Milloin Skype on aloittanut toimimaan internetissä ??
Skype internetissä
7
523
Vastaukset
Elokuussa 2003.
- simmottistämmöttis
Ei pidä paikkaansa, minun eräs tuttavani on hankkinut v. 1996 ensimmäisen tietokoneensa ja silloin siihen asennetiin mm Skype, ohjelman nimi oli myös silloin Skype.
simmottistämmöttis kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, minun eräs tuttavani on hankkinut v. 1996 ensimmäisen tietokoneensa ja silloin siihen asennetiin mm Skype, ohjelman nimi oli myös silloin Skype.
Ihan varmasti joku muu ohjelma, mahdollisesti saman niminen mutta ei sama koska se yrityskin perustettiin 2003.
- Mäkkitupalainen
http://fi.wikipedia.org/wiki/Skype
Aloitusajankohtaa tuolla ei mainita, mutta linkkejä on lähteisiin…- siinäh se...
Skype was founded in 2003. Skype on perustettu vuonna 2003. It's based in Luxembourg, with offices in Europe, the US and Asia. Se perustuu Luxemburgissa, toimistoja Euroopassa, Yhdysvalloissa ja Aasiassa. It's owned by an investor group led by Silver Lake and which includes eBay Inc, Joltid Limited and Skype founders Niklas Zennström and Janus Friis, the Canada Pension Plan Investment Board and Andreessen Horowitz. Se omistaa sijoittaja johtama Silver Lake ja joka sisältää eBay Inc, Joltid Limited ja Skype perustajat Niklas Zennström ja Janus Friis, Kanada Pension Plan Investment Board ja Andreessen Horowitz.
- Tiedoton @
Edelleenkin on kyse vuodesta 1996 ja Skype, nyt kaikki "historoitsiat", "kynät" sauhuamaan.
- voippaaja
Tiedoton @ kirjoitti:
Edelleenkin on kyse vuodesta 1996 ja Skype, nyt kaikki "historoitsiat", "kynät" sauhuamaan.
Nyt wikittäjät lukee yhtiön historiaa, ei ohjelmannimittäin ennen kuin yhden ohjelman varaan voidaan perustaa firmaa sitä on kehitetty jo hyvän tovin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623