Ja taas ois aika miittailla Oulu chatin porukan kesken =)
Elikkäs miitti ois tarkotus pittää 28.8 klo 18.00 jo tutuksi tulleella Sokeri-Jussin patiolla.
Laitelkaapas ilimotusta jos ootta tulolla tai elekää laitelko mutta tulukaa paikalle kuitenki!!!
Oulu-miitti
10
3657
Vastaukset
- Felicia79
mie tuun
- Spin
Jos ei mitään muuta satu ni joo.
Mää voisin kans tulla jos oon Oulussa :)
I'm in!
Pitää tsekata kalenteri, ettei oo buukattu se päivä....
Se verran lisätietoo miittiin että jos taivaalta tullee vanahoja mummoja hammeet korvissa, puukkoja taikka vettä pirusti niin siirretään miitti Amarillon yläkertaan =) Aika pyssyy kuitenki ihan samana.
No kyllä minäki tuun jos mua ei kiusata siellä. Ne, joita tämä viittaus koskee tuntekoot piston sydämessään :P
jahans...aika näyttää...jos nokka näkkyy ni oon paikalla :D
- zannu
Oipa kutri kyllä mukava nähä suaki taas pitkästä aikaa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754311
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1014028Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582507Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672367Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412064- 1302038
- 491939
BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1401891Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541708- 571690