Mukavaa olla ilman töitä ja nauttia kunnon helteistä. Työläisparat ovat sydänkohtauksen partaalla rehkimässä, kun meikä samaan aikaan nautiskelee kylmiä drinkkejä ja välillä tietenkin virkistäytyy Kajaanin joessa.
Lomailijan ilmoja
15
210
Vastaukset
- olet väärässä
Näkökulmasi on sangen yksioikoinen , kapea ja harhainen. Joillakin työläisparoiksi kutsumillasi on sangen mukavat ja vilpoisat olot hyvin ilmastoiduissa toimistoissaan. Paljon mukavammat kuin helteen näännyttämillä lomalaisilla. Itsekin miltei kaipaan näillä helteillä entiseen miellyttävän vilpoisaan työpaikkaani, mutta kun tuli aika lähteä ikävapaaherraksi.
- robota njet
Terve ruumis ei työtä kaipaa, mutta aina löytyy näitä luusereita joille työ on ollut koko elämä.
- vanha orjanen
robota njet kirjoitti:
Terve ruumis ei työtä kaipaa, mutta aina löytyy näitä luusereita joille työ on ollut koko elämä.
latva lahoaa, eikä osata nauttia vapaudesta.
- olet väärässä
robota njet kirjoitti:
Täh ja häh... ookkona oulusta ku oot nuin pöljä?
Ei oo työ ollu elämä, mistä ihmeestä semmosen käsityksen sait? Sitä viileätä paikkaa on nyt vaan näillä ilmoilla vähän joskus ikävä, ei perskuta sitä työtä, ei. Ei se niin mukavaa ollut, mutta ennenvanhaan oli semmonen omituinen maan tapa mennä lähes poikkeuksestta töihin kun kerran työpaikkoja oli. Taidat itse käydä nostamassa korvauksia... ei niitä muuten sullekaan tule, jos ei jotkut käy töissä.
- 994e9034t
ja talvella itket paska housussa kun ei ole rahaa edes ryypätä ja minä olen taas kaksi viikkoa Thaimaassa.
- so easy
Hommaa vain tauti luuseri ja paina töitä yhä enemmän!
- Millä rahalla
drinksuttelet?
Monen kohdalla tilanne olisi toinen jos rahat pitäisi hankkia itse. Kun toimeentulo tulee yhteisestä kassasta niin rahaa ja työntekoa ei oikein osata arvostaa.- stana loiset
niin juuri, systeemi ei kannusta työntekoon, makaamalla paska housussa saa saman tilin. siinä sitä on uraa.
- menee hyvin
stana loiset kirjoitti:
niin juuri, systeemi ei kannusta työntekoon, makaamalla paska housussa saa saman tilin. siinä sitä on uraa.
itse olin Oysissa ja eilen tehtiin varjoainekuvaus ja pallolaajennus!
Hyvää kesänjatkoa teille hyvinvoiville ja itserakkaille ihmisille! - suomi sucks
stana loiset kirjoitti:
Nimenomaan. Suomen sosiaaliturva ei todellakaan kannusta työntekoon. Enemmän saa rahaa vetämällä lonkkaa.
- Näinhän se on
suomi sucks kirjoitti:
Nimenomaan. Suomen sosiaaliturva ei todellakaan kannusta työntekoon. Enemmän saa rahaa vetämällä lonkkaa.
Suomassa ja Kajaanissakin lonkan vetäjä saa kunnalta ilmaisen hienokuntoisen asunnon jonka kunnosta ei asukkaan ei tarvitse juurikaan huolehtia. Omistusasunnon omistaja vastaa asuntonsa kunnosta itse ja jos remonttitarvetta ilmenee niin omistaja myös maksaa siitä, joko korotettuna vastikkeena taloyhtiölle tai itse omaa asuntoa koskevista korjauksistaan.
Sitten vielä kuulee valitettavan miten huono on asua kaupungin asunnossa kun on ongelmia. Ne ovat erittäin hyviä asuntoja joista pidetään hyvää huolta, rauhattomuus ja huono viihtyisyys johtuu asukkaista itsestään.
Ilmainen tai lähes ilmainen asuminen kunnan asunnossa ilman vastuuta omasta asunnosta ja lähiasuinympäristöstään on omiaan vähentämään asuinmukavuutta ja viihtyisyyttä. Vastuuta pitäisi siirtää asukkaille. Esim. siivoukset ja lumityöt tai osan niistä voisivat asukkaat hoitaa itse, kannustimena tällaisesta vastuun ottamisesta syntyisi parempi asuinviihtyisyys ja vuokrakin voisi ehkä laskea.
- Justin Case
Rapsehtimaan pystyy helteelläkin! Seuraava hallitus tulee vaatimaan rapsehtimista saatujen tukien eteen,eli jokaisen joka saa tukia, on hieman rapsehdittava saamiensa tukien eteen. Ja hyvä niin, lumet odottavat luojaansa, vesakot raivaamista ja vanhukset ulkoiluttajia.
- sun is shining
Luuserit ja muut pelkurit joutavatkin rapsehtimaan Justiinan kanssa ja meikä vaan vetää kylmiä drinkkejä.
- työ.tön
vaikken mikään MAMU olekaan, ihan tavallinen tallustelija kajaanista. Hullut ja köyhät töitä painaa. HAH :D
- Mustutaan mekin
Parasta aikaa tehdään säähistoriaa ja parempi tosiaan olla työttömänä kuin lahjoittaa valtaosa verotuloista mamuloisille. Entäpä jos me valkolaiset alkaisimme saada hiljalleen tummaa väriä enemmissä määrin ihoomme,niin jokohan mekin alkaisimme saada samoja etuja kuin nämä nokikepit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612775Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152615Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671575Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56879
- 79875