Iskän ja Äiskän kahdeksan rakasta vauvaa

auringon alla

4

690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+12

Ei tainnu olla rakasta vauvaa.Oli joku tuon tälle palstalle kirjoittavan kurpan tyyppinen ihminen joka hehkutti "onnellisuuttaan" lapsettomana? Ainakin kuulostaa yhtä tasapainoiselle.

• Äiskä yllätti

Mikä mahtoi ajaa Äiskän porsimaan kymmenen kertaa ?

Ranskalaisnainen on myöntänyt murhanneensa kahdeksan vastasyntynyttä vauvaa. Poliisi löysi alkuviikosta kahdeksan vastasyntyneen vauvan ruumiit Ranskan pohjoisosassa sijaitsevasta kylästä. Nainen myöntää tukehduttaneensa vastasyntyneet ja väittää, ettei hänen aviomiehensä tiedä raskauksista tai murhista mitään. Nainen sai syytteet kahdeksasta murhasta ja hänen miestään syytetään ruumiiden kätkemisestä.

Nainen oli työskennellyt kylässä hoitoapulaisena ja mies kunnanvaltuutettuna. Pariskunnalla on kaksi aikuista lasta ja lapsenlapsia.

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2010/07/1163625

• äiti monelle

Olet haukkunut ainakin minua monesti "kurpaksi", ja minulla on lapsia joten en ole tuo sinun mielikuvitusvihollisesi "lapseton kurppa", jota syytät millon mistäki. Samoin olen nähnyt sinun hyökänneen täällä monen ihmisen kimppuun samoilla haukkumasanoilla ja herjaat muita kirjoittajia jatkuvasti. Jos tässä joku on epätasapainossa, niin se olet kyllä sinä. Sinulla on pelkästään tarve vain haukkua ihmisiä eikä se ole kyllä mitenkään tervettä. Ottaisit joskus kantaa asioihin ja kertoisit omasta elämästäsi ja antaisit vinkkejä, haukkumatta ketään. Eikö olisi mukava, kun pysyttäisiin asiassa ja kirjoitusten aiheissa eikä aina heti hyökättäisi kirjoittajien kimppuun syytellen heitä milloin miksikin mielipuoliksi jne kun ei sanavarasto riitä itse mielipidekirjoitukseen? Jos ei sinulla ole aiheisiin jotain mielipidettä niin etkö voisi olla kirjoittamatta lainkaan? Mikä tarve sinulla on haukkua suurperheen äitejä?

• mieskin outo
        Äiskä yllätti kirjoitti:

Mikä mahtoi ajaa Äiskän porsimaan kymmenen kertaa ?

Ranskalaisnainen on myöntänyt murhanneensa kahdeksan vastasyntynyttä vauvaa. Poliisi löysi alkuviikosta kahdeksan vastasyntyneen vauvan ruumiit Ranskan pohjoisosassa sijaitsevasta kylästä. Nainen myöntää tukehduttaneensa vastasyntyneet ja väittää, ettei hänen aviomiehensä tiedä raskauksista tai murhista mitään. Nainen sai syytteet kahdeksasta murhasta ja hänen miestään syytetään ruumiiden kätkemisestä.

Nainen oli työskennellyt kylässä hoitoapulaisena ja mies kunnanvaltuutettuna. Pariskunnalla on kaksi aikuista lasta ja lapsenlapsia.

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2010/07/1163625

syynä, ettei käyttänyt ehkäisyä ? Tästä ei ole ollut lehdissä enempää. Luulisi että on helpompaa ehkäistä, kuin tappaa lapset. Kaikenlaista naista sitä onkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      200
      4128
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      241
      3304
    3. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      1
      2331
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      2245
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      85
      1933
    6. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1589
    7. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      1236
    8. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1208
    9. Onko Kuhmossa salapareja

Eli varattuja joilla salasuhde tai suhteita
      Kuhmo
      15
      1188
    10. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1111
    Aihe