Vain rakkaudesta ...

runo64

Silmäsi ovat tummemmat
kuin yksikään yksinäinen yöni
jossa harvat tähdet taivasta täplittää

ja kun yksi sieltä tipahtaa
niin toiveita se heti kohdata saa
kuten korvasi nyt kuiskauksiani.

Unet ja unelmat
samaan pakettiin kuuluu
ja käsissä jotka toisessa tunnustellen kulkee
asuu sama rannattomien taivaan rantojen kaipuu

jotenkin

on ylitettävä tämä tunteistaan kuuma autiomaa
noustava sen takana häämöttävälle vuorelle
vetää sinutkin sinne
ja tultava yhtäaikaa

vuodattaen melkein kuolleeksi luultuja sanoja
jotka kaikuvat meidän tyhjissä huoneissa tunnustellen
täyttäen lopulta ... sydämiä

vain siitä rakkaudesta toisiimme ...

6

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikein hieno runo..Kaipuuta,kaipuuta..sydän täynnä. Tunteet,kuin autiomaa..ne on herätettävä ja johdatettava pois erämaasta. Sanat eivät ole kuolleita,niitä voi toistella ,aina uudestaan.. Ja sitten saavat vastakaikua,ei enää autioita huoneita,vaan ne heräävät ,uuteen rakkauteen.. Kaunis ajatus..Voi toteutua..
      Toivo ei kuole.. Hyvin kirjoitat..tunteet elävät sydämessäsi ,odottaen kohdetta,jolle voit kertoa,kaikki sydämesi ikävän..Kiitos runostasi.. Jatka taas.. Voi hyvin, Iloisia tapahtumia ja tapaamisia..t.Irkku

      • runo64-1

        ... joukossa muiden ... toisen
        joten pitää rakentaa lavasteet näyttämön
        ja muistettava rakastaa
        sydämestään ...

        no on täälläkin riittänyt lämpöä
        ja töissä sen on hoksannut riittävän hyvin
        tukahduttavana.

        kiitokset lämpimät rakas ystäväin
        vierailusi johdosta
        ja hyvän ja kauniin pyhäpäivän toivotukset
        lämmöllä sydämestäni sinulle lähetän.


    • Pidin sen tunteeiden tuomasta aallosta.
      Kiitos nautinnosta kun sain lukea jälleen.

      • runo64-1

        ... tämä kovin kaksiseksi tullut
        mutta sanasi sen joksikin muutti
        ja sinua iloisena kiitän
        toivoen että tämä uusiviikko on sellainen sinulle
        josta syntyy niitä muistoja
        sydämeesi
        lämmöllä !!!


    • Laudi

      Tuikut pienet poluksi rakentelen
      valoa tuomaan
      Hämyyn syysillan
      salaperäisyyttä luomaan..
      upeaa syysillan tenhoa
      Siitä nauttimaan.

      terveiseni syystuulen myötä Sulle
      kuin myös kiitokseni runoistas :)

      • runo64-1

        ... tarvitaankin
        kuin opastteeksi aarteen luo
        tuon kultaisen sydämesi hehkuun
        häikäistymään ja lumoutumaan ...

        kauniit kiitokset sanoistasi tyttö naapuritunturin
        sinua muistan kun taivaan tulet loimuaa
        kun tiedän sinun siellä kulkevan
        ja sen näkee sydämellään
        tuntee ...

        hyvää ja kaunista viikkoa sinulle taika tuntureiden ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe