Hei!
Haluaisin aloittaa sinkin syömisen aknen takia, mutta pitääkö sinkin kanssa syödä aina karnosiinia suojaaamaan aivoja? Kuinka paljon sinkkiä voi syödä syömättä karnosiinia?
Voiko karnosiinia syödä vain kuureina? vai syödäänkö sitä taukoamatta?
sitten haluaisn vielä kysellä mielipiteitä kalaöljyistä. innostuin jo hetkellisesti e-epasta mutta olen tosi paljon netistä siitä ja mietin, että onkohan se sittenkään ihan turvallista? epäilyttää tuo aivoveriesteen läpäiseminen. tai siis se, että jos tuo aivoverieste, vai mikä lie, on olemassa sitä varten, että se suojaa aivoja, niin miksi ihminen välttämättä tarvisi erikseen kehittää tuotteen, joka läpäisee sen?
toisaalta, olen lukenut paljon hyvää e-epasta ja siksi se kiinnostaa edelleen. olisiko kuitenkin tavallinen kalaöljy turvallisempa? kumpi parempi, kapseli vai neste?
kiitos, jos joku viitsii johonkin vastata! :)
sinkki, karnosiini, kalaöljy
2
1119
Vastaukset
- D 125
Osta kalanmaksaöljyä.
Se on parasta, mitä rahalla saa. Eli sisältää myös iholle tärkeää A-vitamiinia luonnollisessa muodossa.
Vältä viljaa ja korvaa ne kasvikunnan tuotteilla.
Syö luonnonmukaista rasvaa eli voita, oliiviöljyä sekä kookosöljyä.
Jos haluat syödä karnosiinia, niin edullisin on leaderin, jota myy JrFittness.
http://www.jrfitness.net/epages/JRFitness.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/JRFitness/Categories/Terveystuotteet
Sinkkiä saat ihan normiruuasta riittävästi.
Mutta jos purkista syöt, niin osta valioravinnon kelasin sinkkiä, joka on sinkkivalmisteista luonnollisin.
E-Epa ei ole hyvä kalaöljy.
Muista riittävä D-vitamiini.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/D3.htm - dpa
Monella hyviä vinkkejä ja tässä minun vinkki joka mielestäni paras ja oikeasti terveellisin. Eli osta hyljeöljyä, esimerkiksi omegaxi tai seal hyljeöljyä. D-vitamiiniksi D-pearlsia joka imeytyy hyvin. Sinuna jättäisin karnosiinin pois ja tilalle ottaisin astavita tai hiukan kalliimman vitaepron, sinkkitabut ihan ok. astavita ja sinkki yhdessä hyväksi iholle. Hyljeöljyn sisältämä dpa rasvahappo on todella tehokas ja hyvä iholle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763143
- 622877
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322415- 802246
- 622079
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191583Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416