Minulla on parin vuoden ikäinen HP-kannettava. Tänään putsasin näyttöä ja näppäimistöä ja kun olin lopettanut, huomasin näytön pimenneen. Tietokone on muuten täysin kunnossa, kun avaan sen, taustakuva kuvakkaineen tulee näkyviin jne. mutta valo on niin pimeä, etten meinaa nähdä niitä. Siksi sen käyttö on tällä hetkellä oikeastaan mahdotonta. Oletan, että olen vahingossa säätänyt näytön valon lähes pimeäksi, olenko oikeassa? Mitä voin sille tehdä? En tiedä yhtään, mistä napista olen mennyt painamaan saadakseni tämän lopputuloksen. Olen yrittänyt sammuttaa koneen ja käynnistää uudelleen, mutta valo pysyy samana. Vai voiko vika olla siinä "tapissa", joka pimentää näytön aina siitä painettaessa/kun kannen laskee? Tarvitseeko sen viedä korjaajalle vai onko tämä jotain, minkä voin selvittää paria nappia painamalla?
Näytön valo poissa
tekninen vika
1
322
Vastaukset
- olisi noin
alkuun koneen käyttöohjeen lukeminen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770