Sihteereitä on moneen lähtöön. Itse toimin yksityisellä johdon sihteerinä ja palkka on 2050 euroa kuussa. Onko se hyvä vai huono palkka? Kertokaa millaista palkkaa itse saatte. Työkokemusta sihteerin hommista minulla on 8 vuotta ja koulutuksena olen suorittanut sihteerin ammattitutkinnon.
Paljonko sihteeri tienaa
10
21962
Vastaukset
- Sihteeri
Mielestäni toi 2050e/kk kuulostaa ihan kohtuulliselta. Itse teen sihteerihommia kunnan palveluksessa. Työkokemusta saman verran kuin sulla ja eli n.8 v. Palkka vaivaiset 1600 e/kk. Koulutuksena yo merkantti, tradenomi-opinnot loppusuoralla.
- Paukku
Työkokemus n.4 v, yo-merkonomi. Sihteerin nimikkeellä tosiaan on kyllä tehtäviä laidasta laitaan, ei varmaan suoraan verrannollisia eri sihteerien palkat siis. Oma työni ylettömän yksinkertaista ja palkka siihen nähden hyvä.
- Sihteeritär
Kuulostaa ihan ok:lta.
Minä teen kevyttä sihteerinhommaa kuntapuolella (projekti), vastuuta suht´ vähän (tietysti omista tekemisistäni, mutta ei koko projektista), työkokemusta alalta pari vuotta, peruspalkka 1800 €/kk kulukorvaukset. Ei paljon, mutta työtehtävään ja -määrään nähden ihan ok. Työaika 36 h 15 min/vko. - Minna
Itä-Suomi
Eu projektihankeessa hallintosihteerinä (taustalla ministeriö), palkka 1900 e/kk, työaika 37h/vko. Laskutusta, maksatushakemiksia, tiliöintiä, pöytäkirjojen kirjoittelua, maksujen seuraamista ja yhteydenpitoa rahoittajiin. - pätevyydestä
Raaka totuus yksityissektorilla on se, että sihteerin tulotaso riippuu ulkonäöstä, ja siitä että antaako pomolle. Tiedän kokemuksesta, että esim. osastosihteeri joka on pomon leikkikalu, tienaa helposti 2500-2600 e/kk, kun taas samoja töitä tekevä ruma ja kieltäytyvä sihteeri hankkii reilusti alle 2 donaa. Myös uraputki on taattu sellaisella joka suostuu/alistuu leikkikaluksi.
Raaka totuus vaan tämmöistä tää peli on. Ei täällä peruslahjoillaan ja raa-alla työnteolla pärjää, pitää olla muutakin... - sihteerikkö
yksityisellä puolella, työkokemusta 18 vuotta. Palkka 2010 euroa/kk. Pirkanmaa.
- sihteeri savosta
olen yksityisellä rakennusalalla ja paikan ainoa sihteeri. Toimenkuvaani kuuluu palkanlaskenta, laskutus, reskontrat ja yleensä kaikki mitä yrityksen toimintaan kuuluu. Viimeistään ensi viikolla keskustelen pomon kanssa palkasta, koska puoli vuotta tuli täyteen. Työkokemusta 9v samoista töistä... Enkä anna! ;)
- eipä valittamista
Olen ykstyisessä teollisuusyrityksessä johdon assistenttina ja minulla on tulospalkkaus (viime kuussa 2 350 euroa). Lisäksi vuoden lopussa on yleensä tullut yhden kuukauden suuruinen bonus. Olen yo-merkonomi ja ollut vastaavanlaisissa tehtävissä 15 vuotta. Olen myös toimunut yrittäjänä, josta on ollut suurta hyötyä. Pääsin nykyiseen paikkaan n. 200 hakijan joukosta.
- qwert
Valtiolla toimistosihteeri, palkka 2100/kk, koulutus peruskoulu erinäisiä ammatteja takana.
- siheeri
Toimin kunnan palkkalistoilla hallintosihteerin nimikkeellä, vastuu alueita riittää. Vuosia sihteerinä olosta on varmaan jo n. 10 vuotta, palkkaa ropsahtaa bruttona vajaa 1700 euroa. Että tuohon sinun palkkaasi nähden tienaat hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15974Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829