Ja taas ois aika miittailla Oulu chatin porukan kesken =)
Elikkäs miitti ois tarkotus pittää 28.8 klo 18.00 jo tutuksi tulleella Sokeri-Jussin patiolla.
Laitelkaapas ilimotusta jos ootta tulolla tai elekää laitelko mutta tulukaa paikalle kuitenki!!!
Oulu-miitti
10
3552
Vastaukset
- Felicia79
mie tuun
- Spin
Jos ei mitään muuta satu ni joo.
Mää voisin kans tulla jos oon Oulussa :)
I'm in!
Pitää tsekata kalenteri, ettei oo buukattu se päivä....
Se verran lisätietoo miittiin että jos taivaalta tullee vanahoja mummoja hammeet korvissa, puukkoja taikka vettä pirusti niin siirretään miitti Amarillon yläkertaan =) Aika pyssyy kuitenki ihan samana.
No kyllä minäki tuun jos mua ei kiusata siellä. Ne, joita tämä viittaus koskee tuntekoot piston sydämessään :P
jahans...aika näyttää...jos nokka näkkyy ni oon paikalla :D
- zannu
Oipa kutri kyllä mukava nähä suaki taas pitkästä aikaa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774482Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721615
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81186- 661115
- 35966