mistä kattotuolit..

jeppe

Mistä sais hinta-laatusuhteeltaan hyviä kattotuoleja tilattua,valmistajia?

15

25088

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tar

tuskin Ivalosta-Helsinkiin?

• janus

sepalta, tulivat n. 400 km:n päästä ja olivat silti halvimmat

• jeppe

uudelle maalle

• jeppe
        janus kirjoitti:

sepalta, tulivat n. 400 km:n päästä ja olivat silti halvimmat

yhteys tietoja?Missä päin sijaitsee tää sepa

• konnari
        jeppe kirjoitti:

yhteys tietoja?Missä päin sijaitsee tää sepa

pottuilla, mutta käytä googlea..tms

• jeppe
        konnari kirjoitti:

pottuilla, mutta käytä googlea..tms

luulo ei ole tiedon väärti..löytyyhän niitä sieltä mutta mieluummin kysyn sellaiselta joka on tilannut,onhan niissä valmistajissa eroja

• SeppoR
        jeppe kirjoitti:

uudelle maalle

No, mä tarvitsin 70 neliön piharakennukseen kattotuolit. Kysyin tutulta rakennusmestarilta (jolla on firma, tekevät rivareita ja kerrostaloja) valmistajia. Antoi kolme firmannimeä, joihin sitten faksasin tarjouspyynnön kuvineen. Tämä keski-suomessa. Ja kas, tuli kolme tarjousta, halvin oli se, jolla oli myös lyhyin toimitusaika. Näin se kysynnän ja tarjonnan laki menee. Eli, kysy rakennusmestariltasi/valvojaltasi/suunnitelijaltasi alueesi toimittajia ja siitähän se lähtee..

• janus
        jeppe kirjoitti:

luulo ei ole tiedon väärti..löytyyhän niitä sieltä mutta mieluummin kysyn sellaiselta joka on tilannut,onhan niissä valmistajissa eroja

www.sepa.fi

SEPA Oy
        Vesannontie
        72600 KEITELE
        P. 358 17 769 8100
        F. 358 17 769 8150

• timoo
        jeppe kirjoitti:

uudelle maalle

Sepa oy uudellamaalla

• kivi

Itselläni on ollut sama ongelma. Netistä olen etsinyt eri valmistajien osoitteita ja puhelin numeroita. Soittamalla olen saanut "suurinpiirtein" hintaarvion, jonka mukaan olen sitten voinut päättää mihin kattotuoliyrityksiin rak. kuvat lähetän. Kaikki firmat eivät ole välittäneet vastata kyselyihin. Asun pohj. suom. ja sieltä etelästä tilaamalla saa halvimmat kattotuolit perille (jopa katolle) asti toimitettuna.
      Tuossa muutama osoite, vaikka mainostaa ei saakkaan. Olen saanut hyvää ja asiallista tietoa ja palvelua noista molemmista firmoista.

http://www.kotasen-puutyo.fi/
      http://www.keminmaanpuurakenne.fi/

Iloista kevättä ja kesää kaikille rakentajille ja remontoijille!

• Jeppe

Kommenteista ja kokemuksista..

• remontoija itsekin

HEI itse tein tarjouskyselyn seitsemälle valmistajalle. kotkan puurakenne vei voiton. Palvelu , asiantuntemus ja paneutuminen perusteellisesti kyselyyni alusta lähtien vaikuttivat ratkaisuuni. Sepalla (Porvoon yksikkö) oli hutaisten tehty tarjous, joka ylitti 2000 Eurolla (!!!!)muiden tarjouksen

• jokke

Turun Rakennustuote OY

• linda458

Itse olen saanut tosi inhottavaa, kärttyisääkin palvelua heiltä. Tiuskimista saa vastaukseksi, kun kun kyselee tarkempia tietoja, aivan ku minun pitäisi tietää nämä kaikki ammattilaisten omat alan terminsä yms. Ihan kuin olisi sosiaaliset taidot jollain lailla puutteelliset.
        Tuntuu asiakkaana vähän hölmöltä. Kun se kohtelias asiakaspalvelu on kuitenkin suuri osa liiketoimintaa.

• Jukka K

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1526
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1166
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      223
      1156
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      258
      1001
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      959
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      940
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      923
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      879
    9. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      71
      777
    10. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      772
    Aihe