Pari vuotta oli sitten juttua, että kiinalaiset(Jialing) alkaa valmistamaan 600cc mp:tä ja ihan siistin näköistä, mutta eipä ole kuulunut mitään nyttemmin siis missä mennään johan kiinalaiset tulet jo autojen kerä eurooppaan.
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/user/2008/August/Naked-600s-from-China/
Kiinalainen 600cc MP
3
750
Vastaukset
- Ettei viellä
Tule eurooppaan. Ainakin luulisi mopojen laadun olevan noilla valmistusmäärillä hyvä,vaan ei...
Tulkoon sitten kun saavat laadun eurooppalaiselle laatu vaatimus tasalle. - 21000
Ensin muu eurooppa sitten vasta suomi. Näin se varmaan menee, kyllä se vaan taitaa olla tosiasia, että kiinalaiset moottoripyörät tulevat(jossain vaiheessa?) markkinoille. Samalla tavalla, kun moposkootterit tulivat, tosin noi 250cc kiina mp:t ei tainut menestyä, mutta ei oikein mikään 250cc pyörä taidakkaan menestyä suomen markkinoilla heh.. Tuo 600cc taitaa olla aivan varteen otettava vaihtoehto ja ilmeisesti hinta on yksi mikä juuri myy kiinalaisia mp:tä(luultavasti), eikös se Korean peli Hyosung:in myy markkinoiden edullisinta 600cc mp:tä? ja jos siihen tulee kiinalaiset vielä kisaan mukaan niin saas nährä mitä käy?.. ei hän ne ole edes pahan näköisiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423