Oletteko saaneet moisia hommia ravintoloista? Tarvitsisin joko kesätöitä tai pidempiaikaista. Millaista palkkaa saa?
Keittiöapulaisen/tiskaajan hommia?
4
1855
Vastaukset
- ex-disher
Ite olin v 2000 ravintolassa töissä tiskaajana/keittiöapulaisena. Työtä oli 10.30-18.30 ke-su, elikkäs viikonloput napsahti aika kivasti koko kesältä(paitsi jussi!)... Tiskaaminen hommana uskomattoman syvältä, onneksi hiljaisimpina aikoina sai tehdä muutakin. Työtä varmasti saa jos soittelee ravintoloihin, nimenomaan ns. massa-ravintoloihin. Itse olin moottoritien varrella olevassa ravintolassa, jossa riitti hulinaa aika sietokyvyn rajoille asti.. Palkka varmasti huonoin mitä alalla maksetaan (muistaakseni 34mk/h ilta/vloppulisät)
- Pekka
Kuulostaa aiak kamalalta. Taidankin hankkitua jollekin muulle alalle:/
- sandy
Pekka kirjoitti:
Kuulostaa aiak kamalalta. Taidankin hankkitua jollekin muulle alalle:/
Työskentelen ravintolassa osa-aikaisesti, lähinnä blokkaan astioita mutta myös tiskiä hoidan välillä. Aika iisiä, mekaanista hommaa tyyliin "lautaset koneeseen, lautaset ulos koneesta, lautaset paikalleen, tarjottimet koneeseen, tarjottimet koneesta, tarjottimet paikoilleen"... Palkka 8,5 e tunnissa, käsittääkseni se on se alin TES:in mukainen liksa.
- dorcas1
moi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv243859Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362669- 652514
- 1462346
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362237Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512228Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi322047- 341793
- 361783
- 1291490