Se oli 60 luvulla,olin hiukan alle parikymppinen ja ihan hyvännäköinen.Se oli sellainen kesäpäivä,istuin maitolaiturilla ylläni oli ohut vaaleansininen kesämekko ja punaiset pitkävartiset kumisaappaat.Kun paikalle saapui lähinaapurin jaska .vähän minua vanhempi ja ihan kiva jätkä.Juttelimme niitä näitä kun hän istui ihn minua liki,ja alkoi puristella minua ja lääppiä minua .Vastustelin ja yritin häätää kauemmaksi häntä,Jaska alkoi kopeloida rintoja ja hivellä minua ,yritin vastustella mutta turhaan.Hänen kätensä meni reidelleni,mekkoni helman alle ja alkoi hivellä ja kopeloida alappäätäni."H,,eei e,,et saa lopeta ,,"anelin turhaan .Jaska löysi pikkuhousuni ja hänen kätensä meni niiden alle ja riisui ne alas ihan nilkkoihini ja jaskan sormet alkoi tutkiskella pimperoani ja hyväillä vakoani joka kostui .Alkoi tuntua jännälle tuntui että minulle saa tehdä ihan mitä vain En vastustellut kun hän veti pikkuhousuni pois kokonaan,hän avasi sepaluksensa ja jäykkä siitin ponnahti esille.Asetuin selälleni ja hän tuli päälleni ja asettui reisieni väliin ."Au auuutss ooooh ssatt,,uu ooooh "minulta pääsi parahdus kun jaskan kalu työntyi sisääni ja immenkalvoni repesi.Hän alkoi liikuttaa siitintä sisälläni edestakaisin se sattui hiukan mutta purin huulta .Pian häneltä tuli ja hän laukesi ulvahtaen .Sitten hän veti veltostuneen elimensä minusta .Jaska käski pitää sitä kädessä jase jäykistyi pian uudestaan.Hän tuli ja työntyi sisään minun pimpsaani ja alkoi työnnellä kiihkeästi ,se ei enää sattunut niin kovasti ja alkoi tuntua hyvälle hän kiihdytti työntöjään ja pian hän laukesi uudestaan .Nousimme istumaan ja laitoin pikkuhousut jalkaani .Läksin kävelemään kotiin punaisilla kumisaappaillani
pää hiukan painuksissa naama punoittaen.Kotona vilkaisin housihini ja näin hiukan verta pimppa tuntui aralle ja minusta tuntui kuin olisin valunut koko ajan .Sitten tajusin että se oli jaskan siemennestettä
,säikähdin -en kai minä raskaaksi tulisi,,jaska ei voinut muuta kuin laskea sisälle ja minua pelotti ,,en onneksi tullut raskaaksi.
KESÄLLÄ
EX ROUVA
1
8440
Vastaukset
- X X X
Kiva tarina, mikset kirjoittele enää.olis kiva,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663235
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272293Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681859Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281775Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161411- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291261Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631177