KESÄLLÄ

EX ROUVA

Se oli 60 luvulla,olin hiukan alle parikymppinen ja ihan hyvännäköinen.Se oli sellainen kesäpäivä,istuin maitolaiturilla ylläni oli ohut vaaleansininen kesämekko ja punaiset pitkävartiset kumisaappaat.Kun paikalle saapui lähinaapurin jaska .vähän minua vanhempi ja ihan kiva jätkä.Juttelimme niitä näitä kun hän istui ihn minua liki,ja alkoi puristella minua ja lääppiä minua .Vastustelin ja yritin häätää kauemmaksi häntä,Jaska alkoi kopeloida rintoja ja hivellä minua ,yritin vastustella mutta turhaan.Hänen kätensä meni reidelleni,mekkoni helman alle ja alkoi hivellä ja kopeloida alappäätäni."H,,eei e,,et saa lopeta ,,"anelin turhaan .Jaska löysi pikkuhousuni ja hänen kätensä meni niiden alle ja riisui ne alas ihan nilkkoihini ja jaskan sormet alkoi tutkiskella pimperoani ja hyväillä vakoani joka kostui .Alkoi tuntua jännälle tuntui että minulle saa tehdä ihan mitä vain En vastustellut kun hän veti pikkuhousuni pois kokonaan,hän avasi sepaluksensa ja jäykkä siitin ponnahti esille.Asetuin selälleni ja hän tuli päälleni ja asettui reisieni väliin ."Au auuutss ooooh ssatt,,uu ooooh "minulta pääsi parahdus kun jaskan kalu työntyi sisääni ja immenkalvoni repesi.Hän alkoi liikuttaa siitintä sisälläni edestakaisin se sattui hiukan mutta purin huulta .Pian häneltä tuli ja hän laukesi ulvahtaen .Sitten hän veti veltostuneen elimensä minusta .Jaska käski pitää sitä kädessä jase jäykistyi pian uudestaan.Hän tuli ja työntyi sisään minun pimpsaani ja alkoi työnnellä kiihkeästi ,se ei enää sattunut niin kovasti ja alkoi tuntua hyvälle hän kiihdytti työntöjään ja pian hän laukesi uudestaan .Nousimme istumaan ja laitoin pikkuhousut jalkaani .Läksin kävelemään kotiin punaisilla kumisaappaillani
pää hiukan painuksissa naama punoittaen.Kotona vilkaisin housihini ja näin hiukan verta pimppa tuntui aralle ja minusta tuntui kuin olisin valunut koko ajan .Sitten tajusin että se oli jaskan siemennestettä
,säikähdin -en kai minä raskaaksi tulisi,,jaska ei voinut muuta kuin laskea sisälle ja minua pelotti ,,en onneksi tullut raskaaksi.

1

8270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • X X X

      Kiva tarina, mikset kirjoittele enää.olis kiva,,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe