nyt joku jos on kokemusta!Sellanen juttu et onks kellää nais puolisella ihmisellä ystävänä Turkkilaista miestä.Ja nimen omaan Suomessa asuvaa miestä.Monet on sitä mieltä että Turkkilaisen kanssa ei voi olla vain ystävä vaan he hakee seksiä ym...Onks se näin?Kiinostas kovasti tietäää.Olen käynyt Turkissa lomalla neljä kertaa ja sen touhun tiedän kyllä millast se hyvin monesti on.
Hei kertookas
5
352
Vastaukset
- vain on kokemusta
Sain Turkista ja turkkilaiselta mieheltä Suomesta sellaiset taudit, että taitaa mennä ehkä henkikin, nyt ei ole enää haluja sänkyyn, paitsi kuolemaan...!!!!!!
- miitelieassii
nyt on kysymys ystävyydestä!!!Vai voiks siitäki saada kauheita tauteja?Voi hyvän tähen...........
- tiktaktiktak
Tää kuuluu kysymyksiin sarjassamme...voiko yleinsäkään mies ja nainen olla vaan kavereita?? Ja mielestäni kyllä ja näin ainakin omalla kohdallani onkin. Mulla on yks todella hyvä miespuolinen kaveri suomalaisissa miehissä vaikka onkin varsinainen pelimies. Samalla voin sanoa omaavani muutamia turkkilaisia miespuolisia kavereita...kyllähän seksikin jossain vaiheessa juttuun tuli, mutt kun asia tehdään selväksi..no problem ;=). Siis vastaukseni "voi"
- vaikka tiejyrän
kanssa kun on vääräuskoista testitussua tarjolla.
- CiLLaL
voihan turkkilIaisen miehenkin kanssa olla ystävä. Mulla on aviomies turkkilainen, mutta ennen kuin häneen olen tutustunut olen tavannut yhden toisen miehen (ystävä vain) mitään en ole miehen kanssa tehnyt, mutta luotettavampaa ystävää on hankala löytää. On ne turkkilaisetkin ihmisiä.. Hankalaa on pitää ystävyyssuhdetta välilä kun on kulttuurieroja muiden ihmisten kommentteja. Kaikkihan on aina sitä mieltä että mies on vaan seksin perässä..
Ainiin te ihmiset kun mietitte että turkkilaiset miehet vaan haluaa seksiä.. Niin me mietitään niin. Mutta mitäs ne turkkilaiset miehet siellä turkissa ajattelee suomalaisista???
Jos haluaa keskustella ym: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882