Tehdäänkö Imatralla tai Lappeenrannassa auton verhouilun pesuja, ovet, penkit??
Missä tehdään ja minkähintaisia ovat??
Auton pesu
8
859
Vastaukset
Pesin itse omasta autostani etupenkin ja takapenkin sappisaippualla. Eli irroitin penkin ja pesin ne suihkuhuoneessa. Sain tämän jälkeen ammattilaiselta ohjeen, että Euromarketin kanssa samalla kadulla olevasta pesulasta voi vuokrata pesulaitetta muutamalla kympillä. Silloin ei tarvii irroittaa penkkejä ja ei käy, kuin minulle kävi. Air Baggi valo rupesi vilkuttamaan johtojen irroittamisen takia ja valo pitää kuitata pois merkkiliikkeessä.
- pesun tarpeessa
no, voiko täältä Imatralta sitten mistä vuokrata höyrypesuria, jos itse pesisi penkit ja mitäköhän se mahtaa maksaa??
- 0+0+0o
anssi taitaa olla vähän kömpelö pelle ku ei ite osaa korjata autoaan anssi vie merkkiliikkeeseen hyvä anssi
0+0+0o kirjoitti:
anssi taitaa olla vähän kömpelö pelle ku ei ite osaa korjata autoaan anssi vie merkkiliikkeeseen hyvä anssi
Eipä nuo pystyneet Sähkö Hämaläiselläkään kuittaamaan valoa, koska ei ollut sopivaa liitintä. Luulen että harvalla on osaamista ja välineitä kuitata kyseessä olevaa vikaa, koska se kuitataan kytkemällä auto tietokoneeseen.
- tj
Automeikkausfirmat tyypillisesti tekevät sisäpesuja. Hintaa lienee muutama kymppi? Selvinnee parhaiten soittamalla.
- pesun tarpeessa..
että onko Tmi Automeikkaus Volotinen enää toiminnassa? Internetin tietojen mukaan siellä tekevät pesuja, mutta kumpikaan puhelinnumero ei ole käytössä. Onko kyseistä firmaa enää olemassa ja onko palvelu luotettavaa?? Onko Imatralla muita firmoja, joista voisi kysyä?
- Pesula..,.
pesun tarpeessa.. kirjoitti:
että onko Tmi Automeikkaus Volotinen enää toiminnassa? Internetin tietojen mukaan siellä tekevät pesuja, mutta kumpikaan puhelinnumero ei ole käytössä. Onko kyseistä firmaa enää olemassa ja onko palvelu luotettavaa?? Onko Imatralla muita firmoja, joista voisi kysyä?
Enää toiminnassa Volotinen..mutta saman kadun loppupäässä Auto-Sunin vastapäätä om firma joka tekee.
Hinta lienee 50-100e välillä. - enitsepese
pesun tarpeessa.. kirjoitti:
Vie Niskalle Automeikkaus Väisäselle. Toimii ST1:n yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3142349Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2512200Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511367- 871281
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta441231- 1021226
Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.211215- 821211
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1621197Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e861111