeisesti nähnyt saman mutta kuka on tuo näyttelijä.- näköharha?
Lukipa tämän päivän lehdessä, että 2 hlöä oli nähnyt karhun ja pennun, vaikkei niitä ollutkaan olemassa.
- justiinssa
näköharha? kirjoitti:
Lukipa tämän päivän lehdessä, että 2 hlöä oli nähnyt karhun ja pennun, vaikkei niitä ollutkaan olemassa.
Meidän pihassa on 2 jänistä.
- ei uskota.
justiinssa kirjoitti:
Meidän pihassa on 2 jänistä.
Eihän nyt ole enää pääsiäinen.
- 19 3
ei uskota. kirjoitti:
Eihän nyt ole enää pääsiäinen.
Minkävärinen teidän talo edes on?
- cocija
Se oli Korkiakosken Svante,se on oikea riksulainen näyttelijä.
- _Pasanen
Ihme spedejä liikkuu paljon riihimäellä.
- Daboljuu Hagert
Meilläpä kävikin eilen poliisi.
- paljasjalkainen riks
KESKUSTASSA OLEVA K-KAUPPA ON K-MARKET VUORINEN, EI KONTIO. KONTIO ON POISSA, JA TILALLA OLLU NYT JO VUOSIA K-MARKET VUORINEN. TOINEN K-MARKET VUORINEN ON KIRJAUKSESSA JA KONTIOTIELLÄ ILOMÄESSÄPÄIN ON K-MARKET OTSA. JOTEN EI SIIS ENÄÄN OLE MEILLÄ KAUPPAA NIMELTÄ KONTIO!!!!!!!!!!!!!!!
- paljasjalkainen riks
OTSO JOPA :D
- kurttuotsa
Ihan sama onko Rixussa Otsa vai Niska. Mä haluaisin ainoastaan tietää, kuka se näyttelijä oli, ja minkä värisessä talossa se asuu...
- 11+11
kurttuotsa kirjoitti:
Ihan sama onko Rixussa Otsa vai Niska. Mä haluaisin ainoastaan tietää, kuka se näyttelijä oli, ja minkä värisessä talossa se asuu...
On sulla murheet :(
- ihan tosi
11+11 kirjoitti:
On sulla murheet :(
Mutku se on mulle tärkeetä.
Eiks sull oo mitään murheita? Sä olet varmaan onnellinen ihminen. Ihan kateeksi käy. - huh ja hah
ihan tosi kirjoitti:
Eiks sull oo mitään murheita? Sä olet varmaan onnellinen ihminen. Ihan kateeksi käy.Eiks teillä ole oikeeta tekemistä ollenkaan, jos täytyy tuollaisia murehtia?
- onnellinen :)
ihan tosi kirjoitti:
Eiks sull oo mitään murheita? Sä olet varmaan onnellinen ihminen. Ihan kateeksi käy.Kyllä minä olen onnellinen :)
- sullakin on aikaa
huh ja hah kirjoitti:
Eiks teillä ole oikeeta tekemistä ollenkaan, jos täytyy tuollaisia murehtia?
Juu ei oo oikeeta tekemistä. Mitä se mahtaa olla?
Muttku se asia vaivaa. Sittku sä kerrot vastaukset, mäkin olen onnellinen. Sinä se mahdat olla onnellinen ja viisas mies (=human being), oletan ja toivon. Mä nääs kunnioitan ja ihailen viisautta.
P.S. Et viitteis kysyä mun lääkityksestä. Se on kohdallaan, enkä muutenkaan ole aikonut luopua tästä mukavasta elämäntavastani. - miettiväinen.
onnellinen :) kirjoitti:
Kyllä minä olen onnellinen :)
Minkä värisessä talossa asut?
- Otsta
Kontiontiellä on K-market Otso. EI SIIS KONTIOTIELLÄ K-MARKET OTSA !
- ettei vaaleanpunaine
Otsta kirjoitti:
Minkä värinen se on?
- 10+12
Otsta kirjoitti:
Kirjotusviba tuli :D Otso siis, ei otso ja heti alemmas sen korjasinkin :)
- 10+12
10+12 kirjoitti:
Kirjotusviba tuli :D Otso siis, ei otso ja heti alemmas sen korjasinkin :)
siis otsa LOL
- pubiruusu sipparista
eli Risto Autio asioi useasti K-MARKET OTSOSSA :)
- Runkkari Runosmäestä
...taas ei kuulu milläänlailla tähän,mutta on mukava mies. Mutta asioiko ketään KONTIOSSA!!!!!!!??????!!!!!!
- kyllästynyt vastaama
Runkkari Runosmäestä kirjoitti:
...taas ei kuulu milläänlailla tähän,mutta on mukava mies. Mutta asioiko ketään KONTIOSSA!!!!!!!??????!!!!!!
No johan se on moneen kertaan sanottu että Kataja.
Joka asuu melkeen vieressä.
Jolla on vaaleenpunanen talo.
ja jolla on nyt uusi pihanurmikko. - entäs oma talosi?
kyllästynyt vastaama kirjoitti:
No johan se on moneen kertaan sanottu että Kataja.
Joka asuu melkeen vieressä.
Jolla on vaaleenpunanen talo.
ja jolla on nyt uusi pihanurmikko.Sitä katajaa katsominen
joka on kontion vieressä. - kysympähän vaan
entäs oma talosi? kirjoitti:
Sitä katajaa katsominen
joka on kontion vieressä. - Halvatun Paska
kysympähän vaan kirjoitti:
- 7+17
Halvatun Paska kirjoitti:
Olihan se Kontio keskustassa aikanaan Saarisen, mutta ei ole ollut enää aikoihin.
http://www.k-market.com/Myymalat/K-market-Vuorinen1/ - 8+2
Halvatun Paska kirjoitti:
Voi ystävä pieni kun tota kauppaa ei ole enään. Satu Saarinen muutti turenkiin ja vei kontion mennessää jo vuosia sitten. Meneppä kuulu keskuskatu 15:sta ja näet omin pikku silmin että siinä on nyt K-market Vuorinen. :)
- veetinaaa
No se oli Esa Pakarinen ettekö hölmöt tunnista.... tai jos ei Pakarinen niin Ryynäsen Veikko
- jotain rajaa
Ei kannata vastata ennen kuin saadaan varmuudella selville, minkä värisessä talossa kysyjä asuu.
- mummo99
Olisit juossut kysymään itseltään mitä siinä iniset
- asiaan!
Mummon mielipide ei todista mitään.
Emme tiedä hänen talonsa väriä. - minäkin hämmennän
asiaan! kirjoitti:
Mummon mielipide ei todista mitään.
Emme tiedä hänen talonsa väriä.Mut jos seolikin tiilitalo..hmm punaista vaiko poltettu tiili (=tumma) HMM!!
- 12 10 22
minäkin hämmennän kirjoitti:
Mut jos seolikin tiilitalo..hmm punaista vaiko poltettu tiili (=tumma) HMM!!
Ei ainakaan Kontion tykönä ole mitään taloa poltettu.
- Tokkiinssa
Kuka on hullu näyttelijä?
- Tzaijaijaa
Selvisikö tämä asia noin 9:vuodessa?
- Anonyymi
jos selviäisi nyt!!!
- Anonyymi
Kiinnostaisi erilaisten talojen värit vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356