mulla on naapuri,joka on nainen..Yritti monta kertaa vikitellä mua,kunnes lankesin naiseen.. Ihan naisen näköinen.. Pyysin naista kahville ja iltaa viettään leffojen parissa,kunnes nainen otti vetskarini housuistani auki ja alkoi maistelemaan.. tuli aikas kiihkeä yö.. nyt paneskellan silloin tällöin ja se on jees. ASIA MEININKI.
ihgu naapuri
9
1081
Vastaukset
- BORRODOS
TE OOTTE KAIKKI MULLE KATEELLISIA... HAHHAHH..
- aaavvvvvv
Keräähän nyt lelusi, laita tutti suukkin ja mene nukkumaan.
- borrodos
höpö höpö..taas nähtiin suomalainen kateus...
- Puuma.69
borrodos kirjoitti:
höpö höpö..taas nähtiin suomalainen kateus...
Aikuisen MIEHEN ei tarvitse kehua panoillaan eikä ihkuilla naapureillaan jossain 24 sivuilla,joten GROW UP BABE ;) Ja noita päiväunia näkee kaikki keskenkasvuiset nääs...
- borrodos
Puuma.69 kirjoitti:
Aikuisen MIEHEN ei tarvitse kehua panoillaan eikä ihkuilla naapureillaan jossain 24 sivuilla,joten GROW UP BABE ;) Ja noita päiväunia näkee kaikki keskenkasvuiset nääs...
heh...pusi pusi puuma.69
- Ei näin
hahaha, aikuistu ole hyvä !!
- hiii
mitä sitä nyt tänne tulee kertoo! Ihan naisen näköinen, mitä tolla tarkoitat...............
- ihana kukkamekko
Ilmiselvästi viestin on kirjoittanut palstan oma Mekko-mies, eli Kallion Hilda-Rane.
- CAPS LOCK MIES
HEHEH OLLAAN SULLE KATEELLISIA NIIH JA MULLAKIN CAPS LOCK ON JUMIUTUNUT POHJAAN NIIH.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492