mistä kattotuolit..

jeppe

Mistä sais hinta-laatusuhteeltaan hyviä kattotuoleja tilattua,valmistajia?

15

24477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tar

      tuskin Ivalosta-Helsinkiin?

      • janus

        sepalta, tulivat n. 400 km:n päästä ja olivat silti halvimmat


      • jeppe

        uudelle maalle


      • jeppe
        janus kirjoitti:

        sepalta, tulivat n. 400 km:n päästä ja olivat silti halvimmat

        yhteys tietoja?Missä päin sijaitsee tää sepa


      • konnari
        jeppe kirjoitti:

        yhteys tietoja?Missä päin sijaitsee tää sepa

        pottuilla, mutta käytä googlea..tms


      • jeppe
        konnari kirjoitti:

        pottuilla, mutta käytä googlea..tms

        luulo ei ole tiedon väärti..löytyyhän niitä sieltä mutta mieluummin kysyn sellaiselta joka on tilannut,onhan niissä valmistajissa eroja


      • SeppoR
        jeppe kirjoitti:

        uudelle maalle

        No, mä tarvitsin 70 neliön piharakennukseen kattotuolit. Kysyin tutulta rakennusmestarilta (jolla on firma, tekevät rivareita ja kerrostaloja) valmistajia. Antoi kolme firmannimeä, joihin sitten faksasin tarjouspyynnön kuvineen. Tämä keski-suomessa. Ja kas, tuli kolme tarjousta, halvin oli se, jolla oli myös lyhyin toimitusaika. Näin se kysynnän ja tarjonnan laki menee. Eli, kysy rakennusmestariltasi/valvojaltasi/suunnitelijaltasi alueesi toimittajia ja siitähän se lähtee..


      • janus
        jeppe kirjoitti:

        luulo ei ole tiedon väärti..löytyyhän niitä sieltä mutta mieluummin kysyn sellaiselta joka on tilannut,onhan niissä valmistajissa eroja

        www.sepa.fi

        SEPA Oy
        Vesannontie
        72600 KEITELE
        P. 358 17 769 8100
        F. 358 17 769 8150


      • timoo
        jeppe kirjoitti:

        uudelle maalle

        Sepa oy uudellamaalla


    • kivi

      Itselläni on ollut sama ongelma. Netistä olen etsinyt eri valmistajien osoitteita ja puhelin numeroita. Soittamalla olen saanut "suurinpiirtein" hintaarvion, jonka mukaan olen sitten voinut päättää mihin kattotuoliyrityksiin rak. kuvat lähetän. Kaikki firmat eivät ole välittäneet vastata kyselyihin. Asun pohj. suom. ja sieltä etelästä tilaamalla saa halvimmat kattotuolit perille (jopa katolle) asti toimitettuna.
      Tuossa muutama osoite, vaikka mainostaa ei saakkaan. Olen saanut hyvää ja asiallista tietoa ja palvelua noista molemmista firmoista.

      http://www.kotasen-puutyo.fi/
      http://www.keminmaanpuurakenne.fi/

      Iloista kevättä ja kesää kaikille rakentajille ja remontoijille!

      • Jeppe

        Kommenteista ja kokemuksista..


    • remontoija itsekin

      HEI itse tein tarjouskyselyn seitsemälle valmistajalle. kotkan puurakenne vei voiton. Palvelu , asiantuntemus ja paneutuminen perusteellisesti kyselyyni alusta lähtien vaikuttivat ratkaisuuni. Sepalla (Porvoon yksikkö) oli hutaisten tehty tarjous, joka ylitti 2000 Eurolla (!!!!)muiden tarjouksen

    • jokke

      Turun Rakennustuote OY

      • linda458

        Itse olen saanut tosi inhottavaa, kärttyisääkin palvelua heiltä. Tiuskimista saa vastaukseksi, kun kun kyselee tarkempia tietoja, aivan ku minun pitäisi tietää nämä kaikki ammattilaisten omat alan terminsä yms. Ihan kuin olisi sosiaaliset taidot jollain lailla puutteelliset.
        Tuntuu asiakkaana vähän hölmöltä. Kun se kohtelias asiakaspalvelu on kuitenkin suuri osa liiketoimintaa.


    • Jukka K

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe