mistä kattotuolit..

jeppe

Mistä sais hinta-laatusuhteeltaan hyviä kattotuoleja tilattua,valmistajia?

15

25061

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tar

tuskin Ivalosta-Helsinkiin?

• janus

sepalta, tulivat n. 400 km:n päästä ja olivat silti halvimmat

• jeppe

uudelle maalle

• jeppe
        janus kirjoitti:

sepalta, tulivat n. 400 km:n päästä ja olivat silti halvimmat

yhteys tietoja?Missä päin sijaitsee tää sepa

• konnari
        jeppe kirjoitti:

yhteys tietoja?Missä päin sijaitsee tää sepa

pottuilla, mutta käytä googlea..tms

• jeppe
        konnari kirjoitti:

pottuilla, mutta käytä googlea..tms

luulo ei ole tiedon väärti..löytyyhän niitä sieltä mutta mieluummin kysyn sellaiselta joka on tilannut,onhan niissä valmistajissa eroja

• SeppoR
        jeppe kirjoitti:

uudelle maalle

No, mä tarvitsin 70 neliön piharakennukseen kattotuolit. Kysyin tutulta rakennusmestarilta (jolla on firma, tekevät rivareita ja kerrostaloja) valmistajia. Antoi kolme firmannimeä, joihin sitten faksasin tarjouspyynnön kuvineen. Tämä keski-suomessa. Ja kas, tuli kolme tarjousta, halvin oli se, jolla oli myös lyhyin toimitusaika. Näin se kysynnän ja tarjonnan laki menee. Eli, kysy rakennusmestariltasi/valvojaltasi/suunnitelijaltasi alueesi toimittajia ja siitähän se lähtee..

• janus
        jeppe kirjoitti:

luulo ei ole tiedon väärti..löytyyhän niitä sieltä mutta mieluummin kysyn sellaiselta joka on tilannut,onhan niissä valmistajissa eroja

www.sepa.fi

SEPA Oy
        Vesannontie
        72600 KEITELE
        P. 358 17 769 8100
        F. 358 17 769 8150

• timoo
        jeppe kirjoitti:

uudelle maalle

Sepa oy uudellamaalla

• kivi

Itselläni on ollut sama ongelma. Netistä olen etsinyt eri valmistajien osoitteita ja puhelin numeroita. Soittamalla olen saanut "suurinpiirtein" hintaarvion, jonka mukaan olen sitten voinut päättää mihin kattotuoliyrityksiin rak. kuvat lähetän. Kaikki firmat eivät ole välittäneet vastata kyselyihin. Asun pohj. suom. ja sieltä etelästä tilaamalla saa halvimmat kattotuolit perille (jopa katolle) asti toimitettuna.
      Tuossa muutama osoite, vaikka mainostaa ei saakkaan. Olen saanut hyvää ja asiallista tietoa ja palvelua noista molemmista firmoista.

http://www.kotasen-puutyo.fi/
      http://www.keminmaanpuurakenne.fi/

Iloista kevättä ja kesää kaikille rakentajille ja remontoijille!

• Jeppe

Kommenteista ja kokemuksista..

• remontoija itsekin

HEI itse tein tarjouskyselyn seitsemälle valmistajalle. kotkan puurakenne vei voiton. Palvelu , asiantuntemus ja paneutuminen perusteellisesti kyselyyni alusta lähtien vaikuttivat ratkaisuuni. Sepalla (Porvoon yksikkö) oli hutaisten tehty tarjous, joka ylitti 2000 Eurolla (!!!!)muiden tarjouksen

• jokke

Turun Rakennustuote OY

• linda458

Itse olen saanut tosi inhottavaa, kärttyisääkin palvelua heiltä. Tiuskimista saa vastaukseksi, kun kun kyselee tarkempia tietoja, aivan ku minun pitäisi tietää nämä kaikki ammattilaisten omat alan terminsä yms. Ihan kuin olisi sosiaaliset taidot jollain lailla puutteelliset.
        Tuntuu asiakkaana vähän hölmöltä. Kun se kohtelias asiakaspalvelu on kuitenkin suuri osa liiketoimintaa.

• Jukka K

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3834
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3415
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2438
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1799
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1467
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1228
    Aihe