Missä kaikissa hotelleissa olette törmänneet luteisiin, ja missä ei ole näkynyt vilaustakaan?
Hotelli Chandler 31st oli todella siisti. Myöskään hotelli Pennsylvaniassa, vaikkakin on iso kuin mikä, en nähnyt vilaustakaan.
Lude-ongelma
9
1292
Vastaukset
- maailmanmatkaaaja
Wellington hotellissa en myöskään nähnyt vilaustakaan luteista!
- ElinaP
Kiitos kun jaatte kokemuksianne.
Lisää tahdotaan kuulla, nimittäin teette suuren palveluksen meille matkaa suunnitteleville. - New Yorker
New Yorker Hotelli oli ainaskin vapaa ötököistä, tosin siitä on jo pitkälti reilu vuosi.
- maailmanmatkaaaja
Olin tuolla wellington hotellissa siis huhtikuussa 2010
- 54 street
maailmanmatkaaaja kirjoitti:
Olin tuolla wellington hotellissa siis huhtikuussa 2010
hotel hilton new york oli vapaa luteista ja muista ötököistä. ei ollut tosiankaan pelkoa mistään lisämatkustajista....
- Nipsutin74
Olen ollut seuraavssa hotelleissa Manhattanilla:
- Millennium UN Plaza Hotel
- Salisbury Hotel
- Comfort Inn Manhattan Bridge
...eikä yhdessäkään ollut luteita tms. öttiäisiä.
Suosittelen ko. hotelleja. Ainoa pieni miinus on tuo viimeinen hotelli, jossa seinät oli kuin paperia eli naapurin äänet kuuluivat läpi, mutta ei se meitä haitannut kun emme hotellissa oltu kuin öisin. Ilmastoinnin huminat peitti nekin äänet ylättävän hyvin. - Basta
sitten torakat, nämä ihastuttavat pikku veijarit...eikös näistä ole aina puhetta Nykin hotellien yhteydessä?
- .........
Luteita ei ollut ainakaan Candlewood Suites-hotellin huoneissa
- kgggw888
Tuskin pääsit hotellin kaikkian huoneita tarkistamaan. Vaikka et omassa huoneessasi havainnut lutikoita, se ei todista sitä etteikö niitä voisi olla muissa huoneissa. Varsinkin jos rakennus on hyvin vanha, luderiski on todellinen ns. hyvissäkin majapaikoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298