Vain rakkaudesta ...

runo64

Silmäsi ovat tummemmat
kuin yksikään yksinäinen yöni
jossa harvat tähdet taivasta täplittää

ja kun yksi sieltä tipahtaa
niin toiveita se heti kohdata saa
kuten korvasi nyt kuiskauksiani.

Unet ja unelmat
samaan pakettiin kuuluu
ja käsissä jotka toisessa tunnustellen kulkee
asuu sama rannattomien taivaan rantojen kaipuu

jotenkin

on ylitettävä tämä tunteistaan kuuma autiomaa
noustava sen takana häämöttävälle vuorelle
vetää sinutkin sinne
ja tultava yhtäaikaa

vuodattaen melkein kuolleeksi luultuja sanoja
jotka kaikuvat meidän tyhjissä huoneissa tunnustellen
täyttäen lopulta ... sydämiä

vain siitä rakkaudesta toisiimme ...

6

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikein hieno runo..Kaipuuta,kaipuuta..sydän täynnä. Tunteet,kuin autiomaa..ne on herätettävä ja johdatettava pois erämaasta. Sanat eivät ole kuolleita,niitä voi toistella ,aina uudestaan.. Ja sitten saavat vastakaikua,ei enää autioita huoneita,vaan ne heräävät ,uuteen rakkauteen.. Kaunis ajatus..Voi toteutua..
      Toivo ei kuole.. Hyvin kirjoitat..tunteet elävät sydämessäsi ,odottaen kohdetta,jolle voit kertoa,kaikki sydämesi ikävän..Kiitos runostasi.. Jatka taas.. Voi hyvin, Iloisia tapahtumia ja tapaamisia..t.Irkku

      • runo64-1

        ... joukossa muiden ... toisen
        joten pitää rakentaa lavasteet näyttämön
        ja muistettava rakastaa
        sydämestään ...

        no on täälläkin riittänyt lämpöä
        ja töissä sen on hoksannut riittävän hyvin
        tukahduttavana.

        kiitokset lämpimät rakas ystäväin
        vierailusi johdosta
        ja hyvän ja kauniin pyhäpäivän toivotukset
        lämmöllä sydämestäni sinulle lähetän.


    • Pidin sen tunteeiden tuomasta aallosta.
      Kiitos nautinnosta kun sain lukea jälleen.

      • runo64-1

        ... tämä kovin kaksiseksi tullut
        mutta sanasi sen joksikin muutti
        ja sinua iloisena kiitän
        toivoen että tämä uusiviikko on sellainen sinulle
        josta syntyy niitä muistoja
        sydämeesi
        lämmöllä !!!


    • Laudi

      Tuikut pienet poluksi rakentelen
      valoa tuomaan
      Hämyyn syysillan
      salaperäisyyttä luomaan..
      upeaa syysillan tenhoa
      Siitä nauttimaan.

      terveiseni syystuulen myötä Sulle
      kuin myös kiitokseni runoistas :)

      • runo64-1

        ... tarvitaankin
        kuin opastteeksi aarteen luo
        tuon kultaisen sydämesi hehkuun
        häikäistymään ja lumoutumaan ...

        kauniit kiitokset sanoistasi tyttö naapuritunturin
        sinua muistan kun taivaan tulet loimuaa
        kun tiedän sinun siellä kulkevan
        ja sen näkee sydämellään
        tuntee ...

        hyvää ja kaunista viikkoa sinulle taika tuntureiden ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe