Ja taas ois aika miittailla Oulu chatin porukan kesken =)
Elikkäs miitti ois tarkotus pittää 28.8 klo 18.00 jo tutuksi tulleella Sokeri-Jussin patiolla.
Laitelkaapas ilimotusta jos ootta tulolla tai elekää laitelko mutta tulukaa paikalle kuitenki!!!
Oulu-miitti
10
3816
Vastaukset
- Felicia79
mie tuun
- Spin
Jos ei mitään muuta satu ni joo.
Mää voisin kans tulla jos oon Oulussa :)
I'm in!
Pitää tsekata kalenteri, ettei oo buukattu se päivä....
Se verran lisätietoo miittiin että jos taivaalta tullee vanahoja mummoja hammeet korvissa, puukkoja taikka vettä pirusti niin siirretään miitti Amarillon yläkertaan =) Aika pyssyy kuitenki ihan samana.
No kyllä minäki tuun jos mua ei kiusata siellä. Ne, joita tämä viittaus koskee tuntekoot piston sydämessään :P
jahans...aika näyttää...jos nokka näkkyy ni oon paikalla :D
- zannu
Oipa kutri kyllä mukava nähä suaki taas pitkästä aikaa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi933971Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693797Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442225Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä562204- 582084
- 521766
- 271439
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1071200Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151183- 601119