Ja taas ois aika miittailla Oulu chatin porukan kesken =)
Elikkäs miitti ois tarkotus pittää 28.8 klo 18.00 jo tutuksi tulleella Sokeri-Jussin patiolla.
Laitelkaapas ilimotusta jos ootta tulolla tai elekää laitelko mutta tulukaa paikalle kuitenki!!!
Oulu-miitti
10
3601
Vastaukset
- Felicia79
mie tuun
- Spin
Jos ei mitään muuta satu ni joo.
Mää voisin kans tulla jos oon Oulussa :)
I'm in!
Pitää tsekata kalenteri, ettei oo buukattu se päivä....
Se verran lisätietoo miittiin että jos taivaalta tullee vanahoja mummoja hammeet korvissa, puukkoja taikka vettä pirusti niin siirretään miitti Amarillon yläkertaan =) Aika pyssyy kuitenki ihan samana.
No kyllä minäki tuun jos mua ei kiusata siellä. Ne, joita tämä viittaus koskee tuntekoot piston sydämessään :P
jahans...aika näyttää...jos nokka näkkyy ni oon paikalla :D
- zannu
Oipa kutri kyllä mukava nähä suaki taas pitkästä aikaa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743610Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472866Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1572757Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572361Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3592103- 1601830
- 761505
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231358Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391322- 251272