Tällänen gallup Finkuista...
1. Lemppari jäsenesi?
2. Lemppari kappale?
3. Huonoin kappale?
4. Oletko käynyt keikoilla?
5. Jos olet, kummasta pidät enemmän, "levymusiikista" vai "livemusiikista"?
6. Miten tutustuit bändiin?
7. Kenellä Finkuista on mielestäsi paras lauluääni?
Niin ja haukkujat voi samantien painua muualle täältä. Jos ei huvita vastata niin ei tarvi, mutta ei tarvi tulla tänne valittamaan :)
Finlanders
80
1816
Vastaukset
- Tauno Peltonen fani
Se rumpali
kodin kynttilät
hiljaa vain ollaan
en
olivat aikoinaa matin ja tepon taustabändissä keikalla kotkassa
siellä esiintyi myös Marion
rumpalilla Juu eli voisin laittaa myös omat vastaukseni tänne, ihan huvin vuoksi :)
1. Kari ja Arska!
2. Niitä on monia!
3. On niitä muutama, esim. Kerran ainoastaan, Melankolia... on niitä muutama muukin. Niin ja Oikeesti. Aluks kyllä tykkäsin siitä mutta nyt se on jo ihan liian ylisoitettu. Sitä ei enää kestä.
4. Olen käyny joo.
5. Jotkut biisit on parempia livenä ja jotkut parempia levyllä. Mutta suurinosa kyllä varmaan livenä parempia :)
6. Itseasias en oikeestaan edes tiiä/muista :D Kai jotenkin kuulin vaan jotain biisejä ja aloin tykkäämään tai jotain. En kyllä yhtään muista :D
7. Karilla on ihanin lauluääni! Ja Arskalla kans ihana! Ei muissakaan mitään vikaa oo mutta jotenki vaan tykkään eniten Karin ja Arskan äänistä :)- laulunopettaja..
kaikilla on ns. vahvat äänet.en tykkää kimisijöistä.
1 arska ja se vanhempi kaveri joka soittaa rumpuja
- Ainako vaan samaa
Aina samaa Finkut, Finkut. Jatkaakaa ihmeessä jo aloitettuihin Finkkujen viesteishin. Miksi melkein samasta asiasta pitää tehdä aina uusis aloitus!
- huoh!
Näkyy niissä toisissakin Finkkukeskusteluissa olevan valittajia. Mihinkään ei näköjään saisi kirjoittaa Finkuista mitäään.
- ei ikinä finkkuja!
Todellakin voisi "finkkujen/vinkujien" fanit pysytellä muutamassa aloituksessa tai perustakaa niille oma palsta. Kyllästyttää tosiaankin tuo iänikuinen Finkutfinkutfinkut........
Ja kysymykseen: kaikki yhtä surkeita vinkujia ja biisit tuota iänkaikkista imelää mössöä.
Ja "tutustuin" bändiin Iskelmäradion pakkosyöttönä kunnes lopetin kanavan kuuntelun mm. tuosta syystä.
Keikoille en menisi vaikka mulle maksettaisiin.
Kaikilla jäsenillä on samanlainen imelä ja nariseva ääni.
Mitä tulee tuohon haukkujien häätämiseen niin ei kuule ihan riitä että sä kiellät sen. ei ikinä finkkuja! kirjoitti:
Todellakin voisi "finkkujen/vinkujien" fanit pysytellä muutamassa aloituksessa tai perustakaa niille oma palsta. Kyllästyttää tosiaankin tuo iänikuinen Finkutfinkutfinkut........
Ja kysymykseen: kaikki yhtä surkeita vinkujia ja biisit tuota iänkaikkista imelää mössöä.
Ja "tutustuin" bändiin Iskelmäradion pakkosyöttönä kunnes lopetin kanavan kuuntelun mm. tuosta syystä.
Keikoille en menisi vaikka mulle maksettaisiin.
Kaikilla jäsenillä on samanlainen imelä ja nariseva ääni.
Mitä tulee tuohon haukkujien häätämiseen niin ei kuule ihan riitä että sä kiellät sen.No jos ei kiinnosta lukea näitä niin mitäs sitten luet. Kai nyt jokainen saa keskustella mistä haluaa, turha tulla tänne valittamaan.
finlandersfani kirjoitti:
No jos ei kiinnosta lukea näitä niin mitäs sitten luet. Kai nyt jokainen saa keskustella mistä haluaa, turha tulla tänne valittamaan.
Mun lemppari on Kunu =) Kunu on vaan jotenkin niin suloinen, komea ja hyvinsäilynyt.
Samaa mieltä oon finlanderfanin kanssa, että jos ei kiinnosta niin ei tartte sitten edes avata koko keskustelua jos näkee että otsikko on finlanders.
Tuo on kyllä ihan hyvä idea että Finlandersille voitaisiin perustaa oma palsta. Ei sitten varmaan tulisi noita haukkujia siellä niin paljo vastaan (= mutta tuo palsta-homma ei varmaan ole meidän päätettävissä? Vai kuka sen yleensäkään päättää että millekkä bändeille tehdään ihan oma palsta?huoh! kirjoitti:
Näkyy niissä toisissakin Finkkukeskusteluissa olevan valittajia. Mihinkään ei näköjään saisi kirjoittaa Finkuista mitäään.
vaikka minne kirjottaa Finkuista jotain niin aina joku tulee valittamaan jotain että niillä on huonoa musaa ja kukaan ei saisi tykätä niistä. Että sehän on sitte varmaan aivan sama että mihin sitä kirjottaa ku jokapuolelta niitä valittajia kuitenki löytyy.
- IskelmäNiina
aark kirjoitti:
Mun lemppari on Kunu =) Kunu on vaan jotenkin niin suloinen, komea ja hyvinsäilynyt.
Samaa mieltä oon finlanderfanin kanssa, että jos ei kiinnosta niin ei tartte sitten edes avata koko keskustelua jos näkee että otsikko on finlanders.
Tuo on kyllä ihan hyvä idea että Finlandersille voitaisiin perustaa oma palsta. Ei sitten varmaan tulisi noita haukkujia siellä niin paljo vastaan (= mutta tuo palsta-homma ei varmaan ole meidän päätettävissä? Vai kuka sen yleensäkään päättää että millekkä bändeille tehdään ihan oma palsta?Joo hei voisitte te haukkujat mennä tosiaanki muualle :) jos ei kiinnosta niin ei voi mitään, mutta antakaa fanien keskustella täällä rauhassa.
- muutenn.
aark kirjoitti:
Tuo on kyllä ihan hyvä idea että Finlandersille voitaisiin perustaa oma palsta. Ei sitten varmaan tulisi noita haukkujia siellä niin paljo vastaan (= mutta tuo palsta-homma ei varmaan ole meidän päätettävissä? Vai kuka sen yleensäkään päättää että millekkä bändeille tehdään ihan oma palsta?Finkuil tosi hyvä keikka eilen!
- sama kun huoh!
1. Kunu
2. Monia
3. Ei ole
4. Muutamalla kyllä
5. Molemmat on kyllä hyvää kamaa
6. Äiti on kuunnellut ja minäki olen sitte tykästyny
7. Kunulla - jooopajoo
1. Arska ja Jussi
2. monta
3. ei nyt tuu mitään mieleenn
4. kyllä
5. ehkä live, molemmat kuulostaa hyvältä.
6. kaverin kautta
7. Arskalla - vastausta...
1. Kunu
2. Lähde kanssain aurinkoon, mikään ei voi meitä erottaa, granada, painu pois jack, mansikkasuu, hiljaiset sillat, naiset, kaipaus... Onhan niitä paljon hyviä! Parhaita on ne vanhat biisit:)
3. En tiedä
4. Kahdella keikulla kyllä
5. Molemmat kuulostaa hyvältä
6. Isällä oli jotain vanhoja finlanderssin lp-levyjä ja kuunneltiin niitä isän kanssa ja huomasin että hyvää musaahan se on:)
7. Aarne, Kunu, Tomi... no kaikilla on hyvä ääni:) - rouvva
enpä ole paljoo finlanderssii kuunnellu ni en oikeen tiedä mitään mutta kokeillaan....
1. varmaan jussi
2. enemmän kuin milloinkaan ja taas tässä kävi näin on aika kivoja
3. en tiedä
4. en
5. -
6. radiosta oon vaan kuullu kappaleita. on myös yksi cd-levy.
7. jussilla ja aarnella varmaan - Täs vastausta
1. Ei kukaan
2. Ei mikään
3. Kaikki
4. En
5. En kummastakaan
6. En ole tutustunut
7. Ehkä sillä Kenellä
Tämä siis on MINUN mielipiteeni Finkuista!- jaa jaa
Ai että "ehkä sillä Kenellä", Aha O_o
- lpsllll
jaa jaa kirjoitti:
Ai että "ehkä sillä Kenellä", Aha O_o
jaa kukas se kene muka on ....
1. Kunu
- qqwq
Lempijäsen on aarne ja lempikappaleita on paljon, huonoja kappaleita ei ole tai ei ainakaan tuu nyt mieleen, olen käynyt keikoilla ja livemusiikki kyllä on parempaa! oon nuoresta asti kuunnellu finkkuja ku äiti on kuunnellut kotona. ja aarnella on paras lauluääni.
- arskafani
AARNE on ihana
- finlanders on ykköne
1. aarne!
2. niitä on monia
3. oikeesti! ei siinä muuten mitään vikaa ole muttakun olen kyllästynyt kun sitä kuuluu radiosta koko ajan ja kaikki laulaa sitä.
4. monesti.
5. livenä vielä parempaa!
6. en muista.
7. aarnella. - ugh!!!!!
Ette kyllä oo ihan viisaita. "Aarne lempparijäsen" :D voi apua!
- anonyymi20
Niinpä,ja täällä nauran ihan katketakseni eräiden jutuille noist finkkukeskustekuista:D Itkee silmät punasiksi ja raivoo jos ei keikoille pääse,voi luoja. Eräät on sitten niin outoja ja hullun näkösii kun pitää suunnilleen kytätä ja vahtia heitä.Ainakin eräät vahtii ja kyttää ihan täpöillä.Luulenpa että he ei tykkää jos niitä kytätään koko ajan.No toi vaihe menee ohi ajan kanssa.Ja voi luoja jos ne eräät luulevat saavansa F-bändiläisen itelleen ja luulee olevansa avioliitossa sen kanssa,ei kristus.*Pyörittelee päätään*Noo,teinit on teinejä,antaa elää omassa haavemaailmassaan joka ei vaan toteudu koskaan.
- JOOhh
anonyymi20 kirjoitti:
Niinpä,ja täällä nauran ihan katketakseni eräiden jutuille noist finkkukeskustekuista:D Itkee silmät punasiksi ja raivoo jos ei keikoille pääse,voi luoja. Eräät on sitten niin outoja ja hullun näkösii kun pitää suunnilleen kytätä ja vahtia heitä.Ainakin eräät vahtii ja kyttää ihan täpöillä.Luulenpa että he ei tykkää jos niitä kytätään koko ajan.No toi vaihe menee ohi ajan kanssa.Ja voi luoja jos ne eräät luulevat saavansa F-bändiläisen itelleen ja luulee olevansa avioliitossa sen kanssa,ei kristus.*Pyörittelee päätään*Noo,teinit on teinejä,antaa elää omassa haavemaailmassaan joka ei vaan toteudu koskaan.
Jaa, no sen voin sanoa että olen kyllä teini-ikäinen, ja noh, myös haaveilen "olevani avioliitossa" erään F-miehen kanssa, mutta voin kyllä teille kertoa ihan sellasen asian, että vaikka tollasta haaveilenkin, niin kyllä mä silti ymmärrän ettei niin voi koskaan oikeesti tapahtua. Mutta kai sitä haaveilla saa?
Niin ja niillä keikoilla on oikeesti mukava käydä, ja kaikki F-miehet on mukavia ja ihania, ja eikai niiden katseleminen kiellettyä ole:) - jeps...
No mitäs vikaa Aarnessa sitte muka on? >:p
Semmoinen pikkupätkäpapparainen joka vääntelee naamaansa ihan oudosti "laulaessaan".
- mutta hei
jeps... kirjoitti:
Semmoinen pikkupätkäpapparainen joka vääntelee naamaansa ihan oudosti "laulaessaan".
eihän sun tartte katsoa sen naamaa jos se sua noin paljon ärsyttää.
ei se mua ainakaan haittaa että se vähän ilmeilee. - Äippä.
JOOhh kirjoitti:
Jaa, no sen voin sanoa että olen kyllä teini-ikäinen, ja noh, myös haaveilen "olevani avioliitossa" erään F-miehen kanssa, mutta voin kyllä teille kertoa ihan sellasen asian, että vaikka tollasta haaveilenkin, niin kyllä mä silti ymmärrän ettei niin voi koskaan oikeesti tapahtua. Mutta kai sitä haaveilla saa?
Niin ja niillä keikoilla on oikeesti mukava käydä, ja kaikki F-miehet on mukavia ja ihania, ja eikai niiden katseleminen kiellettyä ole:)Onneksi et ole minun tyttäreni. On epänormaalia että teinityttö haaveilee olevansa naimisissa tuollaisen isäkseen sopivan ukkelin kanssa. "Katseleminen"...hyi hitto, tuon ikäisen tytön kuuluisi katsella nuoria poikia. Olet pedofiilin toiveuni.
- ....................
No mitäs vikaa Aarnessa sitte muka on? >:p
Mitä ei ole?
- JOOhh
Äippä. kirjoitti:
Onneksi et ole minun tyttäreni. On epänormaalia että teinityttö haaveilee olevansa naimisissa tuollaisen isäkseen sopivan ukkelin kanssa. "Katseleminen"...hyi hitto, tuon ikäisen tytön kuuluisi katsella nuoria poikia. Olet pedofiilin toiveuni.
Joo noh, mun ikäset pojat on idiootteja ja lapsellisia.
sitäpaitsi jos ssaan sanoa, niin "pedofiilin toiveuni" on vähän "tyhmä" nimitys koska en mä nyt kuitenkaan tyhmä ole enkä aio mitään tyhmää tehdä vaikka tykkäänkin noista Finkkumiehistä.
Eikä finkkumiehet muutenkaan ole mitään pedofiilejä. - niih.
Äippä. kirjoitti:
Onneksi et ole minun tyttäreni. On epänormaalia että teinityttö haaveilee olevansa naimisissa tuollaisen isäkseen sopivan ukkelin kanssa. "Katseleminen"...hyi hitto, tuon ikäisen tytön kuuluisi katsella nuoria poikia. Olet pedofiilin toiveuni.
Samaa mieltä.Varsinkin nämä eräät 14 ja 17 v.olevat teinit menee liian pitkälle tossa fanituksessaan.Tää eräskin näyttää ihan 11 vuotiaalta vaikka on vissiin 14.Ne voisivat hyvinkin olla niiden isiään tai melkeinpä isoisiään ikänsä puolesta.Haaveilu on sallittua kunhan se ei vaan mene yli rajan.Ja mitä tulee tohon niinsanottuun flirttiin ja hymyilemiseen bändiläisillä lavalla nii ne vaan viihdyttää yleisöä eikä siinä ole sen kummempaa.Se kuuluu heidän työhönsä,että he saavat yleisön jäämään.Eräät vaan luulee että iiih,nyt se katsoi ja hymyili vaan mulle,mut nii ne tekevät jokaiselle.Kunhan teinit pääsevät aikuisikään nii ne tajuu paremmin miten noloja,lapsellisia ja tyhmiä ne on ollu.
- HUOH!
niih. kirjoitti:
Samaa mieltä.Varsinkin nämä eräät 14 ja 17 v.olevat teinit menee liian pitkälle tossa fanituksessaan.Tää eräskin näyttää ihan 11 vuotiaalta vaikka on vissiin 14.Ne voisivat hyvinkin olla niiden isiään tai melkeinpä isoisiään ikänsä puolesta.Haaveilu on sallittua kunhan se ei vaan mene yli rajan.Ja mitä tulee tohon niinsanottuun flirttiin ja hymyilemiseen bändiläisillä lavalla nii ne vaan viihdyttää yleisöä eikä siinä ole sen kummempaa.Se kuuluu heidän työhönsä,että he saavat yleisön jäämään.Eräät vaan luulee että iiih,nyt se katsoi ja hymyili vaan mulle,mut nii ne tekevät jokaiselle.Kunhan teinit pääsevät aikuisikään nii ne tajuu paremmin miten noloja,lapsellisia ja tyhmiä ne on ollu.
Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää tollanen, kun kaikki vaan valittaa, että kukaan muka ei saisi Finlandersista tykätä. Ja aika naurettavaa tollanen että haukut täällä tiettyjä ihmisiä, esimerkiksi tuo "Tää eräskin näyttää ihan 11 vuotiaalta vaikka on vissiin 14", siis minä en tiedä ketä tarkoitat mutta ihan selvästi tarrkoitat yhtä tiettyä henkilöä, ja on aika naurettavaa että alat haukkua häntä täällä, että hän näyttää 11-vuotiaalta ja fanitus menee liian pitkälle...
Fanittaa saa ja pitääkin, siinä ei ole mitään pahaa! - tuntematon_fani
.................... kirjoitti:
Mitä ei ole?
Toi nyt oli jo aika loukkaus myös aarnea kohtaan.. tutustuisit ennen kun tuut tänne haukkumaan.
hän on oikeesti mukava ihminen.
aarnessa ei ole mitään vikaa. - h.p.
tuntematon_fani kirjoitti:
Toi nyt oli jo aika loukkaus myös aarnea kohtaan.. tutustuisit ennen kun tuut tänne haukkumaan.
aarnessa ei ole mitään vikaa.Minkäs sille voi jos on tuota mieltä. Eikö täällä mielipiteitä saakaan ilmaista? On kuule kirjoitettu pahemminkin joistain artisteista.
- Näin.
HUOH! kirjoitti:
Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää tollanen, kun kaikki vaan valittaa, että kukaan muka ei saisi Finlandersista tykätä. Ja aika naurettavaa tollanen että haukut täällä tiettyjä ihmisiä, esimerkiksi tuo "Tää eräskin näyttää ihan 11 vuotiaalta vaikka on vissiin 14", siis minä en tiedä ketä tarkoitat mutta ihan selvästi tarrkoitat yhtä tiettyä henkilöä, ja on aika naurettavaa että alat haukkua häntä täällä, että hän näyttää 11-vuotiaalta ja fanitus menee liian pitkälle...
Fanittaa saa ja pitääkin, siinä ei ole mitään pahaa!Joillakin on taas älyvapaat ja sekopäiset jutut ettei mitään rajaa.Ja täytyykö sitä todellakin kirjoittaa siten että kuka tahansa lukee ne.Noo,saa ainakin nauraa joidenkin sekopäiden kirjotuksille.Ja voi elämä mitkä haaveet että ois muka eräiden vaimoja.Ois kyllä kiva olla näkemässä kun nämä henkilöt kävisivät kertomassa tollasen asian heille.He vaan katsosivat oudosti ja välttelisivät koko loppuelämän.Ja ajattelisivat että ei oo tervettä.Fanitushan on sallittua kunhan se pysyy rajatulla asteella eikä nousisi tollaselle pakkomielteen ja turhien haavekuvien tasolle.Siitä ei saa kun pahan mielen itselleen jos maalaa turhia haavekuvia tommosesta.Myöhemmin/Aikuisena sitä sit nauraa että minkälainen on tullut oltua nuorena,alle 20 vuotiaana.Elämä opettaa.
- Johanna100
Näin. kirjoitti:
Joillakin on taas älyvapaat ja sekopäiset jutut ettei mitään rajaa.Ja täytyykö sitä todellakin kirjoittaa siten että kuka tahansa lukee ne.Noo,saa ainakin nauraa joidenkin sekopäiden kirjotuksille.Ja voi elämä mitkä haaveet että ois muka eräiden vaimoja.Ois kyllä kiva olla näkemässä kun nämä henkilöt kävisivät kertomassa tollasen asian heille.He vaan katsosivat oudosti ja välttelisivät koko loppuelämän.Ja ajattelisivat että ei oo tervettä.Fanitushan on sallittua kunhan se pysyy rajatulla asteella eikä nousisi tollaselle pakkomielteen ja turhien haavekuvien tasolle.Siitä ei saa kun pahan mielen itselleen jos maalaa turhia haavekuvia tommosesta.Myöhemmin/Aikuisena sitä sit nauraa että minkälainen on tullut oltua nuorena,alle 20 vuotiaana.Elämä opettaa.
Hei, jos tytöt tykkää haaveilla tommosta, niin annetaan niiden tehdä se. Kyllä toi varmaankin menee ohi sit kun vähän kasvavat, mutta oon kyllä tyttöjen kanssa samaa mieltä siitä että kyllä saa fanittaa ketä haluaa, iästä riippumatta. Myös itselläni on kokemusta tuosta; kun olin nuori nainen, fanitin vähän vanhempia miehiä, mutta se kunnon fanitus meni ohi sit iänmyötä, vaikka tokikin vielä tykkään kyseisistä miehistä, mutta enää en "haaveile" heistä.
Eli annetaan tyttöjen fanittaa jos fanittavat! Ei siinä ole mitään pahaa. - IskelmäNiina
No toi on sun mielipide. Sä et ehkä tykkää Aarnesta, mutta onko sulla käyny mielessä että jotkut toiset voi ehkä tykätä?
- Asiaa,mutta totta.
Johanna100 kirjoitti:
Hei, jos tytöt tykkää haaveilla tommosta, niin annetaan niiden tehdä se. Kyllä toi varmaankin menee ohi sit kun vähän kasvavat, mutta oon kyllä tyttöjen kanssa samaa mieltä siitä että kyllä saa fanittaa ketä haluaa, iästä riippumatta. Myös itselläni on kokemusta tuosta; kun olin nuori nainen, fanitin vähän vanhempia miehiä, mutta se kunnon fanitus meni ohi sit iänmyötä, vaikka tokikin vielä tykkään kyseisistä miehistä, mutta enää en "haaveile" heistä.
Eli annetaan tyttöjen fanittaa jos fanittavat! Ei siinä ole mitään pahaa.Mut hei,ajatellaan nyt järjellä.Hyi,haaveilla joistain viiskymppisistä äijistä.Kai näille löytyisi omanikästäkin kohdetta,siis näille jotka "haaveilee" viiskymppisistä.Hahaha,anteeks nyt vaan,mutta nauran räkäsesti joidenkin jutuille."Siis oihhh,nyt se katto mua pitkään ja hymyili mulle."Hei,haloo niin ne tekee kaikille.Yhdessä asiassa ne on oikeassa että ne nolaa itsensä ja häpee,mutta siitä vaan.Soittajat katsoo vaan oudosti niiden pomppimista ja näin sekä ei taida kaikki olla kohdillaan.Siitä vaan jos fanitus tuntuu aidolta ja oikeelta,mutta ohi menee joka tapauksessa jossain vaiheessa kunhan rinnalleen löytää omanikäsensä poikaystävän.
- lomailijja
Asiaa,mutta totta. kirjoitti:
Mut hei,ajatellaan nyt järjellä.Hyi,haaveilla joistain viiskymppisistä äijistä.Kai näille löytyisi omanikästäkin kohdetta,siis näille jotka "haaveilee" viiskymppisistä.Hahaha,anteeks nyt vaan,mutta nauran räkäsesti joidenkin jutuille."Siis oihhh,nyt se katto mua pitkään ja hymyili mulle."Hei,haloo niin ne tekee kaikille.Yhdessä asiassa ne on oikeassa että ne nolaa itsensä ja häpee,mutta siitä vaan.Soittajat katsoo vaan oudosti niiden pomppimista ja näin sekä ei taida kaikki olla kohdillaan.Siitä vaan jos fanitus tuntuu aidolta ja oikeelta,mutta ohi menee joka tapauksessa jossain vaiheessa kunhan rinnalleen löytää omanikäsensä poikaystävän.
Ei ne soittajat heitä oudosti katso, sillä he vaan tykkäävät siitä että heillä on faneja! Ja nimenomaan että heillä on kaikenikäisiä faneja! Ei iskelmä ole ainoastaan aikuisten musiikkia.
- Näin asia on.
lomailijja kirjoitti:
Ei ne soittajat heitä oudosti katso, sillä he vaan tykkäävät siitä että heillä on faneja! Ja nimenomaan että heillä on kaikenikäisiä faneja! Ei iskelmä ole ainoastaan aikuisten musiikkia.
Siis ei jestas noita eräiden juttuja.Nyt ne vasta onkin mennyt yli rajojen noiden juttujensa kanssa.Hei haloo,ei Kari ikikuuna päivänä laskis niitä sen kotiinsa.Sanos vaan että noni,jos lopettaisitte ton.Hän kiertäs kaukaa tollaset hullut fanit jotka ahdistelee ja vainoaa sitä.Niiden suunnitelmat ja haaveet ei vaan voi koskaan toteutua vaikka he kuinka sitä toivoisivat.Hulluilla on hullun haaveet,näinhän se on.Miten jotkut voivat olla oikeasti noin päästään sekasin ja päästään vialla että pitää tollaisia "haaveita" mennä suunnittelemaan.Nyt järki käteen lapsukaiset,jos teillä ylipäätään mitään järkeä on edes,mutta jutuista päätellen ei ole.Teillä ei koskaan tule olemaan minkäänlaista juttua hänen tai kenenkään niistä kanssa.He pitävät teitä vaan fanina.Toisinsanoen yli-innokkaIna ja ylihulluina faneina.Anteeks vaan nyt oikeasti,mutta teidän jutut naurattaa monia,muunmuassa minua:DDDDDDD
- hahhaa.
Näin asia on. kirjoitti:
Siis ei jestas noita eräiden juttuja.Nyt ne vasta onkin mennyt yli rajojen noiden juttujensa kanssa.Hei haloo,ei Kari ikikuuna päivänä laskis niitä sen kotiinsa.Sanos vaan että noni,jos lopettaisitte ton.Hän kiertäs kaukaa tollaset hullut fanit jotka ahdistelee ja vainoaa sitä.Niiden suunnitelmat ja haaveet ei vaan voi koskaan toteutua vaikka he kuinka sitä toivoisivat.Hulluilla on hullun haaveet,näinhän se on.Miten jotkut voivat olla oikeasti noin päästään sekasin ja päästään vialla että pitää tollaisia "haaveita" mennä suunnittelemaan.Nyt järki käteen lapsukaiset,jos teillä ylipäätään mitään järkeä on edes,mutta jutuista päätellen ei ole.Teillä ei koskaan tule olemaan minkäänlaista juttua hänen tai kenenkään niistä kanssa.He pitävät teitä vaan fanina.Toisinsanoen yli-innokkaIna ja ylihulluina faneina.Anteeks vaan nyt oikeasti,mutta teidän jutut naurattaa monia,muunmuassa minua:DDDDDDD
Jaah, kivoja kyyliä liikentees ku toisten asioihin pitää puuttua..
Pitäkää huoli omista asioistanne älkääkä toisten asioista olko niin kiinnostuneita. - huohhh.
anonyymi20 kirjoitti:
Kyllä me nyt tiedetään ettei tollaset haaveet voi toteutua, mutta kai sitä haaveilla saa.
- danicrucio
hahhaa. kirjoitti:
Jaah, kivoja kyyliä liikentees ku toisten asioihin pitää puuttua..
Pitäkää huoli omista asioistanne älkääkä toisten asioista olko niin kiinnostuneita.Ootte te aikuiset ihmiset kans säälittäviä. Antakaa tyttöjen haaveilla jos he haluavat. Itsekin olen suunnilleen saman ikäinen, ja kyllä, olin itsekin ihan samanlainen vielä kaksi vuotta sitten. Kai mä sitten kasvoin ulos koko bändistä, mut edelleenkin muistelen tuota aikaa ihan hyvällä. Koskaan en tehnyt mitään typerää F-jätkien kanssa, vaikka esim. Kunu oli jopa ihan moikkaustuttu kun samassa kaupungissa asui ja se kadulla tuli vastaan.
Pointti oli se, et te tässä niitä säälittäviä olette. Jokainen teinityttö haaveilee vanhemmista julkkiksista. Oli ne sitten 20- tai 50- vuotiaita. Onko se väärin, että minäkin, 16-vuotias teinityttö olen aivan hillitön Christoph Waltz -fani, joka on 56-vuotias? Onko se väärin, että on unelmia?
Kasvakaa aikuiseksi ja hankkikaa aivot. Ei mulla muuta.
Ps. Nykyään en kuuntele enää Finlandersia, lähinnä japanilaista poppia. Mutta koska nämä mainitsemanne 14- ja 17- vuotiaat tytöt sattuvat olemaan ystäviäni, oli pakko tulla vineemään teille. - danicrucio
danicrucio kirjoitti:
Ootte te aikuiset ihmiset kans säälittäviä. Antakaa tyttöjen haaveilla jos he haluavat. Itsekin olen suunnilleen saman ikäinen, ja kyllä, olin itsekin ihan samanlainen vielä kaksi vuotta sitten. Kai mä sitten kasvoin ulos koko bändistä, mut edelleenkin muistelen tuota aikaa ihan hyvällä. Koskaan en tehnyt mitään typerää F-jätkien kanssa, vaikka esim. Kunu oli jopa ihan moikkaustuttu kun samassa kaupungissa asui ja se kadulla tuli vastaan.
Pointti oli se, et te tässä niitä säälittäviä olette. Jokainen teinityttö haaveilee vanhemmista julkkiksista. Oli ne sitten 20- tai 50- vuotiaita. Onko se väärin, että minäkin, 16-vuotias teinityttö olen aivan hillitön Christoph Waltz -fani, joka on 56-vuotias? Onko se väärin, että on unelmia?
Ps. Nykyään en kuuntele enää Finlandersia, lähinnä japanilaista poppia. Mutta koska nämä mainitsemanne 14- ja 17- vuotiaat tytöt sattuvat olemaan ystäviäni, oli pakko tulla vineemään teille.Niin ja btw, vaikka olisinkin haaveillut jostain 50-kesäisistä miehistä joskus, todellisuudessa vanhin jonka kanssa olen seurustellut, on ollut minua kaksi vuotta vanhempi. :D Ettäs tiedätte.
- brunetteliini91
danicrucio kirjoitti:
Ootte te aikuiset ihmiset kans säälittäviä. Antakaa tyttöjen haaveilla jos he haluavat. Itsekin olen suunnilleen saman ikäinen, ja kyllä, olin itsekin ihan samanlainen vielä kaksi vuotta sitten. Kai mä sitten kasvoin ulos koko bändistä, mut edelleenkin muistelen tuota aikaa ihan hyvällä. Koskaan en tehnyt mitään typerää F-jätkien kanssa, vaikka esim. Kunu oli jopa ihan moikkaustuttu kun samassa kaupungissa asui ja se kadulla tuli vastaan.
Ps. Nykyään en kuuntele enää Finlandersia, lähinnä japanilaista poppia. Mutta koska nämä mainitsemanne 14- ja 17- vuotiaat tytöt sattuvat olemaan ystäviäni, oli pakko tulla vineemään teille.Komppaan kyllä danicruciota. Ja olen myöskin tykännyt Finkuista (ja erityisesti Kunusta) joskus. Nykyää olen 19v, silloin 16 kun aloin Finkuista tykkäämään. Ei ole mitään väärää fanittaa/haaveilla kenestäkään/mitään vaikka olisi 100-vuotias! Ettehän te toki tulis mitään valittamaan jos nää samat ihmiset sanois et haluaa tyyliin jonkun Justin Bieberin kotiin, mutta kun kyseessä on tämmönen vanhempi mies niin heti tulee kauhee moraalisaarna päin naamaa että kuinka epäsoveliasta ja pedofiilimaista tommonen haaveilu on. Voi hyvänen aika ihmiset, pipoo löysemmälle vähän. Pitäkää te mölyt mahassanne ihmiset ja antakaa toisten haaveilla mistä tykkäävät vaikka se teistä oiskin jotenkin "epäsopivaa".
- danicrucio jälleen
brunetteliini91 kirjoitti:
Komppaan kyllä danicruciota. Ja olen myöskin tykännyt Finkuista (ja erityisesti Kunusta) joskus. Nykyää olen 19v, silloin 16 kun aloin Finkuista tykkäämään. Ei ole mitään väärää fanittaa/haaveilla kenestäkään/mitään vaikka olisi 100-vuotias! Ettehän te toki tulis mitään valittamaan jos nää samat ihmiset sanois et haluaa tyyliin jonkun Justin Bieberin kotiin, mutta kun kyseessä on tämmönen vanhempi mies niin heti tulee kauhee moraalisaarna päin naamaa että kuinka epäsoveliasta ja pedofiilimaista tommonen haaveilu on. Voi hyvänen aika ihmiset, pipoo löysemmälle vähän. Pitäkää te mölyt mahassanne ihmiset ja antakaa toisten haaveilla mistä tykkäävät vaikka se teistä oiskin jotenkin "epäsopivaa".
Nimenomaan, mä en tajua mikä ihmisillä on ongelma. Mä TIEDÄN, että nämä tytöt joista on puhuttu, ei oikeasti kuvittele pääsevänsä kenenkään f-miehen pöksyihin hitto vieköön. Haaveilu on sallittua, koittakaa tajuta.
Kohta varmaan on ihan hirveetä jos minä, nykyään 17-vuotias tyttö fanitan 25-28 -vuotiaita japanilaisia poikabändijäseniä. Hui kauheeta. - hehhee.
danicrucio jälleen kirjoitti:
Nimenomaan, mä en tajua mikä ihmisillä on ongelma. Mä TIEDÄN, että nämä tytöt joista on puhuttu, ei oikeasti kuvittele pääsevänsä kenenkään f-miehen pöksyihin hitto vieköön. Haaveilu on sallittua, koittakaa tajuta.
Kohta varmaan on ihan hirveetä jos minä, nykyään 17-vuotias tyttö fanitan 25-28 -vuotiaita japanilaisia poikabändijäseniä. Hui kauheeta.niimpä, ei todellakaa kuvittele!
ja ku mä oon just se ihmine ;-)
anteeksi kun tykkään finkuista,
mutta en mä siitä tykkäämisestä aio luopua teijän takianne.
yrittäkää vaa, mutta ettepä onnistu!
mielummin lehtomäki kun bieber. - Lapsellista.
tuntematon_fani kirjoitti:
aarnessa ei ole mitään vikaa.Niin juuri, TUTUSTUKAA ennen kuin alatte ketään haukkumaan! Luonnetta ei voi arvostella jos ei ihmistä tunne. Että on aika lapsellista tulla tänne aukomaan päätään Aarnesta, jos ei hänestä oikeasti mitään tiedä.
- huhhuh.
Näin. kirjoitti:
Joillakin on taas älyvapaat ja sekopäiset jutut ettei mitään rajaa.Ja täytyykö sitä todellakin kirjoittaa siten että kuka tahansa lukee ne.Noo,saa ainakin nauraa joidenkin sekopäiden kirjotuksille.Ja voi elämä mitkä haaveet että ois muka eräiden vaimoja.Ois kyllä kiva olla näkemässä kun nämä henkilöt kävisivät kertomassa tollasen asian heille.He vaan katsosivat oudosti ja välttelisivät koko loppuelämän.Ja ajattelisivat että ei oo tervettä.Fanitushan on sallittua kunhan se pysyy rajatulla asteella eikä nousisi tollaselle pakkomielteen ja turhien haavekuvien tasolle.Siitä ei saa kun pahan mielen itselleen jos maalaa turhia haavekuvia tommosesta.Myöhemmin/Aikuisena sitä sit nauraa että minkälainen on tullut oltua nuorena,alle 20 vuotiaana.Elämä opettaa.
Ai että kuka tahansa lukee kaikki jutut?
Kuule, ehkä ei ihan niitä pahimpia juttuja kirjotetakaan ihan julkisesti...
että jos järkytyt pienemmistäkin "suunnitelmista", joita ei kyllä oikeasti ole aikomustakaan toteuttaa, niin voi voi. Ei oo mun ongelma.
- Pappaders
Kökköjä ukkoja.
- tanssija101
No eikä ole. Hyvin soittavat ja laulavat.
- likka raumalta
tanssija101 kirjoitti:
No eikä ole. Hyvin soittavat ja laulavat.
Kyllä sille vois antaa....hah,haa
- voi yrjö!
likka raumalta kirjoitti:
Oksettavaa!
- Niin..
voi yrjö! kirjoitti:
Oksettavaa!
Olen samaa mieltä,yök.Ja tiedoks,Kari on vasta 55,että näin.Ja sä likka raumalta,oot varmaan joku 13-15 teini.Halooo hei,melkein 60 vuotias ja 14 kesänen lapsi,hyiiiii ja tollaset ajatukset ja haaveet,voi äly hoi.
- kunufani
likka raumalta kirjoitti:
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Joo no kyllä mun mielestä Kunu on aika nami, mut en mä ihan antais.. - siiri san
kunufani kirjoitti:
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Joo no kyllä mun mielestä Kunu on aika nami, mut en mä ihan antais..porukasta,vaikka on jo 55v,käsitteleeköhän naista samalla hellyydellä,kuin soittopelejänsä....uuh,on se vaan niin helvetin komee ja kroppa hyvässä kunnossa....joo-o,voishan sille antaa,jos vietettäis aikaa yhdessä!!!
- joku.
siiri san kirjoitti:
porukasta,vaikka on jo 55v,käsitteleeköhän naista samalla hellyydellä,kuin soittopelejänsä....uuh,on se vaan niin helvetin komee ja kroppa hyvässä kunnossa....joo-o,voishan sille antaa,jos vietettäis aikaa yhdessä!!!
Voi voi teidän juttuja ja varsinkin eräiden juttuja jotka unelmoivat turhaan joistain isänsä ikäisistä ukoista.Tiedoksi vaan että mitä olen kuulopuheista kuullut ja olen nähnytkin että Karilla on joku vaalea suttura.Siis viimesimmän tiedon mukaan.Hähää,voi,rikoinko nyt unelmat ja haaveet.No mutta varma asiasta en ole.En ole siis ainut joka on nähnyt.Hankkikaa nyt hyvät lapsukaiset omanikänen poika ja jättäkää turhat haaveet joistain kaks tai kolme kertaa vanhemmista miehistä.
- Hahaa.
joku. kirjoitti:
Voi voi teidän juttuja ja varsinkin eräiden juttuja jotka unelmoivat turhaan joistain isänsä ikäisistä ukoista.Tiedoksi vaan että mitä olen kuulopuheista kuullut ja olen nähnytkin että Karilla on joku vaalea suttura.Siis viimesimmän tiedon mukaan.Hähää,voi,rikoinko nyt unelmat ja haaveet.No mutta varma asiasta en ole.En ole siis ainut joka on nähnyt.Hankkikaa nyt hyvät lapsukaiset omanikänen poika ja jättäkää turhat haaveet joistain kaks tai kolme kertaa vanhemmista miehistä.
Haha! Kyllä monet fanit tietää että Karilla ehkä on joku nainen. että eipä se nyt yllätyksenä tullut, että voi harmi vaan jos luulet että toi tieto rikkoi "eräiden" unelmat =)
- NinniNinni
joku. kirjoitti:
Kari on komea ja suloinen, mitäs sitä kieltämään!
Teillä haukkujilla voi vaan olla väähän erilainen maku kuin meillä muilla.
Minusta Kari on komea ja nuorekas, ja luonteeltaankin todella hauska ja mukava!
Myös hyvä trumpetinsoittaja ja myös laulaa todella loistavasti! Osaa myös näytellä ihan mahtavasti. - voi aikoja,tapoja
NinniNinni kirjoitti:
Kari on komea ja suloinen, mitäs sitä kieltämään!
Teillä haukkujilla voi vaan olla väähän erilainen maku kuin meillä muilla.
Minusta Kari on komea ja nuorekas, ja luonteeltaankin todella hauska ja mukava!
Myös hyvä trumpetinsoittaja ja myös laulaa todella loistavasti! Osaa myös näytellä ihan mahtavasti.,ei siitä pääse mihinkään ja mukava,toki pitää paikkaansa,en ymmärrä,miksi nuoret teinitytöt haluaisi hänen kanssa sänkyyn,isoisoisoisän kanssa,yäk!
haloo,jos viistoistakesäiset tytöt unelmoi sellaisen vanhan ukon petikaveriksi,niin ei voi kuin ihmetellä,miten vääristynyttä on näiden tyttöjen elämä. - brunetteliini91
joku. kirjoitti:
No antaa olla vaan vaikka kuin monta blondia sutturaa mutta mitä sillä nyt on tekemistä tän asian kanssa, voi huoh -.-
- huoh.
joku. kirjoitti:
Haha, miten se Karin vaalea suttura nyt tähän liittyy milläänlailla?
Ymmärtäähän sen että Karilla on naisystävä, ei se fanien maailmaa kaada, vaikka sä niin luulet ja toivot. Onhan niillä muillaki finkkumiehillä vaimo tai naisystävä.
- Pervo äijä?
Lempparijäsen on pervosetä joka heilutti sitä omaa lempparijäsentään ihan julkisesti järkyttyneelle perheenäidille.
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/mita-todella-tapahtui-takahuoneessa-perheenaiti-syyttaa-suosikkiorkesterin-jasenta-ahdistelusta- --------
Ja oletkohan varma että tuo on edes totta?
Vähän epäilen. - Näin tällä kertaa
Perheenäiti ei sitten ollutkaan niin viaton kun antoi ymmärtää. Oli siinä miehelle kotona selittelemistä, mutta hyvät rahat sai ja muusikolta maine meni.
- Hoh hoijaa
Järkyttynyt perheenäiti sitten vilautteli ensin värkkiään tansseissa ja sitten "tunsi itsensä likaiseksi". Mistähän ihmeen syystä?!! Ei siihen mitään muusikoita olis tarvittu. Näytti vientiä olevan muutenkin. Myös Finkkujen lähdön jälkeen.
- Minttugg
Hoh hoijaa kirjoitti:
Järkyttynyt perheenäiti sitten vilautteli ensin värkkiään tansseissa ja sitten "tunsi itsensä likaiseksi". Mistähän ihmeen syystä?!! Ei siihen mitään muusikoita olis tarvittu. Näytti vientiä olevan muutenkin. Myös Finkkujen lähdön jälkeen.
No nimenomaan, näköjään noita itsensä tyrkyttäjiä riittää monella tanssilavalla.
Epäilen että muusikot ovat jo aika kyllästyneitä tuollaisiin,. - 965
-------- kirjoitti:
Ja oletkohan varma että tuo on edes totta?
Vähän epäilen.On käynyt yleisesti jo aika selväksi ettei Aarne ole syyllistynyt mihinkään tuollaiseen, eli pitäkääpä "pervosetä"-puheenne poissa täältä.
- huoh teitä.
"Hei haloo,ei Kari ikikuuna päivänä laskis niitä sen kotiinsa"
no joo, täytyykö kaikki keskustelut ottaa vakavasti?
joo ehkä ihmiset puhuu iha huumorilla noista jutuista että "mennää karin kotiin, se ottaa iha varmana meijät sinne.. "ehkä se oli vaa pelkkä vitsi?
ei tartte kaikkea ottaa tosissaan.. ja finkkumiehet ei tykkää faneista vai?
iha muute vaa halaillaa ja puhutaa keikan aikana monelle kymmenelle fanille.
kerranhan tässä eletää, joten miks pitää kyyhöttää vaa jossai eikä pitää hauskaa, ja ihmiset on erilaisia.. huomaa kyllä näistä keskusteluistakin.......
jotku ottaa ehkä liian vakavasti että mennään sänkyyn f-bändiläisen kanssa, joo ehkä nyt ei niin pitkälle sentää fanitus mene. Ehkä ne keskustelut on iha vitsiä vaan, jos joillain on jotain tollasta... antakaa aikuiset olla jo asian. F-bändiläiset tykkää myös nuorista-faneista, ei pelkästään vaan aikuisista. Ja kyllä mä nyt tiiän ketä te tarkotatte "14 ja 17 vuotiaista"... nimittäin mä oon iha varmana yks niistä.
menkää sanomaa päin naamaa, eikä täällä tarvi jauhaa paskaa. - ----------
Ei se kyllä tuo Karinkaan suttura kovin vanha ole... Eikä ole kyllä orkesterin "keulahahmonkaan" tyttöystävä...,niin naimisissa oleva mies kuin onkin.
- '''
No kuinkas vanha se karin suttura sitten on? ite en olenähnyt sitä sutturaa, mutta en usko että se nyt kuitenkaan on mikään kaksikymppinen sentään.
- Ihmettelevä.
Miksi ihmeessä Lammelan vaimo käy keikoilla mukana?
Onko niin mustasukkanen että täytyy mennä lavoillekin mukaan pyörimään...
- ----------
Ei ole kyllä Lammelan VAIMO joka keikoilla on mukana...
- ....
Ja mitenkä niin?
- ei vaimo
Taitaa olla Lammelan naisystävä tai mikä lie.. ei kyllä vaimo ole.
- Ei lempparini
Ei oo lempibändini enkä näin olle kannusta heitä mitenkään. Silloin kun sattuu olemaan jonkun lempiartistini kanssa esiintymässä on sitä silloin pakko kuunnella!
- Hennuska
1.Jussi lammela 2.Oikeesti 3.tyhmä äijä 4.olen livemusa 5.netissä 6.en muista 7. Jussi Lammela
- Sinitaivas2017
Finlanders tämän vuoden Sinitaivas-konsertissa. Tuli Alfatv:ltä eilen ja on katsottavissa nettitv:ssä. Tulee telkkaristakin vielä monta kertaa uusintana.
http://www.permanto.fi/fi/web/alfatv/player/vod?assetId=7899530
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418